https://www.is.fi/politiikka/art-2000008141753.html
Juuri näin. Olen täysin samaa mieltä asiasta. Marinin hallituksen tekemään erittäin vakavan virheen takia koronan delta-muunnos leviää nyt vaarallisen kovaa vauhtia Suomessa.
Sanna Marinin (sd) punavihervasemmistolainen hallitus teki keväällä kohtalokkaan virheen.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä asiasta. On Marinin hallituksen syy, että korona leviää taas hirvittävää vauhtia Suomessa.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
On yksin Marinin syy että korona leviää maailmalla. Jos hänet vaihdettaisiin Orpoon tai Purraan niin korona lakkaisi leviämästä välittömästi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Mies tietää mistä puhuu.
Twitter Ossi Tiihonen - Anonyymi
Olen samaa mieltä, että Sanna Marinin (sd) hallitus teki erittäin kohtalokkaan virheen etenkin tavallisten suomalaisten kannalta tässä korona-asiassa.
- Anonyymi
Onko Marin tehnyt muuta kuin virheitä?
- Anonyymi
Vain virheitä näyttäisi Marin tehneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain virheitä näyttäisi Marin tehneen.
Olen huomioinut saman asian.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Kyllä syy on niin"virheitä tekemättömissä"kansassa. Sinne mentiin pietariin oikein joukolla hakemaan Deltaa. Hallituksella ei ole laillista toimivaltaa kieltää matkustelu, vaikka joka tuutista sanottin"älä matkusta". Senhän nämä puupäät tiesivät. Hae vaan syitä itsestäsi puupää.
Tässä näkyy se, että hyvistä tuloksista kiitetään hallitusta ja huonoista tuloksista syytetään kansalaisia.
- Anonyymi
Sanna Marin on virhe. Täys tumpelo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535