Palstanaisilla on tukalat oltavat helteellä

Anonyymi

Kun olette kaikki ylipainoisia. Kannattaa laihduttaa niin ette läkähdy ja olette vielä kauniimpia ja terveempiäkin.

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon laihtunut. Pelottaa jo, että tulee liian nätti ja saa vielä miehen!!

    • En ole huomannut tukalaa oloa, mutta väsyttää herkemmin kuumina päivinä.

      Laihtua kyllä pitäs vattanseudusta, siihin on kertynyt vuodessa läskiä.

      Kauniimmasta en perusta. Näin on hyvä.

      • Voi olla, että ei tuu juotua tarpeeksi ja siksi väsyy. Verenpainelääkitys vielä, niin pitäs muistaa latkia, vaikkei janota.


      • Anonyymi

        "Meillä on myös ilmalämpöpumppu. Ei tässä muuten kestäisi olla."

        ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on myös ilmalämpöpumppu. Ei tässä muuten kestäisi olla."

        ???

        Niin koko perhe kärsii kuumuudesta, eikä liity mitenkään lihavuuteen. Tässä perheessä ei muuta pulleita ole, kun minä ja minäkään en mielestäni ole edes erityisen pullea. Raamikas kyllä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin koko perhe kärsii kuumuudesta, eikä liity mitenkään lihavuuteen. Tässä perheessä ei muuta pulleita ole, kun minä ja minäkään en mielestäni ole edes erityisen pullea. Raamikas kyllä.

        Tiilivuorattu talo, eteläisellä tontilla, mihin aurinko porottaa täydeltä laidan päivä. Alkaa iltaa kohden lämpö huokua kämppään, niin että ottaa kenen vaan voimille.

        Kun ei räppänät vedä, ilman ollessa sakean kuumaa. Se on tuo viilennys hyvä homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on myös ilmalämpöpumppu. Ei tässä muuten kestäisi olla."

        ???

        "En ole huomannut tukalaa oloa, "


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ole huomannut tukalaa oloa, "

        Niin luitko aloituksen? Siinä ajateltiin tukalan olon olevan lihavuudesta johtuvaa. Eria asia lihavuus tukala ja kuuma tukala. Laihallakin osaa olla tukalaa, jos viilennystä ei saa.

        Asiayhteys muruseni, asiayhteys.

        Eihän sitä tukalaa oloa tule, kun on se viilentävä ilmalämpöpumppu. En ole silloin sitä huomannut, kun ei ole viileän vuoksi ollut, haloo.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Voi olla, että ei tuu juotua tarpeeksi ja siksi väsyy. Verenpainelääkitys vielä, niin pitäs muistaa latkia, vaikkei janota.

        No, ei se juominen vaikuta siihen, että väsyy, vaan tämä kuuma keli, joka vaan jatkuu.
        Ei kuuma sää haittais, jos olis vaan muutama päivä, mutta on ollut jo kohta pari kuukautta yhtäsoittoa.
        Ei päivällä jaksa mitään tehdä, meinaa nukahtaa jo pelkästään tietokoneen viereen ja päässä ajatus seisoo.
        Kuumuus uuvuttaa, kaikki hommat jää tekemättä mitä on suunnitellut, eikä ulos jaksa mennä, kun siellä on aivan tolkuttoman kuumaa, ei voi nauttia kesästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ei se juominen vaikuta siihen, että väsyy, vaan tämä kuuma keli, joka vaan jatkuu.
        Ei kuuma sää haittais, jos olis vaan muutama päivä, mutta on ollut jo kohta pari kuukautta yhtäsoittoa.
        Ei päivällä jaksa mitään tehdä, meinaa nukahtaa jo pelkästään tietokoneen viereen ja päässä ajatus seisoo.
        Kuumuus uuvuttaa, kaikki hommat jää tekemättä mitä on suunnitellut, eikä ulos jaksa mennä, kun siellä on aivan tolkuttoman kuumaa, ei voi nauttia kesästä.

        Kyllä nestehukka vaan vaikuttaa väsyttävästi, pitää juoda kun hikoillen haihduttaakin.

        Helteet on ihan jees, kun istuu viilennetyssä talossa. Ulkona lähinnä vaan piipahtelen.


    • Ette voi tietää toisten ulkonäöstä, lihavuudesta tai laihuudesta, yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Suurin osa on tukevia täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa on tukevia täällä.

        Mistä niin päättelet? Osaatko perustella?


      • Anonyymi

        Mcmcmcmxxxl painaa 85 kg. Moni muukin sanonut painoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
        Sheena on pieni ja pippurinen mutta ei lihava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mcmcmcmxxxl painaa 85 kg. Moni muukin sanonut painoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
        Sheena on pieni ja pippurinen mutta ei lihava.

        Sullekin lihavuuden kauhistelijalle. Älä menetä yöuniasi.


        https://aijaa.com/n5dCVR


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sullekin lihavuuden kauhistelijalle. Älä menetä yöuniasi.


        https://aijaa.com/n5dCVR

        Ne on sitten reisitaskuhousut, jonka taskut pullottaa eikä reittä. ;]


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ne on sitten reisitaskuhousut, jonka taskut pullottaa eikä reittä. ;]

        Näyttääkö sille, että vyöryn päälle ja jäät puristuksiin? Jos, niin olet Mikki Hiiri.

        Pienet tytöt on toki somia, minustakin. Mutta minusta tuli epäsoma. Olen mä silti ihan mukava, jos ei härnätä pahapäiseksi. :)


    • Taitaa olla toisinpäin taas tässäkin asiassa.. projisoit omia läskejäsi.. 😏

    • Ek blakstklalla ohle nahsia!

      • Ei nii. On muuten merivesi lämmintä..Menkää uimaan, tämä on käsky☝️

        Mereen mahtuu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei nii. On muuten merivesi lämmintä..Menkää uimaan, tämä on käsky☝️

        Mereen mahtuu.

        Meri on kaukana... järvi kyllä löytyy vajaan 100 m päästä. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Meri on kaukana... järvi kyllä löytyy vajaan 100 m päästä. 😬

        No hyppää järjeen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No hyppää järjeen.

        En hyppää. Käyn kyllä suihkussa ja huomenna jos luoja suo, investoin suppilautaaan. Pitää kokeilla mitä sillä on solia. Ja sit tykkäähän ne muksut siiitä kuitenkin. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        En hyppää. Käyn kyllä suihkussa ja huomenna jos luoja suo, investoin suppilautaaan. Pitää kokeilla mitä sillä on solia. Ja sit tykkäähän ne muksut siiitä kuitenkin. 😄

        No sitten tuun ja tuuppasen. Mä en tajua mitä kivaa niissä supoissa on.. ei vauhtia, ei mukavaa asentoa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sitten tuun ja tuuppasen. Mä en tajua mitä kivaa niissä supoissa on.. ei vauhtia, ei mukavaa asentoa..

        No soliminen... 😬


    • Anonyymi

      Musta ei kaunista tule laihduttamallakaan, en ollut nätti edes hoikempanakaan. Mä olen jo vanhakin, niin on ihan se ja sama olenko lihava vai en.

    • Mutta mikä se perimmäinen ongelma tässä on. Tänäänkin oli harvinaisen mielyttävä sää. Mutta sekään ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Mielellään olisi liikkunut paljon enemmän, mutta kun "projekti".

    • Anonyymi

      Helle ei hellitä, joka toinen päivä pitäisi olla helle, ja vuoropäivänä sitten hirvittävä ukkosmyrsky, vaihdellen päivittäin, ennalta sovitusti sää tilat.

      Parhaimmat janojuomat: Molotovin Cocktail ja Flame Bastard.

      • Anonyymi

        Ei ainkaan syöksyvirtaus vie palstan pullukkanaisia, kun ei jaksa tuuli pullukkaa siirtää.


    • Ei ole tukalat oltavat, koska osaan asennoitua myönteisesti. Osaatteko te?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe