Voiko käydä niin

Anonyymi

Että ruman miehen kanssa on parempi suhde kun komean miehen kanssa?

71

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti voi käydä niin, että vähemmän pintakorea ja komea on mukavempi. Muttei se mikään nyrkkisääntö ole, että ulkonäkö luonteen pilaa tai luonnetta parantaa.

      Voi olla, voi olla olematta.

      Monesti vaan oikein komea saattaa olla leuhka, jos komeudellaan niittänyt etuja. Nousee ns. kusi päähän.

      • Tavallaan erehtyy siis luulemaan, että kun on stallion ja hot, olisi jotenkin ihmistä kummempi tai parempi eläjä. Mikä on virhe.

        Yhtälailla happanee, kun muutkin. Perä kasvaa lopulta koiranputkea. Näennäistä se paremmuus yleensäkin kaikessa pitkälti on, millä kilpaillaan ja keekoillaan.


      • Anonyymi

        Köyhä saattaa olla epävarma just köyhyyden takia ja sen takia off. Naiset tykkää enemmän itsevarmoista miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä saattaa olla epävarma just köyhyyden takia ja sen takia off. Naiset tykkää enemmän itsevarmoista miehistä.

        Voi olla. Mun kumppaneina on ollut köyhiä eli suomeksi työttömiä, varattomia, mitään omistamattomia miehiä suurin osa. Joista osa on asunut vielä vanhemmillaan tai vanhempien omistamassa kämpässä.

        Yksi, ei vaan kaksi on asunut vuokrakämpässä ominpäin. Toinen oli työtön ja toinen työssä käyvä.

        Sikäli kukaan ei vaikuttanut epävarmalta, ujoilta vain yksi. Mitään naissankareita he ei ole olleet monikaan, parilla sitten niidenkin edestä akkoja. Johtuen jo nuoresta iästäkin, ettei ole ehtineet, kuten vanhemmat miehet.

        Luultavasti luonnekin hissukoimmilla ennalta ehkäissyt naistulvaa, vaikka periaatteessa hyvännäköisiä miehiä olivatkin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Voi olla. Mun kumppaneina on ollut köyhiä eli suomeksi työttömiä, varattomia, mitään omistamattomia miehiä suurin osa. Joista osa on asunut vielä vanhemmillaan tai vanhempien omistamassa kämpässä.

        Yksi, ei vaan kaksi on asunut vuokrakämpässä ominpäin. Toinen oli työtön ja toinen työssä käyvä.

        Sikäli kukaan ei vaikuttanut epävarmalta, ujoilta vain yksi. Mitään naissankareita he ei ole olleet monikaan, parilla sitten niidenkin edestä akkoja. Johtuen jo nuoresta iästäkin, ettei ole ehtineet, kuten vanhemmat miehet.

        Luultavasti luonnekin hissukoimmilla ennalta ehkäissyt naistulvaa, vaikka periaatteessa hyvännäköisiä miehiä olivatkin.

        Itseasiassa kukaan ei ole omistanut autoa kalliimpaa omaisuutta ja autotkin on olleet vanhoja.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Voi olla. Mun kumppaneina on ollut köyhiä eli suomeksi työttömiä, varattomia, mitään omistamattomia miehiä suurin osa. Joista osa on asunut vielä vanhemmillaan tai vanhempien omistamassa kämpässä.

        Yksi, ei vaan kaksi on asunut vuokrakämpässä ominpäin. Toinen oli työtön ja toinen työssä käyvä.

        Sikäli kukaan ei vaikuttanut epävarmalta, ujoilta vain yksi. Mitään naissankareita he ei ole olleet monikaan, parilla sitten niidenkin edestä akkoja. Johtuen jo nuoresta iästäkin, ettei ole ehtineet, kuten vanhemmat miehet.

        Luultavasti luonnekin hissukoimmilla ennalta ehkäissyt naistulvaa, vaikka periaatteessa hyvännäköisiä miehiä olivatkin.

        Täytyy todeta, että mä en pidä epävarmuutena hiljaisuutta tai rauhallisuutta. Olen itse säestänyt ja saanut toisen sitten puhumaan sen myötä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Täytyy todeta, että mä en pidä epävarmuutena hiljaisuutta tai rauhallisuutta. Olen itse säestänyt ja saanut toisen sitten puhumaan sen myötä.

        Sul on raakaa lesbo juttuja ja touhuja ilmiselvä lesbo bii transsukupuolinen voi kun sinullekkin saatais kerran mies kokemus senkin lesbo ja lesbolle kiva kokemus hotten marketin kanssa niin tykkäätkin naismaisista miehistä ja siksi lesbo nyt tajusin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sul on raakaa lesbo juttuja ja touhuja ilmiselvä lesbo bii transsukupuolinen voi kun sinullekkin saatais kerran mies kokemus senkin lesbo ja lesbolle kiva kokemus hotten marketin kanssa niin tykkäätkin naismaisista miehistä ja siksi lesbo nyt tajusin

        Kyllä mä naismaisista miehistäkin tykkään, ovat monesti paljon tunneälykkäämpiä kun ne yli äijäkkäät pullistelijat. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä naismaisista miehistäkin tykkään, ovat monesti paljon tunneälykkäämpiä kun ne yli äijäkkäät pullistelijat. :)

        Eli lesbo oot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli lesbo oot

        Kutsu ihan miksikä huvittaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kutsu ihan miksikä huvittaa.

        Lesbo tykkää naisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lesbo tykkää naisista

        Tykkään kyllä naisistakin, joistakin oikein helvetin paljonkin.


      • Lesbo ja hetero eli bi. :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Lesbo ja hetero eli bi. :D

        Eli hetero kun sillä päällä olet että tykkäät miehistä ja lesbo kun tykkäät naismaisista miehistä kai se niinkin on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli hetero kun sillä päällä olet että tykkäät miehistä ja lesbo kun tykkäät naismaisista miehistä kai se niinkin on

        Onko mukavaa trollata?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä naismaisista miehistäkin tykkään, ovat monesti paljon tunneälykkäämpiä kun ne yli äijäkkäät pullistelijat. :)

        Siksi oot hyvää pataa dissen kanssa. Onko disse ajatellu vaihtaa sukupuolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi oot hyvää pataa dissen kanssa. Onko disse ajatellu vaihtaa sukupuolta?

        Ei. Disse on 100 % mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi oot hyvää pataa dissen kanssa. Onko disse ajatellu vaihtaa sukupuolta?

        Pöh. Disse on vaan kiva häiskä. Kaverina mainio.


    • Itse ajattelisin niin, että jos valitsisi suhteeseen ihmisen, jonka ulkonäkö ei miellytä yhtään, se olisi vasten jotain mitä haluaa, eikä kantaisi kovin pitkälle.

      Asiaa voisi verrata mihin vaan.... Jos ostaa vaatteet, mitkä ei tunnu itsestä hyvännäköiselle päällään, ei myöskään niitä pitäisi päällään. Jotkut sanoo, että minulle sopii sellainen suora puku, mutta itse inhoan niitä...pidän juhlissa jos on pakko, mutta tunnen oloni epämukavaksi ne päällä, vaikka ne olisivat päälläkin mukavantuntuiset....

      • Tämä vertauskuva on hyvä myös näissä seksuaalisuus jutuissa, mikä ei istu ja miellytä. Ei istu ja miellytä. 👍


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tämä vertauskuva on hyvä myös näissä seksuaalisuus jutuissa, mikä ei istu ja miellytä. Ei istu ja miellytä. 👍

        Miks naiset sitten vaatii miestä käyttää rumia vaatteita. Mun mielestä joku miesten puku on tosi ruma ja kravatti järjetön.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tämä vertauskuva on hyvä myös näissä seksuaalisuus jutuissa, mikä ei istu ja miellytä. Ei istu ja miellytä. 👍

        No jonkun muun mielestä istuu, mutta kun minusta ei sille tunnu. :oD

        Ei oikeasti ihan vasten tahtojaan pysty toimimaan...tai pystyy, mutta ei siitä ikinä tule nauttimaan. yllähän minäkin puen ne rytkyt niskaan muitten mieliksi, mutta en nauti siitä itse yhtään....heti kun pääsee kotiin, lentää ne kaappiin takaisin ja verkkarit koipeen. :oD


      • interlocutrice kirjoitti:

        No jonkun muun mielestä istuu, mutta kun minusta ei sille tunnu. :oD

        Ei oikeasti ihan vasten tahtojaan pysty toimimaan...tai pystyy, mutta ei siitä ikinä tule nauttimaan. yllähän minäkin puen ne rytkyt niskaan muitten mieliksi, mutta en nauti siitä itse yhtään....heti kun pääsee kotiin, lentää ne kaappiin takaisin ja verkkarit koipeen. :oD

        Niinpä, sama se on näissä hetero ja trans hommissakin, voi olla heterosti ihmisten keskuudessa, koska muut ikään kuin vaatii tiettyä tyyliä. Jos hetero olis nyt se puku mitä vaaditaan, niin vaaditaan olemaan heterosti. Muuten kuulee kunniansa tai tapahtuu jotain ikävää.

        Jos mies menee mekossa hautajaisiin, niin suku hyppii seinille ellei ole sinut miehen transsukupuolisuuden kanssa. Esmerkiksi. Mutta sitten omissa oloissaan voikin olla just niin kun on.

        Mutta se on rankkaa, kun on kaikenlaisia turhia etikettejä, muiden mieliksi. Mä en just niistä tykkää. Ihmisen pitäs saada olla aikalailla vapaasti itsensä, myös hautajaisissa. Vainajaa ei yhtään kiinnosta onko sulla farkut ja paita vai puku. :)

        Vainaja olis vaan iloinen, että muistit tulla.


      • JeroP kirjoitti:

        Miks naiset sitten vaatii miestä käyttää rumia vaatteita. Mun mielestä joku miesten puku on tosi ruma ja kravatti järjetön.

        Kysy sitä niiltä naisilta, jotka vaatii. Minä en osaa sanoa, minä kun antaisin ihmisten kulkea vaikka kasari päässä ja perunasäkissä. Kunhan itellään on hyvä olla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kysy sitä niiltä naisilta, jotka vaatii. Minä en osaa sanoa, minä kun antaisin ihmisten kulkea vaikka kasari päässä ja perunasäkissä. Kunhan itellään on hyvä olla.

        Mä kuljen vallan miesten vaatteissa itsekin, mutten pukua kyllä minäkään mielelläni päälleni kiskoisi. Kravattia vielä vähemmän. Jos ei siistit chinot tms. käy, niin olkoon juhlat juhlimatta.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niinpä, sama se on näissä hetero ja trans hommissakin, voi olla heterosti ihmisten keskuudessa, koska muut ikään kuin vaatii tiettyä tyyliä. Jos hetero olis nyt se puku mitä vaaditaan, niin vaaditaan olemaan heterosti. Muuten kuulee kunniansa tai tapahtuu jotain ikävää.

        Jos mies menee mekossa hautajaisiin, niin suku hyppii seinille ellei ole sinut miehen transsukupuolisuuden kanssa. Esmerkiksi. Mutta sitten omissa oloissaan voikin olla just niin kun on.

        Mutta se on rankkaa, kun on kaikenlaisia turhia etikettejä, muiden mieliksi. Mä en just niistä tykkää. Ihmisen pitäs saada olla aikalailla vapaasti itsensä, myös hautajaisissa. Vainajaa ei yhtään kiinnosta onko sulla farkut ja paita vai puku. :)

        Vainaja olis vaan iloinen, että muistit tulla.

        Tietyt pukukoodit ja etiketit on ihan okei. Ei oo pakko mennä jos ahdistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietyt pukukoodit ja etiketit on ihan okei. Ei oo pakko mennä jos ahdistaa.

        No mä taas ajattelen, että ne on vaatteita vaan. Ettei mennä munasillaan ihmisten ilmoille ja palella. Suoja iholle ja alastomuudelle. Mulle vaatteet ei varsinaissti merkkaa yhtään mitään muuta ja sen ehkä huomaa. :)

        On kauniita vaatteita ja ihmiset näyttää hyville niissä, muttei minusta kenenkään pitäis joutua ottamaan stressisä jostain vaatekappaleesta jonkun muodollisuuden takia. Tärkeintä on ei materialla kunnioitus, vaan käytöksellä ja läsnäololla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kysy sitä niiltä naisilta, jotka vaatii. Minä en osaa sanoa, minä kun antaisin ihmisten kulkea vaikka kasari päässä ja perunasäkissä. Kunhan itellään on hyvä olla.

        Pukeutumisella osoitetaan kunnioitusta kyseiselle tilaisuudelle. Kuvittele hautajaisissa Uuno Turhapuro look tai zombiepuku.. Jokainen saa olla erilainen, muttei mauttomalla tavalla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mä taas ajattelen, että ne on vaatteita vaan. Ettei mennä munasillaan ihmisten ilmoille ja palella. Suoja iholle ja alastomuudelle. Mulle vaatteet ei varsinaissti merkkaa yhtään mitään muuta ja sen ehkä huomaa. :)

        On kauniita vaatteita ja ihmiset näyttää hyville niissä, muttei minusta kenenkään pitäis joutua ottamaan stressisä jostain vaatekappaleesta jonkun muodollisuuden takia. Tärkeintä on ei materialla kunnioitus, vaan käytöksellä ja läsnäololla.

        Etiketit ja pukukoodit on ihmisten keksimää kaupallista ja hierarkista hömppää. Aikalailla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Etiketit ja pukukoodit on ihmisten keksimää kaupallista ja hierarkista hömppää. Aikalailla.

        Mun hautajaisiin saa kaikki tulla missä tahansa kamppeissa. Vaikka verkkareissa ja reinoissa ja yhtään en meinaa loukkaantua. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutumisella osoitetaan kunnioitusta kyseiselle tilaisuudelle. Kuvittele hautajaisissa Uuno Turhapuro look tai zombiepuku.. Jokainen saa olla erilainen, muttei mauttomalla tavalla.

        Tärkeintä on ei materialla kunnioitus, vaan käytöksellä ja läsnäololla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niinpä, sama se on näissä hetero ja trans hommissakin, voi olla heterosti ihmisten keskuudessa, koska muut ikään kuin vaatii tiettyä tyyliä. Jos hetero olis nyt se puku mitä vaaditaan, niin vaaditaan olemaan heterosti. Muuten kuulee kunniansa tai tapahtuu jotain ikävää.

        Jos mies menee mekossa hautajaisiin, niin suku hyppii seinille ellei ole sinut miehen transsukupuolisuuden kanssa. Esmerkiksi. Mutta sitten omissa oloissaan voikin olla just niin kun on.

        Mutta se on rankkaa, kun on kaikenlaisia turhia etikettejä, muiden mieliksi. Mä en just niistä tykkää. Ihmisen pitäs saada olla aikalailla vapaasti itsensä, myös hautajaisissa. Vainajaa ei yhtään kiinnosta onko sulla farkut ja paita vai puku. :)

        Vainaja olis vaan iloinen, että muistit tulla.

        Totta kuten thomas hautajaisiin saa tulla omana itsenään koirana ja koira ystäviä mukana ja siunauksessa toinen koira panee perseeseen thomasta ja kaikki katselee kun se on niin ihanaa ja luonnollista kuuluu vain onnellista koiran murinaa ja haukuntaa ja arkun laskemisessa hauskaa kun thomas kusee isänsä päälle nostaen jalkaansa on se thomas oikea koira ja papin edessä thomas ottaa suihin lassie koiralta kotoisa olo kaikilla ja kaikilla hauskaa kunnes näkee järkyttävää ja luonnotonta kaukaa tyttö ja poika pussaavat ja hautajaisissa kaikki järkyttyvät ja pahoittaa mielensä ja vaaditaan ettei naiset ja miehet saa pussailla tai tulee turreharrastajat ja ampuu


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tärkeintä on ei materialla kunnioitus, vaan käytöksellä ja läsnäololla.

        Mikä on mautonta riippuu ihan katsojasta ja arvioitsijasta. Jos joku ajattelee, että menen tilaisuuteen farkuissa ja paitapuserossa, mutta en laita pikkukenkiä enkä kravaattia, vaan tennarit. Niin miksei? Minusta oikein vetävä asu. :)

        Tai joku tulee rastaukkana ja hammas on irronnut juuri eilen mäessä kaatuessa ja vaatteet jäi kaupasta ostamatta onnettomuuden vuoksi, niin tulkoon vaikka patalapuissa. Kunhan tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kuten thomas hautajaisiin saa tulla omana itsenään koirana ja koira ystäviä mukana ja siunauksessa toinen koira panee perseeseen thomasta ja kaikki katselee kun se on niin ihanaa ja luonnollista kuuluu vain onnellista koiran murinaa ja haukuntaa ja arkun laskemisessa hauskaa kun thomas kusee isänsä päälle nostaen jalkaansa on se thomas oikea koira ja papin edessä thomas ottaa suihin lassie koiralta kotoisa olo kaikilla ja kaikilla hauskaa kunnes näkee järkyttävää ja luonnotonta kaukaa tyttö ja poika pussaavat ja hautajaisissa kaikki järkyttyvät ja pahoittaa mielensä ja vaaditaan ettei naiset ja miehet saa pussailla tai tulee turreharrastajat ja ampuu

        No sulla menee nyt pikkasen taas panemiseksi. :)

        Sanoisin että meetkö panemaan hautausmaan toiselle puolelle koirinesi. Kiitos. Me yritämme täällä viettää hautajaisia ilman sun rakkejasi panemassa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mikä on mautonta riippuu ihan katsojasta ja arvioitsijasta. Jos joku ajattelee, että menen tilaisuuteen farkuissa ja paitapuserossa, mutta en laita pikkukenkiä enkä kravaattia, vaan tennarit. Niin miksei? Minusta oikein vetävä asu. :)

        Tai joku tulee rastaukkana ja hammas on irronnut juuri eilen mäessä kaatuessa ja vaatteet jäi kaupasta ostamatta onnettomuuden vuoksi, niin tulkoon vaikka patalapuissa. Kunhan tulee.

        Toki jokainen saa tälläytyä juuri niin paljon, kun haluaa. Kunhan ei vaadi sitä kaikilta muiltakin. Kunnioitusta myös toisen omaa valinnanvapautta kohtaan. Nenänvartta pitkin katselu ei ole kunnioitusta toista kohtaan, se on kaikkea muuta.

        Kaikkia ei huvita tälläytyä ja esiintyä muka arvokkaampana, kun on kallis verhokangasta muistuttava vaate päällä tai kengät jotka maksoi tonnin, mutta näyttää lähinnä nukkumatin tossuille ja kiristää hirveesti varpaista.


      • Normaalit hautajaiset?


        Mietitään kahta heteromiestä. Kalakaverit Mauri ja Pekka. Ovat vuosia olleet ystäviä, käyneet kalassa yhdessä. Milloin missäkin ja olleet toistensa seurassa kaikenlaisissa olotiloissa ja kamppeissa. Kumpikin tykkää toisistaan heterosti ja kuitenkin hyvin paljon, kuten ystävästä jonka kanssa ajetaan paljon yhdessä.

        No Pekka kuoleekin äkisti sydäriin ja pian Maurille tulee kutsu Pekan hautajaisiin. Mauri menee kauppaan ostamaan pukua ja pikkukenkiä. Menee edustavana hautajaisiin.

        Mutta oikeasti jos siltä Pekalta siellä arkussa kysyttäisiin, häntä ei haittaisi apskan vertaa, vaikka kunnon kalakaveri tulisi samoissa kamppaissa hautajaisiin, kun aina kalaankin. Kunhan hän vaan tulee. Tajuatko?

        Ihmisten välittäminen ja rakkaus, on se sitten homoa tai heteroa, se merkkaa. Ei mikään vitun vaatekappale. Se että muistat ja olet läsnä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Normaalit hautajaiset?


        Mietitään kahta heteromiestä. Kalakaverit Mauri ja Pekka. Ovat vuosia olleet ystäviä, käyneet kalassa yhdessä. Milloin missäkin ja olleet toistensa seurassa kaikenlaisissa olotiloissa ja kamppeissa. Kumpikin tykkää toisistaan heterosti ja kuitenkin hyvin paljon, kuten ystävästä jonka kanssa ajetaan paljon yhdessä.

        No Pekka kuoleekin äkisti sydäriin ja pian Maurille tulee kutsu Pekan hautajaisiin. Mauri menee kauppaan ostamaan pukua ja pikkukenkiä. Menee edustavana hautajaisiin.

        Mutta oikeasti jos siltä Pekalta siellä arkussa kysyttäisiin, häntä ei haittaisi apskan vertaa, vaikka kunnon kalakaveri tulisi samoissa kamppaissa hautajaisiin, kun aina kalaankin. Kunhan hän vaan tulee. Tajuatko?

        Ihmisten välittäminen ja rakkaus, on se sitten homoa tai heteroa, se merkkaa. Ei mikään vitun vaatekappale. Se että muistat ja olet läsnä.

        Ristiäisiin voi mennä ilman housuja. Niinhän se kastettava on yleensä alkunsakin saanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristiäisiin voi mennä ilman housuja. Niinhän se kastettava on yleensä alkunsakin saanut.

        Heh, jos kehtaa niin senkus. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Normaalit hautajaiset?


        Mietitään kahta heteromiestä. Kalakaverit Mauri ja Pekka. Ovat vuosia olleet ystäviä, käyneet kalassa yhdessä. Milloin missäkin ja olleet toistensa seurassa kaikenlaisissa olotiloissa ja kamppeissa. Kumpikin tykkää toisistaan heterosti ja kuitenkin hyvin paljon, kuten ystävästä jonka kanssa ajetaan paljon yhdessä.

        No Pekka kuoleekin äkisti sydäriin ja pian Maurille tulee kutsu Pekan hautajaisiin. Mauri menee kauppaan ostamaan pukua ja pikkukenkiä. Menee edustavana hautajaisiin.

        Mutta oikeasti jos siltä Pekalta siellä arkussa kysyttäisiin, häntä ei haittaisi apskan vertaa, vaikka kunnon kalakaveri tulisi samoissa kamppaissa hautajaisiin, kun aina kalaankin. Kunhan hän vaan tulee. Tajuatko?

        Ihmisten välittäminen ja rakkaus, on se sitten homoa tai heteroa, se merkkaa. Ei mikään vitun vaatekappale. Se että muistat ja olet läsnä.

        Mitä jos mauri on minna ja pekka sari tai mauri on horsma ja pekka kuusi ja ne pölyttää rakkautta yli rajojen



      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Normaalit hautajaiset?


        Mietitään kahta heteromiestä. Kalakaverit Mauri ja Pekka. Ovat vuosia olleet ystäviä, käyneet kalassa yhdessä. Milloin missäkin ja olleet toistensa seurassa kaikenlaisissa olotiloissa ja kamppeissa. Kumpikin tykkää toisistaan heterosti ja kuitenkin hyvin paljon, kuten ystävästä jonka kanssa ajetaan paljon yhdessä.

        No Pekka kuoleekin äkisti sydäriin ja pian Maurille tulee kutsu Pekan hautajaisiin. Mauri menee kauppaan ostamaan pukua ja pikkukenkiä. Menee edustavana hautajaisiin.

        Mutta oikeasti jos siltä Pekalta siellä arkussa kysyttäisiin, häntä ei haittaisi apskan vertaa, vaikka kunnon kalakaveri tulisi samoissa kamppaissa hautajaisiin, kun aina kalaankin. Kunhan hän vaan tulee. Tajuatko?

        Ihmisten välittäminen ja rakkaus, on se sitten homoa tai heteroa, se merkkaa. Ei mikään vitun vaatekappale. Se että muistat ja olet läsnä.

        Vähän rumasti sanottu mauri ja pekka voi ne kuule olla vain henkilöitä maurista ja pekasta saa kuvan että miehii vois ne olla naisiakin eli henkilöitä sukupuolettomii neutraaleja ei kalat välitä kalastaako heitä mies vai nainen mulle ihan sama kuka kalastaa ja kuolee ne on mulle henkilöitä ja hautakiveen vois kirjoittaa vain henkilö kuoli ja kuolin päivä ei muuta niin kaikki ollaan vaan henkilöitä


      • Anonyymi

        Todellakin! Väliksellä ilmeisesti jälleen kerran vähän keulii (kielikuva tarkoituksellinen). Ei vissiin suostu taaskaan laskemaan kun täytyy noin mouhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristiäisiin voi mennä ilman housuja. Niinhän se kastettava on yleensä alkunsakin saanut.

        Niin ihmistä loukkaavaa ristiäiset kun se on henkilö voi olla kukkakin tai basilli eli se on henkilö ei muut voi päättää sille nimeä ja keksiä sukupuolta vaan henkilö tietää itse kuka hän on voi olla että hän on bakteeri aikuisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihmistä loukkaavaa ristiäiset kun se on henkilö voi olla kukkakin tai basilli eli se on henkilö ei muut voi päättää sille nimeä ja keksiä sukupuolta vaan henkilö tietää itse kuka hän on voi olla että hän on bakteeri aikuisena

        Sulla on niin outo tuttavapiiri, että ei me tavalliset ihmiset, joiden ympärillä on muita tavallisia ihmisiä kaikkine varsin tavallisine ominaisuuksineen, kyetä tollasia ymmärtämään.


      • Anonyymi

        En ole ahdasmielinen. Minun tuttavapiirini ei vaan ole läheskään yhtä monimuotoinen kuin sinun. Minun tuttavapiiriini kuuluu ihan tavallisia ihmisiä, tavallisia heteroita ja homoja ja muutama muukin, tavallisia miehiä ja naisia ja muutama muukin.

        Itse asetan rajani toisen ihmisen ruumiilliseen koskemattomuuteen ja elämän suojeluun. Muutoin saatte minun puolestani ystäväpiirissäsi olla miten olette.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niinpä, sama se on näissä hetero ja trans hommissakin, voi olla heterosti ihmisten keskuudessa, koska muut ikään kuin vaatii tiettyä tyyliä. Jos hetero olis nyt se puku mitä vaaditaan, niin vaaditaan olemaan heterosti. Muuten kuulee kunniansa tai tapahtuu jotain ikävää.

        Jos mies menee mekossa hautajaisiin, niin suku hyppii seinille ellei ole sinut miehen transsukupuolisuuden kanssa. Esmerkiksi. Mutta sitten omissa oloissaan voikin olla just niin kun on.

        Mutta se on rankkaa, kun on kaikenlaisia turhia etikettejä, muiden mieliksi. Mä en just niistä tykkää. Ihmisen pitäs saada olla aikalailla vapaasti itsensä, myös hautajaisissa. Vainajaa ei yhtään kiinnosta onko sulla farkut ja paita vai puku. :)

        Vainaja olis vaan iloinen, että muistit tulla.

        Hetero sitä homo tätä trans tuota!! Ettekö osaa puhua MUUSTA!?!?!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetero sitä homo tätä trans tuota!! Ettekö osaa puhua MUUSTA!?!?!!!!!

        Transit, transistori, transformer, transrasva, trasuraani, transkriptio, transvaal, transsi. 😜


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Transit, transistori, transformer, transrasva, trasuraani, transkriptio, transvaal, transsi. 😜

        *transuraani


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niinpä, sama se on näissä hetero ja trans hommissakin, voi olla heterosti ihmisten keskuudessa, koska muut ikään kuin vaatii tiettyä tyyliä. Jos hetero olis nyt se puku mitä vaaditaan, niin vaaditaan olemaan heterosti. Muuten kuulee kunniansa tai tapahtuu jotain ikävää.

        Jos mies menee mekossa hautajaisiin, niin suku hyppii seinille ellei ole sinut miehen transsukupuolisuuden kanssa. Esmerkiksi. Mutta sitten omissa oloissaan voikin olla just niin kun on.

        Mutta se on rankkaa, kun on kaikenlaisia turhia etikettejä, muiden mieliksi. Mä en just niistä tykkää. Ihmisen pitäs saada olla aikalailla vapaasti itsensä, myös hautajaisissa. Vainajaa ei yhtään kiinnosta onko sulla farkut ja paita vai puku. :)

        Vainaja olis vaan iloinen, että muistit tulla.

        Joo, se ois mukavaa, kun yhdenkään ihmisen ei tarvitsisi kieltää itseään millään tavalla, vaan voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan ja elämäänsä kuten haluaa...

        Mutta toisia se vaan haittaa... joko mielellisesti, tai ihan fyysisesti, eikä se aina vaan käy. Ihmisyhteisöissä eläminen on usein vaikeaa, kun kaikkia ei voi miellyttää, ei enemmistöä, eikä vähemmistöä.

        Itse kuulun jokatavalla varmaan siihen suurimpaan massaan, enkä varmasti ikinä kykene täysin tiedostamaan, mikä tuska joillain vähemmistöillä on omista näkökulmistaan homma, mutta kannustaisin hyväksymään oman tilanteen ennemmin kuin sotimaan tuulimyllyjä vastaan, ihan itsensä puolesta. Jos sattuu olemaan esim. homoseksuaali, kannattaa ottaa siitä homoseksuaalisuudesta vastuu, hyväksyä se ja sen tuomat rajoitteet....
        Ei se homous ole oma syy, mutta ei se ole muidenkaan syy. Ja jotkut on nuijia, kun ei ymmärrä, mutta sillekkään ei vaan voi mitään...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo, se ois mukavaa, kun yhdenkään ihmisen ei tarvitsisi kieltää itseään millään tavalla, vaan voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan ja elämäänsä kuten haluaa...

        Mutta toisia se vaan haittaa... joko mielellisesti, tai ihan fyysisesti, eikä se aina vaan käy. Ihmisyhteisöissä eläminen on usein vaikeaa, kun kaikkia ei voi miellyttää, ei enemmistöä, eikä vähemmistöä.

        Itse kuulun jokatavalla varmaan siihen suurimpaan massaan, enkä varmasti ikinä kykene täysin tiedostamaan, mikä tuska joillain vähemmistöillä on omista näkökulmistaan homma, mutta kannustaisin hyväksymään oman tilanteen ennemmin kuin sotimaan tuulimyllyjä vastaan, ihan itsensä puolesta. Jos sattuu olemaan esim. homoseksuaali, kannattaa ottaa siitä homoseksuaalisuudesta vastuu, hyväksyä se ja sen tuomat rajoitteet....
        Ei se homous ole oma syy, mutta ei se ole muidenkaan syy. Ja jotkut on nuijia, kun ei ymmärrä, mutta sillekkään ei vaan voi mitään...

        Juu. Aina on jotain mitä joku ei vaan ymmärrä.

        Ite olen ajatellut, että elää vaan oman tapansa mukaan, kuten teenkin ja piut paut muista. Valittaa tai töljää.

        Nytkin kaupassa on ihmisiä kun töllää, hiuksien takia. Ehkä vaatteidenkin, mutta so what? :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu. Aina on jotain mitä joku ei vaan ymmärrä.

        Ite olen ajatellut, että elää vaan oman tapansa mukaan, kuten teenkin ja piut paut muista. Valittaa tai töljää.

        Nytkin kaupassa on ihmisiä kun töllää, hiuksien takia. Ehkä vaatteidenkin, mutta so what? :)

        Niin, tai tölläävät vaan muuten vaan. Tähän helteeseen tuskin kovin fiksusti käyttäytyviä löytyy? 😁


        Just puhuin omslle tytölle hänrn pukeutumisesta. Ymmärrän, että pitäisi saada pukeutua kuten haluaa.... mutta oman turvallisuuden kannalta....ei kannata. 🙄

        Ei ole hänen syy, että joku läpimätä mulkku kävis häneen käsiksi, mutta mitä syyllisyydellä on sitten enää merkitystä? Sama jos mä ajan 80 km/h moottoripyörällä etuajo-oikeutettua tietä ja joku ajaa eteen ja pam! Pilven reunalta saa osoitella syyllistä rauhassa...

        Joskus TÄYTYY ymmärtää alistettu asema, jos haluaa selvitä. Kääntäkööt tämän joku muuksi, niin lupaan Nobelin. 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin, tai tölläävät vaan muuten vaan. Tähän helteeseen tuskin kovin fiksusti käyttäytyviä löytyy? 😁


        Just puhuin omslle tytölle hänrn pukeutumisesta. Ymmärrän, että pitäisi saada pukeutua kuten haluaa.... mutta oman turvallisuuden kannalta....ei kannata. 🙄

        Ei ole hänen syy, että joku läpimätä mulkku kävis häneen käsiksi, mutta mitä syyllisyydellä on sitten enää merkitystä? Sama jos mä ajan 80 km/h moottoripyörällä etuajo-oikeutettua tietä ja joku ajaa eteen ja pam! Pilven reunalta saa osoitella syyllistä rauhassa...

        Joskus TÄYTYY ymmärtää alistettu asema, jos haluaa selvitä. Kääntäkööt tämän joku muuksi, niin lupaan Nobelin. 😀

        Kyllä mä nuo olen tiedostanut, ei tuu uutena tietona.

        Joo ihan alasti ei kannata kulkea.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä nuo olen tiedostanut, ei tuu uutena tietona.

        Joo ihan alasti ei kannata kulkea.

        Joo, mutta oma pää ja mieli usein asettaa vahvistuksia oletuksille. 😊

        Niin, se ei ole vain yleinen käditys, vaan sillä on todellinen syykin. Sama kun minulle moottoripyöräkorttia ajaessa toitotettiin, että ole suojaamattomalla ajoneuvolla liikenteessä. 🤔

        Veikkaan, että tiellä liikkuu yhä moottoripyöräilijöitä, jotka eivät tätä sisäistä oikeasti....

        Jos tuo ajatus on vaikeaa aikuisille, mitä se on lapsille? 🤔 Tosin lapset osaa ottaa vastaan uusia ajatuksia oikeilta auktoriteeteilta (lue vanhemilta) kun taas vanhemmat vänkää järjestään vastaan. 😄


    • Anonyymi

      Voi. Etenkin jos ruma mies on rikas. :D

    • Anonyymi

      Yhtä lailla voi käydä ja varmaan käykin, että pidemmän, komeamman, lihavamman, lyhyemmän, rintavamman, pitkätukkaisen, kaljun ja mitä ulkonaisia piirteitä niitä onkaan suhde onnistuu, kun oikeat kohtaa toisensa.
      Palstalla kohdistetaan liiaksi ulkonäkökriteereihin.
      Ruma- ihminen vertaus on myös aika kornia. Antaa kirjoittajista, no joo, antaa olla.

    • Anonyymi

      Ei mun elo toimisi ihmisen kanssa, jota pitäisin rumana. En selvästikään välittäisi siitä ihmisestä, sillä kukaan kenestä välitän, ei ole mun silmiini ruma. Vaan enpä minä komeaakaan miestä etsi. Sellainen stereotyyppisen komea ulkonäkö on myös tylsä. Se ei kiinnitä mun huomiotani.

      • Anonyymi

        Ruma ihminen käsitteenä on syvältä, anteeksi vaan.
        Miellän ihmiset itselleni miellyttäviin tai vähemmän miellyttäviin. Lopputulos on sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma ihminen käsitteenä on syvältä, anteeksi vaan.
        Miellän ihmiset itselleni miellyttäviin tai vähemmän miellyttäviin. Lopputulos on sama.

        Ruon on sinun mielipiteesi. Minä en ajattele samoin. Yksikään ihminen, josta välitän, ei ole minudta ulkonäöltään myöskään mitenkään epämiellyttävä tai vähemmän miellyttävä.

        Tiedän muuten sellaisia komeitakin miehiä ja kauniita naisia, joiden ulkonäkö on minusta epämiellyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruon on sinun mielipiteesi. Minä en ajattele samoin. Yksikään ihminen, josta välitän, ei ole minudta ulkonäöltään myöskään mitenkään epämiellyttävä tai vähemmän miellyttävä.

        Tiedän muuten sellaisia komeitakin miehiä ja kauniita naisia, joiden ulkonäkö on minusta epämiellyttävä.

        "Tiedän muuten sellaisia komeitakin miehiä ja kauniita naisia, joiden ulkonäkö on minusta epämiellyttävä."

        Sama! Varsinki julkkiksissa on tosi paljon sellasia, joita moni pitää komeina ja kauniina, mutta mun silmiini he ovat epämiellyttävän näköisiä. Epämiellyttävä on tosiaan parempi sana kuin ruma. Ei he rumia ole, mutta minun epämiellyttävän näköisiä, en lainkaan pidä heidän kasvonpiirteistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruon on sinun mielipiteesi. Minä en ajattele samoin. Yksikään ihminen, josta välitän, ei ole minudta ulkonäöltään myöskään mitenkään epämiellyttävä tai vähemmän miellyttävä.

        Tiedän muuten sellaisia komeitakin miehiä ja kauniita naisia, joiden ulkonäkö on minusta epämiellyttävä.

        Pysyn mielipiteeni alla.
        Minä pidän useista ihmisistä heidän persoonansa vuoksi. En suinkaan minkään ulkoisen habituksen vuoksi. Minulle he KAIKKI ovat miellyttäviä ja ok ulkoisesti. Uskon itsekin heille olevan samansuuntainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyn mielipiteeni alla.
        Minä pidän useista ihmisistä heidän persoonansa vuoksi. En suinkaan minkään ulkoisen habituksen vuoksi. Minulle he KAIKKI ovat miellyttäviä ja ok ulkoisesti. Uskon itsekin heille olevan samansuuntainen.

        Kyllä, yksikään ihminen josta välitän, ei ole minusta lainkaan epämiellyttävä ulkoisesti (eikä kyllä sisäisestikään). Mitenhän sinä oikein yrität tuon vääntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, yksikään ihminen josta välitän, ei ole minusta lainkaan epämiellyttävä ulkoisesti (eikä kyllä sisäisestikään). Mitenhän sinä oikein yrität tuon vääntää?

        11:00. kirjoittaja väänteli viestin epämääräiseksi, tuskin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:00. kirjoittaja väänteli viestin epämääräiseksi, tuskin minä.

        Jaa jaa, minusta se oli kyllä varsin sama ajatus kuin omani. En näe 10.57 lopputuleman olevsn lainkaan sama kuin omani. Vaan mitäpä tuon väliä.


    • Anonyymi

      Tässä elämässä voi käydä melkein miten vain.

    • Anonyymi

      Rumat miehet ei saa suhteita. Ei nainen halua seksiä ruman miehen kanssa joten ei voi olla suhdettakaan.

    • Anonyymi

      Voi! Minun kanssani hänellä olisi loistava suhde!

    • Anonyymi

      Ruma mies on paljon luotettavampi. Ei tuu vieraat naiset ehdottelemaan mitään kuten komeille ja kuka pystyisi vastustaa kiusausta jos tarjotaan.
      Nyt joku nainen puhahtaa..ei mun mies..

    • Anonyymi

      Komea mies pettää ja on jännä. Ruma mies on kiltti ja pitää huolen naisesta.

      • Anonyymi

        Minusta ei tarvitse tai ei saa huolehtia. Olen vapaasielu.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Suhteeseen tarvitaan vain suurinpiirtein samat aaltopituudet ja kemia. Ulkonäkö on sivuseikka tai liittyy edellisiin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      On kyllä, rumaa miestä ei kukaan tule iskemään joten ei ole mustasukkaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4073
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2821
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2115
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1856
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      60
      1307
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1056
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1015
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1009
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      972
    Aihe