Oletko happamaton uusi taikina?

Anonyymi

a. En ole

b. Olen

Neuvooko Jumala kristittyä Joonas seurustelemaan ja syömään yhdessä kristityn Mikko huorintekijän kanssa?

a. Ei neuvo , hänet tulee erottaa seurakunnasta.
b. Neuvoo, kasvakoon rikkavilja yhdessä hyvän viljan kanssa.

Commandohauis

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistä puhe.

• Anonyymi

Minä olen vanhurskautettu Jeesuksen Kristuksen nimessä. Olen yksi vanhurskas henki Jeesuksen kanssa ruumiinjäseneenään. Minun ruumiini on kalliisti ostettu Pyhän Hengen temppeli eikä enää Herran ostettua omakseen enää kuulu minulle harjoittamaan esim. haureutta esiaviollisesti naiseen ryhtymättä vaan kirkastamaan Jeesusta ruumiissani.

Commandohauis

• Onhan mua vaivattu ja hämmennetty, mutta kyllä mä tunnen yhä ihminen olevani 🥖

• Anonyymi

Jeesus söi syntisten kanssa. Kuvitteleeko palvelija olevansa Herraansa parempi?

"Kun Jeesus kaupungista lähtiessään kulki tulliaseman ohi, hän näki Matteus-nimisen miehen istuvan siellä. Jeesus sanoi hänelle: ”Seuraa minua”, ja hän nousi ja lähti seuraamaan Jeesusta.

Jeesus oli sitten aterialla hänen kodissaan. Sinne tuli myös useita publikaaneja ja muita syntisiä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa. Tämän nähdessään fariseukset sanoivat Jeesuksen opetuslapsille: ”Kuinka teidän opettajanne syö yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!”

Jeesus kuuli sen ja sanoi: ”Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Menkää ja tutkikaa, mitä tämä tarkoittaa: ’Armahtavaisuutta minä tahdon, en uhrimenoja.’ En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä.” (Matt. 9:9-13).

• Anonyymi

Muista Commando, että joka kerta kun sinä itse katsot naista himoiten, olet tehnyt jo sydämessäsi huorin !

• Sääntö ei koske heteronaisia eikä homoja.

• Anonyymi

Kirkko voi olla

YKSI
      PYHÄ
      YHTEINEN
      APOSTOLINEN
      JNE.

Jokin noista. Ei tarvii olla Pyhä aina ja kaikkialla.
      Tehkää kaikki kansat opetuslapsiksi....

• Anonyymi

Kirkon tulee olla yksi, pyhä ja apostolinen.

*Sen tulee olla "yksi", sillä opin ja uskon on oltava yksi. On vain yksi oikea oppi. Kaikki muut, sen vastaiset opit ovat harhaoppeja. Jumala ja Hänen Sanansa On Yksi.

Pyhä, apostolinen, kristillinen kirkko ei saa sisältää yhtäkään harhaoppia, vaan sen tulee myös olla:

*Pyhä. Pyhä on pyhyyttä, Jumalan, Kristuksen pyhyyden vaikuttamassa hengessä elämistä ja uskomista. Pyhyyttä ei mitata ihmisen, hänen lihan tekojensa mukaan, vaan yksin Jumalan sanalla, Kristuksen teoilla ja Pyhällä Hengellä. Sillä, onko Kirkon oppi / yksilön USKO Jumalan sanan vaikuttamaa, vai eikö ole. Ihminen ei ole täydellinen, mutta opin, uskon vaikuttajan, sen kohteen ja ohjeen on sitä oltava. Siinä ei saa olla virhettä. Teot eivät koskaan ole, mutta uskon on oltava täydellinen. Mikä tahansa usko ei ole Jumalasta, eikä pelasta. On tiedettävä mitä ja mihin uskoo.

*Apostolinen: Jeesuksen ja Hänen 2000-vuoden takaisten apostoliensa opetuksiin ja henkeen perustuva. Muita apostoleja ei ole. Kaikki apostolinen opetus annettiin näiden 12 kautta.

En tiedä "yhteisestä", mutta sana "katolinen" tarkoittaa "yleistä ja kaikenkattavaa". Tästä en osaa sanoa, koska en tarkoin tunne Katolisen ja / tai Ortodoksisen kirkon teologiaa.

Tämä on ihanne. Mutta ihmisen syntisyys on monessa kohdin estämässä tämän ihanteen toteutumista.

(Kun nyt kerran kysyitte.)

Sph

• Anonyymi

a ekaan.

a tai b tokaan. en osaa tokaan vastata.

• Anonyymi

Rakastatko Israelia?

Pelin saastahenki on se että juuri ennen Majesteettinsa Jeesuksen paluuta kaikki kansat kääntyvät Jerusalemia vastaan.

Se on heille tekona kuin juotu myrkkymalja. Kolmasosa juutalaisia jää henkiin. Hyökkääjiäkin tuhoutuu suuret määrät.

Voisiko IDF taktisesti räjäyttää ison pommin Gogin sodassa hyökkäävän ylivoiman edessä tietäen tuhoutuvansa itsekin mutta saisi hyökkääjät mukaan tuonpuoleiseen.

Ihanassa maassa asuu miljoonia ihania ihmisiä ja heistä kuolee 2/3:s osa.

Ei naurata. Suupieleni ovat alassuin.

Commandohauis

• Anonyymi

Presidentti Sauli Niinistö käveli rautatien torilla, kunnes vastaan tuli adjudantti. ”Saanko vaivata teitä hetkisen, no ette saa, olenko mielestänne pullataikinaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      1768
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1672
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1135
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe