Onko kivaa olla sinkku

Anonyymi

Niin onkos kivaa olla sinkku ja minä en ymmärrä miksi joku haluaa olla aina sinkku?

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas en ymmärrä että joku haluaa notkua kapakoissa perseet olalla silmät harittaen k-set housuissa epätoivoisena yrittämässä sössöttää jotain "fiksua" naisten korvaan. Ja saada pakit kerta toisensa jälkeen.
      En ymmärrä miksi suurimmalla osalla ihmisistä on kauhea hinku löytää joku, kuka vaan, ettei tarvitse olla yksin. Sitten tapellaan, petetään, haukutaan toista, erotaan, etsitään epätoivon vimmalla taas sitä uutta petettävää ja haukuttavaa.
      En millään voi käsittää miten joku voi siitä nauttia ja siihen hinkua?
      Miehet vihaa naisia ja naiset vihaa miehiä, silti pakonomaisesti täytyy yrittää pariutua. Sairasta!

      Olen kyllä kokeillut sitäkin "onnea" mutta onneksi herännyt ja tullut järkiini ja viimeisen suhteen jälkeen päättänyt jäädä sinkuksi. Enkä kadu.
      Sinkkuna olen pystynyt keskittymään työhöni ja vaikka ette uskokaan niin viiden vuoden sisään saanut kolme ylennystä joten palkassa tuntuu myös.
      Olen hankkinut oman asunnon, olen vaihtanut auton parempaan.
      Ja mikä kaikkein tärkeintä olen onnellinen ja elän täyspainoista hyvää elämää!
      Elämän laatu on minulle kaikkein tärkeintä, ja sen saavutin kun jäin sinkuksi. Enkä luovu.
      Työskentelen it-alalla ja tässä on mahdollisuudet auki taivasta myöten. Mitä voisin valittaa?!

      Onnellinen sinkkunainen

      • Anonyymi

        En minäkään ymmärrä. En ole baareissa käynyt 15 vuoteen. Mut naiset kuitenkin haluaa sellaisen juopon miehen kanssa aina seurustella ja sitten ne raittiimmat miehet joutuu olee sinkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä. En ole baareissa käynyt 15 vuoteen. Mut naiset kuitenkin haluaa sellaisen juopon miehen kanssa aina seurustella ja sitten ne raittiimmat miehet joutuu olee sinkkuja.

        Minä en halua juoppoa. Siksi olen ennemmin yksin


      • Anonyymi

        Niinpä. Minä en ainakaan sellaista halua.


    • Anonyymi

      Njaa, eipä parisuhde elämääni parantaisi, todella hyvä näinkin!

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen miehenä.


      • Anonyymi

        Ei kukaan tuollaista vammanjaamaa njaukujaa jaksais katellakaan


    • Anonyymi

      Sinkkuna on hyvä olla

    • En muista oliko se kivaa. Siitä on niin kauan aikaa. Oli se ehkä ainakin rauhallisempaa, möllöttää hiljaa yksin.

      No minä pyöräilin, tanssin ja kuntoilin, tein pihatöitä 2000 neliön tontillani kesät ja talvet, en minä möllöttänyt kotona paikallaan juuri yhtään. Paitsi illat ja yöt.

      • Päivät arkena opiskelin ja/tai kävin töissä. Aina oli ohjelmaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Päivät arkena opiskelin ja/tai kävin töissä. Aina oli ohjelmaa.

        Eikä ollut tietokonetta, ei nettiyhteyksiä, kun vasta 2003 ja silloin en enää ollut sinkku. Ei tullut notkuttua netissä. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Eikä ollut tietokonetta, ei nettiyhteyksiä, kun vasta 2003 ja silloin en enää ollut sinkku. Ei tullut notkuttua netissä. :D

        Korjaan 2004 keväästä.


    • Anonyymi

      En haluakaan, mutta kun on estynyt persoonallisuus häiriö niin ei vaan pysty.

    • Anonyymi

      Mummo on jo yksin,,,,???

    • Anonyymi

      Ei ole kivaa. Ei ole koskaan ketään juttukaveria. Aina pitää olla myös hiljaa ettei naapurit häiriinny.

    • Anonyymi

      "Mut naiset kuitenkin haluaa sellaisen juopon miehen kanssa aina seurustella ja sitten ne raittiimmat miehet joutuu olee sinkkuja"

      Naiset? Ketkä naiset?
      Pistäpä tähän vedenkestävää faktaa pöytään!
      Pelkkä palstatotuus ei riitä todistamaan mitään.

      Sinulla varmaan jo äiti seurusteli ja meni naimisiin juopon kanssa? Onko sinulla sisaria? Heillä kaikilla on tietysti juoppo mies, tai sitten haluavat sellaisen?
      Onko sukusi naiset ylipäätään koukussa juoppoihin niin että kaikki miespuoliset sukulaiset on juoppoja?
      Sillä jo ei, ei väittelläsi ole mitään pohjaa.

    • Anonyymi

      Mielummin sinkku kun jossain tylsässä parisuhteessa jonkun surkeen läheisriippuvaisen kanssa.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Tylsällä ihmisellä on tylsää, tylsimys.


    • Anonyymi

      Ei ole hääviä elää seksittä ja yksin koko elämänsä. Pahimmilla rikollisillakin on rakkautta ja naisia kuten breivikillä ja monella suomalaisilla murhaajilla jotka on naisia tappaneet. Silti naiset niitä rakastaa enemmän kun kilttejä ja tavallisia rumia ätmejä.

    • Anonyymi

      Mitä niin erityisen kivaa parisuhteessa susta sitten on? Oman kokemukseni mukaan varsin fifty fifty on kiva ja vittumainen siinäkin touhussa.

    • Anonyymi

      Niinpä! Kyllä minä nyt suutun entiselle naisystävälleni kuka kuoli! Eli taas on naisten vika?

    • Anonyymi

      Kun helle loppui on alkanut tuntua siltä ettei ole hyvä olla sinkku. Kaipaan läheisyyttä ja sitä että saisi helliä omaa rakasta. Yhteiset harrastukset ja jossain vaiheessa yhteinen arkikin ja yhdessä nukkuminen.

      • Toi helle oli tosi hieno asia. Harvoin täällä Pohjolassa näin hyviä ilmoja on ollut. Mullakin lähti joku ihme limatulppa pois keuhkoista ja oon päässy taas juoksemaan. Nyt vaan kaikilla odotan että kun nää ilmat on olleet niin kamalat, niin jos tulee taas. Että se ventoline ei mulle mitään auta. Vaan ilmat pitää olla hyvät, niin ilma kulkee.


    • No itse ollut tässä sinkku kolmatta kesää, eikä elo ole sen erikoisempaa, kun oli jonkun kanssa, noin arkirytmiltään. Tietty sitä rytmitti jonkin verran hommia niin, että jäi yhteistä aikaa, mikä toisaalta oli rasitekin, että teet työtä sen eteen, että voit olla hetkisen jonkun ihmisen kanssa.

      Tottakai se läheisyys, kosketus, tunteet ja muut oli ihanaa suhteessa ollessa, mutta toisaalta vastapainoksi se hinta niistä oli kova. Oma ihan tavallinen elämä muuttui sen suhteen mukaan pyöriväksi. Tietty sen vois varmasti järjestää paremmin, kuin mitä itsellä ja naisella oli, mutta kuitenkin.

      Sinäällään en kuitenkaan ainakaan näin lapset jo tehneenä pidä suhteessa olemista oleellissesti elämänlaadulle hyvänä ainoastaan. Suhteeseen, jos siinä on, kannattaa kyllä suhtautua vakavasti ja hyvin toisen kanssa sitä suunnitellen. Sitten se ehkä onkin hyvä ja elämänlaatua kohottava lisä. 🤔

      • Vähänkö on vuodet menny äkkiä.


      • Anonyymi

        Ääh. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti. Siinähän se suhde sivussa sutisee, pääasia ettei häiritse elämää liikaa ja välillä panna rytkäytetään.

        Muija kävi kääntymässä kotona, ja häipyi taas. Jee, koko ilta itselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti. Siinähän se suhde sivussa sutisee, pääasia ettei häiritse elämää liikaa ja välillä panna rytkäytetään.

        Muija kävi kääntymässä kotona, ja häipyi taas. Jee, koko ilta itselle!

        Ai niin, se nimimerkki

        -keinovaginamies-


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Vähänkö on vuodet menny äkkiä.

        Eläpä muuta turise. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääh. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti. Siinähän se suhde sivussa sutisee, pääasia ettei häiritse elämää liikaa ja välillä panna rytkäytetään.

        Muija kävi kääntymässä kotona, ja häipyi taas. Jee, koko ilta itselle!

        No kuka ottaa, kuka ei. Siinähän se minesti erimielisyyden alku piileekin. Joillekin suhde on muutakin kuin seksi. 🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No kuka ottaa, kuka ei. Siinähän se minesti erimielisyyden alku piileekin. Joillekin suhde on muutakin kuin seksi. 🤔

        Aivan kohtuudella mennyt jo viistoista vuotta, kun ei jakseta ottaa toisiamme niin vakavasti. Antaa sen hupattaa omiaan, niin ei puutu minunkaan hupatuksiin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kohtuudella mennyt jo viistoista vuotta, kun ei jakseta ottaa toisiamme niin vakavasti. Antaa sen hupattaa omiaan, niin ei puutu minunkaan hupatuksiin.

        -keinovaginamies-

        Joo. Sitten kun kumpikin on pääosin tyytyväinen, eikä hupata kokoajan, että nyt ei toimi, niin mikäs siinä sitten? 😀

        Eikun antaa mennä kun menee hyvin. 😊👌


    • Anonyymi

      Rumat on sinkkuja. On rumia naisia jotka ei kelpuuta rumaa miestä joten ovat sinkkuja koska eivät saa komeaa miestä.

      • Anonyymi

        Ei nk.rumat miehet huoli rumaa naista, hekin tahtovat mieluummin kauniimman naisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nk.rumat miehet huoli rumaa naista, hekin tahtovat mieluummin kauniimman naisen.

        Miks yleensä lihavaa naista pidetään rumana ja laihaa miestä pidetään rumana. Niin siitä on aika vaikee saada paria.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miks yleensä lihavaa naista pidetään rumana ja laihaa miestä pidetään rumana. Niin siitä on aika vaikee saada paria.

        Minä pidän nimenomaan hoikista ja laihoista miehistä - ei tarvitse olla mitään treenattua sixpäckiä eikä pyykkilautavatsaa, kunhan on joko laiha/hoikka tai vaihtoehtoisesti ei hoikkakaan, kunhan vaan normaalipainoinen. Seuraa alan kuitenkin seuraavan kerran hakea vasta kun tavoitan itsekin taas ihannepainoni, koska muuten on melko turhaa hakea hoikkaa miestä jos itsellä liikakiloja.

        Kirjautumaton palstalutka


    • Anonyymi

      Pitkät 7 vuotta sinkkuna olleena voin vastata, että kyllähän se elämä päivä kerrallaan näinkin soljuu, muttei kuitenkaan ole samalla tavalla mahtavaa tai upeaa kuin se olisi, jos olisin suhteessa oikeanlaisen ihmisen kanssa. Toisaalta, ei se ole myöskään yhtä ikävää tai vaivalloista kuin jos olisin suhteessa täysin vääränlaisen ihmisen kanssa. Jonkinlaista tyydytystä elämääni saan kuitenkin pyöräilystä ja valokuvauksesta, eli yksittäisiä ilon hetkiä kykenen kokemaan myös ilman parisuhdetta.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      On kivaa olla ruma ettei tarvii koskaan seurustella eikä kunnella naisten aivotuksia ja tyhmiä juttuja. Rumuus on parasta mitä minulle tapahtui.

    • Toisaalta on ja kun en koskaan oo seurustellut, niin ei muusta tiedä. Toi on ongelma, kun en tiedä naisten maailmasta yhtään mitään tai edes mitä he ajattelee. Mulla on miesvaltanen työpaikka eikä siskoja, eikä saman ikäisiä serkkuja. Että ei voi oikein keltään kysyy.

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä sellaisia, jotka on suhteessa vain kulissina, kun eivät uskalla olla sinkkuna?

    • Anonyymi

      Ei ole kivaa olla sinkku.. kaipaisi rinnalle kumppania.. mutta mistä semmoinen... aina saa olla itse tutustumassa kiinnostumassa naisesta.. ja toisinpäin harvemmin koskaan.

    • Anonyymi

      Ei ole kivaa olla raitis koska naiset syrjii raitista joka ei juo viinaa baareissa. Siksi pitää sinkkukin olla kun ei naiset halua tutustua.

    • Anonyymi

      Mistä sen suhteen saisi kun ei löydä semmoista sopivaa naista mistään?

    • Anonyymi

      Mailman mahtavinta aikaa kyllä! Saa tehdä aivan mitä huvittaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      59
      4444
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      48
      2982
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      137
      2263
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1926
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      71
      1479
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1187
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1090
    8. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1068
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1052
    Aihe