Voiko olla että

Anonyymi

Joku palstalainen on ihastunut sinuun?

128

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm, miehen logiikassa aikonaan juu, tiiän että muutama, kun on itse kertoneet. Täällä sinkuissa taas, en usko moista tapahtuneen.

• Anonyymi

Kumpulainen <3 Jazuli

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpulainen <3 Jazuli

Trollin muka hauska vitsi se vaan on. Ei mitään todellista.

Mä meinasin sellaisia ihmisiä, jotka minuun on oikeasti tutustuneetkin privasti ja ihastuneet, enkä mitään palsta fanitusta.

• Kyllä.. takuuvarmasti.. tosin pujista ei ole paljonkaan palstalla näkynyt viimeaikoina...

• Anonyymi

Pujis varmaan alkoholisoitui kun et halua k&k kunnollista parisuhdetta :(

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis varmaan alkoholisoitui kun et halua k&k kunnollista parisuhdetta :(

-harmiseikirj-

No höh...!

Ei pujottelija halua sen enempää parisuhdetta kuin minäkään. Meillä on kevyttä ja kivaa suhde joka sopii passelisti molemmille. Joten anna kulta rakas harmisetä jo sen aiheen olla. Aihe ei kanna hedelmää...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No höh...!

Ei pujottelija halua sen enempää parisuhdetta kuin minäkään. Meillä on kevyttä ja kivaa suhde joka sopii passelisti molemmille. Joten anna kulta rakas harmisetä jo sen aiheen olla. Aihe ei kanna hedelmää...

Eikö pujis halunnukkaan ikiomaa elovenaa omalle vehnäpellolle kirmaamaan? Ja pirttiin kirmaamaan pikkuelovenoja.

• Tulin näyttäytymään ihastukselleni, eli sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö pujis halunnukkaan ikiomaa elovenaa omalle vehnäpellolle kirmaamaan? Ja pirttiin kirmaamaan pikkuelovenoja.

Olishan se halunnut mutta pirpana ei ole hyvää vaimoainesta.
        Minä en vaimoa etsi joten olen jonossa pirpanan seksiharrastuksiin.

• pujotteIija kirjoitti:

Tulin näyttäytymään ihastukselleni, eli sinulle

Eli luet palstaa puskista, mutta et osallistu. Miksi? Kyllä tänne yksi heinähattukin mahtuu, ja se on melkeinpä suotavaa palstan diversiteetin vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pujishan on jo pahasti pappaikää. Ei siinä iässä kukaan järkevä ala penskoja tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pujishan on jo pahasti pappaikää. Ei siinä iässä kukaan järkevä ala penskoja tekemään.

Paljonko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olishan se halunnut mutta pirpana ei ole hyvää vaimoainesta.
        Minä en vaimoa etsi joten olen jonossa pirpanan seksiharrastuksiin.

Liian vapaasuhteilija. Monesko olet jonossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

109

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pirpana vapaasuhteilija ole mutta harrastukset ei kelpaa joka miehelle.
        Mua ei haittaisi muotokuviensa esittely netissä, saattaisi jopa kiihottaa.

• pujotteIija kirjoitti:

Tulin näyttäytymään ihastukselleni, eli sinulle

No sinuakin näkee täällä.. en ole kerenny palstailemaan kun saattelin sinut äsköisellään kotimatkalle.. heh. Muista nyt välillä näyttäytyä palstallakin ..kiusanhengistä välittämättä.

• Palstakamu kirjoitti:

Eli luet palstaa puskista, mutta et osallistu. Miksi? Kyllä tänne yksi heinähattukin mahtuu, ja se on melkeinpä suotavaa palstan diversiteetin vuoksi.

Tässä asiassa olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kyllä palstalla tarvitaan erilaisia persoonia. Tänne mahtuu vaikka ja mitä...

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko?

Ja pujis on senikäinen että hyvin sopiva minulle. Vain hieman minua vanhempi..

• Anonyymi kirjoitti:

109

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Joo .. mulla on vuoronumerosysteemi.. hah..

Kyllä nyt poijaat on niin että olen hyvin tyydytetty .. eiku tyytyväinen pujottelijan käsissä, nii voitte heittää ne vuorolaput roskiin.. :D

Mutta noin niin kuin aikuisten oikeasti..
        Pujottelija on hyvä mies, monellakin tapaa ja ei tulisi hevin mieleen alkaa häsläämään muiden kanssa samaan aikaan. Ihan kunnioituksesta pujista kohtaan.

Pitäkää minua minä pidätte.. löyhämoralisena tai minä lie.. eihän se nyt kauas totuudesta mene. Mutta elkää sotkeko pujottelijaa siihen.
        Hän on aito, kiltti ja kunnollinen. Sain vain houkuteltua hänet mieron tielle.. heh...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pirpana vapaasuhteilija ole mutta harrastukset ei kelpaa joka miehelle.
        Mua ei haittaisi muotokuviensa esittely netissä, saattaisi jopa kiihottaa.

Jaa, mistäs sinä minun harrasteistani tiedät..?
        Mutta luulen kylläkin olevani jonkinmoinen vapaasuhteilija.. en suostu sitoutumaan.

Ja muuten.. inhoan kuviani, niin niitä et netistä löydä. En kuulu sosiaalisiin medioihin kuten instaan, snäppiin, twitteriin,faceen... minusta on vain muutama lehtikuva netissä ja siinä kaikki. Ja niitäkään ei löydä vaikka osaisi etsiä.

Pujottelijan takia minulla oli hetken oma naama tällä palstalla profiilikuvassani, mutta muutoin en juuri esittele itseäni.
        Joten muotokuviani on turha odottaa.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Joo .. mulla on vuoronumerosysteemi.. hah..

Kyllä nyt poijaat on niin että olen hyvin tyydytetty .. eiku tyytyväinen pujottelijan käsissä, nii voitte heittää ne vuorolaput roskiin.. :D

Mutta noin niin kuin aikuisten oikeasti..
        Pujottelija on hyvä mies, monellakin tapaa ja ei tulisi hevin mieleen alkaa häsläämään muiden kanssa samaan aikaan. Ihan kunnioituksesta pujista kohtaan.

Pitäkää minua minä pidätte.. löyhämoralisena tai minä lie.. eihän se nyt kauas totuudesta mene. Mutta elkää sotkeko pujottelijaa siihen.
        Hän on aito, kiltti ja kunnollinen. Sain vain houkuteltua hänet mieron tielle.. heh...

Niin....sinähän muistaakseni sanoit että 99% varmuudella et häslää muiden kanssa sinä aikana kun me tapaillaan. Minä pistin paremmaksi ja lupasin 100%.

• pujotteIija kirjoitti:

Niin....sinähän muistaakseni sanoit että 99% varmuudella et häslää muiden kanssa sinä aikana kun me tapaillaan. Minä pistin paremmaksi ja lupasin 100%.

Niin pistit. Minä en kykene 100% lupaamaan.
        Ysi ysi on jo erinomainen saavutus minulta.

Kiva kun olet palstalla..

Niin pistit. Minä en kykene 100% lupaamaan.
        Ysi ysi on jo erinomainen saavutus minulta.

Kiva kun olet palstalla..

Minunkin ois ehkä kannattanut jättää prosentin liikkumavara :D

• pujotteIija kirjoitti:

Minunkin ois ehkä kannattanut jättää prosentin liikkumavara :D

Minä olen hövelillä päällä... sopiiko että otat kymmenykset takaisin.. ? Tarjotaan kymmentä prosenttia.
        Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta.
        Kops! Myyty liikkumavaraa kymmenen prosenttia kiltille ja kunnolliselle herrasmiehelle takarivissä.. :D

Minä olen hövelillä päällä... sopiiko että otat kymmenykset takaisin.. ? Tarjotaan kymmentä prosenttia.
        Ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta.
        Kops! Myyty liikkumavaraa kymmenen prosenttia kiltille ja kunnolliselle herrasmiehelle takarivissä.. :D

10 % käy, jos sinä pysyt edelleen ysiysissä :D
        Nyt tää kiltti ja kunnollinen lähtee syömään

• pujotteIija kirjoitti:

10 % käy, jos sinä pysyt edelleen ysiysissä :D
        Nyt tää kiltti ja kunnollinen lähtee syömään

Höh..! Että sellaista peliä.. jaa tuoko on sitä tasa-arvoa..

Sulta 90 ja multa 99.
        Aika tiukkaan meinaat minua sitoa.. ja siitähän en tykkää ollenkaan.

Jaa, mutta tämä keskustelu käydäänkin sitten privaatisti loppuun.. :)

Tai no..turhasta jaksa kitistä ..
        pidä kymmenyksesi! Pian tolla linjalla saat liikkumavaraa huomattavasti enemmän.. ihan täydet 100 pinnaa.
        No eihän nyt kummiskaan.. leikki leikkinä, tai ainakin melkein.

Hyvää ruokahalua kultaseni!

• Anonyymi

Diih....

• Anonyymi

Yök 🤷🏼‍♂️

• Voi. Eikä se haittaa. Silti täällä ei minua tunne luultavasti yksikään. Joten....

Haloo pahvit? Mitä hittoa mietitte? 🤨

-(Aloittajan kaltaisille nuubeille, koputuksia kuuppaan) -

• Anonyymi

Oletko sinä ihastunut palstalaiseen?

😄

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä ihastunut palstalaiseen?

😄

Olen joskus. 😊

Mutta mitä se kertoo? 😬

Osuvat jutut? Kivat fiilikset? 😁

Mitäs sitten? Eipä mitään. 😀

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Olen joskus. 😊

Mutta mitä se kertoo? 😬

Disse tykkää ainakin (palstakaverina) palstaneitokaisesta (eli minusta). ;O ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=WeKMId5B9JI

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Disse nyt hiljeni... Terkuin, palstaneitokainen ;) ;) ;)

Dissellä riittää vientiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse nyt hiljeni... Terkuin, palstaneitokainen ;) ;) ;)

Nukahdin..😊

• Anonyymi

Nukahdin..😊

Lue: Jäädyin. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Lue: Jäädyin. 😁

Enkä jäätynyt. 😀

Palstaneitosia ja mukavia kirjoittajia kyllä löytyy ihastuttavasti, mutta en jäädy, enkä mieti heitä enempää kuin sen hetken. 😊

Realismi iskee nopeammin kuin ajatus. 😁

• Anonyymi

Olen joskus. 😊

Mutta mitä se kertoo? 😬

Olet tavannutkin, mitä se kertoo?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet tavannutkin, mitä se kertoo?

Joitain ja se kertoi heistä pikkuisen enemmän, mutta en silti voi sanoa, että keitäin heitä erityisen hyvin tuntisin, samoin toisinpäin.

Mutta mukavia kokemuksia kaikki, oikeastaan huikeita. 😊👌

• Anonyymi

Nukahdin..😊

Nukkumatti sitten tuli ja kopautti kesken keskustelujen! ;) ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Helekuta ollen, nyt ukko on jo korkea aika männä muata!" ;D ;D ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Se kun viskoo unihiekat näkettimiin, niin sitten mennään, että heilahtaa. 😄

• Anonyymi

Kyllä. Se kun viskoo unihiekat näkettimiin, niin sitten mennään, että heilahtaa. 😄

Luulen, että sillä oli kiireinen aikataulu ennen aamua, koska moni kukkuu kesäöisin. "Eikö ne helekutti ollen osaa mennä itse aijoissa muata?! On minulla muutakin tekemistä kuin juosta pitäjästä toiseen kopauttelemassa yöunille."

Ei pidä aiheuttaa turhaa stressiä Nukkumasalle vaan ihan ajoissa laittaa ne pelit ja vehkeet kiinni ja käydä yöpuulle. ;O ;) ;D

• No on sillä niin tolkuttoman iisi homma muuten, niin joutaa sinkoilee. 😬

• Anonyymi

No on sillä niin tolkuttoman iisi homma muuten, niin joutaa sinkoilee. 😬

Nukkumasa on kiireisempi kuin Joulupukki. Sillä on rundi joka yö, Joulupukilla vain kerran vuodessa. Mietipä sitä! ;) ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Nukkumasa on kiireisempi kuin Joulupukki. Sillä on rundi joka yö, Joulupukilla vain kerran vuodessa. Mietipä sitä! ;) ;D

Totta. Mutta tartteekohsn kaikki nukkumasan palveluita? Mäkin joskus saatan käyttää vaikka Sandellsin skapparia... tarpeeks monta kun särpäsöö, ei mass kerkiä edes huudeille, kun vääntää vaakatasoon. 😄

• Anonyymi

Joitain ja se kertoi heistä pikkuisen enemmän, mutta en silti voi sanoa, että keitäin heitä erityisen hyvin tuntisin, samoin toisinpäin.

Mutta mukavia kokemuksia kaikki, oikeastaan huikeita. 😊👌

🤬🤬😈😈😈👺

• Anonyymi kirjoitti:

🤬🤬😈😈😈👺

Mitäs ärisemistä siinä nyt on? 🤔

• Anonyymi

Minuun? Ei kai palstan kautta keneenkään ihastuta. Tietysti persoonasta ja muusta voi ollakin kiinnostunut ottamaan enemmän selvää. ;)

• Anonyymi

Jotkut palstalaiset seurustelee keskenään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut palstalaiset seurustelee keskenään...

Aijaa. Itse olen sen verran schöne lady, että etsin palstan ulkopuolelta! P.S. Silti hyvännäköiset palstamiehetkin VOI olla kiinnostavia. ;D ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=eBSMhUOa9A8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa. Itse olen sen verran schöne lady, että etsin palstan ulkopuolelta! P.S. Silti hyvännäköiset palstamiehetkin VOI olla kiinnostavia. ;D ;)

Jiimen & Lillis2020
        Pujis & Pikku-Pirpana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko samaa ikäluokkaa youtube esittäjän kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen & Lillis2020
        Pujis & Pikku-Pirpana

Kuka j mies? J mies ei edes lue näitä hullutuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen & Lillis2020
        Pujis & Pikku-Pirpana

Jiimen & Lillis2020

Me ei olla enää me. Välimatka kasvoi kun Lillis muutti vielä kauemmaksi kun sitä matkaa oli jo alunperinkin aivan riittävästi, Pohjanmaalta Turkuun ja nyt vielä enemmän.
        Ei ole mitään järkeä ajella tuntikausia yhteen suuntaan.
        Kun Lillis alkoi puhumaan muuttoaikeistaan en paljastanut että that´s the end of the game, ettei alkaisi perumaan muuttoaan joka oli järkevää töiden ja työn ohessa opiskelujen kannalta.
        Olihan se mukavaa aikaa niin kauan kun sitä kesti, välimatka olisi saanut lyhentyä mutta aina ei mene niinkuin toivoisi.
        Jiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko samaa ikäluokkaa youtube esittäjän kanssa?

Tuo laulaja on varmaan 55-60-v. Olen itse parikymmentä vuotta nuorempi. Leidiys ei silti katso ikää. Jotkut on jo syntyessään hienoja leidejä ja/tai aikamoisia neitokaisia, itse ainakin olin. Pitänyt jöötä jo ensimmäisestä parkaisusta lähtien, jota jouduttiinkin minun kohdalla odottamaan tovi. Oli siinä ja siinä, että selvisin vaikeasta synnytyksestä hengissä ja äidilläni oli sama tilanne siinä yliaikaista ja isoa "emäntää", joksi minut synnytyslaitoksella nimettiin kätilöiden toimesta, maailmaan pungertaessa. Selvittiin silti onneksi molemmat ja leidin tarina sai jatkoa. Sitähän sä kysyit? ;) ;) ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo laulaja on varmaan 55-60-v. Olen itse parikymmentä vuotta nuorempi. Leidiys ei silti katso ikää. Jotkut on jo syntyessään hienoja leidejä ja/tai aikamoisia neitokaisia, itse ainakin olin. Pitänyt jöötä jo ensimmäisestä parkaisusta lähtien, jota jouduttiinkin minun kohdalla odottamaan tovi. Oli siinä ja siinä, että selvisin vaikeasta synnytyksestä hengissä ja äidilläni oli sama tilanne siinä yliaikaista ja isoa "emäntää", joksi minut synnytyslaitoksella nimettiin kätilöiden toimesta, maailmaan pungertaessa. Selvittiin silti onneksi molemmat ja leidin tarina sai jatkoa. Sitähän sä kysyit? ;) ;) ;)

P.S. Sattuneesta syystä schöne on tämän typykän lempisana saksan kielessä.
        P.P.S. Leidejä on muuten moneen junaan. ;) ;O
        https://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen & Lillis2020

Me ei olla enää me. Välimatka kasvoi kun Lillis muutti vielä kauemmaksi kun sitä matkaa oli jo alunperinkin aivan riittävästi, Pohjanmaalta Turkuun ja nyt vielä enemmän.
        Kun Lillis alkoi puhumaan muuttoaikeistaan en paljastanut että that´s the end of the game, ettei alkaisi perumaan muuttoaan joka oli järkevää töiden ja työn ohessa opiskelujen kannalta.
        Olihan se mukavaa aikaa niin kauan kun sitä kesti, välimatka olisi saanut lyhentyä mutta aina ei mene niinkuin toivoisi.
        Jiiii

Saahan sitä itselleen kaikenlaista uskotella, mutta veikkaan että toisen osapuolen tavoitteet oli korkeammalla. Joku taisi palstallakin arvella, ettei tule montaa kuukautta kestämään ja oikeassa oli.

Me miehet usein kuvitellaan kaikenlaista, mutta kumpikohan tuossakin oli toiselle hetken hupi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen & Lillis2020

Jiiii

Höh, hyvän naisen vuoksi olen tehnyt tekoja joita en nyt luettelemaan ala mutta jos on ihastunut naiseen ei Suomessa voi olla niin paljon välimatkaa jottei naista itselleen voisi saada. Kysymys on vain siitä mitä itse on valmis tekemään rakkautensa puolesta ja sinun oli kyllä aika laimeaa tasoa jos saan mainita:)

Olen itse mennyt läpi ovien ja valtioiden insanssien vain rakkauden tahden, ja nyt olen siitä hulluudestani jopa vähän ylpeä lopputuloksesta huolimatta:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä itselleen kaikenlaista uskotella, mutta veikkaan että toisen osapuolen tavoitteet oli korkeammalla. Joku taisi palstallakin arvella, ettei tule montaa kuukautta kestämään ja oikeassa oli.

Me miehet usein kuvitellaan kaikenlaista, mutta kumpikohan tuossakin oli toiselle hetken hupi.

Veikkaa mitä veikkaat aivan sama. Onko tullut suuriakin veikkausvoittoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, hyvän naisen vuoksi olen tehnyt tekoja joita en nyt luettelemaan ala mutta jos on ihastunut naiseen ei Suomessa voi olla niin paljon välimatkaa jottei naista itselleen voisi saada. Kysymys on vain siitä mitä itse on valmis tekemään rakkautensa puolesta ja sinun oli kyllä aika laimeaa tasoa jos saan mainita:)

Olen itse mennyt läpi ovien ja valtioiden insanssien vain rakkauden tahden, ja nyt olen siitä hulluudestani jopa vähän ylpeä lopputuloksesta huolimatta:)

AsianVierestä

Aivan niin, mitä itse on valmis tekemään. Ensimmäinen vaihtoehto opiskelupaikaksi oli Vaasan yliopisto..
        Me olemme AV erilaisia, sinä teet päättömiä tekoja ja olet ylpeä siitä, minä en tee niin. Olen ylpeä hyvistä suorituksista, en järjettömistä.
        By the way, se on instanssi, ei insanssi.
        Jii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan niin, mitä itse on valmis tekemään. Ensimmäinen vaihtoehto opiskelupaikaksi oli Vaasan yliopisto..
        Me olemme AV erilaisia, sinä teet päättömiä tekoja ja olet ylpeä siitä, minä en tee niin. Olen ylpeä hyvistä suorituksista, en järjettömistä.
        Jii

Vaasa on pohjanmaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Lyhyiden tunnesyöksyjen perässä hölmöjä tekevät ovat yksinkertaisesti hölmöjä. Ei sitä sen kummemmin tarvitse selitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaa mitä veikkaat aivan sama. Onko tullut suuriakin veikkausvoittoja?

Vaikkei palstan hömppäromantikot ja itsestään suuria kuvittelevat sitä suostukaan näkemään, niin edelleen tosissaan tapahtuva pitkäkestoinen pariutuminen tapahtuu pääosin saman yhteiskuntaluokan sisällä. Ymmärrä miten ymmärrät. Lyhytkestoiset seksisuhteet ovat asia erikseen.

Ei ole tarvetta pelata veikkausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikkei palstan hömppäromantikot ja itsestään suuria kuvittelevat sitä suostukaan näkemään, niin edelleen tosissaan tapahtuva pitkäkestoinen pariutuminen tapahtuu pääosin saman yhteiskuntaluokan sisällä. Ymmärrä miten ymmärrät. Lyhytkestoiset seksisuhteet ovat asia erikseen.

Bättre folk... det är fint men tyvärr inte tillräckligt.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm, aika tyly ajatuskuvio sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhahhah. Täällä itse älykkö selittää. Menepäs nyt kysymään äitiltäsi miten asia on.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Oletko? Oot aikamoinen🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jii

Juu, t-taisi jäädä kun en tarkasta tekstejä mitä kirjoittelen.
        Palava sydän laittaa joskus tekemään tekoja jotka eivät ole järkeviä.
        Jos liekki palaa heikkona lepattaen on helppo luovuttaa.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen & Lillis2020

Jiiii

Teillä oli seksisuhde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Järkisuhde ei ole tunnesuhde....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korkeakoulutetuilla todella yleistä järkisuhteet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pöh! järkiliitossa ei ole ikinä koskaan täydellistä tajunnan räjäyttävää seksiä koska kumppania ei ikinä rakasta, kaipaa ja himoitse samalla tasolla. Voi toki olla seksiä, voittanee sooloseksin.

Ja rakastumisesta alkaneessa suhteessa on oikeat kemiat, myös järkevät ihmiset voivat rakastua. Mikä olisi parempaa, hehän osaavat hoitaa myös suhdetta. Ja suhdetta on helpompi hoitaa jos siinä on myös aitoa "kemiaa" eikä pelkkää järkeä.

Jos on kerran rakastunut niin rakastaminen myöhemmin on syvempää ja kipinän saa aika ajoin syttymään uudelleen. Jos ei ole koskaan rakastunut kumppaniinsa, niin tuskin koskaa täydellisesti rakastuu tai alkaa syvimmin rakastaa kuin parhaana kaverina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Kyllä seksi pitemmän päälle järkiliitossa alkaa puuduttaa ja halut lopulta saattaa loppua kokonaan, ainakin naisilla. Miehistä en tiedä.
        Jos on siis pelkässä järkiliitossa.
        Minulla olisi alussakin vaikeuksia pelkän järjen varassa rakastella. Jos tunnetta ei olisi mukana.

Jos kaksi todella järkevää ihmistä pariutuu, niin saattaahan se kestääkin, mutta vain silloin kun molemmat ovat samalla ajatuksella mukana.
        Että ne arvot ja tarpeet joiden vuoksi yhteen on mennyt ovat täysin samat.
        Jos niissä ei ole mukana liimana se rakkausmomentti.
        Muuten tulee hankaluuksia, esimerkiksi toisen naama alkaa suututtaa ja kyllästyttää paljon enemmän kun ei ole rakkautta pehmentämässä ja lempeää ymmärrystä toista kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pöh! järkiliitossa ei ole ikinä koskaan täydellistä tajunnan räjäyttävää seksiä koska kumppania ei ikinä rakasta, kaipaa ja himoitse samalla tasolla. Voi toki olla seksiä, voittanee sooloseksin.

Ja rakastumisesta alkaneessa suhteessa on oikeat kemiat, myös järkevät ihmiset voivat rakastua. Mikä olisi parempaa, hehän osaavat hoitaa myös suhdetta. Ja suhdetta on helpompi hoitaa jos siinä on myös aitoa "kemiaa" eikä pelkkää järkeä.

Jos on kerran rakastunut niin rakastaminen myöhemmin on syvempää ja kipinän saa aika ajoin syttymään uudelleen. Jos ei ole koskaan rakastunut kumppaniinsa, niin tuskin koskaa täydellisesti rakastuu tai alkaa syvimmin rakastaa kuin parhaana kaverina.

Ei vaan järki suhde on sellainen, joka perustuu pelkkään hyötyajatteluun. Taloudellisiin tai sosiaalisiin hyötyihin, ilman rakkautta ja kiintymystä juuri tähän tiettyyn yksilöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan järki suhde on sellainen, joka perustuu pelkkään hyötyajatteluun. Taloudellisiin tai sosiaalisiin hyötyihin, ilman rakkautta ja kiintymystä juuri tähän tiettyyn yksilöön.

Jos olette tyytynyt ilman rakastamisen tunnetta, niin miten käy sitten kun jompikumpi tapaa sen tunteita herättävän tyypin????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joku taisi palstallakin arvella, ettei tule montaa kuukautta kestämään ja oikeassa oli."

Kuka oli oikeassa, heillä juttu alkoi viime kesänä ja monta kuukautta tuli täyteen jo viime syksynä, veikkaukset meni pieleen masentuneiden ikisinkkujen harmiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joku taisi palstallakin arvella, ettei tule montaa kuukautta kestämään ja oikeassa oli."

Kuka oli oikeassa, heillä juttu alkoi viime kesänä ja monta kuukautta tuli täyteen jo viime syksynä, veikkaukset meni pieleen masentuneiden ikisinkkujen harmiksi.

3 kuukautta kesästä syksyyn...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3 kuukautta kesästä syksyyn...

kolme kuukautta on jo monta kuukautta. kaksi on pari kuukautta.
        Palstahörhöjen mielestä kolme ex-kumppania on jo liian monta eli kolmekin tarkoittaa jo monta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä seksi pitemmän päälle järkiliitossa alkaa puuduttaa ja halut lopulta saattaa loppua kokonaan, ainakin naisilla. Miehistä en tiedä.
        Jos on siis pelkässä järkiliitossa.
        Minulla olisi alussakin vaikeuksia pelkän järjen varassa rakastella. Jos tunnetta ei olisi mukana.

Jos kaksi todella järkevää ihmistä pariutuu, niin saattaahan se kestääkin, mutta vain silloin kun molemmat ovat samalla ajatuksella mukana.
        Että ne arvot ja tarpeet joiden vuoksi yhteen on mennyt ovat täysin samat.
        Jos niissä ei ole mukana liimana se rakkausmomentti.
        Muuten tulee hankaluuksia, esimerkiksi toisen naama alkaa suututtaa ja kyllästyttää paljon enemmän kun ei ole rakkautta pehmentämässä ja lempeää ymmärrystä toista kohtaan.

Järkiliitossa pysytään mutta ei hypähdellä kukasta kukkaan tunteiden perässä tunteet on oikukkaat mutta ne molemma tunteen ja järki on mahtava yhdistelmä kyllä sitö rakastuu uudestaan ja uudestaa vaikka tunteet voi oikutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä oli seksisuhde?

##Teillä oli seksisuhde?##

Nyt se arkijärki käyttöön, kuka helevetti haluaisi seksisuhteen satojen kilometrien päästä?? En ainakaan minä kun sen voisi saada vaikka naapurista. Sormia napsauttamalla.
        Ei saa uskoa kaikkea mitä jotkut kateelliset koskaan suhdetta saamattomat kirjoittaa tälle palstalle.
        Kaikki ei tiedä sitä mikä itkuvirsi siitä syntyi viime kesänä kun lilliksen sinkkustatus poistui profiilista. Kaiken maailman ujot ja saamattomat mammanpojat alkoivat itkemään mutta mitään eivät viitsineet tehdä silloin kun oli mahdollisuus, tärkeintä on jatkuva valitus kun EI SAA NAISTA.
        Jii

• Anonyymi

Tuskin on. En tiedä vielä edes ihastukseni nimeä.

• Anonyymi

Anonyymi =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi =D

On sellainen nimetön anonyymi, kun en tiedä mitään ihastuksestani. Nähnyt ohimennen kolme kertaa. Aina kun kuljen katselen josko näkisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sellainen nimetön anonyymi, kun en tiedä mitään ihastuksestani. Nähnyt ohimennen kolme kertaa. Aina kun kuljen katselen josko näkisin.

Olet siis vainoaja! Se on rikollista touhua.

• Anonyymi

No ei varmastikaan. Anonyymiyden takaa olen suoltanut aikamoisen ihmeellistä paskaa siihen jonon jatkoksi. Jos joku niihin ihastuu niin kyllä on kumma homma. Uskoakseni kuka vain ymmärtää, että älyttömästä pölinästä on kyse, eikä oikeista näkökulmista. Vähän olen mietiskellyt, jos tuon provopaskan jättäisi ja ryhtyisi ihan oikeaakin juttua kirjoittelemaan.

• Anonyymi

... ei sillä, että porukka alkaisi sen myötä minuun ihastumaan.

• Anonyymi

Pohjimmiltaan paskat sitä provopaskaakin suoltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjimmiltaan paskat sitä provopaskaakin suoltaa.

Samassa veneessä ollaan. Siellä pohjalla. Sitä ruskeaa, pahan hajuista sakkaa.

• Anonyymi

Evvk🧡

• Anonyymi

sama kuin mielikuvitus kaveri

• Anonyymi

Jazuli lillis on vapaa ... :D

• Noo kyllä hän hyvä nainen jostain hyvän miehen löytää, jos näin on käynyt. 👍

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Noo kyllä hän hyvä nainen jostain hyvän miehen löytää, jos näin on käynyt. 👍

?
        Minun mielstä tämä biisi voisi kuvastaa sitä oikeaa sillä poikkeuksella että se looseri on vain se normaali alistuva looseri.
        https://www.youtube.com/watch?v=mKK32ZB12bA

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

?
        Minun mielstä tämä biisi voisi kuvastaa sitä oikeaa sillä poikkeuksella että se looseri on vain se normaali alistuva looseri.

AsianVierestä

En tiedä mitä tarkoitat, mutta toivon että löytää onnensa ja elää onnellisen elämän. Mitäpä muutakaan.

• MCMLXXVI kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat, mutta toivon että löytää onnensa ja elää onnellisen elämän. Mitäpä muutakaan.

MCMLXXVI: "En tiedä mitä tarkoitat, mutta toivon että löytää onnensa ja elää onnellisen elämän. Mitäpä muutakaan."

Joo, onni, onnellinen elämä ja rakkaus - siinä vasta pakkaus, jonka kaikille soisi. Itse meinasin kirjoittaa onnesta kirjan, mutta jää ehkä kirjoittamatta. Aloitettu on ja mielessä paljon juonta kehitetty. Loppuratkaisu ja aloitus on tiedossa. Tuntuu, että tietäisin paljon siitä, mistä yksilön onni koostuu?

Palasinkin tänne palstoille, joten en lopettanutkaan tämän päivän osalta. :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

MCMLXXVI: "En tiedä mitä tarkoitat, mutta toivon että löytää onnensa ja elää onnellisen elämän. Mitäpä muutakaan."

Joo, onni, onnellinen elämä ja rakkaus - siinä vasta pakkaus, jonka kaikille soisi. Itse meinasin kirjoittaa onnesta kirjan, mutta jää ehkä kirjoittamatta. Aloitettu on ja mielessä paljon juonta kehitetty. Loppuratkaisu ja aloitus on tiedossa. Tuntuu, että tietäisin paljon siitä, mistä yksilön onni koostuu?

Palasinkin tänne palstoille, joten en lopettanutkaan tämän päivän osalta. :)

Okei. Ehkä siitä onnesta voi kirjoittaa ainakin yleisellä tasolla. Mä taidan mennä nukkumaan, päätä rupes särkemään.

Aamusta lupasin viedä toisen tyttären pyöräilemään, täytyy olla pää terve. Joten unta kupoliin. Hyvät yöt. :)

• MCMLXXVI kirjoitti:

Okei. Ehkä siitä onnesta voi kirjoittaa ainakin yleisellä tasolla. Mä taidan mennä nukkumaan, päätä rupes särkemään.

Aamusta lupasin viedä toisen tyttären pyöräilemään, täytyy olla pää terve. Joten unta kupoliin. Hyvät yöt. :)

Hyvää yötä ja kauniita unia! Kivoja pyöräretkiä huomenna! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?

AsianVierestä

Lepakko looseri lättävittu juuseri ei ymmärrä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lepakko looseri lättävittu juuseri ei ymmärrä.

AsianVierestä

Ei mun tarvi kaikkea ymmärtää. Riittää, että ymmärrän pitää turpani kiinni asioista, jotka ei mulle kuulu. Kuten vaikka toisten tuntemattomien parisuhteet.

Mitä tulee lepakoon, niin minkäs teet jos miehet ei vaan kertakaikkiaan enää kiinnosta sitä vähääkään mitä joskus vähän. Mua ei haittaa yhtään, en tiedä miksi muita haittaa.

• MCMLXXVI kirjoitti:

MCMLXXVI: "Aamusta lupasin viedä toisen tyttären pyöräilemään, täytyy olla pää terve. Joten unta kupoliin."

Toivottavasti oli kiva pyöräilyhetki tyttären kanssa? Mitä muuta kuuluu?

MCMLXXVI: "Aamusta lupasin viedä toisen tyttären pyöräilemään, täytyy olla pää terve. Joten unta kupoliin."

Toivottavasti oli kiva pyöräilyhetki tyttären kanssa? Mitä muuta kuuluu?

Lyhyt lenkki, ei ole oikein innostunut fillaroimisesta. Ei kaikki ole. Mutta yritän pikkasen liikuttaa, että tulee liikuttua ja ei ihan ajotaito hiivu.

Hän tykkää kävellä lenkkejä, mutta pyöräily on ollut aina nihkeetä. Meinannut yhdessä välissä saada mitenkään houkuteltua pyörän selkään. Tyhmää, tylsää, en tykkää.... Mutta tehtiin pieni lenkki. :)

• MCMLXXVI kirjoitti:

Lyhyt lenkki, ei ole oikein innostunut fillaroimisesta. Ei kaikki ole. Mutta yritän pikkasen liikuttaa, että tulee liikuttua ja ei ihan ajotaito hiivu.

Hän tykkää kävellä lenkkejä, mutta pyöräily on ollut aina nihkeetä. Meinannut yhdessä välissä saada mitenkään houkuteltua pyörän selkään. Tyhmää, tylsää, en tykkää.... Mutta tehtiin pieni lenkki. :)

Kiva, kun teitte pienen lenkin. Sinäkin sait vähän liikuntaa. Itse menen ensiviikolla Joensuuhun ja meinaan kävellä runsaat 4 kilometriä kaupungin kirjastoon ja takaisin toiset neljä kilsaa. Luen kirjastossa Hesarin ja muita lehtiä.

Kiva, kun teitte pienen lenkin. Sinäkin sait vähän liikuntaa. Itse menen ensiviikolla Joensuuhun ja meinaan kävellä runsaat 4 kilometriä kaupungin kirjastoon ja takaisin toiset neljä kilsaa. Luen kirjastossa Hesarin ja muita lehtiä.

Juu, mä kävelin. Siltä varalta, että likka nakkaa pyörän mäkeen ja joudun taluttamaan sen kotiin.

Okei. :)

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Juu, mä kävelin. Siltä varalta, että likka nakkaa pyörän mäkeen ja joudun taluttamaan sen kotiin.

Okei. :)

Tuo hävytön kommentti ei ollut minulta, joku tykkää käyttää toisen keksimiä nimimerkkejä.
        Meinaatko et 5 vuotiaan kanssa on motivointi ongelmia? Tuleeko tilanteita missä ennen joku hyvä asia ei nyt millään uppoaisi, mieltymykset muuttuvat.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo hävytön kommentti ei ollut minulta, joku tykkää käyttää toisen keksimiä nimimerkkejä.
        Meinaatko et 5 vuotiaan kanssa on motivointi ongelmia? Tuleeko tilanteita missä ennen joku hyvä asia ei nyt millään uppoaisi, mieltymykset muuttuvat.

AsianVierestä

Okei. 8 v. ei ole innokas pyöräilijä. Tykkää kun ei tarvis ajaa kun kotipihassa, mutta kauemmas niin ei enää nappaa. Hälle on ollut vaikeeta, kun lykännyt lykkäämistään. Jalkaongelmien vuoksi polkimet ja polkeminen tekee kipeetä. Virheasentoa ja levottomat jalat.

Mutta vähän aina edes. :)

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Okei. 8 v. ei ole innokas pyöräilijä. Tykkää kun ei tarvis ajaa kun kotipihassa, mutta kauemmas niin ei enää nappaa. Hälle on ollut vaikeeta, kun lykännyt lykkäämistään. Jalkaongelmien vuoksi polkimet ja polkeminen tekee kipeetä. Virheasentoa ja levottomat jalat.

Mutta vähän aina edes. :)

Lapsilla on omat ajatelmansa siitä mitä on kiva harrastaa, syödä, pukea päällensä jne.
        Itse olen käynyt neuvotteluja siittä mitä tehdään huomenna ja ylihuomenna. Suunnitellaan ennakkoon parin päivän sykkeellä. Välillä neuvottelutaidot joutuvat koetukselle kun vastapuoli tuntuu olevan tuleva valtakunnansovittelija.

Kannattaa harjoittaa jalkoja, polkeminen kepenee kuin itsestään jos jaksaa tarpeeksi vaivata. Jotkut muut harjoitteet voisivat tukea jalkojen kehitystä suuntaan ettei enää kipeetä tekisi? Satulan korkaudella voi vähän pelata, joskus näkee miten lapsille on laitettu satula aivan liian matalalle ja ajelevat polvet koukussa.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsilla on omat ajatelmansa siitä mitä on kiva harrastaa, syödä, pukea päällensä jne.
        Itse olen käynyt neuvotteluja siittä mitä tehdään huomenna ja ylihuomenna. Suunnitellaan ennakkoon parin päivän sykkeellä. Välillä neuvottelutaidot joutuvat koetukselle kun vastapuoli tuntuu olevan tuleva valtakunnansovittelija.

Kannattaa harjoittaa jalkoja, polkeminen kepenee kuin itsestään jos jaksaa tarpeeksi vaivata. Jotkut muut harjoitteet voisivat tukea jalkojen kehitystä suuntaan ettei enää kipeetä tekisi? Satulan korkaudella voi vähän pelata, joskus näkee miten lapsille on laitettu satula aivan liian matalalle ja ajelevat polvet koukussa.

AsianVierestä

Juu, mä kyllä puhun aina etukäteen tyttöjen kanssa ja sovitaan yhdessä. En patista extempiree, sen opin jo päiväkotityössä. Ennakoimisen ja valmistelemisen.

Siinä silleen mitään uutta tai ihmeellistä ole. Mutta tyttären oletus, että kaikkea voi lykätä ja lykätä on se mistä on käyty keskustelua.

Koulussa on polkupyöräilypäiviä, muutama vuodessa. Niihin kun osallistuu on pyöräilyn syytä sujua.

Hän ymmärtää, mutta yrittää "ostaa" aikaa jota ei ole.

Jalkaterapeutti neuvoi jumppaa ja venytyksiä, painopeittoa. Mutta varsinaisesti mitään kummempaa ei ole asialle tehty. Jalat kasvaa, ne oikenee jne.

Tuo rasitussärky on tyypillistä mullekin, tulee äkkiä se maitohappo ja jalat menee puuksi, sattuu vitusti ja lihas lakkaa toimimasta. Levottomiksi jaloiksi väitetty, onko en vanno.

Vai joku häikkä lihaksissa, verenkierrossa, hapetusongelma. Siinä ei auta mikään pelletemppu. Vain rauhallinen tempo.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Juu, mä kyllä puhun aina etukäteen tyttöjen kanssa ja sovitaan yhdessä. En patista extempiree, sen opin jo päiväkotityössä. Ennakoimisen ja valmistelemisen.

Siinä silleen mitään uutta tai ihmeellistä ole. Mutta tyttären oletus, että kaikkea voi lykätä ja lykätä on se mistä on käyty keskustelua.

Koulussa on polkupyöräilypäiviä, muutama vuodessa. Niihin kun osallistuu on pyöräilyn syytä sujua.

Jalkaterapeutti neuvoi jumppaa ja venytyksiä, painopeittoa. Mutta varsinaisesti mitään kummempaa ei ole asialle tehty. Jalat kasvaa, ne oikenee jne.

Tuo rasitussärky on tyypillistä mullekin, tulee äkkiä se maitohappo ja jalat menee puuksi, sattuu vitusti ja lihas lakkaa toimimasta. Levottomiksi jaloiksi väitetty, onko en vanno.

Vai joku häikkä lihaksissa, verenkierrossa, hapetusongelma. Siinä ei auta mikään pelletemppu. Vain rauhallinen tempo.

Voi olla jokin vaiva mistä en tiedä mutta lihassärky kuuluu treeniin ja liikkumiseen. Itse pidän treeniä vajaatehoisena jos ei särkyjä tule. Kunnon kasvaessa niitä ei kyllä enää helposti saa itselleen hankittua.
        Tuossa on vähän samaa mitä esimerkiksi etusäären kivuissa jos lähtee äkkinäisenä pitkään matkaa asfaltille tarpomaan. Vaatii venyttelyä ja monta treenikertaa kunnes lihaksisto on tottunut eikä enää kipeydy.

Nyt on ollut keho itsellänikin ns. "tulehdustilassa" kun on kaksi kertaa lähipäivinä käynyt tekemässä tehotreenin. Kipee ja jäykkä olo mutta ilman niitä ei vain kunto kehity tai pysy edes samana.

Tyttären kanssa tehdään ennätyksiä. Esimerkiksi jos on pyöräilty ennätyspitkä matka 10 kilometriä niin ensiviikon tavoite voi olla 12. Kokeilen tällaista "ennätystehdasta" apuna liikkumiseen innoistamiseksi ja saahan uudesta ennätyksestä aina palkinnoksi vaikka sen jäätelön minkä jätsikojulta voi ihan itse valita ja tilata.

AsianVierestä

• MCMLXXVI kirjoitti:

Tyttärellä on hankaluus saada jalkaterät polkimille oikeaan asentoon. Nyt se sujuu, kun jalkaterä on kasvanut, mutta pienempänä varpaat osoitti ketjuihin jolloin oli aika vaikeeta polkea. Ja se varmaan häntä syletti, kun pyöräilystä tuli tyhmää.

Eihän kaikkien ole pakko olla pyöräilijöitä, muitakin lajeja löytyy. Kunhan nyt osaa ajaa tarvittaessa. Muuta väliä tuolla ei ole.

Nuorempi vuorossa huomenna, hän vetää kilsakaupalla. Joten mä saan huiskia tosissani perässä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla jokin vaiva mistä en tiedä mutta lihassärky kuuluu treeniin ja liikkumiseen. Itse pidän treeniä vajaatehoisena jos ei särkyjä tule. Kunnon kasvaessa niitä ei kyllä enää helposti saa itselleen hankittua.
        Tuossa on vähän samaa mitä esimerkiksi etusäären kivuissa jos lähtee äkkinäisenä pitkään matkaa asfaltille tarpomaan. Vaatii venyttelyä ja monta treenikertaa kunnes lihaksisto on tottunut eikä enää kipeydy.

Nyt on ollut keho itsellänikin ns. "tulehdustilassa" kun on kaksi kertaa lähipäivinä käynyt tekemässä tehotreenin. Kipee ja jäykkä olo mutta ilman niitä ei vain kunto kehity tai pysy edes samana.

Tyttären kanssa tehdään ennätyksiä. Esimerkiksi jos on pyöräilty ennätyspitkä matka 10 kilometriä niin ensiviikon tavoite voi olla 12. Kokeilen tällaista "ennätystehdasta" apuna liikkumiseen innoistamiseksi ja saahan uudesta ennätyksestä aina palkinnoksi vaikka sen jäätelön minkä jätsikojulta voi ihan itse valita ja tilata.

AsianVierestä

Juu, ei ole normi lihasväsyä. Eikä auta treeni. Mä olen kuitenkin koko lapsuuteni ja nuoruuteni urheillut. Reumalla sen arveltiin olevan lihaksessa oleva häikkä. Fibromyalgiaan ja pehmytkudoksiin liitännäinen ominaisuus. Mulla on todettu myös Reumalla epänormaali lihaspalautuminen. Lihakset on ns. ylitöissä levossakin. Nimeä sille ei oo keksitty.

Ja levottomia jalkoja. Niitä on öiset, istumama vatkaamiset.

Joku geneettinen juttu, mun äidillä sama vika.

Saako iskäkin jäden? :)

• MCMLXXVI kirjoitti:

Juu, ei ole normi lihasväsyä. Eikä auta treeni. Mä olen kuitenkin koko lapsuuteni ja nuoruuteni urheillut. Reumalla sen arveltiin olevan lihaksessa oleva häikkä. Fibromyalgiaan ja pehmytkudoksiin liitännäinen ominaisuus. Mulla on todettu myös Reumalla epänormaali lihaspalautuminen. Lihakset on ns. ylitöissä levossakin. Nimeä sille ei oo keksitty.

Mulla on todettu myös Reumalla epänormaali lihaspalautuminen. Lihakset on ns. ylitöissä levossakin. Nimeä sille ei oo keksitty.

Ja tähän liittyen myös lihasten rasittumisnopeus. Plus reilu lihaskasvu. Lihaksen rakenne on jotenkin venka. Saan herkästi lihasta hyvin vähällä työllä, mutta en saa lihasta lepoon herkästi edes yrittämällä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Saa, olen nyt syönyt lakritsijätskiä vaikka se ei aikaisemmin ollut mitenkään hyvän makuista.
        Pitää ärsyttää makuhermoja eri tottumuksiin.

Tuo sinun vaivojen tilanne laittaa miettimään sitä miten ilman vaivoja ja särkyjä elävät ihmiset ovat joskus tyhmiä kun eivät osaa aina arvostaa kivutonta elämää.

AsianVierestä

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Mulla on todettu myös Reumalla epänormaali lihaspalautuminen. Lihakset on ns. ylitöissä levossakin. Nimeä sille ei oo keksitty.

Ja tähän liittyen myös lihasten rasittumisnopeus. Plus reilu lihaskasvu. Lihaksen rakenne on jotenkin venka. Saan herkästi lihasta hyvin vähällä työllä, mutta en saa lihasta lepoon herkästi edes yrittämällä.

"Saan herkästi lihasta hyvin vähällä työllä, mutta en saa lihasta lepoon herkästi edes yrittämällä"
        Minä voisin ottaa tuollaisen vaivan yhteen kohtaan kehoani:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

"Saan herkästi lihasta hyvin vähällä työllä, mutta en saa lihasta lepoon herkästi edes yrittämällä"

AsianVierestä

Heh, mutta se särky on ikävää. Hammassärkyyn verrattavaa. Hermotuksiin kyllä varmaan liittyy. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Saa, olen nyt syönyt lakritsijätskiä vaikka se ei aikaisemmin ollut mitenkään hyvän makuista.
        Pitää ärsyttää makuhermoja eri tottumuksiin.

Tuo sinun vaivojen tilanne laittaa miettimään sitä miten ilman vaivoja ja särkyjä elävät ihmiset ovat joskus tyhmiä kun eivät osaa aina arvostaa kivutonta elämää.

AsianVierestä

Nam, lakujäde on mun lempparia. :P

Joo, harmittaa että toinen tytärkin peri ne vaivat. Toinen ei onneksi.

No joskus tuntuu, että suhteellisuudentaju on ihmisillä hukassa, mutta sitten taas ei kenenkään kipuja voi vähätellä ja omiinsakkaan verrata. Subjektiivista se kipukin. :)

Mutta kipujen yliopistoa on käyty. Ihmettelen joskus itsekin miten olen selvinnyt 7 vuitiaasta 45 ikään kipukroonikkona. Mutta onhan mulla pöljähuumori, ehkä sillä? :)

• Anonyymi

Lillis ei ole lessukka Janilla ei ole munaa...:D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lillis ei ole lessukka Janilla ei ole munaa...:D :D

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣👍👍👍

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Löysin sen. Pitäisi teettää testit. Reumaa ei enää ole, joten ei onnistu siellä. Kuvaus sopii vaivaan.

"Myotonia congenita

Taudin kuvaus
        Myotonia congenita eli synnynnäinen myotonia on perinnöllinen lihassairaus jonka oireet voivat alkaa lapsuusiässä tai vasta aikuisena. Myotonia congenita ei ole varsinaisesti etenevä lihassairaus vaan lihaskalvojen kloridi-ionikanavien toimintahäiriö, jossa lihaksen supistumisherkkyys lisääntyy ja lihassupistuksen kesto pitkittyy aiheuttaen kliinisenä oireena lihasten jäykistymistä ja joskus kramppaamisen tunnetta. Myotoniaoire voi vaihdella saman perheen eri jäsenillä hyvin lievästä hankalaoireiseen ja samallakin henkilöllä päivästä ja hetkestä toiseen. Yleensä kylmä pahentaa myotoniaoiretta. Lihasten jäykistymisen vuoksi lihakset saattavat tuntua toimivan huonommin toimintaa aloitettaessa, mutta merkittävää lihasheikkoutta myotonia congenitaan ei yleensä liity. Myotonia congenitaa sairastavat henkilöt voivat näyttää tavallista lihaksikkaammilta ilman suurempaa urheiluharrastustakin; elimistö tulkitsee pitkittyneen sähköisen lihasaktivaation harjoitteluksi ja lihas pyrkii mukautumaan lihasmassaa kasvattamalla. Lihasjäykkyys voi asettaa rajoituksia joidenkin ammattien valinnalle tai työssä selviämiselle esim. kylmälle altistuessa."

Lähde:https://lihastautiliitto.fi/lihastaudit/diagnoosit/myotoniat/myotonia-congenita/

• MCMLXXVI kirjoitti:

Löysin sen. Pitäisi teettää testit. Reumaa ei enää ole, joten ei onnistu siellä. Kuvaus sopii vaivaan.

"Myotonia congenita

Taudin kuvaus
        Myotonia congenita eli synnynnäinen myotonia on perinnöllinen lihassairaus jonka oireet voivat alkaa lapsuusiässä tai vasta aikuisena. Myotonia congenita ei ole varsinaisesti etenevä lihassairaus vaan lihaskalvojen kloridi-ionikanavien toimintahäiriö, jossa lihaksen supistumisherkkyys lisääntyy ja lihassupistuksen kesto pitkittyy aiheuttaen kliinisenä oireena lihasten jäykistymistä ja joskus kramppaamisen tunnetta. Myotoniaoire voi vaihdella saman perheen eri jäsenillä hyvin lievästä hankalaoireiseen ja samallakin henkilöllä päivästä ja hetkestä toiseen. Yleensä kylmä pahentaa myotoniaoiretta. Lihasten jäykistymisen vuoksi lihakset saattavat tuntua toimivan huonommin toimintaa aloitettaessa, mutta merkittävää lihasheikkoutta myotonia congenitaan ei yleensä liity. Myotonia congenitaa sairastavat henkilöt voivat näyttää tavallista lihaksikkaammilta ilman suurempaa urheiluharrastustakin; elimistö tulkitsee pitkittyneen sähköisen lihasaktivaation harjoitteluksi ja lihas pyrkii mukautumaan lihasmassaa kasvattamalla. Lihasjäykkyys voi asettaa rajoituksia joidenkin ammattien valinnalle tai työssä selviämiselle esim. kylmälle altistuessa."

Lähde:https://lihastautiliitto.fi/lihastaudit/diagnoosit/myotoniat/myotonia-congenita/

Tästä siis puhuttiin Reumalla reumatologin kanssa, mutta testit jäi tekemättä.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Tästä siis puhuttiin Reumalla reumatologin kanssa, mutta testit jäi tekemättä.

En tiedä onko elopainokin jopa laihan näköisenä siksi ulkonäöstä oletettua isompi, kun lihaksissa on jäpitystä ja rakenne "raskas"?

Itse joskus miettinyt, että lihas painaa, painaahan se jos rakennekin on tiivis. Turvonnut.

• Anonyymi

Tuskinpa ja toivottavasti ei. Mä olen täällä vaan kirjottelemassa, eikä yksipuolinen ihastuminen ole kivaa.

• Anonyymi

Minuun on ihastunut useampi nainen, tosin tämä tapahtui toisella palstalla.
      Valokuviani kommentoitiin ahkerasti, mutta uskon että kaikista eniten naisia kosketti mieleni herkkyys.

• Anonyymi

Moderaattori soittelee mulle joka päivä. Olisko se pientä vispilän kauppaa sitten? Päätelkää itse.

• Sinullahan sitten kuumalinja pystyssä🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinullahan sitten kuumalinja pystyssä🥰

Älä kuule muuta 😍😍😍😍

• Anonyymi

Ilman muuta. Palstanaiset unelmoivat salaperäisestä anonyymistä.

• En tiiä, mutta on täällä ainakin vitun ilkeetä porukkaa jutuista päätellen. Pitäkää tunkkinne.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      199
      11814
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5559
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2867
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      17
      2590
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      42
      2479
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2043
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1949
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1921
    9. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      1775
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1747
    Aihe