Niin milloinkas aiot hakea sitä kumppania. Ei sitä kotona istumalla saa?
Milloin sinkku hakee kumppania
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On haettu. Huonolla menestyksellä. Enää ei jaksa
Mihin tästä nyt lähtis, kun on taas niin jäätävän kylmää. Ja koska taas ois lämmintä. Ehkä ens kesänä. Vai jääkö sekin kesä taas väliin. Niinku viime kesä. Edellisen kerran oli lämmintä 2018. Että kaks kesää jääny väliin. no onneks mä en etti enää ketään. Mutta ne jotka ettii niin voi voi. Olin just juoksemassa ja silloin tarkeni, mutta aika kovaa sai mennä, ettei siinä vauhdissa mitään kumppania saa.
- Anonyymi
HC-ätmi ei saa kumppania vaikka tekis mitä. Parempi säästää energiaa ja keskittyä muuhun.
HC-ATM - Anonyymi
En aio koskaan hakemalla hakea. Ja se, ettei hae kumppania jostain deittipalvelusta, ei tarkoita sitä etteikö kumppania voisi löytyä livestä. Se on jokaisen oma asia mistä sitä kumppania hakee, vai hakeeko ollenkaan.
- Anonyymi
En ajatellut koskaan tän aktiivisemmin hakea. Kyllä se sopiva kohdalle osuu, jos on osuakseen. On se osunut ennenkin ja jos ei osu niin ei mulla mitään hätää ole.
- Anonyymi
Mistä niitä haetaan. Het huomenna suunta sinne.
- Anonyymi
Tyhjästä on paha nyhjästä. Ei ole ulkonäköä tarpeeksi asti, joten annan jo olla.
- Anonyymi
Naiset vaan pettää jännämiesten kanssa ja särkee itsensä tuommoisessa touhussa.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/c11d28b3-c3aa-43fd-b04d-3689082b4990 - Anonyymi
Kumppanin voi löytää vain kun juo viinaa ja käy yökerhossa tai bileissä.
Raitis mies istuu yksin kotona eikä tapaa naisia.
t. viinamies - Anonyymi
Saatanallisen ystävällistä naurua.
- Anonyymi
Njaa, eipä tuo parisuhde toisi mitään lisää elämään jota ei jo olisi.
- Anonyymi
Miten niin sohvalla istumalla ja sinkut-palstalta ei löydä ketään? Olen huomattavan suuresti eri mieltä. Puhun ihan kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Tosin ei minun ole koskaan oikeassakaan elämässä tarvinnut edes yrittää tms. Niitä naisia vain on ilmestynyt milloin mistäkin. Olenkohan ns. pillumagneetti? - Anonyymi
Jos ei juo viinaa, ei tapaa koskaan ketään ja masentuu. Viinaa juomalla löytää kumppanin.
T viinamies - Anonyymi
Koko kesä on käyty terasseilla ja baareissa mutta naiset on vaan agressiivisen ylimielisiä ja halveksivia joka tekee heistäkin kyllä niin luotaantyöntäviä ettei viitsi edes kiinnittää mitään huomiota heihin enään.
- Anonyymi
Naisilla kun on vara valita, ja huonot ei kelpaa.
Sitä paitsi miksi ostaa koko lehmää jos joskus tarvitsee lasin maitoa?
Sinkkunainen nauttii vapaudestaan, äijät ulisee ja valittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684