Tissiesi vilauttelu ei ole feministinen teko

Anonyymi

393

14869

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Miksi se, että mies tykkää naisten rinnoista olisi jotenkin naisten sortamista tai paha asia? Miksi rintojen pitäisi ylipäänsä olla epäseksuaaliset? Yhteiskunnassa ongelma ei ole niinkään yliseksuaalisuus vaan se, että pariskunnat eivät jaksa enää harrastaa seksiä.

      Rintojen seksuaalisuutta pitäisi päinvastoin juhlistaa – ei yrittää väen vängällä tehdä niistä epäseksuaalisia."

      • Anonyymi

        Loppuis pian Playboyn ja muiden tissilehtien julkaisut jos tuommonen yleistyis. Pelottaa ihan.


      • Anonyymi

        Juuri noin. Siksi minä kannatankin, että miesten rintakehä ja vatsa pitää piilottaa. Ainoastaan tietyissä naisille suunnatuissa K18 julkaisussa saavat timmit miehet vilautella näitä salaisia kehonosiaan. Juhlistakaamme siis mieskehonkin seksuaalisuutta piilottamalla se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Siksi minä kannatankin, että miesten rintakehä ja vatsa pitää piilottaa. Ainoastaan tietyissä naisille suunnatuissa K18 julkaisussa saavat timmit miehet vilautella näitä salaisia kehonosiaan. Juhlistakaamme siis mieskehonkin seksuaalisuutta piilottamalla se!

        Tämä on ehdottomasti kannattamisen arvoinen idea!
        Mikäli naisen nännit on seksuaalinen asia, niin sitten on miehenkin. Vaihtoehdot ovat joko vapauttaa naisen nänni, tai vangita miehen.

        Eihän tämä ole tasa-arvoa, että ainoastaan toisen sukupuolen nännit pitää piilottaa!


      • Anonyymi

        Miksi sitten naiset vouhkaa esineellästimestä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ehdottomasti kannattamisen arvoinen idea!
        Mikäli naisen nännit on seksuaalinen asia, niin sitten on miehenkin. Vaihtoehdot ovat joko vapauttaa naisen nänni, tai vangita miehen.

        Eihän tämä ole tasa-arvoa, että ainoastaan toisen sukupuolen nännit pitää piilottaa!

        Naisille armeijapakko sitten eikä duunipaikassa mitään helpotuksia raskaiden taakkojen kanssa.Kannatte saman kuin miehetkin.Vessassa kusette seisaaltaan.Naisten vessoja ei erikseen ole.Kuljette samassa kusisoosissa kuin miehetkin vessoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille armeijapakko sitten eikä duunipaikassa mitään helpotuksia raskaiden taakkojen kanssa.Kannatte saman kuin miehetkin.Vessassa kusette seisaaltaan.Naisten vessoja ei erikseen ole.Kuljette samassa kusisoosissa kuin miehetkin vessoissaan.

        Jos miehillä ja naisilla on oltava samat vessat, on turha tulla kitisemään "ei kaikki miehet" jos joku nainen siellä raiskataan.


      • Anonyymi

        hyvä kommentti 👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuis pian Playboyn ja muiden tissilehtien julkaisut jos tuommonen yleistyis. Pelottaa ihan.

        Mielestäni loppuisi koko ihmiskunta, kun vastakkainen sukupuoli ei saisi enää kiinnostaa.
        Tämän faktan olisin valmis paukauttamaan joillekin äärifeministeille, jolla kaikki ei ole kotona, eli kaikki muumit eivät ole laaksossa, eli kaikki inkkarit eivät ole kanooteissa.

        Tuota ei muistaakseni joku toimittaja ei kysynyt, kun tissiprotestia kannattavia kahta feministinaista haastateltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Siksi minä kannatankin, että miesten rintakehä ja vatsa pitää piilottaa. Ainoastaan tietyissä naisille suunnatuissa K18 julkaisussa saavat timmit miehet vilautella näitä salaisia kehonosiaan. Juhlistakaamme siis mieskehonkin seksuaalisuutta piilottamalla se!

        pitäiskö miehille alkaa mainostamaan miesten silikonitissejä? Miksi vaan naisille ja miksi naiset edes ottaa silikonitissejä jos tissien kuuluu olla epäseksikkäät.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Mulle ehdotettiin että saisin 500€ suuseksistä. Haistatin paskat ja estin koko perkeleen loppuiäksi. Ja olin silloin ihan rahaton mutta en huoraile vaikka maksettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Mulle ehdotettiin että saisin 500€ suuseksistä. Haistatin paskat ja estin koko perkeleen loppuiäksi. Ja olin silloin ihan rahaton mutta en huoraile vaikka maksettaisiin.

        Entä jos tarjous olisi ollut 1000000€? Olisit suostunut aivan takuu varmasti. Kyse on siis vain hinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ehdottomasti kannattamisen arvoinen idea!
        Mikäli naisen nännit on seksuaalinen asia, niin sitten on miehenkin. Vaihtoehdot ovat joko vapauttaa naisen nänni, tai vangita miehen.

        Eihän tämä ole tasa-arvoa, että ainoastaan toisen sukupuolen nännit pitää piilottaa!

        Tarkoitatko ettei miehet saisi enää mennä etelän reissulla pienissä uikkareissa kauppaan tai ravintolaan tai suomessa terassille puolialasti?


      • Anonyymi

        Tuo "pervomarssi" ei ole millään tavoin haitannut elämääni. Sinulla se tuntuu olevan ihan pakkomielteistä, ehkäpä kamppailet sisäistä homoasi vastaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni loppuisi koko ihmiskunta, kun vastakkainen sukupuoli ei saisi enää kiinnostaa.
        Tämän faktan olisin valmis paukauttamaan joillekin äärifeministeille, jolla kaikki ei ole kotona, eli kaikki muumit eivät ole laaksossa, eli kaikki inkkarit eivät ole kanooteissa.

        Tuota ei muistaakseni joku toimittaja ei kysynyt, kun tissiprotestia kannattavia kahta feministinaista haastateltiin.

        On toksista maskuliinisuutta olla kiinnostunut naisesta. Nainen tulee nähdä henkilönä, jonka kanssa voidaan olla muodollisessa kanssakäymisessä mutta kaikenlainen kiinnostuksen osoittaminen on suorastaan rikollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tarjous olisi ollut 1000000€? Olisit suostunut aivan takuu varmasti. Kyse on siis vain hinnasta.

        Mistäs summasta itse ottaisit mieheltä suuhun tai suoleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitäiskö miehille alkaa mainostamaan miesten silikonitissejä? Miksi vaan naisille ja miksi naiset edes ottaa silikonitissejä jos tissien kuuluu olla epäseksikkäät.

        Voi ei kai sentään. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin että miehellä on isot roikkuvat tissit!
        Miehen rintakehä on erittäin kaunis, jos se on suht sileä ja rintakarvoja ei ole ajeltu.
        Tissit kuuluvat naiselle, joka imettää lapsen, miehelle riittävät vain nännit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille armeijapakko sitten eikä duunipaikassa mitään helpotuksia raskaiden taakkojen kanssa.Kannatte saman kuin miehetkin.Vessassa kusette seisaaltaan.Naisten vessoja ei erikseen ole.Kuljette samassa kusisoosissa kuin miehetkin vessoissaan.

        Muksi olisi vain miesten vessoja eikä naisten vessoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Mulle ehdotettiin että saisin 500€ suuseksistä. Haistatin paskat ja estin koko perkeleen loppuiäksi. Ja olin silloin ihan rahaton mutta en huoraile vaikka maksettaisiin.

        Olisin antanut korkeintaan vitosen. Ei silti en ole ikinä maksanut seksistä ehkä sekin aika tulee vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko ettei miehet saisi enää mennä etelän reissulla pienissä uikkareissa kauppaan tai ravintolaan tai suomessa terassille puolialasti?

        Menen huomenna lähi k markettiin munasillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ehdottomasti kannattamisen arvoinen idea!
        Mikäli naisen nännit on seksuaalinen asia, niin sitten on miehenkin. Vaihtoehdot ovat joko vapauttaa naisen nänni, tai vangita miehen.

        Eihän tämä ole tasa-arvoa, että ainoastaan toisen sukupuolen nännit pitää piilottaa!

        vaikea on nännejäni peittää..nyyh..kun ne 2 cm pitkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Mulle ehdotettiin että saisin 500€ suuseksistä. Haistatin paskat ja estin koko perkeleen loppuiäksi. Ja olin silloin ihan rahaton mutta en huoraile vaikka maksettaisiin.

        Vai 500...

        tuota nyt saa paljon halvemmalla.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mistäs summasta itse ottaisit mieheltä suuhun tai suoleen?

        Aika moni ottaisi sopivasta summasta. Summa riippuu tietysti siitä, paljonko rahaa sattuu itsellä olemaan.

        Tosin homojen kanssa on vaikea kilpailla, ne kun ottavat ihan ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mistäs summasta itse ottaisit mieheltä suuhun tai suoleen?

        Väärä kysymyksen asettelu. Jos sinä, oletettavasti nainen, otat mieheltä suuhun, vastaa se sitä, että minä, mies, nuolen naiselta pillun.

        Se taas tapahtuu ihan ilmaiseksi, mutta jos se naista ilahduttaa, voin ottaa pienen maksunkin. Ei kuitenkaan missään tapauksessa viittä sataa.


      • Anonyymi

        Tosimies ei tosiaan kuse istualtaan. Vanhukset ja sairaat ovat asia erikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärä kysymyksen asettelu. Jos sinä, oletettavasti nainen, otat mieheltä suuhun, vastaa se sitä, että minä, mies, nuolen naiselta pillun.

        Se taas tapahtuu ihan ilmaiseksi, mutta jos se naista ilahduttaa, voin ottaa pienen maksunkin. Ei kuitenkaan missään tapauksessa viittä sataa.

        Kysymys oli aivan oikein aseteltu. Se kun voi tulla joillekin miehille yllätyksenä, että moni mies on seksikumppanina heteronaiselle yhtä vastenmielinen kuin toinen mies heteromiehelle.


    • Anonyymi

      Mitä tekemistä sukupuolielimillä ja nänneillä on keskenään?

      • Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.

        Minä koen miesten rinnat seksuaalisina.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        Asia selvä. Jos teen pururadalla lenkin ilman paitaa, niin onko se ok. Mihin mahdollisten vastaantulijoiden on kohdistettava katseensa, jotta olen häiriintymättä ja kenties tekemättä rikosilmoitusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        Mutta jos ne (oYo) on niin nätit, ettei silmät suostu kääntymään?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.

        Naisten rintojen tuijottaminen ei ole seksuaalista ahdistelua.
        Sen minkä henkilö paljastaa muiden nähtäväksi pitää tiedostaa, että sitä myös voidaan tuijottaa.
        Eihän mies paljasta muniaan julkisella paikalla, koska seuraus olisi, että naiset tuijottaisivat, viisailisivat sormillaan ja supattaisivat toisille naiselle.
        Niinhän naisetkin toteavat, että miehet tuijottavat heidän rintojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        Eipä ole, jos nainen kulkee rinnat paljaana, niin hän kyllä tiedostaa, että miehet niitä tuijottavat, muuten nainen piilottaisi rintansa, jos ei halua niitä kenenkään tuijottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten rintojen tuijottaminen ei ole seksuaalista ahdistelua.
        Sen minkä henkilö paljastaa muiden nähtäväksi pitää tiedostaa, että sitä myös voidaan tuijottaa.
        Eihän mies paljasta muniaan julkisella paikalla, koska seuraus olisi, että naiset tuijottaisivat, viisailisivat sormillaan ja supattaisivat toisille naiselle.
        Niinhän naisetkin toteavat, että miehet tuijottavat heidän rintojaan.

        Pitäisikö mielestäsi niiden naisten, jotka eivät toivo rintojaan tuijoteltavan, käydä leikkauttamassa rintansa pois?
        Vaikea niitä on täysin piilottaa, pienet rinnat voi toki teipata lyttyyn. Rinnat nyt vaan erottuvat kaikenlaisista normaaleista vaatteista.

        Naiset eivät voi olla "paljastamatta" rintojaan muiden nähtäväksi, sillä ne kulkevat aina mukana. Ne pienet ja etenkin suuret kummut erottuvat paksun villapaidankin läpi.

        Ilmeisesti naisten tulisi siis pukeutua burkhaan, jotta ei "paljastelisi" rintojaan miesten tuijoteltavaksi?
        Ei siis voida olettaa, että aikuisilla miehillä olisi sen vertaa käytöstapoja ja impulssikontrollia, että kykenevät pitämään silmät irti naisten rinnuksista?
        Kaikki vastuu lankeaa vain naisille eikä miehiltä voida olettaa mitään?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.

        Eikö se nimenomaan riipu yksilöstä ja ole sitten yksilöllinen kysymys?

        Miten sitä sitten voi rajata, kun joku on alaston ei seksuaalisesti ja toinen näkee sen seksuaalisesti??

        Mielestäni ihmisten julkisuudenhimo on ihan järkyttävää nykyään. Samoin ylikorostunut tarve hallita itseen kohdistuvaa etäseksuaalisuutta.

        Mielestäni feministien "vapautuminen" tekemään ihan mitä vaan ja missä asussa vaan vaikka alasti keskellä kirkasta päivää ja miesten tuomitseminen siitä, että se herättää heissä seksuaalisia tuntemuksia, on vain jälleen yksi kaksinaismoralismin uusi muoto.

        Seksuaalisuus on klassikko, sille ei mahda mitään, vaikka kuinka haluaisi päättää että sen pitää olla jotain muuta. Ja siinä juuri poljetaan enemmän seksuaalisia oikeuksia kun inkvisition aikana konsanaan.

        En minä halua, että miehet tuntevat häpeää ja pelkäävät katsoa ja lähestyä seksuaalisessa mielessä, jos näkyy jotain mukavaa ja he pitävät minusta seksuaalisesti ja haluavat tutustua. Niinhän se toimii. Jos mies ei halua naista seksuaalisesti, suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Tai nainen naista.

        Eikä tarvi ajatella, että joksinen nainen on niin laumasieluinen ja kykenemätön omiin yksilöllisiin tunteisiin ja ajatuksiin, että menee muiden perässä mihin vaan. Joku feministi miesvihaaja lepakkoo nuokin kieroutuneet idealismit on kehittänyt, mitänyt yleisesti toitotetaan yleisesti naisten voimaantumisena...se on sitä massojen hallintaa oman edun etsimiseksi ja tunteisiin vedoten saadaan ne massat liikkeelle, tunnekuohussa.

        Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä ja naiset olleet täälä vapaita ja mukana rakentamassa kulttuuria ja yhteiskuntaa koko itsenäisyyden ajan.

        Nyt kääntyvät miehiä vastaan, kun rapakon takaa tulee ideoita joita ei oikein edes itse tajuta.

        Pyh! Säälittävää, kyllä häpeän! Onneksi en ole itse tuollainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä koen miesten rinnat seksuaalisina.

        Sama. Miehen hyvät tissit ovat ehdottomasti yhtä sekauaalinen näky, kuin vaikka miehen hyvä perse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö mielestäsi niiden naisten, jotka eivät toivo rintojaan tuijoteltavan, käydä leikkauttamassa rintansa pois?
        Vaikea niitä on täysin piilottaa, pienet rinnat voi toki teipata lyttyyn. Rinnat nyt vaan erottuvat kaikenlaisista normaaleista vaatteista.

        Naiset eivät voi olla "paljastamatta" rintojaan muiden nähtäväksi, sillä ne kulkevat aina mukana. Ne pienet ja etenkin suuret kummut erottuvat paksun villapaidankin läpi.

        Ilmeisesti naisten tulisi siis pukeutua burkhaan, jotta ei "paljastelisi" rintojaan miesten tuijoteltavaksi?
        Ei siis voida olettaa, että aikuisilla miehillä olisi sen vertaa käytöstapoja ja impulssikontrollia, että kykenevät pitämään silmät irti naisten rinnuksista?
        Kaikki vastuu lankeaa vain naisille eikä miehiltä voida olettaa mitään?

        Mites muuten jos rinnat on tosiaan leikattu pois, niin saako silloinkaan nainen olla ilman yläosaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Miehen hyvät tissit ovat ehdottomasti yhtä sekauaalinen näky, kuin vaikka miehen hyvä perse.

        Mieskalenterissa korostetaan miehen hyvämuotoista ylävartaloa, ei nännejä. Seksuaalisuutta lisää puoliavoin housun vetoketju. Miehet saa kulkea noin vaikka kadulla kunhan ei vehkeet kurki housusta.
        Saako nainen kulkea naru-uikkareissa kadulla? Että rinnat peittyy vaan nännien kohdalta ja uimastringit jalassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieskalenterissa korostetaan miehen hyvämuotoista ylävartaloa, ei nännejä. Seksuaalisuutta lisää puoliavoin housun vetoketju. Miehet saa kulkea noin vaikka kadulla kunhan ei vehkeet kurki housusta.
        Saako nainen kulkea naru-uikkareissa kadulla? Että rinnat peittyy vaan nännien kohdalta ja uimastringit jalassa?

        Ei riitä pelkästään nännin peittäminen, kyllä siinä pitää jotain narua olla ympärillä..

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005076025.html


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei riitä pelkästään nännin peittäminen, kyllä siinä pitää jotain narua olla ympärillä..

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005076025.html

        Riittäisikö köysi kaulan ympäri?
        Julkisella paikalla saa kuvata kanssakulkijoita. Jos kulkee puolialasti on myös valmis ikuistettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nimenomaan riipu yksilöstä ja ole sitten yksilöllinen kysymys?

        Miten sitä sitten voi rajata, kun joku on alaston ei seksuaalisesti ja toinen näkee sen seksuaalisesti??

        Mielestäni ihmisten julkisuudenhimo on ihan järkyttävää nykyään. Samoin ylikorostunut tarve hallita itseen kohdistuvaa etäseksuaalisuutta.

        Mielestäni feministien "vapautuminen" tekemään ihan mitä vaan ja missä asussa vaan vaikka alasti keskellä kirkasta päivää ja miesten tuomitseminen siitä, että se herättää heissä seksuaalisia tuntemuksia, on vain jälleen yksi kaksinaismoralismin uusi muoto.

        Seksuaalisuus on klassikko, sille ei mahda mitään, vaikka kuinka haluaisi päättää että sen pitää olla jotain muuta. Ja siinä juuri poljetaan enemmän seksuaalisia oikeuksia kun inkvisition aikana konsanaan.

        En minä halua, että miehet tuntevat häpeää ja pelkäävät katsoa ja lähestyä seksuaalisessa mielessä, jos näkyy jotain mukavaa ja he pitävät minusta seksuaalisesti ja haluavat tutustua. Niinhän se toimii. Jos mies ei halua naista seksuaalisesti, suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Tai nainen naista.

        Eikä tarvi ajatella, että joksinen nainen on niin laumasieluinen ja kykenemätön omiin yksilöllisiin tunteisiin ja ajatuksiin, että menee muiden perässä mihin vaan. Joku feministi miesvihaaja lepakkoo nuokin kieroutuneet idealismit on kehittänyt, mitänyt yleisesti toitotetaan yleisesti naisten voimaantumisena...se on sitä massojen hallintaa oman edun etsimiseksi ja tunteisiin vedoten saadaan ne massat liikkeelle, tunnekuohussa.

        Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä ja naiset olleet täälä vapaita ja mukana rakentamassa kulttuuria ja yhteiskuntaa koko itsenäisyyden ajan.

        Nyt kääntyvät miehiä vastaan, kun rapakon takaa tulee ideoita joita ei oikein edes itse tajuta.

        Pyh! Säälittävää, kyllä häpeän! Onneksi en ole itse tuollainen!

        Tosi hyvä kirjoitus!
        Kiitos!👍
        T. Nainen


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mites muuten jos rinnat on tosiaan leikattu pois, niin saako silloinkaan nainen olla ilman yläosaa?

        Ei tietenkään saa, kun sitten on ikäviä arpia rinnuksessa ja niitä(kään) ei ole kiva tuijotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nimenomaan riipu yksilöstä ja ole sitten yksilöllinen kysymys?

        Miten sitä sitten voi rajata, kun joku on alaston ei seksuaalisesti ja toinen näkee sen seksuaalisesti??

        Mielestäni ihmisten julkisuudenhimo on ihan järkyttävää nykyään. Samoin ylikorostunut tarve hallita itseen kohdistuvaa etäseksuaalisuutta.

        Mielestäni feministien "vapautuminen" tekemään ihan mitä vaan ja missä asussa vaan vaikka alasti keskellä kirkasta päivää ja miesten tuomitseminen siitä, että se herättää heissä seksuaalisia tuntemuksia, on vain jälleen yksi kaksinaismoralismin uusi muoto.

        Seksuaalisuus on klassikko, sille ei mahda mitään, vaikka kuinka haluaisi päättää että sen pitää olla jotain muuta. Ja siinä juuri poljetaan enemmän seksuaalisia oikeuksia kun inkvisition aikana konsanaan.

        En minä halua, että miehet tuntevat häpeää ja pelkäävät katsoa ja lähestyä seksuaalisessa mielessä, jos näkyy jotain mukavaa ja he pitävät minusta seksuaalisesti ja haluavat tutustua. Niinhän se toimii. Jos mies ei halua naista seksuaalisesti, suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Tai nainen naista.

        Eikä tarvi ajatella, että joksinen nainen on niin laumasieluinen ja kykenemätön omiin yksilöllisiin tunteisiin ja ajatuksiin, että menee muiden perässä mihin vaan. Joku feministi miesvihaaja lepakkoo nuokin kieroutuneet idealismit on kehittänyt, mitänyt yleisesti toitotetaan yleisesti naisten voimaantumisena...se on sitä massojen hallintaa oman edun etsimiseksi ja tunteisiin vedoten saadaan ne massat liikkeelle, tunnekuohussa.

        Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä ja naiset olleet täälä vapaita ja mukana rakentamassa kulttuuria ja yhteiskuntaa koko itsenäisyyden ajan.

        Nyt kääntyvät miehiä vastaan, kun rapakon takaa tulee ideoita joita ei oikein edes itse tajuta.

        Pyh! Säälittävää, kyllä häpeän! Onneksi en ole itse tuollainen!

        "Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä"

        Väkivaltatilastoissa suomalaiset miehet ovat surullisen hyvin edustettuina. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja vaarallisin uhkaaja oma mies.

        Mikä ei tietenkään tarkoita että KAIKKI MIEHET, mutta ei näillä tilastoilla pääse pröystäilemään sillä että suomalaiset miehet olisivat erityisen hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittäisikö köysi kaulan ympäri?
        Julkisella paikalla saa kuvata kanssakulkijoita. Jos kulkee puolialasti on myös valmis ikuistettavaksi.

        Sinua ei itseäsi haittaa, jos sinusta räpsitään kuvia ja videoita julkisella paikalla?

        Sun logiikalla kun jos kuljet julkisella paikalla, olet aina valmis lähikuviin ikuistettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei itseäsi haittaa, jos sinusta räpsitään kuvia ja videoita julkisella paikalla?

        Sun logiikalla kun jos kuljet julkisella paikalla, olet aina valmis lähikuviin ikuistettavaksi.

        Kyllä haittaa. Siksi en kuljekaan paljastavissa vaatteissa.

        Jokaisella on vastuu itsestään mitä ja miten itsestään näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä"

        Väkivaltatilastoissa suomalaiset miehet ovat surullisen hyvin edustettuina. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja vaarallisin uhkaaja oma mies.

        Mikä ei tietenkään tarkoita että KAIKKI MIEHET, mutta ei näillä tilastoilla pääse pröystäilemään sillä että suomalaiset miehet olisivat erityisen hyviä.

        Voi voi. Väkivaltatilastoissa mm. britit ja ruotsalaiset jättävät suomipojan kauas taakseen. Jopa tanskalaiset voittavat meidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        mitä jos nainen ei huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haittaa. Siksi en kuljekaan paljastavissa vaatteissa.

        Jokaisella on vastuu itsestään mitä ja miten itsestään näyttää.

        Siis hetkinen, sua haittaisi että susta otetaan julkisella paikalla kuvia ja videoita paljastavissa vaatteissa - mutta sua ei haittaisi että susta otetaan kuvia ja videoita julkisella paikalla tavallisissa vaatteissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi. Väkivaltatilastoissa mm. britit ja ruotsalaiset jättävät suomipojan kauas taakseen. Jopa tanskalaiset voittavat meidät.

        Mielenkiintoista, osaatko kertoa mistä löytyy tuo tilasto josta selviää, että Suomessa väkivaltatilastojen kärjessä koreilee britit, tanskalaiset ja ruotsalaiset?

        Minä kun löydän vaan noita tilastoja, joissa on todettu että Suomessa suomalainen mies on väkivaltatilastojen ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, osaatko kertoa mistä löytyy tuo tilasto josta selviää, että Suomessa väkivaltatilastojen kärjessä koreilee britit, tanskalaiset ja ruotsalaiset?

        Minä kun löydän vaan noita tilastoja, joissa on todettu että Suomessa suomalainen mies on väkivaltatilastojen ykkönen.

        Pitääkin mennä Euroopan väkivaltatilastoihin. Jospa ihan itse etsisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, osaatko kertoa mistä löytyy tuo tilasto josta selviää, että Suomessa väkivaltatilastojen kärjessä koreilee britit, tanskalaiset ja ruotsalaiset?

        Minä kun löydän vaan noita tilastoja, joissa on todettu että Suomessa suomalainen mies on väkivaltatilastojen ykkönen.

        Ei ihme. Nettihaulla tosiaan löydät vain naisiin kohdistuvan väkivallan tutkimuksia.

        Eihän miehistä niin väliä ole.

        Näitä naistutkimuksia selatessa kannattaa ottaa huomioon, että feministitutkija laskee mukaan myös henkisen ja taloudellisen väkivallan. Jos siis en anna muijalle rahaa, syyllistyn taloudelliseen väkivaltaan. Jos taas pyydän muijalta rahaa, syyllistyn vaatimuksineni henkiseen väkivaltaan.


      • Anonyymi

        Molemmat ovat lisääntymiseen liittyviä kehonosia. Toisilla tehdään lapsia, toisilla pidetään ne hengissä elämän ensivuodet (nykyään ensikuukaudet, tai korvikkeilla) ja annetaan parhaat mahdolliset eväät kehitykseen lapsena. Hyvät imetysrinnat ovat ehdottomasti oleellinen asia lisääntymisessä, ja se on ohjelmoitu miesten vaistoihin!

        Hyvä synnytyslantio on samanlainen juttu, kertoo miehen alitajunnalle, että todennäköisesti löytyy kykyä synnyttää lapsia ilman isompia ongelmia. Nykyäänhän arkipäivää on keisarinleikkaukset ja synnytyksen käynnistelyt jos sikiö on kovin iso, mutta ei se miehen vietteihin ole ehtinyt vaikuttaa.


      • Anonyymi

        joskus kun pääset seksiä kokeilemaan niin sitten tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hetkinen, sua haittaisi että susta otetaan julkisella paikalla kuvia ja videoita paljastavissa vaatteissa - mutta sua ei haittaisi että susta otetaan kuvia ja videoita julkisella paikalla tavallisissa vaatteissasi?

        Väitinkö että ei haittaisi? Kyllä haittaisi jos mua kuvattaisiin julkisella paikalla ilman lupaani, olinpa sitten alasti tai jätesäkissä. Mutta kuten sanoin, julkisella paikalla saa kuvata mitä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö että ei haittaisi? Kyllä haittaisi jos mua kuvattaisiin julkisella paikalla ilman lupaani, olinpa sitten alasti tai jätesäkissä. Mutta kuten sanoin, julkisella paikalla saa kuvata mitä haluaa.

        Saa kai sitä uimarannoillakin kuvata, mutta ei mun tietääkseni niitä kuvia saa ilman lupaa mennä julkaisemaan.
        Oletko sä uimarannoillakin peitettynä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saa kai sitä uimarannoillakin kuvata, mutta ei mun tietääkseni niitä kuvia saa ilman lupaa mennä julkaisemaan.
        Oletko sä uimarannoillakin peitettynä?

        Kaiken lisäksi, vaikka luvan saisikin, niin tissikuvat sensuroidaan.

        Miksi muuten sitten esim se Axel..joku sai tuomion kun oli kotonaan kuvannut näitä seksikumppaneitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkin mennä Euroopan väkivaltatilastoihin. Jospa ihan itse etsisit?

        Sinähän se esitit väitteen, että Suomen väkivaltatilastoissa olisi muunmaalaiset enemmän edustettuina, kuin suomalaismiehet.

        Kerro siis ihmeessä mistä olet löytänyt moista tukevan tilaston, kun ainakaan Tilastokeskuksen sivuilta ei löydy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitinkö että ei haittaisi? Kyllä haittaisi jos mua kuvattaisiin julkisella paikalla ilman lupaani, olinpa sitten alasti tai jätesäkissä. Mutta kuten sanoin, julkisella paikalla saa kuvata mitä haluaa.

        Mutta sähän selität että tietyllä tavalla pukeutumalla pitää hyväksyä että tulee kuvatuksi julkisilla paikoilla?
        Jos sä satutkin pukeutumaan just sillä tavalla että sua kuvataan, vaikka itse ajattelet pukeutuvasi ihan vaan normaalisti ja oman makusi mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se esitit väitteen, että Suomen väkivaltatilastoissa olisi muunmaalaiset enemmän edustettuina, kuin suomalaismiehet.

        Kerro siis ihmeessä mistä olet löytänyt moista tukevan tilaston, kun ainakaan Tilastokeskuksen sivuilta ei löydy?

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d
        Raiskauksissa joillakin etnisillä ryhmillä on 10 kertainen yliedustus suomalaiseen verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän selität että tietyllä tavalla pukeutumalla pitää hyväksyä että tulee kuvatuksi julkisilla paikoilla?
        Jos sä satutkin pukeutumaan just sillä tavalla että sua kuvataan, vaikka itse ajattelet pukeutuvasi ihan vaan normaalisti ja oman makusi mukaan?

        Mistä sä sait päähäsi että musta on ok että tuntemattomia ihmisiä saa kuvata julkisilla paikoilla?! Ei ole, en tosiaankaan tykkää sellasesta.

        Ratakiskosta vääntäen, kuvaaminen julkisella paikalla on sallittu vaikka miten vituttaa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaiken lisäksi, vaikka luvan saisikin, niin tissikuvat sensuroidaan.

        Miksi muuten sitten esim se Axel..joku sai tuomion kun oli kotonaan kuvannut näitä seksikumppaneitaan?

        Rikkoo kotirauhaa. -Edes perheenjäsenet eivät saa kuvata toisiaan salaa, eivätkä vieraitaan. Sanomatta on selvää, että seksiä ei saa kuvata ilman kaikkien osapuolten suostumusta,- sanoo rikostarkastaja a:n tapauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikkoo kotirauhaa. -Edes perheenjäsenet eivät saa kuvata toisiaan salaa, eivätkä vieraitaan. Sanomatta on selvää, että seksiä ei saa kuvata ilman kaikkien osapuolten suostumusta,- sanoo rikostarkastaja a:n tapauksesta.

        Mutta uimarannoilla ja yleisissä saunoissa saa kuvata salaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä"

        Väkivaltatilastoissa suomalaiset miehet ovat surullisen hyvin edustettuina. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja vaarallisin uhkaaja oma mies.

        Mikä ei tietenkään tarkoita että KAIKKI MIEHET, mutta ei näillä tilastoilla pääse pröystäilemään sillä että suomalaiset miehet olisivat erityisen hyviä.

        Valitettavasti ihminen on vaarallisin eläin myös toisilleen, sitten voidaan kysyä mikä ihmislaji on näistä vaarallisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        Mitähän silikonirintojen omistajat sanoisivat jos kukaan mies ei huomaisi heidän rintojaan? Tai vielä pahempaa, joku pienirintainen luomunainen saisi enemmän huomiota. Sillonkin miehet olisi juntteja ja sikoja joista ei ole mihinkään. Korkeintaan ulkomaalaiset oosaavat arvostaa naiskauneutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä sait päähäsi että musta on ok että tuntemattomia ihmisiä saa kuvata julkisilla paikoilla?! Ei ole, en tosiaankaan tykkää sellasesta.

        Ratakiskosta vääntäen, kuvaaminen julkisella paikalla on sallittu vaikka miten vituttaa.

        Sinähän se selitit, että tietynlainen pukeutuminen on oikeuttaa muita kuvaamaan. Että tietynlaisella pukeutumisella ns "kerjää verta nenästä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d
        Raiskauksissa joillakin etnisillä ryhmillä on 10 kertainen yliedustus suomalaiseen verrattuna.

        Kotiväkivallassa suomalaisilla miehillä on edelleen Suomessa ykkössija. Suomalainen mies on Suomessa edelleen naiselle suurin uhka ja oma koti on edelleen Suomessa naiselle vaarallisin paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän silikonirintojen omistajat sanoisivat jos kukaan mies ei huomaisi heidän rintojaan? Tai vielä pahempaa, joku pienirintainen luomunainen saisi enemmän huomiota. Sillonkin miehet olisi juntteja ja sikoja joista ei ole mihinkään. Korkeintaan ulkomaalaiset oosaavat arvostaa naiskauneutta.

        Rintasyövän myötä rinnat menettänyt ja silikonilla ne korvannut nainen tässä, hei!

        Olisin äärimmäisen iloinen jos miehet lakkaisivat huomioimasta rintojani. En toki toivo pienirintaisille siskoillenikaan epätoivottua rintoihin kohdistuvaa huomiota.

        Tissejä töllöttävät miehet ovat juntteja ja sikoja, tuijottivat sitten isoja tai pieniä rintoja.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta uimarannoilla ja yleisissä saunoissa saa kuvata salaa?

        Uimarannat on julkista tilaa. Luokitellaan ulkotiloiksi kuten puistot, lenkkipolut ja kadut. Uimahallit ja rappukäytävät jne ovat rajattu niistä pois. Samoin sairaalan tilat, toimistot ja vastaavat.

        Julkisista saunoista en tiedä. Sisätila, yksityisyys = luulisi kuuluvan kotirauhan piiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se selitit, että tietynlainen pukeutuminen on oikeuttaa muita kuvaamaan. Että tietynlaisella pukeutumisella ns "kerjää verta nenästä".

        Voi pyhä yksinkertaisuus sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se esitit väitteen, että Suomen väkivaltatilastoissa olisi muunmaalaiset enemmän edustettuina, kuin suomalaismiehet.

        Kerro siis ihmeessä mistä olet löytänyt moista tukevan tilaston, kun ainakaan Tilastokeskuksen sivuilta ei löydy?

        Missä kohtaa kirjoitin Suomen väkivaltatilastoista tai muunmaalaisista Suomessa?

        Ikävä tosiasia nyt vain on, että feministien propagandasta huolimatta Suomi ei olekaan edes Euroopan väkivaltaisin maa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä"

        Väkivaltatilastoissa suomalaiset miehet ovat surullisen hyvin edustettuina. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja vaarallisin uhkaaja oma mies.

        Mikä ei tietenkään tarkoita että KAIKKI MIEHET, mutta ei näillä tilastoilla pääse pröystäilemään sillä että suomalaiset miehet olisivat erityisen hyviä.

        Voisiko Suomessa olla luotettavammat tilastot kuin monissa muissa maissa ? Veikkaan että Afrikan kaikissa maissa ja Balttian maissa näitä tapauksia ei ilmoiteta niin hyvin kuin Suomessa ? Varmasti väkivaltaa ja ikäviä asioita tapahtuu ja jokainen tapaus on liikaa, mutta eikö ikinä suomalaisissa naisissa ole syytä asiassa , vaan suomalaiset miehet ihan syyttä käyttää väkivaltaa ? Itse uskon , että miehenä kun nakkikioskilla saa turpaa, niin siinä on saattanut itselläkin olla jotain osaa asiaan eikä aina vaan toisen syy. Suomi on hyvä maa naisille, parempi kuin useimmat arabimaat , mutta täällä tuntuu vain valitus kasvavan mitä paremmat on oikeudet ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        Rintojen esitteleminen on seksuaalista häirintää.

        -matuselum


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.dailymail.co.uk/news/article-1196941/The-violent-country-Europe-Britain-worse-South-Africa-U-S.html

        Britit voittavat meidät mennen tullen.

        Ja kuinka ollakaan:

        "Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin"

        https://yle.fi/uutiset/3-5487134

        Miehet vain tekevät enemmän ilmoituksia väkivallasta, esim jos joku nainen pahoittaa miehen mielen näyttämällä tissit ilman miehen lupaa miehen se on persun mielestä törkeää väkivaltaa miestä kohtaan. Nainen ei saa näyttää tissejään koska ne on MIEHEN seksuaalista kiihotusta varten joten lupa niiden näyttämiseen pitää kysyä mieheltä. Jos nainen näyttää tissit omasta aloitteesta se on feminismiä mutta jos mies käskee kiihottamaan itseään tisseillä se on arvokonservatismia ja kunnioittaa kristillisiä perinteitä ja naisen biologista tehtävää. Naiset sella ei saa olla mitään itseisarvoa määrätä itse tisseistään. Naisen keho ei naiselle kuulu.

        Jos mies juoksee munat heiluen nakukympin se on eri asia. Jos nainen pahoittaa mielensä siitä hän on joku tiukkapipo feministi. Mutta jos nainen juoksee nakukympin niin hän on feministi joka ei kunnioita muita kun esiintyi alastomana ilman että joku mies on pyytänyt kiihottamaan itseään.

        Naiset on konservatiivien perheissä kasvatettu siihen että arvokonservsismiin ja uskonnollisuuteen kuuluu naisten ja lasten pahoinpitely. Se kuuluu arvokonservatiivin ilmaisun ja sananvapauteen ja kotikasvatukseen. Se ei ole siis väkivaltaa.

        Hyvä esimerkki on se, että Teuvo Hakkarainen repi Päivi Räsästä hiuksista mutta Päivi ei tehnyt rikosilmoitusta vaan oli hiljaa kuten näissä tapauksissa nainen sen kuuluu ja antoi heti anteeksi koska hiuksista repiminen on ihan normi käytöstä naista kohtaan niissä ympyröissä eikä siitä nyt pidä mitään meteliä nostaa. Saattoipa olla että Päivi pyysi Teuvolta anteeksi sitä että pahoitti jostain Teuvon mielen että sai Teuvon raivostumaan turhaan. Jospa Päivi sanoi jotain ikävää esim "Päivää Teuvo". Niin että Teuvo joutui hieman kasvattamaan Päiviä perussuomalaisten ryhdikkääseen henkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Suomessa olla luotettavammat tilastot kuin monissa muissa maissa ? Veikkaan että Afrikan kaikissa maissa ja Balttian maissa näitä tapauksia ei ilmoiteta niin hyvin kuin Suomessa ? Varmasti väkivaltaa ja ikäviä asioita tapahtuu ja jokainen tapaus on liikaa, mutta eikö ikinä suomalaisissa naisissa ole syytä asiassa , vaan suomalaiset miehet ihan syyttä käyttää väkivaltaa ? Itse uskon , että miehenä kun nakkikioskilla saa turpaa, niin siinä on saattanut itselläkin olla jotain osaa asiaan eikä aina vaan toisen syy. Suomi on hyvä maa naisille, parempi kuin useimmat arabimaat , mutta täällä tuntuu vain valitus kasvavan mitä paremmat on oikeudet ..

        Jos väkivaltaa ei ilmoiteta viranomaisille niin silloin se ei tilastoidu sellaisena.

        Esim näitä mamujen kotiväkivaltajuttuja. Mies hakkaa vuosia vaimoaan kotona eikä kukaan tiedä mitään. Yhteisössä kielletään ilmoittamasta viranomaisille. Sitten vaimo ei enää jaksa ja puolustautuu ja lyö puukolla miestä jolloin se kirjataan henkirikoksena jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiväkivallassa suomalaisilla miehillä on edelleen Suomessa ykkössija. Suomalainen mies on Suomessa edelleen naiselle suurin uhka ja oma koti on edelleen Suomessa naiselle vaarallisin paikka.

        Johtuisikohan ihan siitä että Suomessa asuu ainakin toistaiseksi enemmän Suomalaisia miehiä kuin ulkomaalaisia ?. Tilanne tosin korjaantuu koko ajan paremmaksi ulkomaalaisten osalta. Vasemmistohallitukset ovat tehneet Ruotsista kehitysmaan 30: essä vuodessa. Suomi seuraa perässä viiveellä, ellei jotain tehdä vääränlaisen maahanmuuton estämiseksi. Saa nähdä milloin täällä tapahtuu ensimmäinen "balkongflyg". Jos sana ei aukea, niin googleta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.

        Eikös se oisi ns. tasapuolista kun KAIKKI ihmiset saisi kulkea joko vaatteet päällä tai alasti niin ei tarvisi kenenkään kitistä yhtään...VOI tätä kädellisten ihmisten ajattelua ???? Jos haluaa joku kulkea ns. NÄNNIT paljaana pitkin katuja ja kyliä NIIN KOKEILE vaan mennä ja touhuta ja kato mitä tuleman pitää... tai kulje munat paljaana ...kokeilemalla asiat selviää varmasti nopeesti !! SIIS KOKEILE ÄLÄKÄ VAAN KYSY KENELTÄKÄÄN MITÄÄN !!!!!!!! Saisi naisetkin tuijottamista kun MUNAT heiluu kaupan kassajonossa...heh heh heeee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        Antaisin sakot pelkästä rintojen ajattelemisestakin. Toksista maskuliinisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen tuijottaminen on seksuaalista häirintää.

        - Sheena

        On se kumma, jos tuijotetaan, se on loukkaavaa, jos kukaan ei vilkaisekaan, se veetuttaa, kun ei kiinnosta ketään.
        Ihan sama tansseissa. Jos miehet hakevat kilvan, ollaan ikäänkuin välinpitämättömiä, eikä paljon kiinnosta kukaan, jos ei haeta koko iltana kuin kerran, ai että oli hauskaa niin helevetin mukava ilta. Tosiasiassa veetuttaa niin paljon, että pää on punaisena.
        Ei hyvä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieskalenterissa korostetaan miehen hyvämuotoista ylävartaloa, ei nännejä. Seksuaalisuutta lisää puoliavoin housun vetoketju. Miehet saa kulkea noin vaikka kadulla kunhan ei vehkeet kurki housusta.
        Saako nainen kulkea naru-uikkareissa kadulla? Että rinnat peittyy vaan nännien kohdalta ja uimastringit jalassa?

        No miksei saisi? Ei missään sanota, mitä pitää olla päällä. Jos on hyvävävartaloinen, sen kuin vain.
        Tietysti kauppoihin, ravintoloihin jne. pitää olla asiallisesti puettu niin miehen kuin naisenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei itseäsi haittaa, jos sinusta räpsitään kuvia ja videoita julkisella paikalla?

        Sun logiikalla kun jos kuljet julkisella paikalla, olet aina valmis lähikuviin ikuistettavaksi.

        Julkisella paikalla kuvaaminen on sallittu. Eipä noita kuvaajia ole kovin tiheässä. Suosituin kuvausaihe on onnettomuus, se kiinnostaa, en tiedä miksi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ukkola ja jotkut naiset kokevat rinnat jotenkin seksuaalisina. Ja jotkut naiset taas kokevat, että ne eivät ole. Mulle sopisi, että naiset kokoontuisivat keskenään johonkin päättämään miten asia on ja onko esim. rintojen tuijottaminen seksuaalista häirintää vai ei.

        Eivät naiset ole homogeeninen joukko!


      • Anonyymi

        En tiedä joskus ne on koskettaneet ainakin toisiaan ja seksissä on monesti molempia näkyvissä. Ei mun mielestäni silti ne nännit ole rinnan kiihottavin osa. On naurettavaa kun katsoo liivejä joissa koko muu rinta on paljaana paitsi nännit. Seksikkäin osa siis näkyvissä pelkät nännit ei häävin näköiset ole. Joillakin on vielä koko 30sentin kehä täynnä nännipihaa kun taas toisilla se on 5 sentin kolikon kokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus kun pääset seksiä kokeilemaan niin sitten tiedät

        Joillekin miehille heidän rintojen/nännien alue on erogeeninen alue mistä kiihottuu mutta luuleeko miehet että kaikille naisille rintojen alue on erogeeninen. Ei muuten ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa kirjoitin Suomen väkivaltatilastoista tai muunmaalaisista Suomessa?

        Ikävä tosiasia nyt vain on, että feministien propagandasta huolimatta Suomi ei olekaan edes Euroopan väkivaltaisin maa.

        Vastasit kommenttiini, jossa käsittelin suomalaisten naisten suomalaisten miesten taholta kokemaa väkivaltaa Suomessa. Väitit, että Suomessa suomalaista naista uhkaa eniten britit ja tanskalaiset.

        Ikävä tosiasia nyt vain on, että suomalaisten miesten väkivaltaa puolustavien propagandasta huolimatta suomalainen mies on edelleen suomalaiselle naiselle Suomessa suurin uhka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.dailymail.co.uk/news/article-1196941/The-violent-country-Europe-Britain-worse-South-Africa-U-S.html

        Britit voittavat meidät mennen tullen.

        Ja kuinka ollakaan:

        "Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin"

        https://yle.fi/uutiset/3-5487134

        Tuossa sun linkissä hirveän huonosti oli merkitty osio, jossa kerrottiin että brittimiehet ovat Suomessa niitä väkivaltaisimpia suomalaisia naisia kohtaan.
        Lainaisitko vielä tuosta artikkelista sen osuuden, joka käsitteli Suomea, suomalaisia miehiä ja suomalaisia naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Suomessa olla luotettavammat tilastot kuin monissa muissa maissa ? Veikkaan että Afrikan kaikissa maissa ja Balttian maissa näitä tapauksia ei ilmoiteta niin hyvin kuin Suomessa ? Varmasti väkivaltaa ja ikäviä asioita tapahtuu ja jokainen tapaus on liikaa, mutta eikö ikinä suomalaisissa naisissa ole syytä asiassa , vaan suomalaiset miehet ihan syyttä käyttää väkivaltaa ? Itse uskon , että miehenä kun nakkikioskilla saa turpaa, niin siinä on saattanut itselläkin olla jotain osaa asiaan eikä aina vaan toisen syy. Suomi on hyvä maa naisille, parempi kuin useimmat arabimaat , mutta täällä tuntuu vain valitus kasvavan mitä paremmat on oikeudet ..

        Ahaa, eli nyt oletkin sitä mieltä että väkivallan uhri on syypää siihen, että väkivallan tekijä kohdistaa häneen väkivaltaa?

        Menepäs hei kertomaan vaikka koulukiusatuille että se on heidän oma vikansa kun isommat hakkaa koulumatkalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisikohan ihan siitä että Suomessa asuu ainakin toistaiseksi enemmän Suomalaisia miehiä kuin ulkomaalaisia ?. Tilanne tosin korjaantuu koko ajan paremmaksi ulkomaalaisten osalta. Vasemmistohallitukset ovat tehneet Ruotsista kehitysmaan 30: essä vuodessa. Suomi seuraa perässä viiveellä, ellei jotain tehdä vääränlaisen maahanmuuton estämiseksi. Saa nähdä milloin täällä tapahtuu ensimmäinen "balkongflyg". Jos sana ei aukea, niin googleta.

        Eli perustelet suomalaisten miesten tekemää väkivaltaa sillä, että se on mielestäsi ihan OK kun jonain päivänä joku muu ihmisryhmä tulee tulee olemaan tilastoissa se ykkönen väkivallanteoissa?

        Eli mielestäsi pitäisi ignoorata suomalaisen miehen harjoittama väkivalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma, jos tuijotetaan, se on loukkaavaa, jos kukaan ei vilkaisekaan, se veetuttaa, kun ei kiinnosta ketään.
        Ihan sama tansseissa. Jos miehet hakevat kilvan, ollaan ikäänkuin välinpitämättömiä, eikä paljon kiinnosta kukaan, jos ei haeta koko iltana kuin kerran, ai että oli hauskaa niin helevetin mukava ilta. Tosiasiassa veetuttaa niin paljon, että pää on punaisena.
        Ei hyvä mitenkään.

        Jos Sinua loukkaa tuijotukset ja veetuttaa vilkuilun puutteet, se on Sinun asiasi. Älä kuvittele että tuollaiset tuntemukset olisi millään tavalla yleisiä muilla.

        Jos Sinua harmittaa kun haetaan tanssimaan ja harmittaa kun ei haeta tanssimaan, se on Sinun asiasi. Älä kuvittele että tuollaiset tuntemukset olisi millään tavalla yleisiä muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisella paikalla kuvaaminen on sallittu. Eipä noita kuvaajia ole kovin tiheässä. Suosituin kuvausaihe on onnettomuus, se kiinnostaa, en tiedä miksi.

        Okei, eli hyväksyt tyytyväisenä sen että susta räpsitään kuvia ilman lupaa. Tykkäisit jos susta leviäis tiktokki missä olisit epäedullisen näköinen, mutta olet sitä mieltä että kun kerta julkisella paikalla liikkuu niin ottaa sen riskin että päätyy meemiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d
        Raiskauksissa joillakin etnisillä ryhmillä on 10 kertainen yliedustus suomalaiseen verrattuna.

        Aaa, no siinä tapauksessa suomalaisten miesten suomalaisia naisia kohtaan harjoittama väkivalta Suomessa onkin merkityksetöntä. Kun kerran jostain muistakin ryhmistä löytyy väkivallantekijöitä, niin se automaattisesti vapauttaa suomalaiset miehet kaikesta vastuusta. Hyvä kun tämäkin selvisi!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaiken lisäksi, vaikka luvan saisikin, niin tissikuvat sensuroidaan.

        Miksi muuten sitten esim se Axel..joku sai tuomion kun oli kotonaan kuvannut näitä seksikumppaneitaan?

        Kotona kuvattu kuuluu yksityisyyden piiriin ja siihen tarvitaan kuvattavan lupa. Vain julkisella paikalla lupaa ei tarvitse pyytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä koen miesten rinnat seksuaalisina.

        Sulla ei oo tolppaa mikä seisoo. Siinä ero. Poliisi ei pimpin kosteutta mittaa. Tolppa kun bussissa seisoo nii sakot siitä lävähtää. Toisaalta sais varmaan olla rauhassa kun muut pitäis pervona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö mielestäsi niiden naisten, jotka eivät toivo rintojaan tuijoteltavan, käydä leikkauttamassa rintansa pois?
        Vaikea niitä on täysin piilottaa, pienet rinnat voi toki teipata lyttyyn. Rinnat nyt vaan erottuvat kaikenlaisista normaaleista vaatteista.

        Naiset eivät voi olla "paljastamatta" rintojaan muiden nähtäväksi, sillä ne kulkevat aina mukana. Ne pienet ja etenkin suuret kummut erottuvat paksun villapaidankin läpi.

        Ilmeisesti naisten tulisi siis pukeutua burkhaan, jotta ei "paljastelisi" rintojaan miesten tuijoteltavaksi?
        Ei siis voida olettaa, että aikuisilla miehillä olisi sen vertaa käytöstapoja ja impulssikontrollia, että kykenevät pitämään silmät irti naisten rinnuksista?
        Kaikki vastuu lankeaa vain naisille eikä miehiltä voida olettaa mitään?

        Burkha tai muut epänormaalit vaatteet jos ahdistaa. Et voi ohittaa biologiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nimenomaan riipu yksilöstä ja ole sitten yksilöllinen kysymys?

        Miten sitä sitten voi rajata, kun joku on alaston ei seksuaalisesti ja toinen näkee sen seksuaalisesti??

        Mielestäni ihmisten julkisuudenhimo on ihan järkyttävää nykyään. Samoin ylikorostunut tarve hallita itseen kohdistuvaa etäseksuaalisuutta.

        Mielestäni feministien "vapautuminen" tekemään ihan mitä vaan ja missä asussa vaan vaikka alasti keskellä kirkasta päivää ja miesten tuomitseminen siitä, että se herättää heissä seksuaalisia tuntemuksia, on vain jälleen yksi kaksinaismoralismin uusi muoto.

        Seksuaalisuus on klassikko, sille ei mahda mitään, vaikka kuinka haluaisi päättää että sen pitää olla jotain muuta. Ja siinä juuri poljetaan enemmän seksuaalisia oikeuksia kun inkvisition aikana konsanaan.

        En minä halua, että miehet tuntevat häpeää ja pelkäävät katsoa ja lähestyä seksuaalisessa mielessä, jos näkyy jotain mukavaa ja he pitävät minusta seksuaalisesti ja haluavat tutustua. Niinhän se toimii. Jos mies ei halua naista seksuaalisesti, suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Tai nainen naista.

        Eikä tarvi ajatella, että joksinen nainen on niin laumasieluinen ja kykenemätön omiin yksilöllisiin tunteisiin ja ajatuksiin, että menee muiden perässä mihin vaan. Joku feministi miesvihaaja lepakkoo nuokin kieroutuneet idealismit on kehittänyt, mitänyt yleisesti toitotetaan yleisesti naisten voimaantumisena...se on sitä massojen hallintaa oman edun etsimiseksi ja tunteisiin vedoten saadaan ne massat liikkeelle, tunnekuohussa.

        Suomalaiset miehetkin aina olleet hyviä miehiä ja naiset olleet täälä vapaita ja mukana rakentamassa kulttuuria ja yhteiskuntaa koko itsenäisyyden ajan.

        Nyt kääntyvät miehiä vastaan, kun rapakon takaa tulee ideoita joita ei oikein edes itse tajuta.

        Pyh! Säälittävää, kyllä häpeän! Onneksi en ole itse tuollainen!

        Naulan kantaan. Ehkä tää jonkun aivot herättää. Respect


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hetkinen, sua haittaisi että susta otetaan julkisella paikalla kuvia ja videoita paljastavissa vaatteissa - mutta sua ei haittaisi että susta otetaan kuvia ja videoita julkisella paikalla tavallisissa vaatteissasi?

        Olipa asiasta ohi ajava kommentti. Perus feministi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d
        Raiskauksissa joillakin etnisillä ryhmillä on 10 kertainen yliedustus suomalaiseen verrattuna.

        tossa jutussa puhutaan ulkomaalaisista. Vielä kun pilkottais maittain niin saatais nättejä lukuja. Rupeis suomi emakotkin pikku hiljaa arvostamaan omiaan. Tai ehkä sitten japanilaisia. Ai niin mut niillä taitaa olla liian pienet killuttimet. Eli suomalaisia sittenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiväkivallassa suomalaisilla miehillä on edelleen Suomessa ykkössija. Suomalainen mies on Suomessa edelleen naiselle suurin uhka ja oma koti on edelleen Suomessa naiselle vaarallisin paikka.

        Hanki arabi ukko. Please


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintasyövän myötä rinnat menettänyt ja silikonilla ne korvannut nainen tässä, hei!

        Olisin äärimmäisen iloinen jos miehet lakkaisivat huomioimasta rintojani. En toki toivo pienirintaisille siskoillenikaan epätoivottua rintoihin kohdistuvaa huomiota.

        Tissejä töllöttävät miehet ovat juntteja ja sikoja, tuijottivat sitten isoja tai pieniä rintoja.

        Miks helvetissä hankit silikonit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet vain tekevät enemmän ilmoituksia väkivallasta, esim jos joku nainen pahoittaa miehen mielen näyttämällä tissit ilman miehen lupaa miehen se on persun mielestä törkeää väkivaltaa miestä kohtaan. Nainen ei saa näyttää tissejään koska ne on MIEHEN seksuaalista kiihotusta varten joten lupa niiden näyttämiseen pitää kysyä mieheltä. Jos nainen näyttää tissit omasta aloitteesta se on feminismiä mutta jos mies käskee kiihottamaan itseään tisseillä se on arvokonservatismia ja kunnioittaa kristillisiä perinteitä ja naisen biologista tehtävää. Naiset sella ei saa olla mitään itseisarvoa määrätä itse tisseistään. Naisen keho ei naiselle kuulu.

        Jos mies juoksee munat heiluen nakukympin se on eri asia. Jos nainen pahoittaa mielensä siitä hän on joku tiukkapipo feministi. Mutta jos nainen juoksee nakukympin niin hän on feministi joka ei kunnioita muita kun esiintyi alastomana ilman että joku mies on pyytänyt kiihottamaan itseään.

        Naiset on konservatiivien perheissä kasvatettu siihen että arvokonservsismiin ja uskonnollisuuteen kuuluu naisten ja lasten pahoinpitely. Se kuuluu arvokonservatiivin ilmaisun ja sananvapauteen ja kotikasvatukseen. Se ei ole siis väkivaltaa.

        Hyvä esimerkki on se, että Teuvo Hakkarainen repi Päivi Räsästä hiuksista mutta Päivi ei tehnyt rikosilmoitusta vaan oli hiljaa kuten näissä tapauksissa nainen sen kuuluu ja antoi heti anteeksi koska hiuksista repiminen on ihan normi käytöstä naista kohtaan niissä ympyröissä eikä siitä nyt pidä mitään meteliä nostaa. Saattoipa olla että Päivi pyysi Teuvolta anteeksi sitä että pahoitti jostain Teuvon mielen että sai Teuvon raivostumaan turhaan. Jospa Päivi sanoi jotain ikävää esim "Päivää Teuvo". Niin että Teuvo joutui hieman kasvattamaan Päiviä perussuomalaisten ryhdikkääseen henkeen.

        Joo just näin. Hanki aivot ja ole hiljaa. Voin vannoa että miehet jättää enemmän ilmotuksia tekemättä koska kaikki haukkuis heti nössöksi tms. Oma exä yritti lyödä leipäveitsellä, purasta munan ja huulen irti, heitteli kaikella mikä käteen tarttui ja haukkui päälle. En ilmoittanut ihan vaan rakkaudesta häntä kohtaan mutta on nykyään syystä ihan vaan ex.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät naiset ole homogeeninen joukko!

        Sitten ei varmaan pitäisi 200 feministinkään kertoa kaikkien naisten mielipidettä. Niin he kuitenkin tekevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin miehille heidän rintojen/nännien alue on erogeeninen alue mistä kiihottuu mutta luuleeko miehet että kaikille naisille rintojen alue on erogeeninen. Ei muuten ole!

        Pitäiskö sitten feministien lopettaa se kaikkien naisten suulla puhuminen. Onneksi tiedän että täällä on myös ihania naisia joilla on aivot tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, no siinä tapauksessa suomalaisten miesten suomalaisia naisia kohtaan harjoittama väkivalta Suomessa onkin merkityksetöntä. Kun kerran jostain muistakin ryhmistä löytyy väkivallantekijöitä, niin se automaattisesti vapauttaa suomalaiset miehet kaikesta vastuusta. Hyvä kun tämäkin selvisi!

        Ehkä tässä tarkoitettiin sitä että suomalaismiehiä syyllistetään liikaa. Kusipäät on kusipäitä väriin rotuun katsomatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieskalenterissa korostetaan miehen hyvämuotoista ylävartaloa, ei nännejä. Seksuaalisuutta lisää puoliavoin housun vetoketju. Miehet saa kulkea noin vaikka kadulla kunhan ei vehkeet kurki housusta.
        Saako nainen kulkea naru-uikkareissa kadulla? Että rinnat peittyy vaan nännien kohdalta ja uimastringit jalassa?

        Minulle ainakin sopisi hyvin, että kaikki naiset kulkisivat bikineissä.
        Helpottaisi, kun ei tulisi niin paljon ylläriläskejä eteen sitten, kun saadaan vaatteet pois.

        Nythän on ongelmana se, että läskejä onnistutaan piilottamaan vaatteiden alle.

        Tosin harjaantunut silmäni kyllä usein huomaa ne kehopositiivisuuden merkit ennen, kuin katastrofia pääsee tapahtumaan.,


    • Anonyymi

      Ehkä Ukkolalla on erityisen suuri testosteronitaso naiseksi? Monesti tullut mieleen että se on oikeasti mies.

      • Anonyymi

        No noin voisi tietysti nimestäkin jo päätellä, mutta sehän on persumiehen kanssa naimissa ja uskiskanavalla toimittajana. Siinä on jo riittämiin että pää pehmenee.


    • Anonyymi

      Käyn paljon uimassa ja suurella osalla ylipainoisista miehistä on manboobsit, isommat kuin minulla. Silti heidän ei tarvi pukea bikinin yläosaa. Ne näyttää ihan naisten rinnoilta.

      Ylipaino naisistaa miehiä ja miehistää naisia. Kun on kovin ylipainoinen henkilö niin ei välttämättä tiedä kumpaa sorttia edes on että tietäisi pahoittaako vaiko eikö mielensä toisen tisseistä.

      • Anonyymi

        Ei minusta ylipaino miehistä naisia. Miehistäisi, jos siinä ylipainon ohella kasvaisi lihakset ja parta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta ylipaino miehistä naisia. Miehistäisi, jos siinä ylipainon ohella kasvaisi lihakset ja parta.

        Monella jättiläskillä naisella on viikset kun estrogeenituotanto hiipuu ylipainon vuoksi. Bussissa oli nainen jolla partaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella jättiläskillä naisella on viikset kun estrogeenituotanto hiipuu ylipainon vuoksi. Bussissa oli nainen jolla partaakin.

        Enpä ole havainnut yhteyttä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oletko huomannut jonkun kiihottuvan ylipainoisen miehen läskirinnoista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut jonkun kiihottuvan ylipainoisen miehen läskirinnoista?

        Miehet nyt voivat kiihottua vaikka naisen nilkan vilahtamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut jonkun kiihottuvan ylipainoisen miehen läskirinnoista?

        50. Miljoonan € omaisuus.kyllä kiihottuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella jättiläskillä naisella on viikset kun estrogeenituotanto hiipuu ylipainon vuoksi. Bussissa oli nainen jolla partaakin.

        Estrogeeni vähenee vaihdevuosien myötä, ei läskien määrästä riippuen. Joillekin voi tulla vaihdevuodet jopa niinkin nuorena kuin 26 vuotiaan, esivaihdevuodet alkaa viimeistään 40 vuotiaana, oireiden kera tai ilman ja yksi oire on viiksi ja partakarvojen kasvu, toki myös PCOS oireyhtymä jos oikein kirjoitin aiheuttaa liiallista karvojen kasvua. Saattaa toki muitakin syitä olla, mut että lihavuus suoraan vaikuttaisi estron tuotantoon kuulostaa oudolta.


      • Anonyymi

        No huhhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut jonkun kiihottuvan ylipainoisen miehen läskirinnoista?

        Kyllä minä kiihotun ja mies muuttuu silmissäni lihanpalaksi ja minä lihaa syöväksi puumaksi. Miksi mies kiihottaa minua vaikka tietää että minun on mahdotonta hillitä itseäni. Eikö mies pidä minua lainkaan seksuaalisena olentona ja kunnioita kiihottumistani ja tee kompromisseja ja palkitse minua esim seksillä? Miksi minua houkutellaan seksiin ja sitten jätetään ilman? Joku rahakorvaus tai lahjakorttikin käy. Ei edes anteeksipyyntöä saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Estrogeeni vähenee vaihdevuosien myötä, ei läskien määrästä riippuen. Joillekin voi tulla vaihdevuodet jopa niinkin nuorena kuin 26 vuotiaan, esivaihdevuodet alkaa viimeistään 40 vuotiaana, oireiden kera tai ilman ja yksi oire on viiksi ja partakarvojen kasvu, toki myös PCOS oireyhtymä jos oikein kirjoitin aiheuttaa liiallista karvojen kasvua. Saattaa toki muitakin syitä olla, mut että lihavuus suoraan vaikuttaisi estron tuotantoon kuulostaa oudolta.

        Mulla on PCOS, mutta hirsutismia ei. Sen sijaan aknea on jonkin verran. Mutta sekin välillä lehahtaa kuplimaan ja välillä on siisti iho. Nyt kesällä aurinko auttaa ja iho on siistimpi.

        Sen sijaan keskivartalolihavuus, insuliiniresistenssi liittyy selkeesti tuohon PCOS oireyhtymään. Jos onnistuu lihomaan, onkin tavallista vaikeampaa laihtua. Nimenomaan vyötäröön tulee ylimääräiset. Ei niinkään muualla näy laardia eli läskistymistä.

        Mutta joo, PCOS vaikuttaa myös ulkonäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella jättiläskillä naisella on viikset kun estrogeenituotanto hiipuu ylipainon vuoksi. Bussissa oli nainen jolla partaakin.

        Matuakoilla on parta ja viikset.
        Ovatko nainen/mies/ muumuu?


    • Anonyymi

      Tissien paljastaminen EI ole feministinen teko, vaan jotain aivan muuta. Ekshibitionismia kyllä, mutta se ei yksin ole selitys.

      - Sheena

      • Ukkolalts menee sekaisin seksuaalinen ja seksualisointi.

        Ihan sama kuin romantiikka ja romantisointi... eri asioita.


    • Anonyymi

      Miten tissit on rinnastettavissa peniksiin?

      Tuleeko niitä vauvoja siis niin, että penis ejakuloi rintojen väliin?

      Tasa-arvon vuoksi miestenkin tulisi joutua peittämään nänninsä.

      • Anonyymi

        Kiihottavatko miesten nännit sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavatko miesten nännit sinua?

        Katsokaas minun profiilikuvaa.. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavatko miesten nännit sinua?

        Kiihottavatko pörröiset ja värikkäät anime-eläinpuvut sinua?

        Kiihottaavatko naisten isot jalkaterät sinua?

        Kiihottaako lihavan ihmisen syömisen katselu sinua?

        Fetissejä on monenlaisia.
        Joku kiihottuu jalkojen näkemisestä. Ovatko jalat siis verrannollisia vaginaan/ penikseen?


      • Anonyymi

        Miksi nainen peittää rintansa, jos joku ulkopuolinen sattuu näkemään? Mies taas ei peitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavatko pörröiset ja värikkäät anime-eläinpuvut sinua?

        Kiihottaavatko naisten isot jalkaterät sinua?

        Kiihottaako lihavan ihmisen syömisen katselu sinua?

        Fetissejä on monenlaisia.
        Joku kiihottuu jalkojen näkemisestä. Ovatko jalat siis verrannollisia vaginaan/ penikseen?

        Naisten rinnoista kiihottumista ei kovin yleisesti pidetä fetissinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten rinnoista kiihottumista ei kovin yleisesti pidetä fetissinä.

        ...kun taas miehen nänneistä kiihottuminen on hyvin harvinainen fetissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten rinnoista kiihottumista ei kovin yleisesti pidetä fetissinä.

        Eli koet että sinun fetissisi naisten nännejä kohtaan on hyväksyttävämpää kuin jonkun toisen fetissi jalkateriä kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli koet että sinun fetissisi naisten nännejä kohtaan on hyväksyttävämpää kuin jonkun toisen fetissi jalkateriä kohtaan?

        Ei taaskaan niin, sinä yksinkertainen sielu. Hyväksymisestä ei ollut mitään puhetta, ainoastaan asian yleisyydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten rinnoista kiihottumista ei kovin yleisesti pidetä fetissinä.

        Kuinka moni nyt sitten pelkän tavallisen tissin nähdessään kiihottuu?
        Kiihotutko nyt sinä esim tästä?
        https://yle.fi/uutiset/3-11981539


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taaskaan niin, sinä yksinkertainen sielu. Hyväksymisestä ei ollut mitään puhetta, ainoastaan asian yleisyydestä.

        Niin että kun joku fetissi on yleistä, niin fetissin kohteiden tulee piilotella itseään, ettei fetisistit innostu?

        Sun logiikkasi ontuu tosi pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavatko miesten nännit sinua?

        Kyllä.mutta olenkin mies.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Katsokaas minun profiilikuvaa.. 😘

        Hyvät tissit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kun joku fetissi on yleistä, niin fetissin kohteiden tulee piilotella itseään, ettei fetisistit innostu?

        Sun logiikkasi ontuu tosi pahasti.

        Ei. Kun joku fetissi on hyvin yleinen, sitä ei kutsuta fetissiksi.

        Naiset eivät tosiaan piilottele rintojaan, päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Kun joku fetissi on hyvin yleinen, sitä ei kutsuta fetissiksi.

        Naiset eivät tosiaan piilottele rintojaan, päin vastoin.

        Mistä olet saanut mieleesi, ettei yleisiä fetissejä kutsuta fetisseiksi?
        Miten se fetissin asema yhtäkkiä muuttuu yleisyyden myötä?


      • Anonyymi

        Jollakulla voi hyvinkin olla fetissi, joka kohdistuu naisen poninhäntään. Ilman poninhäntää ei fetissimiehellä ota eteen ensinkään eikä millään muulla ulkonäköseikalla ole merkitystä.

        Sen sijaan se, että poninhäntä naisella miellyttää silmää ihan muuten vaan ei ole fetissi.


      • Anonyymi

        Jos joku kiihottuu jäätelön nuolemisesta, hänellä varmasti on jäätelöfetissi. Koska kuitenkaan kukaan ei tiedä asiasta ja sellainen fetissi on hyvin harvinainen, jäätelön nuolemista ei pidetä fetissinä.

        Tiedät varmasti, että joillakin on fetissi kumisaappaisiin? No, kumisaappaiden käyttö on sekin hyvin tavallista ja yleistä eikä kumisaappaissa kulkevaa suinkaan pidetä yleensä kumifetisistinä.


    • Anonyymi

      Osalla miehistä on järkyttävän suuret rinnat! Aivan suu loksahtaa auki kun näkee kuin ilman rintikoita ulkomailla koikkelehtivat. Isot rinnat ja masu ja pikku pili. Vai liekkö sellaista ollenkaan..Onko mies vain mikä??

      • Minulle on jäänyt vähän epäselväksi, että pitääkö ne naisten tissit peittää siksi että ne ovat niin kiihottavia, vai siksi, että ne ovat niin rumia?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Minulle on jäänyt vähän epäselväksi, että pitääkö ne naisten tissit peittää siksi että ne ovat niin kiihottavia, vai siksi, että ne ovat niin rumia?

        Rumat tissit pitää ehdottomasti piilottaa. Kiihottavat tissit pitää piilottaa silloin kun katselija ei pääse niihin käsiksi. Jos katselijalle suodaan kiihottavien tissien kouriminen niin sitten ne saavat näkyä.

        Ilmeisesti näin.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Minulle on jäänyt vähän epäselväksi, että pitääkö ne naisten tissit peittää siksi että ne ovat niin kiihottavia, vai siksi, että ne ovat niin rumia?

        "Minulle on jäänyt vähän epäselväksi, että pitääkö ne naisten tissit peittää siksi että ne ovat niin kiihottavia, vai siksi, että ne ovat niin rumia?"

        Se riippuu millä mielellä mies sattuu olemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumat tissit pitää ehdottomasti piilottaa. Kiihottavat tissit pitää piilottaa silloin kun katselija ei pääse niihin käsiksi. Jos katselijalle suodaan kiihottavien tissien kouriminen niin sitten ne saavat näkyä.

        Ilmeisesti näin.

        Heh, oliskin mukavaa möyhiä kahta pehmyttä palleroa käsissä. Välillä naamalla ja suupielessä.

        Omat ei nappaa, jonkun toisen voisi napata.


    • Nääh, ketään ei kiinnosta läjä äijiä munasillaan. Mun puolesta juoskoon missä lystää munasillaan, kunhan pysyy meidän tontilta pois.

    • Antaa tissien näkyä vaan. Naiset saavat olla vapautuneempia ja meille miehille taas riittää sitten silmänruokaa.

      • Miehille? Älä omi! :(


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Miehille? Älä omi! :(

        Ois pitänyt kirjoittaa, että mulle :p


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ois pitänyt kirjoittaa, että mulle :p

        Eikä ko mulleppas. :¬


      • Anonyymi

      • Anonyymi


    • Eipä kyse olekaan sukuelimien vilauttelusta, vaan rinnoista...

      Mutta sinähän voit alkaa kampanjoimaan miesrintojen suojauksen puolesta... Teette poikain kanssa tempauksia, missä piilotatte "manboobsit" rintaliiveihin. Haluatte kiihkeästi seksualisoida miehen rinnat...

      Katsotaan sitten kumpiko asia käy ensin toteen....naisten rintojen seksualisoitumisen loppuminen, vai miesten rintojen seksualisointi? :oD

      Skaba....

    • Anonyymi

      Jos naisten tissit on rinnastettavissa miesten muniin, niin onko sitten miesten tissit rinnastettavissa naisten reikään?

      • Anonyymi

        Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia, vaikka feministit kovasti niin yrittävätkin väittää että ero on vain genitaaleissa.

        Jos jossain primitiivisessä villi-ihmisheimossa naiset kulkisivatkin tissit paljaana, se ei tarkoita, että he olisivat jotain korkeamman tietoisuuden tai moraalin omaavia jaloja olentoja, joista meidän tulisi ottaa mallia. Monissa primitiivissä heimoissa on harrastettu myös kannibalismia kuin insestiäkin, miksi siis primitiivinaisten paljas rintaisuudessa olisi jotain matkittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia, vaikka feministit kovasti niin yrittävätkin väittää että ero on vain genitaaleissa.

        Jos jossain primitiivisessä villi-ihmisheimossa naiset kulkisivatkin tissit paljaana, se ei tarkoita, että he olisivat jotain korkeamman tietoisuuden tai moraalin omaavia jaloja olentoja, joista meidän tulisi ottaa mallia. Monissa primitiivissä heimoissa on harrastettu myös kannibalismia kuin insestiäkin, miksi siis primitiivinaisten paljas rintaisuudessa olisi jotain matkittavaa.

        Nännit ne on miehelläkin. Joillain miehillä on isommat tissit kuin joillain naisilla.

        Olisi vain ja ainoastaan järkevää, että miesten nännejä alettaisiin piilottelemaan samalla tavalla kuin naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nännit ne on miehelläkin. Joillain miehillä on isommat tissit kuin joillain naisilla.

        Olisi vain ja ainoastaan järkevää, että miesten nännejä alettaisiin piilottelemaan samalla tavalla kuin naisten.

        Kannatan. Olisi sitten miehilläkin jotain muutakin seksuaalista kuin munansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia, vaikka feministit kovasti niin yrittävätkin väittää että ero on vain genitaaleissa.

        Jos jossain primitiivisessä villi-ihmisheimossa naiset kulkisivatkin tissit paljaana, se ei tarkoita, että he olisivat jotain korkeamman tietoisuuden tai moraalin omaavia jaloja olentoja, joista meidän tulisi ottaa mallia. Monissa primitiivissä heimoissa on harrastettu myös kannibalismia kuin insestiäkin, miksi siis primitiivinaisten paljas rintaisuudessa olisi jotain matkittavaa.

        Se oli se yks antropologinen tutkimus, yli 100 kulttuuria, ja jotain 13 oli sellaisia joissa rinnat nähtiin seksuaalisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli se yks antropologinen tutkimus, yli 100 kulttuuria, ja jotain 13 oli sellaisia joissa rinnat nähtiin seksuaalisina.

        Jep☝️

        Niitä eri kulttuureja oli 191, joista siis vain 13 naisten rinnoilla oli seksuaalinen merkitys.

        ( 1951, antropologi Clellan Ford ja etologi Frank Beach )

        W.


      • Anonyymi

        Reikä ei nyt kuulu joukkoon. Kyllähän moni nainen sitäkin mielellään esittelisi, mutta se on käytännössä kovin vaikeaa.

        Siksi näkeekin paljon väkisin ylös vedettyjä legginsejä. Saadaan edes viiva erottumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reikä ei nyt kuulu joukkoon. Kyllähän moni nainen sitäkin mielellään esittelisi, mutta se on käytännössä kovin vaikeaa.

        Siksi näkeekin paljon väkisin ylös vedettyjä legginsejä. Saadaan edes viiva erottumaan.

        Ai naisen reikä ei kuulu sukupuolielinten joukkoon mutta naisen tissit ovat kuitenkin sukupuolielin, kun vertautuu penikseen?

        Tuossapa olisikin sitten biologian kirjoihin päivittämistä, että vauvoja tehdään työntämällä kikuli tisujen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai naisen reikä ei kuulu sukupuolielinten joukkoon mutta naisen tissit ovat kuitenkin sukupuolielin, kun vertautuu penikseen?

        Tuossapa olisikin sitten biologian kirjoihin päivittämistä, että vauvoja tehdään työntämällä kikuli tisujen väliin.

        Ja taas. Reikä ei kuulu joukkoon siksi, että sen esittely on yksinkertaisesti kovin hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reikä ei nyt kuulu joukkoon. Kyllähän moni nainen sitäkin mielellään esittelisi, mutta se on käytännössä kovin vaikeaa.

        Siksi näkeekin paljon väkisin ylös vedettyjä legginsejä. Saadaan edes viiva erottumaan.

        Eipä kuule tarttis kuin hameen helmaa nostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reikä ei nyt kuulu joukkoon. Kyllähän moni nainen sitäkin mielellään esittelisi, mutta se on käytännössä kovin vaikeaa.

        Siksi näkeekin paljon väkisin ylös vedettyjä legginsejä. Saadaan edes viiva erottumaan.

        Legginsimies täällä taas öyhöämässä ja naistakin esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuule tarttis kuin hameen helmaa nostella.

        Eipä näy reikä sillä tavalla. Korkeintaan karvakolmio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Legginsimies täällä taas öyhöämässä ja naistakin esittää.

        Etkö tosiaan ole nähnyt kamelinvarpaita kaupungilla? On muuten aika yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy reikä sillä tavalla. Korkeintaan karvakolmio.

        Askel, askel, hyppy jalka sivulle ja koooorkealle niin näkyis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tosiaan ole nähnyt kamelinvarpaita kaupungilla? On muuten aika yleistä.

        Onhan tuolla niin lyhyitä hameita tai shortseja että näkyy koko kameli. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Askel, askel, hyppy jalka sivulle ja koooorkealle niin näkyis.

        Joo kyllä kyllä, kunnon pyllistys. Mutta kun naisen tapa ja tavoite on peittää ja silti näyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas. Reikä ei kuulu joukkoon siksi, että sen esittely on yksinkertaisesti kovin hankalaa.

        Pimppu ja pippeli ovat vertailtavissa.

        Tissit ja pippeli eivät ole.

        Pimppu ja pippeli ovat sukupuolielimiä.

        Tissit eivät ole sukupuolielimiä. Jos olisivat, niin mies- ja naistissit yhteen laittaessa tulisi vauvoja. Mutta kun ei tule. Naisen tissit eivät siis ole yhtään sen enempää sukupuolielimiä kuin miestenkään tissit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimppu ja pippeli ovat vertailtavissa.

        Tissit ja pippeli eivät ole.

        Pimppu ja pippeli ovat sukupuolielimiä.

        Tissit eivät ole sukupuolielimiä. Jos olisivat, niin mies- ja naistissit yhteen laittaessa tulisi vauvoja. Mutta kun ei tule. Naisen tissit eivät siis ole yhtään sen enempää sukupuolielimiä kuin miestenkään tissit.

        Kumma kyllä, käteen tarttumista esimerkiksi kättelyssä ei pidetä mitenkään seksuaalisena. Tissiin tarttumisesta taas saa helposti tuomion seksuaalisesta ahdistelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kyllä, käteen tarttumista esimerkiksi kättelyssä ei pidetä mitenkään seksuaalisena. Tissiin tarttumisesta taas saa helposti tuomion seksuaalisesta ahdistelusta.

        Kättelyssä se toinen osapuoli ojentaa oman kätensä käteltäväksi.

        Harvemmin naiset tarjoavat tissejään kourittavaksi.

        Yritätkö nyt jotenkin selittää, että kädetkin ovat sukupuolielimiä, vai mikä oli pointtisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kättelyssä se toinen osapuoli ojentaa oman kätensä käteltäväksi.

        Harvemmin naiset tarjoavat tissejään kourittavaksi.

        Yritätkö nyt jotenkin selittää, että kädetkin ovat sukupuolielimiä, vai mikä oli pointtisi?

        Jotakin seksuaalista niissä rinnoissa taitaa olla, jos niiden kourimista pidetään seksuaalisena ahdisteluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nännit ne on miehelläkin. Joillain miehillä on isommat tissit kuin joillain naisilla.

        Olisi vain ja ainoastaan järkevää, että miesten nännejä alettaisiin piilottelemaan samalla tavalla kuin naisten.

        samaa mieltä mutta vasta sitten kun armeija tulee pakolliseksi myös naisille, ja naiset menköön bokserit jalassa (yläosa paljaana) hakemaan armeijavaatteensa niinkuin me äijät. Tervetuloa mukaan teitä odotetaan innolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin seksuaalista niissä rinnoissa taitaa olla, jos niiden kourimista pidetään seksuaalisena ahdisteluna.

        Ihan yhtä lailla epätoivottu käden hively tai niskan hipelöinti on seksuaalista ahdistelua, vaikka käsi ja niska ei niin perinteisen seksuaalisia kehonosia olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä mutta vasta sitten kun armeija tulee pakolliseksi myös naisille, ja naiset menköön bokserit jalassa (yläosa paljaana) hakemaan armeijavaatteensa niinkuin me äijät. Tervetuloa mukaan teitä odotetaan innolla.

        Jaa intissäkö se saadaan se lupa kulkea yläosatta?

        Mites sitten ne miehet jotka eivät ole käyneet asepalvelusta, syystä tai toisesta? Heilläkään ei sitten ole lupa näytellä nännejä?

        Olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä että kutsunnat tulisi ulottaa koskemaan myös naisia, mutta siihen en yhdy että asepalveluksen käymällä "tienaa" luvan kulkea yläosattomissa.


    • Anonyymi

      Luonto on järjestänyt naiselle rinnat jälkeläisten ruokintaa varten.
      Samoin eläimillä naaraspuolisilla on nisät.
      Miten ne on muka seksuaalisuuteen liitettävät?
      En ymmärrä mitä seksuaalista pn paljaissa rinnoissa, täysin keinotekoisesti keksitty asia. Ei paljaita rintoja ja miehen paljaita sukuelimiä voi rinnastaa.
      Rinnat eivät ole sukupuolielin mutta miehen munat on. Miten kukaan voi näistä kahta asiaa nähdä saman vertaisena?
      Koska ihminen on ruma alaston apina, ovat jo alkukantaiset esi-isämme alkaneet verhoutua nahkoihin yms. Ei sen takia että olisi ollut jotenkin säädytöntä ja kauhisteltavaa kulkea sukuelimet ja rinnat paljaana vaan ihan kylmän takia sekä sen seikan takai että metsästäjä-keräilijän on ollut pakko myös suojata paljasta nahkaansa luonnossa samoillessaan.

      Muuten - kyllä miljoona kertaa mieluummin katselisin naisen paljaita rintoja kuin miehen munia! Rinnat on aina ja joka tapauksessa esteettisempi näky kuin ne rumat roikot miesten haarojen välissä. Miksi ne onkin niin jumalattoman rumat?

      • Anonyymi

        Ei ne roikkuvat rasvapallot minusta mitenkään esteettisiä ole, luonnostaan useimmiten vielä eri paria. Luomutissejä tarkoitan.


      • Sasse, tissit on nätimmät. 👍


      • Anonyymi

        Olet vähän yksinkertainen😂🙋

        Tottakai rinnat ovat seksuaalinen kiihoke, koska kyse on HEDELMÄLLISYYDESTÄ. Isot rinnat uhkuvat ravintoa ja ovat siten haluttavat suvunjatkamiseen eli SEKSIIN. Voi olla, että ne jopa auttavat miestä vapautumaan reggression kautta seksuaalisesti.

        Koskaan ei pieniä rintoja ole ihailtu samalla tavalla kun kunnon maitohinkkejä.

        Tottakai pienetkin rinnat ovat seksuaaliset, varmaan niihin kohdistuva seksuaalisuus enemmän yhdistyy joko nuorekkuuteen tai puhtaasti kokonaisvaltaiseen feminiiniseen estetiikkaan.

        Normaaleille seksuaalisille miehille valitettavasti koko nainen on aina jossain määrin seksuaalinen objekti, miehisen himon kohde. Luonteineen, piirteineen, jopa vikoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän yksinkertainen😂🙋

        Tottakai rinnat ovat seksuaalinen kiihoke, koska kyse on HEDELMÄLLISYYDESTÄ. Isot rinnat uhkuvat ravintoa ja ovat siten haluttavat suvunjatkamiseen eli SEKSIIN. Voi olla, että ne jopa auttavat miestä vapautumaan reggression kautta seksuaalisesti.

        Koskaan ei pieniä rintoja ole ihailtu samalla tavalla kun kunnon maitohinkkejä.

        Tottakai pienetkin rinnat ovat seksuaaliset, varmaan niihin kohdistuva seksuaalisuus enemmän yhdistyy joko nuorekkuuteen tai puhtaasti kokonaisvaltaiseen feminiiniseen estetiikkaan.

        Normaaleille seksuaalisille miehille valitettavasti koko nainen on aina jossain määrin seksuaalinen objekti, miehisen himon kohde. Luonteineen, piirteineen, jopa vikoineen.

        "Koskaan ei pieniä rintoja ole ihailtu samalla tavalla kun kunnon maitohinkkejä."

        Suosittelen kertaamaan vähän historiaa. Aloita vaikka taidehistoriasta.


    • Anonyymi

      Ukkolalla menny nännit ja genitaalit sekaisin. Ei ihme kun tuntuu olevan muutenkin epätarkka. Persut ei niin välitä totuusarvosta tai siitä että mikä liittyy yleensä mihin. Kaikkeen voi vetää aasinsillan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yhteiskunnan pornoistuminen ja yliseksualisoituminen, mutta niiden esiteltävien rintojen oltava sitä oikeaa sorttia, että ovat esittelykelpoiset. Ja faktahan on että useimpia rintoja se tukeva yläosa kaunistaa. Nykyongelma lienee kai se että pornokuvaston kyllästämät miehet näkevät normirinnat jonain epänormaalina.

    • Anonyymi

      Annetaan kaikkien tissejen heilua vaan, seuraan niitä mielelläni vaatteiden alta tai paljaana.

    • Laitoin tissikuvan.

    • Anonyymi

      Miesten pitäisi järjestää valtakunnallinen "sepalus auki" -päivä jona sitten kaikki miehet kulkisi sepalukset auki ja istuisivat ratikoissa ja busseissa leveässä haara-asennossa, naisilla ei pitäisi olla mitään valittamista siitä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Hyvä idea👍

        Sillain kiitos, että näkyisi millaiset alushousut on ja vaikka vähän karvakiitorataa, mikä on oma suosikkini, kuin lähtölaskenta munan imemiselle...Buaahaahahaa

        Ja muuten paitaahan voi pitää myös auki napittamatta! Ei muuta, kun rintakarvat ja kaljamasut tuulettumaan, nyt on niin kuumia säitäkin ollut.

        Kyllä ainakin minun päivääni piristäisi!😃😃😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea👍

        Sillain kiitos, että näkyisi millaiset alushousut on ja vaikka vähän karvakiitorataa, mikä on oma suosikkini, kuin lähtölaskenta munan imemiselle...Buaahaahahaa

        Ja muuten paitaahan voi pitää myös auki napittamatta! Ei muuta, kun rintakarvat ja kaljamasut tuulettumaan, nyt on niin kuumia säitäkin ollut.

        Kyllä ainakin minun päivääni piristäisi!😃😃😃

        Housut voidaan laskea silleen alas että varsinkin kumartuessa ainakin puolet karvaisesta persvaosta näkyy, se varmasti miellyttää naiskatselijoiden silmää :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housut voidaan laskea silleen alas että varsinkin kumartuessa ainakin puolet karvaisesta persvaosta näkyy, se varmasti miellyttää naiskatselijoiden silmää :D

        -harmiseikirj-

        😂😂😂

        Tuleehan se ilmiö meillä vähän pullukoilla, sukupuoleen katsomatta.

        Ei pahasti järkytä, sen verran työmiehiin tottunut, että näen heissä ihan muut asiat👊

        Mua loukkaa se, että miehiä haukutaan niin pahasti. Häpeällistä. Kaiken hyvän mullekkin antaneet osastaan, jakaneet ja auttaneet.

        Ei tietenkään naisiakaan saa haukkua. Miksi ihmeessä, ihan älytöntä hommaa, kyllä jotain muuta tekemistä ihmisten pitäis keksiä keskenään kun tällaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housut voidaan laskea silleen alas että varsinkin kumartuessa ainakin puolet karvaisesta persvaosta näkyy, se varmasti miellyttää naiskatselijoiden silmää :D

        -harmiseikirj-

        Tulohan on jokapäiväistä jo nyt... Eikä siitä miesten karvavaon esittelystä mitään sanota. Siinä istuvat kahvilassa perseet paljaina. Käys kahvilla kahvi- ja lounasaikaan varmistamassa asia. 🐿️🍑

        xLiner



      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulohan on jokapäiväistä jo nyt... Eikä siitä miesten karvavaon esittelystä mitään sanota. Siinä istuvat kahvilassa perseet paljaina. Käys kahvilla kahvi- ja lounasaikaan varmistamassa asia. 🐿️🍑

        xLiner

        Muistan kuinka oli kova kohu aikoinaan, kun oli muotia ne naisten matalavyötäröiset farkut, kun sieltä melkein pyllyvako näky, tai siis stringithän sieltä näkyi.. 🙄

        On tää naisten pukeutuminen sitten hankala juttu etenkin miesoletetuille. Kun naiset ensimmäisen kerran pääsivät eduskuntaan, niin mihin kiinnitettiin huomiota lehdistössä? No naisten vaatteisiin tietenkin. Tuolla joku toisessa ketjussa laittoi linkin, kuinka sata vuotta sitten paavi oli julistamassa helvettiin naisia, jotka kehtasivat ilman sukkia kulkea..

        Joskus 40 vuotta sitten Lenita Airisto julkesi arvostella miesten tapaa pukeutua tennissukkiin puvun housujen kanssa. Se oli jotain niin järisyttävää, että sitä muistellaan edelleen tänäkin päivänä.
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vesahack/8524-lenita-airisto-ja-tennissukka-gate/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulohan on jokapäiväistä jo nyt... Eikä siitä miesten karvavaon esittelystä mitään sanota. Siinä istuvat kahvilassa perseet paljaina. Käys kahvilla kahvi- ja lounasaikaan varmistamassa asia. 🐿️🍑

        xLiner

        Kyllähän niitä löytyy. Mies ei kuitenkaan saa siitä mitään kiksejä, toisin kuin tissivakoaan esittelevä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän niitä löytyy. Mies ei kuitenkaan saa siitä mitään kiksejä, toisin kuin tissivakoaan esittelevä nainen.

        Joku nainen voi saada tissivakonsa esittelystä kiksejä.
        Joku mies voi saada persvakonsa esittelystä kiksejä.

        Ei pidä yleistää etteikö kukaan mies saisi kiksejä pyllyvakonsa esittelystä tai että kaikki naiset saisi kiksejä rintavakonsa näkymisestä.

        Rintavien naisten on miltei mahdotonta peitellä rintojaan. Kyllä ne kummut erottuu vaatteiden läpi. Tissivako vilahtaa lähes kaikista paidankauluksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku nainen voi saada tissivakonsa esittelystä kiksejä.
        Joku mies voi saada persvakonsa esittelystä kiksejä.

        Ei pidä yleistää etteikö kukaan mies saisi kiksejä pyllyvakonsa esittelystä tai että kaikki naiset saisi kiksejä rintavakonsa näkymisestä.

        Rintavien naisten on miltei mahdotonta peitellä rintojaan. Kyllä ne kummut erottuu vaatteiden läpi. Tissivako vilahtaa lähes kaikista paidankauluksista.

        Nimen omaan pitää yleistää. Persvako loistaa vahingossa, kun läskillä ei housut tahdo pysyä kohdallaan ja naistyypillinen leveä lantiokaan ei estä valahtamista.

        Tissivako tuodaan esille tarkoituksella, valitsemalla avokaulainen paita. Väitätkö tosissaan, ettei naiselle löydy tavallista O-kaulaukkoista teepaitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan pitää yleistää. Persvako loistaa vahingossa, kun läskillä ei housut tahdo pysyä kohdallaan ja naistyypillinen leveä lantiokaan ei estä valahtamista.

        Tissivako tuodaan esille tarkoituksella, valitsemalla avokaulainen paita. Väitätkö tosissaan, ettei naiselle löydy tavallista O-kaulaukkoista teepaitaa?

        Niin että jokaisen naisen tulisi vaan käyttää löysiä poolopaitoja, ettei vahingossakaan kumartuessa sieltä o-kaula-aukkoisen paidan kauluksesta vilahda yhtään tissivakoa?

        Se tissivako nyt vaan erottuu paidasta kuin paidasta, ellei ole leukaan asti kangasta tai huivia kietaistu kaulan ympärille.

        Toki jotkut esittelevät tissejään. Useimmat kuitenkin valitsevat vaatteet niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi. Isorintaistenko pitäisi aina kulkea teltoissa, ettei "tuo tarkoituksella tissivakoa esille"? Sille ei vaan isorintaiset mahda mitään, että paidasta kuin paidasta se tissivako erottuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että jokaisen naisen tulisi vaan käyttää löysiä poolopaitoja, ettei vahingossakaan kumartuessa sieltä o-kaula-aukkoisen paidan kauluksesta vilahda yhtään tissivakoa?

        Se tissivako nyt vaan erottuu paidasta kuin paidasta, ellei ole leukaan asti kangasta tai huivia kietaistu kaulan ympärille.

        Toki jotkut esittelevät tissejään. Useimmat kuitenkin valitsevat vaatteet niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi. Isorintaistenko pitäisi aina kulkea teltoissa, ettei "tuo tarkoituksella tissivakoa esille"? Sille ei vaan isorintaiset mahda mitään, että paidasta kuin paidasta se tissivako erottuu.

        Miehet esittelee koko rintakehäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että jokaisen naisen tulisi vaan käyttää löysiä poolopaitoja, ettei vahingossakaan kumartuessa sieltä o-kaula-aukkoisen paidan kauluksesta vilahda yhtään tissivakoa?

        Se tissivako nyt vaan erottuu paidasta kuin paidasta, ellei ole leukaan asti kangasta tai huivia kietaistu kaulan ympärille.

        Toki jotkut esittelevät tissejään. Useimmat kuitenkin valitsevat vaatteet niiden mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi. Isorintaistenko pitäisi aina kulkea teltoissa, ettei "tuo tarkoituksella tissivakoa esille"? Sille ei vaan isorintaiset mahda mitään, että paidasta kuin paidasta se tissivako erottuu.

        Niinhän se on tehtävä, jos ei halua esitellä. Useimmat kuitenkin haluavat.

        Kerro vielä, miksi avokaulainen ja kenties läpinäkyväkin paita on mukavampi ja käytännöllisempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on tehtävä, jos ei halua esitellä. Useimmat kuitenkin haluavat.

        Kerro vielä, miksi avokaulainen ja kenties läpinäkyväkin paita on mukavampi ja käytännöllisempi?

        Sinä siis ihan tosissasi kuvittelet, että naisten pukeutumisessa on aina kyse itsensä esittelystä?

        Avokaulainen paita on omasta mielestä mukavampi kuin kaulaa kiristävä pyöreä pääntie. En pidä siitä tunteesta että jokin puristaa kaulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis ihan tosissasi kuvittelet, että naisten pukeutumisessa on aina kyse itsensä esittelystä?

        Avokaulainen paita on omasta mielestä mukavampi kuin kaulaa kiristävä pyöreä pääntie. En pidä siitä tunteesta että jokin puristaa kaulaa.

        Jaa. Miksi sitten miehet eivät käytä näitä niin mukavia avokaulaisia paitoja edes helteellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis ihan tosissasi kuvittelet, että naisten pukeutumisessa on aina kyse itsensä esittelystä?

        Avokaulainen paita on omasta mielestä mukavampi kuin kaulaa kiristävä pyöreä pääntie. En pidä siitä tunteesta että jokin puristaa kaulaa.

        https://www.google.fi/search?q=me naiset kansi&tbm=isch&ved=2ahUKEwjM19b5zPvxAhWLxosKHREuCnIQ2-cCegQIABAA&oq=me naiset kansi&gs_lcp=CgNpbWcQAzICCAAyBAgAEBg6BAgAEEM6BggAEAcQHjoICAAQCBAHEB5QipkCWKasAmD7rgJoAHAAeACAAUaIAYkFkgECMTCYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=Mvn7YMz2KYuNrwSR3KiQBw&bih=937&biw=1920

        Siitä tutkimaan naistenlehtien kansikuvia. Kuinka monessa kuvassa rinnat ovat keskeisessä asemassa ja kuinka monessa nainen on kääntynyt hieman sivuttain siten, että rintojen profiili erottuu paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Miksi sitten miehet eivät käytä näitä niin mukavia avokaulaisia paitoja edes helteellä?

        Miestenvaatteissa ei ole ihan yhtä runsasta valikoimaa erilaisista paidankauluksista, mutta eipä se harvinaista ole nähdä miehiäkään v-kauluksisissa paidoissa, jotka eivät purista kaulaa.

        Nuorilla miehillä näkee toppeja ja t-paitoja, joissa on niin avonaiset kaulukset ja/ tai hihansuut että nännit näkyy.

        Kannattaa käydä välillä kotiseinien ulkopuolella, niin näkee vaikka mitä ihmeellisiä asioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.google.fi/search?q=me naiset kansi&tbm=isch&ved=2ahUKEwjM19b5zPvxAhWLxosKHREuCnIQ2-cCegQIABAA&oq=me naiset kansi&gs_lcp=CgNpbWcQAzICCAAyBAgAEBg6BAgAEEM6BggAEAcQHjoICAAQCBAHEB5QipkCWKasAmD7rgJoAHAAeACAAUaIAYkFkgECMTCYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=Mvn7YMz2KYuNrwSR3KiQBw&bih=937&biw=1920

        Siitä tutkimaan naistenlehtien kansikuvia. Kuinka monessa kuvassa rinnat ovat keskeisessä asemassa ja kuinka monessa nainen on kääntynyt hieman sivuttain siten, että rintojen profiili erottuu paremmin?

        Että naistenvaatelehdissä olisi kyse naisten pukeutumisen esittelystä? Ei kai nyt sentään??? :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestenvaatteissa ei ole ihan yhtä runsasta valikoimaa erilaisista paidankauluksista, mutta eipä se harvinaista ole nähdä miehiäkään v-kauluksisissa paidoissa, jotka eivät purista kaulaa.

        Nuorilla miehillä näkee toppeja ja t-paitoja, joissa on niin avonaiset kaulukset ja/ tai hihansuut että nännit näkyy.

        Kannattaa käydä välillä kotiseinien ulkopuolella, niin näkee vaikka mitä ihmeellisiä asioita!

        Miesten v-kaulus on o-kaulusta sentin pari "avonaisempi".

        Nuorison rapvaatteilla taas ei ole mitään tekemistä miesten pukeutumisen kanssa. Ei meillä housutkaan roiku perseen alapuolella, vaikka nuorisolla roikkuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että naistenvaatelehdissä olisi kyse naisten pukeutumisen esittelystä? Ei kai nyt sentään??? :D :D :D

        Näkyy tissit olevan siinä sivun keskellä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten v-kaulus on o-kaulusta sentin pari "avonaisempi".

        Nuorison rapvaatteilla taas ei ole mitään tekemistä miesten pukeutumisen kanssa. Ei meillä housutkaan roiku perseen alapuolella, vaikka nuorisolla roikkuisi.

        Ahaa, minkäs ikäisenä siis "nuorisoa" sitten aletaan laskea miessukupuolen edustajiksi?

        Taisit itse olla "nuorisoa" 90-luvulla, jos luulet että nuorten aikuisten muotia on edelleen lököttävät housut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy tissit olevan siinä sivun keskellä kuitenkin.

        Joo, usko tai älä niin autolehdissäkin on kuvia autoista keskellä sivua! Ihan uskomatonta että autoja esittelevissä lehdissä on kuvia autoista!

        Ihan yhtä käsittämätöntä on että muotilehdissä on kuvia poseeraavista malleista! Ennenkuulumatonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, usko tai älä niin autolehdissäkin on kuvia autoista keskellä sivua! Ihan uskomatonta että autoja esittelevissä lehdissä on kuvia autoista!

        Ihan yhtä käsittämätöntä on että muotilehdissä on kuvia poseeraavista malleista! Ennenkuulumatonta!

        Juuri niin, ymmärsit vihdoin. Autolehdissä esitellään autoja, naistenlehdissä taas naisten tissejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, minkäs ikäisenä siis "nuorisoa" sitten aletaan laskea miessukupuolen edustajiksi?

        Taisit itse olla "nuorisoa" 90-luvulla, jos luulet että nuorten aikuisten muotia on edelleen lököttävät housut.

        Ei tarvitse mennä Kirkkonummea pitemmälle. Jo löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että naistenvaatelehdissä olisi kyse naisten pukeutumisen esittelystä? Ei kai nyt sentään??? :D :D :D

        No mutta. Me Naiset on vakavahenkinen naisten viikkolehti ripauksella feminismiä, ei mikään naistenvaatelehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, ymmärsit vihdoin. Autolehdissä esitellään autoja, naistenlehdissä taas naisten tissejä.

        Olisi se vähän erikoista, jos naistenlehtiin valittaisiin jokaiseen mainoskuvaan ainoastaan sellaisia malleja, joilta ne tissit olisi poistettu. Naismalleilla tapaa olla tissit.

        Täysin tissittömien mallien käyttäminen mainoksissa olisi vähän sama, kuin esitellä autolehdissä vain ovettomia autoja.
        Useimpiin automalleihin ne ovet tuppaa kuulumaan, joten ne näkyy useimmissa autokuvissa.

        Useimmilla naisilla on tissit, joten kuvissa missä on nainen, on yleensä myös tissit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta. Me Naiset on vakavahenkinen naisten viikkolehti ripauksella feminismiä, ei mikään naistenvaatelehti.

        Laitahan sitten MeNaisille reklamaatiota, että vaadit jatkossa heidän käyttävän lehdessään ainoastaan sellaisia naismalleja, joilta on tissit poistettu, ettei vaan sun silmää häiritse :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan sitten MeNaisille reklamaatiota, että vaadit jatkossa heidän käyttävän lehdessään ainoastaan sellaisia naismalleja, joilta on tissit poistettu, ettei vaan sun silmää häiritse :D

        Mitä minulle kuuluu ämmäinlehtien kuvitus? Te naiset niitä luette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi se vähän erikoista, jos naistenlehtiin valittaisiin jokaiseen mainoskuvaan ainoastaan sellaisia malleja, joilta ne tissit olisi poistettu. Naismalleilla tapaa olla tissit.

        Täysin tissittömien mallien käyttäminen mainoksissa olisi vähän sama, kuin esitellä autolehdissä vain ovettomia autoja.
        Useimpiin automalleihin ne ovet tuppaa kuulumaan, joten ne näkyy useimmissa autokuvissa.

        Useimmilla naisilla on tissit, joten kuvissa missä on nainen, on yleensä myös tissit.

        Useimmilla naisilla on tissit, joten kuvissa missä on nainen, on yleensä myös tissit.

        Niinhän se on ja oikealla kuvan asettelulla sekä sopivalla mallin asennolla ne saadaan kivasti esille. Mikä tässä nyt on sinulle niin vaikeaa myöntää?


      • Anonyymi

        On niillä verkkareitakin.


      • Anonyymi

        Saattaa olla, että sekoitin Keravaan.


    • Anonyymi

      Minulle ei ole vielä selvinnyt ketä vastaan tämä mielenilmaus on suunnattu?

      • Anonyymi

        Ylijäämänaiset halusivat vain huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylijäämänaiset halusivat vain huomiota.

        Miehekästä on jättää huomioimatta, jos nainen alkaa aiheettomasti haastamaan riitaa sukupuoliasioista, yleistäen ja syyllistäen törkeästi.

        Tottahan miehissä on niitä seksuaalisesti törkimyksiä, mutta on heitä kyllä ihan naisissakin ja ihan aina ollut.

        Kuka haluaa riitaisan periaatetaistelijan elämäänsä pilaamaan ja voiko olla hyvä äiti, kun esim vihaa miehiä ihan periaatteesta ja muita naisia miellyttääkseen?

        Pois vaan, älykkyyshän periytyy paljolti äidiltä. Tulee siinä käytännön eugenetiikkaa, kun valitaan lasten äidiksi järkevä ja hyväluonteinen ihminen joka itse osaa miettiä mihin lähtee mukaan.

        Antaisin naisten hohata mielensä mukaan, mutten panisi enkä ottaisi suhteeseen👎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehekästä on jättää huomioimatta, jos nainen alkaa aiheettomasti haastamaan riitaa sukupuoliasioista, yleistäen ja syyllistäen törkeästi.

        Tottahan miehissä on niitä seksuaalisesti törkimyksiä, mutta on heitä kyllä ihan naisissakin ja ihan aina ollut.

        Kuka haluaa riitaisan periaatetaistelijan elämäänsä pilaamaan ja voiko olla hyvä äiti, kun esim vihaa miehiä ihan periaatteesta ja muita naisia miellyttääkseen?

        Pois vaan, älykkyyshän periytyy paljolti äidiltä. Tulee siinä käytännön eugenetiikkaa, kun valitaan lasten äidiksi järkevä ja hyväluonteinen ihminen joka itse osaa miettiä mihin lähtee mukaan.

        Antaisin naisten hohata mielensä mukaan, mutten panisi enkä ottaisi suhteeseen👎

        Onko sinusta naisen nännin näkyminen uimarannalla riidan haastamista?


      • Seksististä asenneilmapiiriä vastaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sinusta naisen nännin näkyminen uimarannalla riidan haastamista?

        Ei, mutta se on, että vaaditaan muita ihmisiä ohjaamaan ja tukahduttamaan seksuaalisia luonnollisia mieltymyksiää vaikka väkisin omien etujensa vuoksi on. Tai olemaan tulematta rannalle koska ei halua kiusaantua toisten alastomuudesta.

        Ei ole mikään uusi juttu, että naiset ovat yläosattomissa rannalla, se on ihan normaalia tuolla muualla Euroopassa ja maailmalla.

        Esim ranskalaiset miehethän on ihan totaalisikoja suomimiehiin verrattuna ja varmasti naisetkin, niin että ei sillä seksuaalisella vapaudella ole mitään muuta saavutettu.

        Ranskalaisia elokuvia ei edes viitsi katsella, pelkkää törkyä, pedofilialla mässäilyä, prostituutiota ja hyväksikäyttöä nautinnon nimissä. Todella sivistynyttä..

        En käy rannalla, joten minulle yläosattomuudella ei ole merkitystä. Veikkaampa, että kuitenkin esim.perheellisille ja vanhemmille ihmisille on. Suomen rannat ovat niin pieniä, ettei erillisiä rantoja voi oikein olla nudisteille.

        Nykyaikana saa niin mitättömän kokoisia bikineitä, että juuri nännit peittävät, että ei se nyt kovin epämukavaa voi olla niitä kuumalla ilmalla käyttää.

        Itse en hyväksyisi yläosattomuutta rannoilla asian merkityksettömyyden ja yleisen viihtyvyyden vuoksi.

        Omalla rannalla sitten voi olla vaikka alasti tai jossin syrjäisessä poukamassa.

        Itsekkin joskus harvoin kun aurinkoon uskaltaudun, otan aurinkoa alasti, onhan se mukavaa eikä tule rusketusrajoja😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta se on, että vaaditaan muita ihmisiä ohjaamaan ja tukahduttamaan seksuaalisia luonnollisia mieltymyksiää vaikka väkisin omien etujensa vuoksi on. Tai olemaan tulematta rannalle koska ei halua kiusaantua toisten alastomuudesta.

        Ei ole mikään uusi juttu, että naiset ovat yläosattomissa rannalla, se on ihan normaalia tuolla muualla Euroopassa ja maailmalla.

        Esim ranskalaiset miehethän on ihan totaalisikoja suomimiehiin verrattuna ja varmasti naisetkin, niin että ei sillä seksuaalisella vapaudella ole mitään muuta saavutettu.

        Ranskalaisia elokuvia ei edes viitsi katsella, pelkkää törkyä, pedofilialla mässäilyä, prostituutiota ja hyväksikäyttöä nautinnon nimissä. Todella sivistynyttä..

        En käy rannalla, joten minulle yläosattomuudella ei ole merkitystä. Veikkaampa, että kuitenkin esim.perheellisille ja vanhemmille ihmisille on. Suomen rannat ovat niin pieniä, ettei erillisiä rantoja voi oikein olla nudisteille.

        Nykyaikana saa niin mitättömän kokoisia bikineitä, että juuri nännit peittävät, että ei se nyt kovin epämukavaa voi olla niitä kuumalla ilmalla käyttää.

        Itse en hyväksyisi yläosattomuutta rannoilla asian merkityksettömyyden ja yleisen viihtyvyyden vuoksi.

        Omalla rannalla sitten voi olla vaikka alasti tai jossin syrjäisessä poukamassa.

        Itsekkin joskus harvoin kun aurinkoon uskaltaudun, otan aurinkoa alasti, onhan se mukavaa eikä tule rusketusrajoja😁

        Ei yläosattomuus Suomenkaan rannoilla mikään uusi juttu ole. Sehän oli ihan tavallista vielä 90-luvulla. Sitten yleistyi porno, tuli netti ja sitä myötä amerikkalainen puritanismi.. Huvittava se Tampereen juttu, kun naisen on lupa ottaa aurinkoa rannalla ilman yläosaa, mutta sitten yhteissaunaa varten pitää yläosa vartavasten pukea, ettei " lapset" järkyty.. 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta se on, että vaaditaan muita ihmisiä ohjaamaan ja tukahduttamaan seksuaalisia luonnollisia mieltymyksiää vaikka väkisin omien etujensa vuoksi on. Tai olemaan tulematta rannalle koska ei halua kiusaantua toisten alastomuudesta.

        Ei ole mikään uusi juttu, että naiset ovat yläosattomissa rannalla, se on ihan normaalia tuolla muualla Euroopassa ja maailmalla.

        Esim ranskalaiset miehethän on ihan totaalisikoja suomimiehiin verrattuna ja varmasti naisetkin, niin että ei sillä seksuaalisella vapaudella ole mitään muuta saavutettu.

        Ranskalaisia elokuvia ei edes viitsi katsella, pelkkää törkyä, pedofilialla mässäilyä, prostituutiota ja hyväksikäyttöä nautinnon nimissä. Todella sivistynyttä..

        En käy rannalla, joten minulle yläosattomuudella ei ole merkitystä. Veikkaampa, että kuitenkin esim.perheellisille ja vanhemmille ihmisille on. Suomen rannat ovat niin pieniä, ettei erillisiä rantoja voi oikein olla nudisteille.

        Nykyaikana saa niin mitättömän kokoisia bikineitä, että juuri nännit peittävät, että ei se nyt kovin epämukavaa voi olla niitä kuumalla ilmalla käyttää.

        Itse en hyväksyisi yläosattomuutta rannoilla asian merkityksettömyyden ja yleisen viihtyvyyden vuoksi.

        Omalla rannalla sitten voi olla vaikka alasti tai jossin syrjäisessä poukamassa.

        Itsekkin joskus harvoin kun aurinkoon uskaltaudun, otan aurinkoa alasti, onhan se mukavaa eikä tule rusketusrajoja😁

        "Wwuwuw kirjoitti:
        Onko sinusta naisen nännin näkyminen uimarannalla riidan haastamista?

        Anonyymi kirjoitti:
        Ei, mutta se on, että vaaditaan muita ihmisiä ohjaamaan ja tukahduttamaan seksuaalisia luonnollisia mieltymyksiää vaikka väkisin omien etujensa vuoksi on."

        Siis yhden oikeus seksuaalisiin luonnollisiin mieltymyksiin (=omiin etuihin) on tärkeämpi oikeus?
        Millä logiikalla? Miksi yhden ryhmän omien etujen säilyttäminen on tärkeämpää, kuin toisen ryhmän tasa-arvoisten etujen saavuttaminen?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Seksististä asenneilmapiiriä vastaan.

        Toivotaan että ilmapiiri tarttuu asiaan ja muuttaa esim. yleisten saunojen ohjesääntöjä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sinusta naisen nännin näkyminen uimarannalla riidan haastamista?

        Kyllä. Voi olla alku 3.maailman sodalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Voi olla alku 3.maailman sodalle.

        No johan täällä joku miesoletettu on valmiina väkivaltaan tarttumaan.. kaikenlaista raivoa se naisen tissin näkyminen voikin saada aikaan.. 🙄

        Edelleen näyttää näillä joillakin olevan vaikeuksia päättää, että pitääkö ne nänniliinit peittää kiihottumisen vai rumuuden takia. Naisiltahan ei sitten kysytä miten mies saa pukeutua ja näyttää, kun sehän on miehen oma asia se.


    • Anonyymi

      Kulkekoon vaikka alasti, mutta älkööt olettako että heidät pitäisi noteerata mitenkään.

      Vallanhimo se on naisillakin.

    • Anonyymi

      Katsos vain, taitaa tulla aurinkoinen päivä. Lähdenkin ulos ilman paitaa ärsyttämään naisia etuoikaudellani. Kylmä voi olla ja nännit näpöttää mutta ei haittaa, on se kaiken sen arvoista.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Te naiset olette pelkureita, ette uskalla tehdä samoin:)
        Lällälläälläää, harmittaako?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te naiset olette pelkureita, ette uskalla tehdä samoin:)
        Lällälläälläää, harmittaako?

        AsianVierestä

        Sinä et saakaan vastaasi poliisia.


    • Anonyymi

      Juuriki näin,mutta suomi nainen luulee että tissien vilauttelu on jotenki ylen naisellista.Näyttäähän tuo mediaa kiinnostavan jatkuvasti ku tyrkyllä olevat alastomat tai vähäpukeiset naiset ovat jatkuvasti lehtien palstoilla.Suomalaiset muka julkkikset ,joiden kiinnostavuus on lopahtanut ,niin ollaan valmiit tulemaan palstoille ilman rihman kiertämää ja nyt kyllä tämä Boleliuski on liittynyt joukkoon....muuten ei suosittu enää niin alasti vaan...

      • Anonyymi

        Joo, onneksi kaikissa muissa maissa naiset kulkevat burkhissa eivätkä vilauttele tissejä miesten kiusaksi.
        Missään muissa maissa ei koskaan näy vähäpukeisia naisia.


    • Anonyymi

      Minä naisena toivon, että oma kroppani miellyttää puolisoani. En voisi kuvitellakaan, että tasa-arvon nimissä haluan nakuilla julkisesti. Miksi erogeenisistä alueista kropastani pitäisi luopua?

      • Anonyymi

        "Minä naisena toivon, että oma kroppani miellyttää puolisoani. En voisi kuvitellakaan, että tasa-arvon nimissä haluan nakuilla julkisesti. Miksi erogeenisistä alueista kropastani pitäisi luopua?

        Uskovainen ahdistunut neitsytmies siinä taitaa taas selittää naisten puolesta että naisen keho ja erogeeniset alueet kuuluu jonkun miehen yksityisen hallintavaltaan.

        Jos ei ole puolisoa, niin ne naiset sen erogeeniset alueet on kyllä siitä huolimatta olemassa. Ne kuuluu naiselle itselleen eikä ne mihinkään häviä siitä vaikkei niitä peitetä kaapuun kuten sinä tahtoisit.


      • Anonyymi

        "Minä naisena toivon, että oma kroppani miellyttää puolisoani."

        Täytyyhän sen kropan miellyttää ensin sitä potentiaalista puolisoehdoksta sillä eihän kellään puolisoa ole valmiina olemassa. Vai oletko muslimi joka haluaa pitää naiset säkissä siihen päivään kun heidät naitetaan miehelle? On muuten jännä juttu miten paljon yhteistä on fundamentalisteillä riippumatta siitä mikä uskonto.

        Tämä kiista siitä kelle naisen keho oikeasti kuuluu, on yksi esimerkki.


      • Anonyymi

        Mikä logiikka tuossa on?

        Ja totta kai sen miehen kropankin pitää puolisoa miellyttää.


      • "Minä naisena toivon, että oma kroppani miellyttää puolisoani. En voisi kuvitellakaan, että tasa-arvon nimissä haluan nakuilla julkisesti."

        Älä hitossa sitten nakuile, ei kukaan pakota. Kaikki ei saa puolisoa eikä edes halua. Saahan tuota seksiä muutenkin ja sitä voi harrastaa vaatteet päälläkin, vaikka mikä rooliasu. Suosikkini on paavin ja nunnan asu kun leikitään luostarielämää. Se on paljon kinkympää kuin joku tylsä nakuilu.


      • Anonyymi

        Kuljet varmaan sitten huntukin naamalla, jos et 'nakuilla' halua.


    • Anonyymi

      Miten tämä yhteiskunta voi olla näin ahdasmielinen? Eikös olisi parempi että kaikki saisivat kulkea vaikka ilkosillaan jos haluavat? Lisäksi jos joku sitten häiriintyy siitä että häntä katsellaan niin pukekoon sitten vaatetta päälleen.

    • Anonyymi

      Tämä tissiasia on siitä mielenkiintoinen että se tuo esille (joidenkin) miesten suhtautumisen naisen kroppaan. Se on omituinen ja ristiriitainen.

      Tiivistettynä mies ei halua että nainen näyttää tissejään omasta aloitteesta ja jostain muusta syystä kuin että mies haluaa ja vaatii niitä nähdä omaksi nautinnokseen. Naisen keho kuuluisi olla miesten vallassa. Jos nainen näyttää tissit omaksi huvikseen se onkin jotain joka sekoittaa konservatiivien mielen, kun nainen ei pukeudu kaapuun ja riisuudu alasti miehen käskystä vaan tekee sen mieheltä kysymättä.

      Miehet himoitsee katsella naisten rintoja, on aina himoinneet ja alaston nainen on ollut miesten hupikuvitusta huoltoaseman kalenteritytöistä lähtien. Siinä nainen alastomana ei herätä pahennusta koska se nainen on siinä asetettu miehen silmää miellyttämään ja tirkistelyä varten. Ilman miehen lupaa riisuuntuminen aiheuttaa hirveän haloon kun nainen kehtaa tehdä sen ilman miehen käskyä tai lupaa. Tässäkin vaikuttaa se onko nainen kaunis tai miehen silmää miellyttävä. Vain kaunis nainen saisi riisuuntua, silloin kun mies tahtoo, ettei mies pahoita mieltään. Jos ei rinnat miellytä silmää, mies vihastuu kun ei kiihotu. Ruma tai muuten miehen mielen vastainen naiskeho ei saa näkyä. Se on vähän kuin vammainen, jonka pitäisi pysyä pois näkyvistä. Mies kuitenkin saa olla rannalla ja uimassa niin ruma kuin on ja näyttää roikkotissejään estottomasti ilman että naisella on lupa sanoa mielipidettään asiasta.

      Nainen on jotenkin "tottelematon" kun hän ilmaisee kehollaan jotain muuta kuin sitä mitä miehet odottaa.

      • Anonyymi

        Juurikin noin.


    • Anonyymi

      Huippu on se kun Sieppi näyttää tissejään, niin seuraajat sanoo, että ne on imetystä varten, ei ne ole seksuaalinen ruumiinosa. En ole nähnyt Siepin esittelevän imetystä

      • Anonyymi

        Onko se laittanut silikonitkin ihan vaan imetystä tehostamaan?


    • Anonyymi

      Olen jo 76 ja alkuperäinen paarisuhdekin on jatkunut 51 vuotta, joten en naisen rinnoissa näe mitään ihmeellistä siinä mielesä, että niitä erityisesti olisi tarpee vilautella julkisilla paikoilla. Muutama yksilö vilauttelee, mutta sen miehenä kyllä kestän ihän rauhallisena.

      • "Olen jo 76 ja alkuperäinen paarisuhdekin on jatkunut 51 vuotta, joten en naisen rinnoissa näe mitään ihmeellistä siinä mielesä, että niitä erityisesti olisi tarpee vilautella julkisilla paikoilla"

        No jos olet mies niin ei sulla ole kyllä muijas tissejä asiaa mennä vilauttelemaankaan julkisilla paikoilla. Jos et sitten tarkoita että sulla on itsellä isot manboobsit. On ne kyllä hämmentävän näköiset, kun isolla miehellä on c-kupin rinnat.

        https://www.riemurasia.net/kuva/Man-boobs/100908


    • Anonyymi

      tissiliike salaliitto

    • Anonyymi

      Tämä oli käsittääkseni lespo-naisen vetämä performanse, joten sexuaalisuutta haettiin kyllä ja lespo ilahtuu rinnoista ja pehkosta siinämissä hetsku mieskin.

    • Anonyymi

      Mihin tärkeisiin uutisaiheisiin tämä Ukkola vielä pääseekään sisään kun nyt on jo tisseissä kiinni?

      • Anonyymi

        Rinnan mitalla muita edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnan mitalla muita edellä.

        Vuoden päästä sitten taas uudelleen: ensin pride ja sitten tissiflashmob ja samat öyhötykset ja ulinat..

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden päästä sitten taas uudelleen: ensin pride ja sitten tissiflashmob ja samat öyhötykset ja ulinat..

        W.

        Maassa maan tavalla.
        Ei tänne mitään Amerikan puritaanipaskaa tarvita, Suomalaiset on aina kulkenut yläosattomissa - se oli ihan arkipäivää vielä 90-luvulla.


    • Anonyymi

      En minä vaan ymmärrä miksi tissit on alkaneet saada nyt miehet tulistumaan, kun he on iät ja ajat tuijotelleet niitä pornolehdistä ihan omasta aloitteesta.

      • Joo, ihme kilareita. 👌


      • Anonyymi

        Naiset saa paljastaa tissit vain miesten luvalla. Miehet omistaa oikeudet päättää, että milloin nainen saa omia tissejään näyttää. Eikä niitä todellakaan saa näytellä minkään tasa-arvon puolesta, kun siinä viedään miehiltä se tissien katselu ilo sillä että ajetaan jotain tylsiä naisten oikeuksia.


    • Anonyymi

      Juuri kuten Helen Pankhurst kirjoittaa:

      "Fakta on, että he ovat perinteisen kauniita naisia, jotka luovat alastomuudellaan seksikästä imagoa itsestään. Paljastaisivatko he kaiken vapautumisen nimissä, jos heillä olisi keskimääräinen vartalo ja liikaa painoa? Voisi argumentoida, että he osallistuvat naisten seksuaaliseen esineellistämiseen, mikä on vapautumisen vastakohta.”

      Olen jo vuosia ihmetellyt feministeiksi ilmoittautuvia, jotka esimerkiksi vetävät housut kinttuihin Tornin weeceessä, ja heittävät mauttoman housut kintuissa -selfiensä internetin ikuisuuteen. Mitäköhän feminististä on siinä, että nainen hyvin perinteisesti kerjää itselleen kehuja joko ulkonäöstään taikka "rohkeudestaan" - rohkeudesta olla tyypillisen mauton, perinteisen epä-älyllinen, mitään uutta keksimättömästi puolialaston ja esillä, esineellistäen itsensä alitajuisesti toivotuille kuolaaville katseille ja kommenteille. Paremmin ymmärtäisi noissa yhteyksissä hästägit "olen perinteinen sovinisti", "kehukaa minua, pliiiis".

      Siitäkö vähästä oli muka kyse muinaisissa, vähän fiksummissa feministeissä - oikeudesta vetää housut kinttuihin ja kuvata omaa itseään kehujen toivossa? Eikö juuri tuo housut kinttuihin ja vehkeet levällään -osa-alue ole yhtä iäkäs ja iänikuinen kuin ihmiskunta itse...

    • Anonyymi

      Eihän tässä puhuttu pillun vilauttelusta. Miehet painavat jo tissit paljaana pitkin rantoja ja urheiluotteluita. #putin

    • Anonyymi

      En halua nähdä tyhjiä tisii pusseja..hyi hitto!
      SILIKONIA JA KUNNOLLA,sit seisoo järkikin!
      Ei oikeesti alapäässä tapahdu mitää jos vain nahkapussit!

      • Anonyymi

        Äläs hätäile. Erektiovaikeuksiin on lääkkeitä.


    • Anonyymi

      Mielekiintoiseksi tissien sensuroinnin ja sensurointitarpeen tekee se että pyllyjä ei sensuroida. Jos pylly näkyy esim. amerikkalaisessa tv sarjassa niin se on huumoria. Jos se on miehen pylly niin jopa onkin hauskaa huumoria. Eivät ilmeiseti ole huomanneet että joku homoseksuaali saattaisi kiihottua miehen pyllystä mikä olisikin vallan kamalaa. Alastomuus on luonnollinen asia mutta onko kaupungistuminen tappanut jotenkin luonnollisen suhtautumiseen kehoon.

      Naiset pukeutuvat joskus hyvinkin provosoivasti avonaisiin vaatteisiin ja heti on joku mulle kanssa aktivismi päällä kun saavat huomiota, omasta mielestään vääränlaista. Mutta niin se vain menee. Missä tissivako niin sinne miehen silmät kääntyvät, se on geeneissä.

      Uimarannan suhteen kannattaisi muistella vanhaa suomalaista saunakulttuuria jossa kaikki saunoi keskenään. Ei alaston keho ole sama asia kuin seksi tai porno, eikä niissäkään ole mitään vikaa. Mieleen herää kysymys että onko tissien sensuroinnin takana kuitenkin loppujen lopuksi naiset? Ei olla varmoja omasta kehosta ja varsinkaan oma mies ei saisi nähdä muita tissejä?

      Ihmisen näkökyvyn terävä alue on vain muutam aste. Jos näet jotain mitä et halua nähdä niin päätä ei tarvitse kovin paljoa kääntää.

      Niin ja lapsiahan halutaan tietenkin myös suojella. Ja miltä? Netin, pornon ja viihdeteollisuuden maailmassa johon kaikilla on vapaa pääsy, kehon kuva ei välttämättä ole kovin luonnollinen. Kaikenmaailman silikonibarbeja mutta todellisuus on toisenlainen. Jos ihminen joutuu terapiaan nähtyään nännin tai jopa riipputissin niin eliniän ennuste on aika heikko.

      • Anonyymi

        "Missä tissivako niin sinne miehen silmät kääntyvät, se on geeneissä."

        Onpa miesvihainen ajattelutapa, että miehet olisi aivottomia, muinaisten viettiensä vietävissä olevia elukoita.

        On vuosi 2021. Annetaan miehille vähän enemmän arvoa ja ymmärretään, että he eivät ole eläimiä. He ovat sivistyneitä, asiallisia ja käytöstavat omaavia ihmisiä, joilta voi olettaa enemmän kuin villieläimiltä.


    • Anonyymi

      Kyllä ainakin mulle naisena,omat rintani ovat hyvin seksuaaliset. Heti kun koskettaa nänniä,tunnen sen alapäässä. Suora yhteys. Voisin varmaan saada orgasminkin pelkästään rintojeni koskettelusta. Ajatuskin siitä,että nännissäni olisi lävistys,saa mut voimaan melkein pahoin. Kuolisin siihen kipuun.

      Naisilla siis tuntoeroja nänneissä. Itselläni ovat tosi herkät. Ehkä nämä jotka eivät koe rintojaan seksuaaliseksi asiaksi,ovat oikeasti niitä joilla ei ole herkät nännit? Ymmärtävätkö he sen,että joillakin muilla kuitenkin on,ja heille rinnat/nännit ovat seksuaalinen juttu . Myös aika monelle miehelle naisen rinnat on seksuaalinen juttu.

      • Anonyymi

        Toki noita 'herkkiä' alueita on muitakin. Naisilla kaula on tutkitusti herkempi kuin rinnat, joten pitäisikö tuolla perusteella vaatia kaulan peittämistä?


      • Anonyymi

        Mulla on tosi herkästi kutiavat jalkapohjat, kun niitä koskettaa niin nauran vedet silmissä.

        Ehkä ihmiset jotka kulkee sandaaleissa on niitä joilla ei ole herkästi kutiavat jalat? Ymmärtävätköhän he sen, että joillakin muilla kuitenkin on, ja heille jalkapohjat ovat herkkä juttu.

        Minäminäminäminäminä...


    • Anonyymi

      Kyllä se on nimenomaan feministinen teko. Ei toki feminiininen eli naisellinen. Feministtien tavoite on rikkoa kaikkia sääntöjä ja lakeja, ettö tyttö sais kovan muijan pisteitä.

      Noh, mitäpitää tehdä? Ensinnäkin luoda selvät säännöt lomaviettopaikkihn , etteivätfeministit pääse häiriköimääm. Kaikki, mitä he haluavat tehdä pitää kieltää. Jne. Siitä se alkaa ja muuten eivät Iltalehden toimitajat tottele. Avokämmentä vaan.

    • Anonyymi

      Vaikka kaupungilla normaalisti kukaan ei kulkisi ilman paitaa niin mies pystyisi, mutta nainen ei. Tässä se ongelma onkin. Miestenkin nännit voitaisiin nähdä seksuaalisina. (Niitäkin voi ihan samalla tavalla hiplailla, kuin naistenkin). Tästä ei vaan puhuta! Ja juuri sen takia kaikkien meidän silmissä ne ovat vain nännit. Jos naisten rintoja ei olisi seksualisoitu, ne olisivat vieläkin vain nännit! Lasten ruokaa! Eli jos jätettäisi se seksualisointi sinne makkarin puolelle ja siihen omaan puolisoon, jonka tiedät haluavan sun näkevän hänet kuumana. Eikä tuotaisi sitä kaduille! Koska lähes kaikki naiset eivät halua miesten tuijottavan heitä kadulla, kuin objekteja.

      Surullista on myös, että joskus naiset kerjäävät miesten huomiota vain siksi koska vasta silloin, kun mies näkee hänet kuumana niin hänellä on jotain arvoa. Tätähän kaikille naisille on isketty päähän ihan nuoresta saakka. Voita se prinssi uljas! Ihan niinkuin pojat ois se ainut juttu naisten elämässä...

      Ja miksei rintoja voi verrata lantioon tai naaman rakenteeseen?

      Myös tässä miehille, jotka tölläävät: Jos joku nainen kesällä kulkee kadulla lyhyessä topissa, joka sattuu paljastamaan vähän rintavakoa, niin onko tämä koska nainen haluaa miesten tuijottavan häntä vai koska ulkona on kuuma? Älkää ikinä olettako, että kaikki naisten paljas iho on teitä varten. Josset sä tiedä, niin älä töllää! Paljastavia vaatteita pitävä nainen ei kysy seksuaalista ahdistelua piste!

      Sitten myös tähän jos naiset saavat kulkea tissit heiluen torilla, niin eiköhän miestenkin kuuluisi saada heilua palleillaan torilla paskaa. Vuosikausia naiset eivät ole saaneet määrätä omaa kehoa, ovat alemassa asemassa kuin miehet ja kaikkea muuta hevonpaskaa. Ja vaikka tilanne on nyt parempi, ei se ole siinä missä sen pitäisi. Eikä meidän pitäisi lopettaa taistelemista, vain koska asiat ovat vähän paremmin. Me tarvitsemme yhä protesteja. Tämä on just sitä samaa paskaa, kuin jos lgbtq ihmisillä on kulkue/liput/kuukausi niin eiköhän heteroillakin kuuluisi olla. No ei kuuluisi. Heteroita ei olla syrjitty, uhattu murhata jne. Eli perseet penkkiin ja kuunnelkaa näitä syrjittyjä kerrankin. (Plus tissit ja pallit ei ole mitenkään verrattavissa).

      Tässä myös päivän tippi: Kertokaa naisille, kuinka heidän persoonansa on valloittava, eikä heidän perse. (Ja tarkoittakaa sitä).

    • Anonyymi

      Mietityttää välillä kyllä, että jos näille limanuljaskoille, jotka huutelee kaduilla naisille huutelis joku iso jätkä.

      "Kato ku toi herkkuperse kävelee"

      "Hymyile vähän"

      "Tuuks mun kainaloon"

      Sit tiiäksä se istuis bussipysäkil tän lurjuksen viereen ja hiplailis vähän sen jalkaa. Sanois sitä kymmenesti kauniiks ja kysyis sen nimee ja numeroo, vaikka lurjus haluis vaan kotiin...

      Ei varmaan tuntuntuis kivalta. Tätä naiset saa kestää ihan liian usein.

    • Anonyymi

      Niin ei kukaan nainen jolla on jotain näytltävää työnä rintojaan tiskiin. Nämä tapaukset ovat poikkeuksetta ruippurintaisia tai ajokorvan koiria (paitsi Ylen toimittaja, joka ei itse ole uskaltanut näyttää, vaikka tekee rahaa tyhmien kustannuksella).

      Kyllähän kauniita heteronaisia katsoisi katselisi ihan mielellään, mutta niistä ei ole kyse. Epätoivoiset lesbot eivät vain luovuta ja suostu myöntämään häviötään kanssasisarilleen. Vaan itkevät huomiota nyt keinolla millä hyvänsä. Se on pään hakkaamista seinään. Ainahan siellä on joku hölmö feministimieskin, joka haaveilee elämänsä ensimmäisestä pillusta

      Valtamediallehan asialla ei ole mitään väliä, kunhan kohu-uutista saa aikaan. Nämä naistet ovat jotenkin syväti katkeria ja se on kaikkien muiden ihmisten syy.

      • Anonyymi

        "Kyllähän kauniita heteronaisia katsoisi katselisi ihan mielellään, mutta niistä ei ole kyse."

        Kyllä siitä on kai ihan kyse just. Luitko kommentteja ketjussa ollenkaan?

        Näkökulmaa on haluttu vaihtaa tällä tissiesityksellä. Naiset on halunneet näyttää mikä haloo syntyy kun he itse riisuvat itsensä lupaa kysymättä samalla lailla kuin miehet tiedustelemtta miehiltä onko se miesten mieleen vai ei. Sehän on heidän oma keho, ei esine joka otetaan esille silloin kun mies haluaa sitä tirkistellä. Eihän miehetkään kysele ihmisten lupia siihen onko miestissit esillä vai ei. Tai ota paitaa pois vain silloin kun nainen haluaa tirkistellä ja katsella mieskehoa. Pitäisikö miestenkin käyttää bikinin yläosaa? 😊

        Näitä ajatuksia nämä naiset on halunneet herättää eli siihen kuka saa päättää naiskehosta. Itse en nyt kellekään tissejäni näytä, eikä semmosta tarvetta ole mutta ymmärrän tämän pontin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllähän kauniita heteronaisia katsoisi katselisi ihan mielellään, mutta niistä ei ole kyse."

        Kyllä siitä on kai ihan kyse just. Luitko kommentteja ketjussa ollenkaan?

        Näkökulmaa on haluttu vaihtaa tällä tissiesityksellä. Naiset on halunneet näyttää mikä haloo syntyy kun he itse riisuvat itsensä lupaa kysymättä samalla lailla kuin miehet tiedustelemtta miehiltä onko se miesten mieleen vai ei. Sehän on heidän oma keho, ei esine joka otetaan esille silloin kun mies haluaa sitä tirkistellä. Eihän miehetkään kysele ihmisten lupia siihen onko miestissit esillä vai ei. Tai ota paitaa pois vain silloin kun nainen haluaa tirkistellä ja katsella mieskehoa. Pitäisikö miestenkin käyttää bikinin yläosaa? 😊

        Näitä ajatuksia nämä naiset on halunneet herättää eli siihen kuka saa päättää naiskehosta. Itse en nyt kellekään tissejäni näytä, eikä semmosta tarvetta ole mutta ymmärrän tämän pontin.

        Biologiahan siitä päättää eli luonto. Mierhen nänneillä ei ole mitään seksuaalista funktiota. Toisin kuin sinun märällä lämpimällä sulasi, kun sen raotat, reisiläsi, kun ne avaat tai selluliittitakamuksellasi kun kumarrut.

        Ihan oikein ihmettelin, miksi Ylen toimittaja itse ei näyttänyt, mitä hänellä on? Jos mitään. Tämä on pelkkää samaa, tytöt opetelevat kiroilemaan ja saavat siitä itseluottamusta.


    • Anonyymi

      No olipa hölmö kommenttti Ukkolalta. Niin kauan kuin naisia tuomitaan kevyemmin, kun mehiä käräjäoikeudessa se on ihan sama vilkuillaanko rintoja vai ei.

      Elatuskamsutkin unohtui siinä samassa. Samaten naisetn yksipuolinen aborttioikeus. Ukkola ei vieläkään halua myöntää perusasioita, eli awioita rahasta.

    • Anonyymi

      Minä kyllä ymmärsin jotta tissinäyttö tilaisuus oli jonkun lespolaisen tädin järjestämä performanse, joskin mumminaikuinen sellainen 60 luvulta ;) Sateenvarjo kansannousu on tuonut nyt uutta potkua lespo-feministiseen liikkeeseen ihan toisella tapaa kuin aienmin lespolaiset uskaltaa lähestyä nuoria naisia vapaanmin ja toimintaa keksitään. On suorastaan merkillistä jottei sexuaalivähenmistöjen aktiivisuutta ymmärretä myös "hakupäällä" oloon ja voi sitä, kuka tuon ääneen sanoo...,ennenhän homot pyrki katsekontaktiin, oma kokemus on homomiehistä ainakin 70% on tullut enempi tai vähempi hyväksikäytetyksi, lespolaisissa saattaa suhde olla samaa luokkaa? Aihe on vaikea eikä kestä tarkastelua kun pyllystä tai pillusta on kyse ;)

      • Anonyymi

        On se ollut elämä helppoa vielä muutama vuosikymmen sitten. Heterot heteroihti, homot homosteli ja kaikki tiesi että tissit pylly ja pillu pijetään piilossa julkisesti. Käytiin töissä, koulussa yms. pidettiin hauskaa. Koulussa kiusattiin ja herjattiin erilaisia yms. kuten töissäkin ja oli myös pahoinvointia heteroilla ja homoilla, mutta ei tällaista valtakunnallista pahoinvointia kokoajan. Nyt on asiat liian hyvin. Menkäämme siis vaikka tielle pötköttelemään ja tissejä esittelemään ja kyselemään sivullisilta miehiltä rupiaako jöpöttään ku nänniä kahtoo tai että rupiaako lesbolla jalkovälissä pöhisemään? Hyvää päivänjatkoa, lähden nyt mustikoita poimiin. Laitan silmät kii autoillessani ettei vähäpukeiset naiset näe että silmäni lipsahtelevat ihaniin tisseihin. Enkä pidä kikkeli fläshmobia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ollut elämä helppoa vielä muutama vuosikymmen sitten. Heterot heteroihti, homot homosteli ja kaikki tiesi että tissit pylly ja pillu pijetään piilossa julkisesti. Käytiin töissä, koulussa yms. pidettiin hauskaa. Koulussa kiusattiin ja herjattiin erilaisia yms. kuten töissäkin ja oli myös pahoinvointia heteroilla ja homoilla, mutta ei tällaista valtakunnallista pahoinvointia kokoajan. Nyt on asiat liian hyvin. Menkäämme siis vaikka tielle pötköttelemään ja tissejä esittelemään ja kyselemään sivullisilta miehiltä rupiaako jöpöttään ku nänniä kahtoo tai että rupiaako lesbolla jalkovälissä pöhisemään? Hyvää päivänjatkoa, lähden nyt mustikoita poimiin. Laitan silmät kii autoillessani ettei vähäpukeiset naiset näe että silmäni lipsahtelevat ihaniin tisseihin. Enkä pidä kikkeli fläshmobia.

        Että vuonna 2000 oli pyllyt, pillut ja tissit piilossa julkisilla paikoilla? :D

        Kannattaa kuvagooglata 2000-luvun muotia vähän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että vuonna 2000 oli pyllyt, pillut ja tissit piilossa julkisilla paikoilla? :D

        Kannattaa kuvagooglata 2000-luvun muotia vähän :D

        Juu se itsekseen kehittynyt lehmäkin tajuaa pitää häntää pimpetin päällä, toisin kuin muutamat naiset !

        kumpi se lienee viisaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se itsekseen kehittynyt lehmäkin tajuaa pitää häntää pimpetin päällä, toisin kuin muutamat naiset !

        kumpi se lienee viisaampi.

        Lehmähän jatkuvasti heiluttelee häntää ja vilauttelee paljasta pimpettiä teille lehmien pimpeteistä kiinnostuneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehmähän jatkuvasti heiluttelee häntää ja vilauttelee paljasta pimpettiä teille lehmien pimpeteistä kiinnostuneille.

        No niin, nyt saatiin ihan tissifeministin suusta kuulla se hänen lähin vertailukohtansa! Lehmähän se on!

        Se on kyllä tiedetty aina.

        Tuossa pari lesbolehmää kultaisen suihkun lähteillä: https://www.youtube.com/watch?v=ungsdQkKXpE

        Mutta lehmät ovat todella hyödyllisiä! Ne osaavat ainakin syödä ja pierrä, esitellä utareitaan ja tuottaa maitoa, niin että ne lahaavat maata. Lisäksi, niiden suuret kosteat silmät katselevat isäntäänsä uskollisina ja tottelevaisina. Eikä älynpilkahdusta niissä näy.

        Lisäksi ne voi keinosiementää nyrkkipanolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ollut elämä helppoa vielä muutama vuosikymmen sitten. Heterot heteroihti, homot homosteli ja kaikki tiesi että tissit pylly ja pillu pijetään piilossa julkisesti. Käytiin töissä, koulussa yms. pidettiin hauskaa. Koulussa kiusattiin ja herjattiin erilaisia yms. kuten töissäkin ja oli myös pahoinvointia heteroilla ja homoilla, mutta ei tällaista valtakunnallista pahoinvointia kokoajan. Nyt on asiat liian hyvin. Menkäämme siis vaikka tielle pötköttelemään ja tissejä esittelemään ja kyselemään sivullisilta miehiltä rupiaako jöpöttään ku nänniä kahtoo tai että rupiaako lesbolla jalkovälissä pöhisemään? Hyvää päivänjatkoa, lähden nyt mustikoita poimiin. Laitan silmät kii autoillessani ettei vähäpukeiset naiset näe että silmäni lipsahtelevat ihaniin tisseihin. Enkä pidä kikkeli fläshmobia.

        Mistä löysit mustikoita?


    • Anonyymi

      Katsokaa mulla on tissit, ette saa katsoa se on seksuaalista häirintää.

      Y-hyy mulla on uhmaikä.

      • "Katsokaa mulla on tissit, ette saa katsoa se on seksuaalista häirintää.

        Y-hyy mulla on uhmaikä."

        Kiitos ilmoituksesta. Miehillä tissit on kyllä vähä omituiset, ja liittyy yleensä ylipainoon joten pitäiskö sun pudottaa painoa. Mut kärpäslätkät kuitenkin tuppaa jäämään jos on jo ikää.


      • Jos on antava kaula-aukko, niin varmana katson. Mitäs laitoit antavan kaula-aukon.


    • Anonyymi

      Olen kyllä enempi ihmetellyt Sanna Ukkolaa.

    • Anonyymi

      Minulla tulee Sanna Ukkolan naamasta mieleen Bullterrieri. Monet ihmiset muistuttaa jotain koiraa. Yleensä lemmikki ja omistaja alkaa muistuttaa toisiaan. Onkohan Sannalla Bullterrieri kotona?

      Minulla on ystävä jolla on Italian vesikoira. Koiran ja omistajan silmät ja katse on ihan samanlaiset, ystävälliset nappisilmät.

      Sannalla ei ole kovin ystävällinen katse, eikä hän taida koskaan hymyillä. Onkohan kotona jotain vaikeuksia tai eikö mies osaa tyydyttää?

      • Älä henkilöhyöki siinä.


    • Anonyymi

      Miksi ihmisen ylipäätään täytyy vielä nykyäänkin verhoutua vaatteiden alle?
      Tämän ymmärsi vielä 75 000 vuotta sitten ja muina kylminä ajan jaksoina, mutta maapallon ilmasto on ollut jo pitkään hyvin lämmin, ja on maanosia joissa talvetkin ovat niin lämpimiä että hyvin tarkenee ilman vaatteitakin.

      Vaatteet vain hiostaa, kerää bakteereja ja aiheuttaa tulehduksia kun se estää ihon luontaisen hengittämisen.

      Evoluutio on luonut ihmisen aatamin asuun, niin kuin muutkin maapallon eliöt.
      Linnut lentää syksyisin lämpimiin maihin, eivätkä ala pukemaan itselleen lämpimiä vaatteita tai tekemään polttopuita linnunpöntön lämmittämiseen, mutta ihminen vain hankaa luontoaan vastaan ja jää värjöttelemään tänne karuun ja kylmään pohjolaan paksuine vaatekerroksineen, vaikka etelässä olisi mukavampaa ilman vaatteita.

    • Jos katsoo meidän evoluutioympäristöä eli kun meidän esi-isät eli Afrikassa metsästyskeräilylla ainakin pari miljoonaa vuotta meidän esi-isästä Homo erectuksesta asti. Afrikan lämmössä ei hirveesti vaatteita tarvinnut. Vielä nykyäänkin tropiikissa elää kansoja jotka ei paljon vaatteita käytä. Osalla näkyy genitaalitkin kuten Amazonin xingut, korubot tai andamaanien jarawat. Selvä tarve pukea jotain päälle tuli kun lähdettiin afrikasta kylmempää Euraasia

    • Anonyymi

      Riittäisi, jos miehet uimarannoilla ym esiintyisivät strigeissä, kuten naisten nykymuoti, tai läpinäkyvissä, niin että stringit paistaa läpi

    • Anonyymi

      Kumpa nuo naisoletetut joskus löytäisivät itsensä.

    • Anonyymi

      Vapauduttuaan Ylen pakkofeministisestä ilmaisun rajoittamisesta Sanna Ukkolasta on kuoriutunut lahjakkain toimittajamme.

      Hän ei ole toimittajien muoti-ideologian ikeessä, vaan ajattelee asioista tasapuolisesti, kuten valtaosa maamme normaaleista naisista ja miehistä. Mutta hänellä on myös taito sanoa sattuvasti.

      • Anonyymi

        Kyllä vain, se vaan että hänellä ei juuri muuta kerrottavaa enää olekaan kuin tissiasiat. Ajattelee tasapuolisesti molempia tissejä, siinä se.


      • Anonyymi

        "Vapauduttuaan Ylen pakkofeministisestä ilmaisun rajoittamisesta Sanna Ukkolasta on kuoriutunut lahjakkain toimittajamme

        Mutta hänhän on persujen halveksima NAINEN. pillutoimittaja. Mikäs nyt on persusten mielen muuttanut kun ei naista halveerata pillu- etuliitteellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vapauduttuaan Ylen pakkofeministisestä ilmaisun rajoittamisesta Sanna Ukkolasta on kuoriutunut lahjakkain toimittajamme

        Mutta hänhän on persujen halveksima NAINEN. pillutoimittaja. Mikäs nyt on persusten mielen muuttanut kun ei naista halveerata pillu- etuliitteellä?

        Olen persu ja arvostan Ukkolan riippumatonta linjaa.


    • Anonyymi

      Mulla on tissit voin vilauttaa. T. mies

    • Anonyymi

      sanna on sexy ..harmi kun on varattu...ihana tukeva perse...nammmm

    • Anonyymi

      Huonosti on Ukkolalla biologia hallussa kun hän sekoittaa sukupuolielimet ja rinnat toisiinsa.

      • Anonyymi

        Tarkoittaako sitä, että feministit ovat valmiita asettamaan rinnat tyrkylle, mutta ei sukupuolielimiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako sitä, että feministit ovat valmiita asettamaan rinnat tyrkylle, mutta ei sukupuolielimiä?

        90-luvulla oli niitä tissiravintoloita ja oli lounaspaikkoja ja työmaaruokaloita jotka olivat vain päivällä auki joissa oli kassalla tissit paljaana. Ihan normaalisti ja luonnollisesti siellä asioitiin ja syötiin lounas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90-luvulla oli niitä tissiravintoloita ja oli lounaspaikkoja ja työmaaruokaloita jotka olivat vain päivällä auki joissa oli kassalla tissit paljaana. Ihan normaalisti ja luonnollisesti siellä asioitiin ja syötiin lounas.

        Niin, mutta silloin feministeillä oli skitofreniassa se toinen vaihe. Ja jokainen niitä seuraava opetuslapsi huusi naisen halventamista kunnes ääni meni. Se menee näillä silleen aalloittain.


    • Anonyymi

      Yhteen aikaan Ylessä sorsittiin toimittajia, jotka eivät hyväksyneet taistolaisuutta. Nyt sorsitaan toimittajia, jotka eivät pidä feminismistä.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkola on varmaan hyvä ottamaan suihin - on sillä sellaiset huulet 😬

    • Anonyymi

      Luin pari Ukkolan kolumnia. Yhdessä hän moitti sitä että lapset syö liikaa. Nyt olis kyllä peiliin katsomisen paikka.... Sannalla on aikas paljon ylipainoa ettei kehtaa enää käyttää housujakaan. Vai onko housut persujen naisilta kielletty?

      • Anonyymi

        Ukkolassa ei ole onneksi mitään seksuaalista ettei hänen tarvi olla huolissaan että joku mies kiihottuu.


      • Anonyymi

        Suurin osa suomalaisista syö liikaa ja epäterveellisesti. Myös juo liikaa.


    • Anonyymi

      Onkohanko ne veminiskit hiukan ujoja, kun niitten tarttee peittää rinnat pahviplakaateilla, kun noon niiku olevivaan yläosattomissa?

    • Anonyymi

      Antaa naisten juosta keskenään, ehkä he saivat jotain maagista nautintoa ja pääsivät flow tilaan siitä että voivat painaa menemään paljain rinnoin. Itse ainakin tykkään katsella rintoja niin taiteessa kuin muuallakin. Tämä oli varmaankin taideteos.

      • Anonyymi

        Silloin juostessa ne lätkyttää.


    • Anonyymi

      Feministinen on mikä tahansa teko, jonka joku feministiryhmä määrittää feministiseksi, ihan mikä tahansa.

      • Anonyymi

        Feminismi on maailman joustavin ideologia, venyy ja paukkuu kuin purukumi.


      • Anonyymi

        "Feministinen on mikä tahansa teko, jonka joku feministiryhmä määrittää feministiseksi, ihan mikä tahansa.

        Minusta kyllä näyttää enemmän että kaikki muut kuin feministit on tietävinään mikä on feminismiä.

        Esim konservatiivien mielestä feminismiä on se kun nainen sanoo jotain ilman miehen lupaa.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


    • Eihän tuossa muuten mistään vilauttelusta ollut kyse.

    • Anonyymi

      Jos julkisesti näyttää, ni pitää kestää kritiikki....

    • Anonyymi

      Vain osalla roikkui polviin asti, mikä oli yllätys. Huomiota kerjätään kyllä kovasti toimittajia myöten. Toimittajat itse kuitenkin kainostelevat?

      Aika ymmärtää naista. Hän hyppii seinille heti jos jätät huomiotta. Joten kun toimit oikein elät oikein miellyttävää elämää naisen kanssa. Et tule olemaan päivääkään tyytymätön.

      • Anonyymi

        Polveen asti yltävät ainakin voi jo heittää olan yli, jolloin nännien pitäisi olla selkää vasten näkymättömissä piilossa katseilta ja kaikki ok.


    • Anonyymi

      Tissifeministien mielestä miehiä ja naisia vastakkaisen sukupuolen eri kehonosat eivät saa kiinnostaa eri tavalla. Tissifeministien mukaan sekä miesten että naisten kuuluu kiinnostua vastakkaisen sukupuolen rinnoista samalla tavalla, ja naisten tapa on se oikea tapa jolla vastakkaisen sukupuolen rinnoista saa olla kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Typeryys huipussaan näillä tissinsä paljastavilla..eikö teillä ole mitään muuta tekemistä..johtuuko tämä tissien paljastelu siitä että olette ylipainoisia..ette enää mitään nuoria..naamataulusta näkee että ikää on..te olette typeriä..

      • Anonyymi

        He näin yrittävät keksiä niille edes jotain käyttöä.


    • Anonyymi

      Miksi tissejä pitäisi vilautella? Kun miehetkin saa olla tissit paljaana?

      Aika hölmöä. Kohta naistenvessoihin vaaditaan pisuaareja ja alushousuihin munareikiä.

      • Anonyymi

        Ollessani miestenvessassa sinne tunkeutui nainen, eikä hän pitänyt sitä minään kun huomautin. En ole koskaan pyrkinyt naistenvessaan.



      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Entisaikaan seisaaltaa pissaaminen oli naisilla ihan normaali tapa. Kun ei alushousuja ollut, niin hameenhelmaa vaan vähän nostettiin, ettei kusi roisku.

        Melko varmasti roiskui pitkin sääriä, mutta se ei niihin aikoihin ollut niin tarkkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melko varmasti roiskui pitkin sääriä, mutta se ei niihin aikoihin ollut niin tarkkaa.

        Ei se itse asiassa roisku. Kuten ei roisku muillakaan naaraseläimillä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se itse asiassa roisku. Kuten ei roisku muillakaan naaraseläimillä.

        Jaa. Et sitten ole lähempää päässyt näkemään, kun nainen kyykkypissii.

        Ehkä sitten joskus.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se itse asiassa roisku. Kuten ei roisku muillakaan naaraseläimillä.

        Roiskuu tai ei, mutta ei seisten kuseminen oikeuta naisia menemään miesten vessaan. En minäkään tee rikoksia menemällä naisten vessaan kyykkypissalle.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei entisaikaan ollut asfaltointia mistä roiskua..

        Asfalttihan se on syyllinen. Selvä juttu.


    • Anonyymi

      Minä olen nähnynä riptiisitanssin. Siltä näky sillon rintaliivitkin.

    • Anonyymi

      Aika vähiin ovat Ukkolan aiheet supistuneet kun tisseistä on se markkinarako löydettävä.

      • Anonyymi

        "Olen persu ja arvostan Ukkolan riippumatonta linjaa."

        Kyllä ne näkyy Ukkolallakin jo riippuvan ja markkina-arvo on jo mennyt ulkonäön myötä että pitänyt laittaa jotain nuoruuskuvia kun vielä kehtasi naamaansa näyttää. Oikeesti aika järkyttävää miten persuus on tuhonnut ulkomuodon. Ei ole kuin muutama vuosi kun oli vielä suht terveen näköinen ja huoliteltu. Nyt on turvoksissa ja silmät tihrulla kuin olis vanha juoppo, ihan Soinin ruokavaliolla ja elämäntavoilla kaljaa ja makkaraa kiskoen ilmeisesti menee. 😳


    • Anonyymi

      Ei ole kyse siitä etteikö yksityisihmiset saisi ajatella tisseistä mitä haluavat. Ajatuksia ei voi kontrolloida. Nännien kriminalisointi taas on eri asia. voisiko joku selittää miksi rintojen paljaana pitämisestä pitäisi sakottaa?

      • Anonyymi

        Naisia rajoitetaan, siksi rintojen paljaana pitämistäkin sakotetaan. Amerikassa myös uimarannoilla. Nänneistä ei ole kyse, vaan naisten rinnoista.


      • Anonyymi

        Ei ihmisten pidä paskantaakaan, eikä naida muiden nähden. Eikä runkata.

        Imettämisessä on jotain ihan samaa: hei! kattokaa mua! Nää on todettu jo aikapäiviä sitten ja hylätty enemmistön toimesta.


    • Anonyymi

      Lehtomäet karkaa.

    • Anonyymi

      Kyllä minusta naisten tissit ja miehen munat on vähä eri asia. Itsekkin kuulun niihin akkoihin joille tissit on enemmän vauvojen ruokareppu. Toki en juokse tissit paljaana mutta en ymmärrä miksi niistä vouhkataan tai ne seksualisoidaan niin vahvasti. Kuvat imettävistä äideistä ainakin maailman luonnollisin juttu.

    • Anonyymi

      Kelatkaapa nyt ihan tosissaan jos miesten pukeutumista yritettäisiin säädellä samalla intensiteetillä kuin naisten.

      Monella miehellä on isommat tissit kuin monella naisella, mutta eivät silti piilota niitä naisellisen muotoisia rasvapallojaan tissinkannattimien alle.
      Miksi eivät?
      Jos rasvatissit ja nännit on niin seksuaalinen asia että miesoletettu ei voi niitä nähdä ilman, että iskee alkukantainen tarve hyökätä tissillisen kimppuun nylkyttämään, niin eikös niiden miehen liskoaivojen tulisi reagoida ihan samalla tavalla miestisseihinkin?

      • Anonyymi

        "...eikös niiden miehen liskoaivojen tulisi reagoida ihan samalla tavalla miestisseihinkin?"

        Aivan. Ja kun näin ei ole, taitaa niissä tisseissä sittenkin olla perustavanlaatuinen ero.


    • Anonyymi

      Nuo tisseillään huomiota hakevat ns. feministit eivät typerällä toiminnallaan saa aikaan kuin tyhmyyden ylistystä). Todelliset, itsevarmat, ahkerat naiset työelämässä, tuntevat oman arvonsa, eikä tyrkytä rasvapallojaan esille feminismi aatteen hyväksi.

      • Anonyymi

        Niin, ne tyrkyttävät rasvapallojaan esille vain miesten mieliksi, niinkö? :D


    • Anonyymi

      Suomeen sharia laki. Kaikki ihmiskehon kohdat pitää peittää. Nyt olemme jo hyvää vauhtia menossa ko. lakia, naamat on jo peitossa. Mutta vielä on paljon tekemistä.

    • Anonyymi

      Ihan sama. Jos hyvät tissit, niin kannatan vilauttelua.

      t. Ykäsonni

    • Anonyymi

      Sanna Ukkola on tosi seksikäs, on inspiroinut minua usein.
      Aina kun näen tissit tulen iloiseksi, monesti alkaa vielä kaupanpäälle naitattamaan.
      Tykkäsi tisseistä jo syntyessä, nyt vanhana ukkona olen iloinen että innostun niistä päivittäin.
      Säännöllistä sexy elämää on minulla takana 50 vuotta, olen pysytellyt poikamiehenä niin olen välttynyt tauoilta.
      Tissien imeminen on niin mukavaa, etten ole edes autoa koskaan tarvinnut.
      Tissien pitää olla isot, mutta jos on vain pientä tarjolla niin sitten pitää olla isot pakarat. Niitä on mukava löllytellä.
      Niitä naiset ei nykyään enää peitä, on vain pien kangaskolmio pakaroiden päällä ja sitä paikallaan pitävä ohkonen naru.
      NAM.

    • Anonyymi

      Tästä on muutama vuosi aikaa niin olin tilanteessa jossa huomasin että silmäni oli naisen puseron sisällä! Tuo kesti varmaa 10-20 sek. ja se nainen myöhemmin huomautti asiasta kevyesti pienellä vitsillä. Hän varmaan olisi antanut tilanteen jatkua pidempäänkin. Sen jälkeen tuon naisen pukeutuminen muuttui ja muutenkin ei hän tullut lähelle samalla tapaa! Se jäi minulle kysymykseksesi, että oliko juttu vahinko vai hänen puoleltaan syötetty.

      • Anonyymi

        pieni lisäys tuohon 15:40 kirjoitukseeni!

        Siis me olemme tämän naisen kanssa myös vähän eri-ikäisiä. Ikäeroa on yli 5v ja tilanteemme elämässä on aivan erilainen. Itse olen yksin oleva, ja hän ei ole vapaa ja on itseasiassa perheellinen.

        Tapaus oli kurkistut t-paidan sisään..... Tuo oli enemin huti. Jos olisi ollut rintojen näyttäminen, niin se olisi varmaan tapahtunut toisella tapaa, kun t-paita oli lähtenyt mäkeen rintojen suojasta!

        Niin... vielä yksi kommentti tuolla oleviin aiempiin.... RIntoja ja munaa koskeva käsite on aivan eri! Munaa verrataan mielumin pillun vilautukseen ja se on taas aivan eri asia!


      • Anonyymi

        What? Nainen muutti pukeutumistyyliään seurassasi tuon tapauksen jälkeen ja välttelee lähellesi tuloa. Ja sä mietit että näyttikö se sulle tarkotuksella tissejä?

        Valoja päälle :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What? Nainen muutti pukeutumistyyliään seurassasi tuon tapauksen jälkeen ja välttelee lähellesi tuloa. Ja sä mietit että näyttikö se sulle tarkotuksella tissejä?

        Valoja päälle :D :D :D

        Nainen varmaan ahdistui himokkaasta tuijotuksesta ja pukeutui toppapukuun seuraavaksi kun näitte. Joskus vaikka näkisi jotain kiinnostavaa on kohteliasta katsoa muualle. Naisen rinnat on kauniit ja seksikkäät sitä en kiistä ja mielestäni miesten nännit ja koko keho voitaisiin oikeastaan piilottaa kun se pilaa kuvottavuudellaan aina tunnelman. Välttelen katsomasta itseänikin peilistä. Pidän kyllä naisten vartaloista päästä varpaisiin ja näin kesällä näkee upeita ilmestyksiä mutta yritän silti pitää katseeni kurissa kohteliaisuudesta. Toki on luonnollista olla kiinnostunut mutta pitää olla käytöstavat. Ketään ei kuulu tuijottaa.


    • Anonyymi

      Niinpä.
      Jos mies tekisi jonkin vastaavan teon, niin johan olisi piru merrassa ja käräjät edessä.
      Mutta ei siinä mitään, antaa akkojen esitellä tissejään ja kulkea ne paljaana vaikka ruokakaupassa, jos heistä siltä tuntuu. Jos se kerta on niin kova hinku niitä esitellä.

      • Anonyymi

        Ai siis jos miehet kulkisi tissit paljaana, niin olisi piru merrassa ja käräjät edessä?

        Kipaisepa tekemään vaikka edes puolen tunnin kävelylenkki ihmisten ilmoille ja katsele ympärillesi. Puistot, rannat ja kadut on täynnä tissit paljaana kulkevia miehiä.

        Missä ne pirut ja käräjät miestissien esittelyn tiimoilta on?


      • Tänäänkin Aune oli uimassa ja oli sokeutua himosta kun oli varmaan 100 ukkoa tissit paljaana. Meinasin siinä soittaa poliisille kun kiihotti niin ne erokeeniset alueet ja teki mieli iskeä kiinni lähimpiin manboobseihin.


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        Tänäänkin Aune oli uimassa ja oli sokeutua himosta kun oli varmaan 100 ukkoa tissit paljaana. Meinasin siinä soittaa poliisille kun kiihotti niin ne erokeeniset alueet ja teki mieli iskeä kiinni lähimpiin manboobseihin.

        Ai hitto kun nauratti..


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        Tänäänkin Aune oli uimassa ja oli sokeutua himosta kun oli varmaan 100 ukkoa tissit paljaana. Meinasin siinä soittaa poliisille kun kiihotti niin ne erokeeniset alueet ja teki mieli iskeä kiinni lähimpiin manboobseihin.

        Voi Aune-tätiä mihin olet joutunut.

        - Sheena


    • Anonyymi

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana tykänny Sannan boobseista.
      Ja Saa hypitellä miten haluaa.
      Anjttilakun ampassoo kevätkun huummeisttaan.
      --Me ei panna tätä nyt registerriin.
      Mutta elä laita toista kerttaa.
      Työpartneri on vähän on niinkun liipasin herkkä.

    • Anonyymi

      On vain kaksi sukupuolta mies ja nainen joilla ei ole eroja kuin vain fysiologisesti, feministit on turhaa ihmisroskaa jotka ajaa oikeuksia muiden edelle

      • Anonyymi

        "On vain kaksi sukupuolta mies ja nainen joilla ei ole eroja kuin vain fysiologisesti, feministit on turhaa ihmisroskaa jotka ajaa oikeuksia muiden edelle"

        Tuo virke osoittaa että feminismiä edelleen tarvitaan. Jos pidät jotain ihmisryhmää roskana, et kunnioita heitä samanarvoisina vaikka mielestäsi sukupuolet eroaa vain fysiologisesti. Sinulla ei ole oikein esittää mitään sellaista miksi itse olisit muiden yläpuolella. Ei ole älykkyyttä, käytöstapoja eikä yhteistyökykyä. Miksi joku ihmisryhmä olisi muita huonompi siksi että hän on jotain fysiologisesti. Eihän kukaan ole syyllinen omaan alkuperäänsä ja fysiikkaansa. Suomessakin oli aika jolloin ei naisilla ollut edes äänioikeutta, tai lupaa kouluttautua tai oikeutta omaan omaisuuteen vain siksi että on fyysisesti sellainen kuin on. Silloinkin oli miehiä jotka piti yhdenvertaisuuteen pyrkiviä naisia ihmisroskana. Feminismiä siis tarvitaan niin kauan kuin sukupuoli on syrjimisen peruste.

        Terveisin feministi ♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On vain kaksi sukupuolta mies ja nainen joilla ei ole eroja kuin vain fysiologisesti, feministit on turhaa ihmisroskaa jotka ajaa oikeuksia muiden edelle"

        Tuo virke osoittaa että feminismiä edelleen tarvitaan. Jos pidät jotain ihmisryhmää roskana, et kunnioita heitä samanarvoisina vaikka mielestäsi sukupuolet eroaa vain fysiologisesti. Sinulla ei ole oikein esittää mitään sellaista miksi itse olisit muiden yläpuolella. Ei ole älykkyyttä, käytöstapoja eikä yhteistyökykyä. Miksi joku ihmisryhmä olisi muita huonompi siksi että hän on jotain fysiologisesti. Eihän kukaan ole syyllinen omaan alkuperäänsä ja fysiikkaansa. Suomessakin oli aika jolloin ei naisilla ollut edes äänioikeutta, tai lupaa kouluttautua tai oikeutta omaan omaisuuteen vain siksi että on fyysisesti sellainen kuin on. Silloinkin oli miehiä jotka piti yhdenvertaisuuteen pyrkiviä naisia ihmisroskana. Feminismiä siis tarvitaan niin kauan kuin sukupuoli on syrjimisen peruste.

        Terveisin feministi ♀️

        Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne.

        Se, millaiseksi ihminen kehittyy tai millaisena hän itsensä kokee, riippuu ihan muista syistä kuin siitä, millaisena tai minä hän on tähän maailmaan syntynyt.

        Ja se onkin jo ihan toinen juttu.

        Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimpia maita, enkä ihan tähän ikään mennessä ole ymmärtänyt, miksi feminismi ja tasa-arvo ovat nousseet niin ärhäkkääseen vastarintaan kaikkea vastaan.

        Kannattaa muistaa vanhoja aikoja siteeratessa, että Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 osana yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta. Naiset saivat tuolloin myös oikeuden asettua ehdolle vaaleissa ja vuonna 1907 eduskuntaan valittiin maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.

        Eli pitkästi yli 100 vuotta sitten.

        Ei ole tainnut juolahtaa mieleen sekään, että miehet on lytätty maanrakoon tässä hedelmättömässä keskustelussa, jossa toiselle osapuolelle ei anneta minkäänlaista arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne.

        Se, millaiseksi ihminen kehittyy tai millaisena hän itsensä kokee, riippuu ihan muista syistä kuin siitä, millaisena tai minä hän on tähän maailmaan syntynyt.

        Ja se onkin jo ihan toinen juttu.

        Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimpia maita, enkä ihan tähän ikään mennessä ole ymmärtänyt, miksi feminismi ja tasa-arvo ovat nousseet niin ärhäkkääseen vastarintaan kaikkea vastaan.

        Kannattaa muistaa vanhoja aikoja siteeratessa, että Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 osana yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta. Naiset saivat tuolloin myös oikeuden asettua ehdolle vaaleissa ja vuonna 1907 eduskuntaan valittiin maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.

        Eli pitkästi yli 100 vuotta sitten.

        Ei ole tainnut juolahtaa mieleen sekään, että miehet on lytätty maanrakoon tässä hedelmättömässä keskustelussa, jossa toiselle osapuolelle ei anneta minkäänlaista arvoa.

        "Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne."

        Et tunne sitten biologiaa kovinkaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne."

        Et tunne sitten biologiaa kovinkaan hyvin.

        Kerro meille muille omat tietosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne."

        Et tunne sitten biologiaa kovinkaan hyvin.

        Mikä alakoululainen se siellä yrittää vitsiä vääntää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne.

        Se, millaiseksi ihminen kehittyy tai millaisena hän itsensä kokee, riippuu ihan muista syistä kuin siitä, millaisena tai minä hän on tähän maailmaan syntynyt.

        Ja se onkin jo ihan toinen juttu.

        Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimpia maita, enkä ihan tähän ikään mennessä ole ymmärtänyt, miksi feminismi ja tasa-arvo ovat nousseet niin ärhäkkääseen vastarintaan kaikkea vastaan.

        Kannattaa muistaa vanhoja aikoja siteeratessa, että Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 osana yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta. Naiset saivat tuolloin myös oikeuden asettua ehdolle vaaleissa ja vuonna 1907 eduskuntaan valittiin maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.

        Eli pitkästi yli 100 vuotta sitten.

        Ei ole tainnut juolahtaa mieleen sekään, että miehet on lytätty maanrakoon tässä hedelmättömässä keskustelussa, jossa toiselle osapuolelle ei anneta minkäänlaista arvoa.

        Pulun kanssa ei kannata väitellä (jos olet kuullut). Ne voi ampua haulikolla pois häiritsemästä. Toki naispulun kanssa asia on monimutkaisempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia tuntee vain kaksi sukupuolta: tyttö ja poika, nainen ja mies, uros ja narttu jne.

        Se, millaiseksi ihminen kehittyy tai millaisena hän itsensä kokee, riippuu ihan muista syistä kuin siitä, millaisena tai minä hän on tähän maailmaan syntynyt.

        Ja se onkin jo ihan toinen juttu.

        Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimpia maita, enkä ihan tähän ikään mennessä ole ymmärtänyt, miksi feminismi ja tasa-arvo ovat nousseet niin ärhäkkääseen vastarintaan kaikkea vastaan.

        Kannattaa muistaa vanhoja aikoja siteeratessa, että Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 osana yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta. Naiset saivat tuolloin myös oikeuden asettua ehdolle vaaleissa ja vuonna 1907 eduskuntaan valittiin maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.

        Eli pitkästi yli 100 vuotta sitten.

        Ei ole tainnut juolahtaa mieleen sekään, että miehet on lytätty maanrakoon tässä hedelmättömässä keskustelussa, jossa toiselle osapuolelle ei anneta minkäänlaista arvoa.

        Suomessa on yhtä sun toista tasa-arvoista ja maailman mittapuun mukaan Suomi on kärkikastia tasa-arvon suhteen. Totta.
        Mutta ei mikään yhtäläinen asia ole tullut itsestään. Aina on pitänyt olla asian puolesta taistelijoita. Niitä vaikeita, hankalia ihmisiä, tyhjästä räpättäjiä. Ennen oli paremmin.
        100 vuotta joo, ylikin, mutta milloin naiset saivat käydä töissä ilman miehen suostumusta tai milloin yksin oleva nainen sai astua ravintolaan? Entä naisen oikeus pitää oma (isänsä) sukunimi naimisiin mennessään, milloin tapahtui? 1906?
        Tissiflashmobissa näyttää asia menevän yli osalta, niin että hilse vain pölisee.
        Porno kun on määritellyt ja yhteiskunta kompannut, että rinnat ovat pelkästään seksuaaliset ulokkeet. Ei muuta. Ja nimen omaan naisten rinnat.
        Onko se näin?
        Juuri tuon pakkoerotisoinnin vuoksi niinkin luonnollinen asia, kuin imettäminen on tehty vain piilossa tehtäväksi. Ihan kauheaa, jos nänni vilahtaa julkisella paikalla, kun vauvaa vaihdetaan puolelta toiselle. Soittakaa poliisi.
        Ei käy järkeen. Jokainen nyt naisvihaa puhkuva on itsekin lussuttanut aikoinaan tyytyväisenä nänniä. Tuliko silloin mieleen eroottisia ajatuksia? No ei, koska lapsi, imettäminen ja luonnollisuus. Nyt on asia toisin, koska nännin näkeminen on merkki eroottisuudesta, vaikka nänni vilahtaisikin vain imetyksen yhteydessä.
        Jokin on siis muuttunut, mutta se ei ole nänni eikä imettäminen.
        Se, mikä on muuttunut, on kauhistelijan asenne ja maailmankuva.
        Siksi uimarannallakin pitää pöyristyä, jos joku ajattelematon nainen ei ole peitellyt vartaloaan tarpeeksi. Jos mies sattuu tuijottamaan kyseistä keikistelijää ja itseään tyrkyttäjää sen kaksi tuntia, saattaa tuijottelija tuntea monia tunteita. Ja onhan se nännin vika.
        Älkää siis laitako nännin viaksi, jos itseänne (nyt) kauhistuttaa.
        Ei peiliäkään voi syyttää, jos naama on vino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on yhtä sun toista tasa-arvoista ja maailman mittapuun mukaan Suomi on kärkikastia tasa-arvon suhteen. Totta.
        Mutta ei mikään yhtäläinen asia ole tullut itsestään. Aina on pitänyt olla asian puolesta taistelijoita. Niitä vaikeita, hankalia ihmisiä, tyhjästä räpättäjiä. Ennen oli paremmin.
        100 vuotta joo, ylikin, mutta milloin naiset saivat käydä töissä ilman miehen suostumusta tai milloin yksin oleva nainen sai astua ravintolaan? Entä naisen oikeus pitää oma (isänsä) sukunimi naimisiin mennessään, milloin tapahtui? 1906?
        Tissiflashmobissa näyttää asia menevän yli osalta, niin että hilse vain pölisee.
        Porno kun on määritellyt ja yhteiskunta kompannut, että rinnat ovat pelkästään seksuaaliset ulokkeet. Ei muuta. Ja nimen omaan naisten rinnat.
        Onko se näin?
        Juuri tuon pakkoerotisoinnin vuoksi niinkin luonnollinen asia, kuin imettäminen on tehty vain piilossa tehtäväksi. Ihan kauheaa, jos nänni vilahtaa julkisella paikalla, kun vauvaa vaihdetaan puolelta toiselle. Soittakaa poliisi.
        Ei käy järkeen. Jokainen nyt naisvihaa puhkuva on itsekin lussuttanut aikoinaan tyytyväisenä nänniä. Tuliko silloin mieleen eroottisia ajatuksia? No ei, koska lapsi, imettäminen ja luonnollisuus. Nyt on asia toisin, koska nännin näkeminen on merkki eroottisuudesta, vaikka nänni vilahtaisikin vain imetyksen yhteydessä.
        Jokin on siis muuttunut, mutta se ei ole nänni eikä imettäminen.
        Se, mikä on muuttunut, on kauhistelijan asenne ja maailmankuva.
        Siksi uimarannallakin pitää pöyristyä, jos joku ajattelematon nainen ei ole peitellyt vartaloaan tarpeeksi. Jos mies sattuu tuijottamaan kyseistä keikistelijää ja itseään tyrkyttäjää sen kaksi tuntia, saattaa tuijottelija tuntea monia tunteita. Ja onhan se nännin vika.
        Älkää siis laitako nännin viaksi, jos itseänne (nyt) kauhistuttaa.
        Ei peiliäkään voi syyttää, jos naama on vino.

        Luulin ensin lukevani ihan asiallista tekstiä. Taisi olla harhaluulo, sillä lukeminen pysähtyi kuin seinään sanan "naisviha" kohdalla.

        En ymmärrä, kuka tai mikä taho tuonkin käsitteen on lanseerannut ja ennenkaikkea, missä tarkoituksessa. Siksikö, että olisi taas yksi asia lisää, josta voi syyttää ja loukkaantua?

        Ja jos kerran ymmärrät sen tissiflashmobin perimmäisen tarkoituksen paremmin kuin joku muu, voisitko ystävällisesti selittää sen ihan kansankielellä?

        Kirjoitat: "100 vuotta joo, ylikin, mutta milloin naiset saivat käydä töissä ilman miehen suostumusta tai milloin yksin oleva nainen sai astua ravintolaan? Entä naisen oikeus pitää oma (isänsä) sukunimi naimisiin mennessään, milloin tapahtui? 1906?"

        Outoa. Onko meistä nykyihmisistä vastaamaan kysymyksiisi, meistä, jotka emme tuolloin ole edes olleet olemassa, vai pyritkö kysymyksilläsi perustelemaan väittämääsi naisvihasta? Tosin sellaista en tunnista yhteiskunnassamme.

        Muutoinkin on kummallista, miten nykysukupolvia yritetään syyllistää milloin yhdestä, milloin toisesta asiasta, johon heillä ei ole osaa eikä arpaa.

        Tuo nännijuttu olisi selitettävissä ihan puhtaasti hienotunteisuudella kaikkia osapuolia kohtaan, mutta nykyään on vallalla käsitys, että kaikki ihmisen toiminnot ovat julkisia ja kaikenlainen protestointi on tehtävä huutamalla ja revittelemällä ja ylipäätään etsimällä jokaiselle protestille syntipukki, oli se sitten joulupukki tai tavan pukki.

        En pidä tällaisesta aggressiivisesta maailmasta.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä naisten rinnoissa on ? Luonnollinen asia, tietysti, kuten miesten rinnat. Ihmiset ovat vain naurettavia, laatiessaan tähänkin aisaan liittyviä sääntöjä. Näitä sääntöjähän maailmalla riittää asiaan, kuin asiaan. Eivätkö ihmiset ymmärrä tätä typeryyttään ?

      • Anonyymi

        No katos se liittyy. .. tuota haikaroihin ja semmoseen. Kukkiin ja mehiläisiin.


    • Anonyymi

      rasva%

    • Anonyymi

      tiukat mustat pokserit pakollisiksi miehille.on mukava katsoa kun pallerot ja tappi pullottaa housuissa.aivan siinä himot herää,torttu kastuu joutuu menemään hieromaan isot h huulet organismiin asti ooh

      • Anonyymi

        Organismi eli eliö on erotettavissa oleva olio, jossa täyttyvät elämän tunnusmerkit.


    • Anonyymi

      Typerää vääntöä koko asiasta. Tyhjänpäiväiset tyhjäntoimittaja naiset ajavat asiaansa todellakin väärin. Ei niiden kärpäslätkien vilauttelu kuulu yleiselle uimarannalle/halliin
      missä on lapsia. Heitä on turha hämmentää, että näin saa toimia. On olemassa paikkoja missä niitä voi tuulettaa hengenheimolaistensa kanssa jos niin haluaa.

      • Joo, samaa mieltä. Sehän on aivan järkyttävää että jotkut naiset työntää niitä kärpäslätkiään jopa lasten suuhun.. 😱


      • Anonyymi

        Kyllä meillä rannalla kulkee yläosattomissa niin vaimo kun tytärkin.


    • Anonyymi

      Jokunen huomio keskustelusta ja aiheesta:

      1. Hämmentävää, miten kaksi eri ihmistä lukee saman tekstin aivan kahdella päinvastaisella tavalla: jotkut kirjoittivat, että miehet haluaisivat, ettei rintoja saa näyttää ja että miehet jotenkin ehdottomasti haluaisivat kontrolloida, koska niitä näytetään. Minä kun luin keskustelun niin sain sellaisen kuvan, että miehet toivottavat oikein tervetulleeksi, jos naiset haluavat rintansa paljastaa. Sitä vaan sanovat, että jos naiset kulkevat rinnat paljaina, heillä ei ole kuitenkaan oikeutta vaatia, ettei miehet saisi pitää sitä mukavana katseltavana (joka sekin taitaa olla aika luonnollista - kuten on rinnatkin). Näin paljon jopa saman asian lukemiseen vaikuttaa alkuoletus.

      Ja tosiaan, vaikka miehet pitävät jotain miellyttävänä katseltavana, niin se ei tosiaan tarkoita mitenkään sitä, että se oikeuttaisi esim. koskemaan (tai edes tuijottamaan), mutta aivan varmasti suurin osa miehistä huomaa asian ja ajattelee "vau, onpas siinä viehättävät kannut".

      Ja ylipäätään huomioimisesta: onko jonkin seksuaalisuuteen liittyvän asian huomioiminen jotenkin vähempiarvoista kuin kokonaan huomioimattomuus ? Jos joku ajattelee, että onpa mukavan näköinen lantio, niin kyllähän se on positiivinen huomio. Miksi se olisi jotenkin ala-arvoista tai väärää ? Toinen vaihtoehto on nimittäin se, ettei huomioi ollenkaan (vaikka kadulla vastaan tullessa tai baarissa tms.). Joku halusi, että naista huomioitaisiin henkisten ominaisuuksien perusteella (kehuttaisiin esim. älyä, luonnetta jne). Tässä voisi esittää kysymyksen: oletko jo itse aloittanut tämän ? Helpolla nimittäin tilanne kääntyy siihen, että miehen kyllä oletetaan esittävän kehuja ja mukavia sanoja (ja sitten vielä arvostellaan, mistä asiasta ja miten saisi kehunsa esittää), mutta sitten unohdetaankin, että tämä on myös ihan samalla tavalla vastavuoroista ja tasa-arvon periaatteiden sisällä oleva asia.

      2. Hän, joka kirjoittaa, että -90-luvulla tai 2000-luvulla olisi ollut yleistä kulkea rinnat paljaina, niin joko minulla on dementia tai jotain aivan kummallista tässä on, mutta en muista ensimmäistäkään kadulla kulkenutta naista, joka olisi muina naisina vaan painellut menemään rinnat paljaina. Ja luotan kyllä itseeni sen verran, että muistaisin tuollaisen. Muistan nimittäin varsin hyvin muita tilanteita esim. rintojen suhteen.

      3. Tuossa liikehdinnässä on kyllä ihan totuuden siemen: kyllähän naisilla pitäisi olla samat oikeudet kulkea rinnat paljaana kuin miehillä. Sitä en sitten tiedä, paljonko tuo siihen auttaa. Toisaalta, jostakin on lähdettävä.

      4. Aika harva mies kulkee ilman paitaa. Hekään eivät välitä kuitenkaan siitä, mitä joku kirjoittaa vaikka keskustelupalstalla. Miksi siis naisten pitäisi välittää, jos täällä joku (joka ei tosiaan ole välttämättä mies) sanoo, että jonkun pitäisi peittää rintansa ? Veikkaan, että aika harvassa on naisetkin, jotka rinnat paljaina kulkisivat vaikka se olisi sallittu samoin kuin miesten (tai vaikka se olisi esim. viranomaissuositus). Miksei vaan voi tehdä välittämättä muiden mielipiteistä ? Jos joku ei halua niitä paljaita rintoja katsoa, niin kääntäköön katsensa sitten jonnekin muualle. Sen kun ei muiden napaa pitäisi kaivella mitenkään.

      5. Joku kyseli, mahtaako tämä feministien tissi-gate olla siitä syystä, että he haluavat esitellä rintojaan miehille, niin ei varmasti ole. Olen itse asiassa kiinnittänyt huomiota tuohon rintojen paljastamiseen siinä suhteessa, että käytännössä aina ko. nainen hymyilee tai sitten hänellä on jokin seksuaalinen ajatus mielessä (minkä voi myös nähdä ilmeestä). Näillä nyt esillä olevilla feministeillä ei tainnut paljon hymyä olla. Oli ehkä jopa vihaan liittyviä tuntemuksia. Siinä mielessä se oli hyvin erilainen kuin valtaosa rintojen paljastamisista. Samoin varmasti se -90-luvun top less -ruokalan naisen hymy taisi olla melkoisen väkinäinen, koska se on nimenomaan maksettua (en tiedä, koska en käynyt kertaakaan katsomassa) miesasiakkaiden houkuttelemiseksi.

      Ei kai sitä seksuaalisuuden tai naiseuden tunnetta omista rinnoistaan kannata myöskään naisilta riistää - siis heiltä, jotka kokevat rintansa seksuaalisina. Ei sekään nimittäin väärä ajatus ole - ja sekin on täysin luonnollista.

      • Anonyymi

        Kommenttisi oli täyttä sekoilua, mutta sen siitä saa, kun yrittää miellyttää kaikkia, ei suututtaa ketään, eikä ole mielipiteen tynkääkään. Olisi kiinnostavaa nähdä, mitä 10 vuoden päästä miehenä kirjoittelisit.

        Voihan tuon kohta silputa kappaleiksi, mutta katsellaan nyt jos uloste vetää kärpäsiä.


    • Anonyymi

      Niin siis tehdään nyt yksi asia selväksi. Feministien mielestä naisen rintojen esittely on rohkeaa, voimaannuttavaa ja feminististä VAIN jos rintoja esittelee sellainen nainen, kenen rintoja ei kukaan mies ilmaiseksi suostu vilkaisemaankaan. Rahaa vastaakin moni vain pahoinvointilääkkeiden alaisena. Eli jos siis rintojaan, tai edes rintavakoaan vilauttaakin sellainen toisenlainen nainen… Sara Sieppi, Sara Chafak tai Sofia Belorf, niin se ei enää olekaan voimaannuttavaa ja feminististä. Koska herranjestas niiden rintohan miehet juuri haluavat katsoa. Siksi sellaisten naisten pelkkä rinnan profiili tai uuma, on naista esineellistävää ja halventavaa.

      Vain siis sellaiset rumat ja miehiset naiset saavat näyttää rintansa. Ja miesten PITÄÄ katsoa, ottaa oikein opiksi. Kauniit ja naiselliset naiset eivät saa näyttää rintojaan ja missään nimessä miehet eivät juuri niitä saa katsoa, tai edes vilkaista.

      • Anonyymi

        Mutta tissifeministien viharintojen näyttäminen on vihateko, joten ei sellaista saa tehdä, siis näyttää väkisin rintojaan vastentahtoisille.


      • Anonyymi

        Rintojen paljastaminen ei liity mitenkään miehiin, koita tajuta. Miksi on niin vaikeaa kuvitella että naiset tekis jotain ihan muusta syystä kuin että mitä mies siitä ajattelee. Miksi miehiltä pitää edes kysyä?

        Eihän jonkun nakukympin munat heiluen juoksevana miettineet että mitähän naiset nyt tästä ajattelee ja mitä ei.

        Hyvä tempaus koska se saa ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen paljastaminen ei liity mitenkään miehiin, koita tajuta. Miksi on niin vaikeaa kuvitella että naiset tekis jotain ihan muusta syystä kuin että mitä mies siitä ajattelee. Miksi miehiltä pitää edes kysyä?

        Eihän jonkun nakukympin munat heiluen juoksevana miettineet että mitähän naiset nyt tästä ajattelee ja mitä ei.

        Hyvä tempaus koska se saa ajattelemaan.

        Metoohon kuuluu myös naisten meneminen miestenvessaan joka on rikos. Mutta mitään ei tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen paljastaminen ei liity mitenkään miehiin, koita tajuta. Miksi on niin vaikeaa kuvitella että naiset tekis jotain ihan muusta syystä kuin että mitä mies siitä ajattelee. Miksi miehiltä pitää edes kysyä?

        Eihän jonkun nakukympin munat heiluen juoksevana miettineet että mitähän naiset nyt tästä ajattelee ja mitä ei.

        Hyvä tempaus koska se saa ajattelemaan.

        Jaa, ne siis esittelivätkin tissejään naisille. Aika lesbofeminististä toimintaa.


    • Anonyymi

      Hävetkää.
      Miesten kuuluu peittää rintansajos naistenkin.
      Javastaavasti alapäänsö jos naisetkin

      • Anonyymi

        Älä huoli, sun utareita kukaan halua nähdä.


    • Anonyymi

      vaikeaa on rintoja peittää..nyyh..kun on 2 cm nännit..niitä tuijotellaan häpeämättä

    • Anonyymi

      Vaimonikaan ei käytä kesällä rintaliivejä, mutta käyttää hihattomia puseroita eikä nolostele yhtään. Vapaa pukeutuminen kuuluu kesään. Valittakaa vain kukkahattutädit, ja nauttikaa lämpimästä kesästä.

    • Anonyymi

      Ukkolan persumies pakottaa burkhan päälle? Ihmekös kun on noin vihainen vai liekö sittenkin kateutta? Kuka tietää mutta kovasti ovat yksilönvapauksia vastaan tämä porukka.

    • Anonyymi

      Ehkä Ukkolan omaa siippaa syytettäisiin. Moni ämmä menisi kuitenkin märäksi etenkin Tommi Korpelasta.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt sentään...tai no, makunsa kullakin.


    • Anonyymi

      Artikkelin kuvasta voi laskea yhden käden sormilla naiset, joita voisin ehkä vilkaista toisenkin kerran jos tulisivat kadulla vastaan.

      Miksi nämä naiset kuvittelevat että pelkillä rinnoilla on niin suuri merkitys, että ne muka tekisivät naisesta kuin naisesta haluttavia miehille? Kyllä sen koko paketin pitää olla edes jotenkin kuosissa myös.

      Joten kun kerran todellisuus on näköjään tämä, eikö prosentuaalisesti toisin päin, niin en todellakaan haluaisi että naiset alkaisivat kulkemaan kaduilla rinnat paljaana.

      Toki makuja on monenlaisia. Mutta yksi on varmaa, että vaikka kuinka "naisten nännit vapautettaisiin", niin se ei tekisi niistä epäseksuaalisia miehille.

    • Anonyymi

      paidat päälle suomi naiset ,,nuo tissit on tarkoitettu pienille ihmisille jotka tulevat
      tähän maailmaan ,kysymättä ..yksin ..mormooni uskon mukaan tulemme tänne omasta tahdosta ,,sinulta kysytään henkimaailmassa ,,haluatko lihallisen elämän ..eli kaikki syntymä on oma valintasi ..ok

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää tätä moralisointia. Tikusta asiaa ja mitä väliä?

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe