Niin milloinkas aiot hakea sitä kumppania. Ei sitä kotona istumalla saa?
Milloin sinkku hakee kumppania
16
69
Vastaukset
- Anonyymi
On haettu. Huonolla menestyksellä. Enää ei jaksa
Mihin tästä nyt lähtis, kun on taas niin jäätävän kylmää. Ja koska taas ois lämmintä. Ehkä ens kesänä. Vai jääkö sekin kesä taas väliin. Niinku viime kesä. Edellisen kerran oli lämmintä 2018. Että kaks kesää jääny väliin. no onneks mä en etti enää ketään. Mutta ne jotka ettii niin voi voi. Olin just juoksemassa ja silloin tarkeni, mutta aika kovaa sai mennä, ettei siinä vauhdissa mitään kumppania saa.
- Anonyymi
HC-ätmi ei saa kumppania vaikka tekis mitä. Parempi säästää energiaa ja keskittyä muuhun.
HC-ATM - Anonyymi
En aio koskaan hakemalla hakea. Ja se, ettei hae kumppania jostain deittipalvelusta, ei tarkoita sitä etteikö kumppania voisi löytyä livestä. Se on jokaisen oma asia mistä sitä kumppania hakee, vai hakeeko ollenkaan.
- Anonyymi
En ajatellut koskaan tän aktiivisemmin hakea. Kyllä se sopiva kohdalle osuu, jos on osuakseen. On se osunut ennenkin ja jos ei osu niin ei mulla mitään hätää ole.
- Anonyymi
Mistä niitä haetaan. Het huomenna suunta sinne.
- Anonyymi
Tyhjästä on paha nyhjästä. Ei ole ulkonäköä tarpeeksi asti, joten annan jo olla.
- Anonyymi
Naiset vaan pettää jännämiesten kanssa ja särkee itsensä tuommoisessa touhussa.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/c11d28b3-c3aa-43fd-b04d-3689082b4990 - Anonyymi
Kumppanin voi löytää vain kun juo viinaa ja käy yökerhossa tai bileissä.
Raitis mies istuu yksin kotona eikä tapaa naisia.
t. viinamies - Anonyymi
Saatanallisen ystävällistä naurua.
- Anonyymi
Njaa, eipä tuo parisuhde toisi mitään lisää elämään jota ei jo olisi.
- Anonyymi
Miten niin sohvalla istumalla ja sinkut-palstalta ei löydä ketään? Olen huomattavan suuresti eri mieltä. Puhun ihan kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Tosin ei minun ole koskaan oikeassakaan elämässä tarvinnut edes yrittää tms. Niitä naisia vain on ilmestynyt milloin mistäkin. Olenkohan ns. pillumagneetti? - Anonyymi
Jos ei juo viinaa, ei tapaa koskaan ketään ja masentuu. Viinaa juomalla löytää kumppanin.
T viinamies - Anonyymi
Koko kesä on käyty terasseilla ja baareissa mutta naiset on vaan agressiivisen ylimielisiä ja halveksivia joka tekee heistäkin kyllä niin luotaantyöntäviä ettei viitsi edes kiinnittää mitään huomiota heihin enään.
- Anonyymi
Naisilla kun on vara valita, ja huonot ei kelpaa.
Sitä paitsi miksi ostaa koko lehmää jos joskus tarvitsee lasin maitoa?
Sinkkunainen nauttii vapaudestaan, äijät ulisee ja valittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673