Palstanaisilla on tukalat oltavat helteellä

Anonyymi

Kun olette kaikki ylipainoisia. Kannattaa laihduttaa niin ette läkähdy ja olette vielä kauniimpia ja terveempiäkin.

34

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon laihtunut. Pelottaa jo, että tulee liian nätti ja saa vielä miehen!!

    • En ole huomannut tukalaa oloa, mutta väsyttää herkemmin kuumina päivinä.

      Laihtua kyllä pitäs vattanseudusta, siihin on kertynyt vuodessa läskiä.

      Kauniimmasta en perusta. Näin on hyvä.

      • Voi olla, että ei tuu juotua tarpeeksi ja siksi väsyy. Verenpainelääkitys vielä, niin pitäs muistaa latkia, vaikkei janota.


      • Anonyymi

        "Meillä on myös ilmalämpöpumppu. Ei tässä muuten kestäisi olla."

        ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on myös ilmalämpöpumppu. Ei tässä muuten kestäisi olla."

        ???

        Niin koko perhe kärsii kuumuudesta, eikä liity mitenkään lihavuuteen. Tässä perheessä ei muuta pulleita ole, kun minä ja minäkään en mielestäni ole edes erityisen pullea. Raamikas kyllä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin koko perhe kärsii kuumuudesta, eikä liity mitenkään lihavuuteen. Tässä perheessä ei muuta pulleita ole, kun minä ja minäkään en mielestäni ole edes erityisen pullea. Raamikas kyllä.

        Tiilivuorattu talo, eteläisellä tontilla, mihin aurinko porottaa täydeltä laidan päivä. Alkaa iltaa kohden lämpö huokua kämppään, niin että ottaa kenen vaan voimille.

        Kun ei räppänät vedä, ilman ollessa sakean kuumaa. Se on tuo viilennys hyvä homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on myös ilmalämpöpumppu. Ei tässä muuten kestäisi olla."

        ???

        "En ole huomannut tukalaa oloa, "


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ole huomannut tukalaa oloa, "

        Niin luitko aloituksen? Siinä ajateltiin tukalan olon olevan lihavuudesta johtuvaa. Eria asia lihavuus tukala ja kuuma tukala. Laihallakin osaa olla tukalaa, jos viilennystä ei saa.

        Asiayhteys muruseni, asiayhteys.

        Eihän sitä tukalaa oloa tule, kun on se viilentävä ilmalämpöpumppu. En ole silloin sitä huomannut, kun ei ole viileän vuoksi ollut, haloo.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Voi olla, että ei tuu juotua tarpeeksi ja siksi väsyy. Verenpainelääkitys vielä, niin pitäs muistaa latkia, vaikkei janota.

        No, ei se juominen vaikuta siihen, että väsyy, vaan tämä kuuma keli, joka vaan jatkuu.
        Ei kuuma sää haittais, jos olis vaan muutama päivä, mutta on ollut jo kohta pari kuukautta yhtäsoittoa.
        Ei päivällä jaksa mitään tehdä, meinaa nukahtaa jo pelkästään tietokoneen viereen ja päässä ajatus seisoo.
        Kuumuus uuvuttaa, kaikki hommat jää tekemättä mitä on suunnitellut, eikä ulos jaksa mennä, kun siellä on aivan tolkuttoman kuumaa, ei voi nauttia kesästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ei se juominen vaikuta siihen, että väsyy, vaan tämä kuuma keli, joka vaan jatkuu.
        Ei kuuma sää haittais, jos olis vaan muutama päivä, mutta on ollut jo kohta pari kuukautta yhtäsoittoa.
        Ei päivällä jaksa mitään tehdä, meinaa nukahtaa jo pelkästään tietokoneen viereen ja päässä ajatus seisoo.
        Kuumuus uuvuttaa, kaikki hommat jää tekemättä mitä on suunnitellut, eikä ulos jaksa mennä, kun siellä on aivan tolkuttoman kuumaa, ei voi nauttia kesästä.

        Kyllä nestehukka vaan vaikuttaa väsyttävästi, pitää juoda kun hikoillen haihduttaakin.

        Helteet on ihan jees, kun istuu viilennetyssä talossa. Ulkona lähinnä vaan piipahtelen.


    • Ette voi tietää toisten ulkonäöstä, lihavuudesta tai laihuudesta, yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Suurin osa on tukevia täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa on tukevia täällä.

        Mistä niin päättelet? Osaatko perustella?


      • Anonyymi

        Mcmcmcmxxxl painaa 85 kg. Moni muukin sanonut painoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
        Sheena on pieni ja pippurinen mutta ei lihava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mcmcmcmxxxl painaa 85 kg. Moni muukin sanonut painoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
        Sheena on pieni ja pippurinen mutta ei lihava.

        Sullekin lihavuuden kauhistelijalle. Älä menetä yöuniasi.


        https://aijaa.com/n5dCVR


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sullekin lihavuuden kauhistelijalle. Älä menetä yöuniasi.


        https://aijaa.com/n5dCVR

        Ne on sitten reisitaskuhousut, jonka taskut pullottaa eikä reittä. ;]


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ne on sitten reisitaskuhousut, jonka taskut pullottaa eikä reittä. ;]

        Näyttääkö sille, että vyöryn päälle ja jäät puristuksiin? Jos, niin olet Mikki Hiiri.

        Pienet tytöt on toki somia, minustakin. Mutta minusta tuli epäsoma. Olen mä silti ihan mukava, jos ei härnätä pahapäiseksi. :)


    • Taitaa olla toisinpäin taas tässäkin asiassa.. projisoit omia läskejäsi.. 😏

    • Ek blakstklalla ohle nahsia!

      • Ei nii. On muuten merivesi lämmintä..Menkää uimaan, tämä on käsky☝️

        Mereen mahtuu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei nii. On muuten merivesi lämmintä..Menkää uimaan, tämä on käsky☝️

        Mereen mahtuu.

        Meri on kaukana... järvi kyllä löytyy vajaan 100 m päästä. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Meri on kaukana... järvi kyllä löytyy vajaan 100 m päästä. 😬

        No hyppää järjeen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No hyppää järjeen.

        En hyppää. Käyn kyllä suihkussa ja huomenna jos luoja suo, investoin suppilautaaan. Pitää kokeilla mitä sillä on solia. Ja sit tykkäähän ne muksut siiitä kuitenkin. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        En hyppää. Käyn kyllä suihkussa ja huomenna jos luoja suo, investoin suppilautaaan. Pitää kokeilla mitä sillä on solia. Ja sit tykkäähän ne muksut siiitä kuitenkin. 😄

        No sitten tuun ja tuuppasen. Mä en tajua mitä kivaa niissä supoissa on.. ei vauhtia, ei mukavaa asentoa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sitten tuun ja tuuppasen. Mä en tajua mitä kivaa niissä supoissa on.. ei vauhtia, ei mukavaa asentoa..

        No soliminen... 😬


    • Anonyymi

      Musta ei kaunista tule laihduttamallakaan, en ollut nätti edes hoikempanakaan. Mä olen jo vanhakin, niin on ihan se ja sama olenko lihava vai en.

    • Mutta mikä se perimmäinen ongelma tässä on. Tänäänkin oli harvinaisen mielyttävä sää. Mutta sekään ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Mielellään olisi liikkunut paljon enemmän, mutta kun "projekti".

    • Anonyymi

      Helle ei hellitä, joka toinen päivä pitäisi olla helle, ja vuoropäivänä sitten hirvittävä ukkosmyrsky, vaihdellen päivittäin, ennalta sovitusti sää tilat.

      Parhaimmat janojuomat: Molotovin Cocktail ja Flame Bastard.

      • Anonyymi

        Ei ainkaan syöksyvirtaus vie palstan pullukkanaisia, kun ei jaksa tuuli pullukkaa siirtää.


    • Ei ole tukalat oltavat, koska osaan asennoitua myönteisesti. Osaatteko te?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe