Millaiset hiukset teillä on?

Pohdiskelin tänään hiusten sielunelämää. Aamulla tuli kiire, enkä kerennyt suoristamaan hiuksiani muotovaahdon ja geelin avulla, joten jouduin viettämään päivän koomisen näköisen luontaisen afroni kanssa. Yleensä tosiaan suoristan hiukseni tököttien avulla ja heitän tukan taakse tähän tyyliin: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uuno-turhapuron-mietelmista-koottiin-kirja/2957930. Tosin olen leikannut sivut ja takatukan lyhyiksi.

80

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mul on tyylikäs minivogue

      • Onko luontainen, vai käytätkö paplareita. Aika hauska. Meitä käkkäräpäitä näkee nykyään vähemmän.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Onko luontainen, vai käytätkö paplareita. Aika hauska. Meitä käkkäräpäitä näkee nykyään vähemmän.

        Vähän luontaista kiharaa. Isoilla paplareilla viimeistely.


    • Anonyymi

      Sellaiset karvaisen oloiset jotka kulkee mukana.

      Yt.
      T.

    • Lyhyt. Nyt ollu jo vähän pitempään sivuilta ja takaa 6mm ja päältä pitempi. En kauheasti laittele mun tukkaa, mitä nyt pesen. Mun tukka on niin piikkisuora ja aika jäykkä, ettei sitä kauheasti voi millään aineella laitella ja lisäksi tuuhee. Varsinkin silloin, kun oli pitkä tukka ja vielä sillonkin, kun oli polkka, niin tukkaa ei voinnu kauheesti laitella mitenkään, roikkui vain pitkin kasvoja ja välillä silmillä, jos ei ollu kiinni. KIhartaakaan ei mun tukkaa oikein voi (eikä nyt ees tartte, kun on lyhyt), kun ein siinä kiharatkaan niin kauheesti pysy.

    • Tää on enemmän tai vähemmän sellanen, kun monilla miehillä ja pojilla näkyy olevan ja joillain tytöillä ja naisillakin eli sivuilta ja takaa enemmän tai vähemmän siili ja päältä roikkuu enemmän tai vähemmän tukkaa.

    • Suurin piirtein tällainen näky tulee aamuisin vastaan peilistä, ja vailla mitään tököttejä:

      https://aijaa.com/jDAtIK

      Violetin tilalla on vaalea, mutta muuten aika lailla identtinen joka aamun lookki.

      • Sähäkkä. 😄👍


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sähäkkä. 😄👍

        (Keskustelet itsesi kanssa jos et huomannut aiemmin).


      • Anonyymi kirjoitti:

        (Keskustelet itsesi kanssa jos et huomannut aiemmin).

        Öö, en.


      • Anonyymi

        Mulla on vähä samaa tyyliä mutt ruskean sävyset ja lyhyemmät nyt kun pari viikkoa sitten kävin kampaajalla. Aamulla joskus teetättää työtä saada tukkaa asettumaan oikein, mun tukalla tuntuu olevan oma tahto, ei pysy mallissaan mun tahdon mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähä samaa tyyliä mutt ruskean sävyset ja lyhyemmät nyt kun pari viikkoa sitten kävin kampaajalla. Aamulla joskus teetättää työtä saada tukkaa asettumaan oikein, mun tukalla tuntuu olevan oma tahto, ei pysy mallissaan mun tahdon mukaan.

        Mulla samoin. Vielä kun takaraivossa on pieni kiehkura jolla on aivan oma elämä, ja joka sojottaa välillä sinne sun tänne, niin aika omapäinen toi mun tukka on.


    • Anonyymi

      Puoliselkään ulottuvat tummanruskeat hiukset luonnonkiharoilla.
      Pitäisi parturissa käydä mutta ei huvita koronan takia vähemmän kosketuksia.

    • Anonyymi

      Vikillä on hyvät. Onko ne sen omat?

    • On sanottu että melko samanlaiset kuin yhdellä 80-luvun filmitähdellä. En nyt muista sen nimeä.

      • Anonyymi

        Gere?


      • Anonyymi

        Ron Jeremy


      • Anonyymi

        Benny Hill-flera Sergeillä on.


      • Anonyymi

        Rosvo-Roope Kardemumman yössä?


      • Anonyymi

        Bruce Willis?


      • Anonyymi

        Ron Jeremy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ron Jeremy?

        Ai se oli jo mainittu. Noh, Jenna Jameson?


    • Anonyymi

      Yhdet hieman rölligermaiset

      • Meillä on vähän saman tyyppinen kampaus :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Meillä on vähän saman tyyppinen kampaus :D

        Mut sä olet tumma? :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mut sä olet tumma? :)

        Tummaksi ne minua sanovat, vaikka omasta mielestä on lähinnä vaaleanruskeat hiukset.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tummaksi ne minua sanovat, vaikka omasta mielestä on lähinnä vaaleanruskeat hiukset.

        Okei, mutta varmaan tummempi kun minä? Mä olen aika vaalea (kuten kuvasta näkyy) ja huomasin että aurinko on polttanut vauhtiraidat taas vasemmalle.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei, mutta varmaan tummempi kun minä? Mä olen aika vaalea (kuten kuvasta näkyy) ja huomasin että aurinko on polttanut vauhtiraidat taas vasemmalle.

        On tummemmat joo. Lapsena olin tosin platinablondi. Iän myötä ovat kuitenkin tummuneet vuosi vuodelta.




      • Anonyymi

        Äiti <3

        t. esikoistytär


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äiti <3

        t. esikoistytär

        Lapset nukkuu tuohon aikaa. Minäkin sikeesti kuin sika sängyssäni. :)


      • Anonyymi

        Etsimäsi kuva on poistunut tai poistettu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsimäsi kuva on poistunut tai poistettu

        Kuvassa oli vaan geelillä sliipattu lettini. Ei mitään erikoisempaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Lapset nukkuu tuohon aikaa. Minäkin sikeesti kuin sika sängyssäni. :)

        Hyvä, että nukut sikeästi. Itse saatan herätä keskellä yötä, jos esim. olkapäihin ja niskaan ottaa, jos joutuu menemään vessaan, jos asiat pyörii päässä, jos on liian kuuma tai liian kylmä ja sit en ainakaan hetkeen pysty nukkumaan. Mutta jos mitään häiriötekijöitä ei ole tai on hyvin vähän, olen myös nukkunut kuin puulla päähän lyötynä.

        Viime yönä en saanut kunnolla unta, kun olkapäihin ja niskaan otti ja menin vähäksi aikaa nukkumaan olohuoneen lattialle, kun en pystynyt sängyssä oleen (tosin en pystynyt sitten lattiallakaan nukkumaan). Sain keväällä tädiltä ja tädin mieheltä uuden patjan (täti oli ostanut alunperin ukille patjan, mutta jostain syystä ei sopinut hänelle). Aluksi tuntui, että patja on hyvä, mutta nyt ajan saatossa on alkanut olkapäihin ottamaan ja niskaan. En sitten tiedä onko vika siinä, ettei tyyny sovi yhteen patjan kanssa (tempur-tyyny, tavallisen tyynyn mallinen). Patja on aika jäykkä enkä oo tottunu ihan niin jäykkiin. Tosin viime viikkoina olen myös istunut aika paljon parvekkeella ja tässä tietsikan ääressä eikä liikuntaa eli kävelyä ole tullut ihan niin paljon, kun on ollut helteitä, että sekin voi vaikuttaa. Olen viimepäivinä alkanut hieman karsastaa nukkumaanmenoa juuri sen takia, jos olkapäihin ja niskaan taas ottaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä, että nukut sikeästi. Itse saatan herätä keskellä yötä, jos esim. olkapäihin ja niskaan ottaa, jos joutuu menemään vessaan, jos asiat pyörii päässä, jos on liian kuuma tai liian kylmä ja sit en ainakaan hetkeen pysty nukkumaan. Mutta jos mitään häiriötekijöitä ei ole tai on hyvin vähän, olen myös nukkunut kuin puulla päähän lyötynä.

        Viime yönä en saanut kunnolla unta, kun olkapäihin ja niskaan otti ja menin vähäksi aikaa nukkumaan olohuoneen lattialle, kun en pystynyt sängyssä oleen (tosin en pystynyt sitten lattiallakaan nukkumaan). Sain keväällä tädiltä ja tädin mieheltä uuden patjan (täti oli ostanut alunperin ukille patjan, mutta jostain syystä ei sopinut hänelle). Aluksi tuntui, että patja on hyvä, mutta nyt ajan saatossa on alkanut olkapäihin ottamaan ja niskaan. En sitten tiedä onko vika siinä, ettei tyyny sovi yhteen patjan kanssa (tempur-tyyny, tavallisen tyynyn mallinen). Patja on aika jäykkä enkä oo tottunu ihan niin jäykkiin. Tosin viime viikkoina olen myös istunut aika paljon parvekkeella ja tässä tietsikan ääressä eikä liikuntaa eli kävelyä ole tullut ihan niin paljon, kun on ollut helteitä, että sekin voi vaikuttaa. Olen viimepäivinä alkanut hieman karsastaa nukkumaanmenoa juuri sen takia, jos olkapäihin ja niskaan taas ottaa.

        Niskajumppaa, mobilat, kylmägeeli? :)

        Mullakin on yli vuoden särkenyt kaularankaa ja päätä melkein päivittäin. Kipulääkkeitä joutunut käyttämään turhan ahkeraan, oireilee jo vatsa. Toivottavasti tulee pian aika fysiatriaan. Neurokirurgi ei näe leikkausperusteita, joten kuntoutukseen ohjaavat ja ammatillista jotain. Mitä lie.

        Koitappa ostaa paksu pehmeämpi petari ja toisenlainen tyyny. Tempur on itselleni huono. On ollut monia erilaisia tyynyjä. Ne perustyynyt saattaa joskus toimia paremmin. :)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä, että nukut sikeästi. Itse saatan herätä keskellä yötä, jos esim. olkapäihin ja niskaan ottaa, jos joutuu menemään vessaan, jos asiat pyörii päässä, jos on liian kuuma tai liian kylmä ja sit en ainakaan hetkeen pysty nukkumaan. Mutta jos mitään häiriötekijöitä ei ole tai on hyvin vähän, olen myös nukkunut kuin puulla päähän lyötynä.

        Viime yönä en saanut kunnolla unta, kun olkapäihin ja niskaan otti ja menin vähäksi aikaa nukkumaan olohuoneen lattialle, kun en pystynyt sängyssä oleen (tosin en pystynyt sitten lattiallakaan nukkumaan). Sain keväällä tädiltä ja tädin mieheltä uuden patjan (täti oli ostanut alunperin ukille patjan, mutta jostain syystä ei sopinut hänelle). Aluksi tuntui, että patja on hyvä, mutta nyt ajan saatossa on alkanut olkapäihin ottamaan ja niskaan. En sitten tiedä onko vika siinä, ettei tyyny sovi yhteen patjan kanssa (tempur-tyyny, tavallisen tyynyn mallinen). Patja on aika jäykkä enkä oo tottunu ihan niin jäykkiin. Tosin viime viikkoina olen myös istunut aika paljon parvekkeella ja tässä tietsikan ääressä eikä liikuntaa eli kävelyä ole tullut ihan niin paljon, kun on ollut helteitä, että sekin voi vaikuttaa. Olen viimepäivinä alkanut hieman karsastaa nukkumaanmenoa juuri sen takia, jos olkapäihin ja niskaan taas ottaa.

        Mulle tulee aina hillitön tarve saada hieroa, kun joku valittaa jumeja.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niskajumppaa, mobilat, kylmägeeli? :)

        Mullakin on yli vuoden särkenyt kaularankaa ja päätä melkein päivittäin. Kipulääkkeitä joutunut käyttämään turhan ahkeraan, oireilee jo vatsa. Toivottavasti tulee pian aika fysiatriaan. Neurokirurgi ei näe leikkausperusteita, joten kuntoutukseen ohjaavat ja ammatillista jotain. Mitä lie.

        Koitappa ostaa paksu pehmeämpi petari ja toisenlainen tyyny. Tempur on itselleni huono. On ollut monia erilaisia tyynyjä. Ne perustyynyt saattaa joskus toimia paremmin. :)

        Tää tempur on auttanut mua siihen, että niska ei oo aamulla ihan kierossa eikä pää ihan sumussa. Tavallisilla tyynyillä monesti mun pää saattaa olla enemmän tai vähemmän kierossa. Entisten patjojen kanssa tempur sopi ihan hyvin yhteen, ei ainakaan ottanu olkapäihin niin paljon eikä niskaan.

        Mun niska ja hartiat saattaa muutenkin kipeytyä melko helposti. Ei tää mun niin sanottu tietokonetuolikaan ole mikään paras mahollinen (naputtelen tätä tietsikkaa ruokapöydän äärestä ja ruokapöydän tuolilla istun).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tää tempur on auttanut mua siihen, että niska ei oo aamulla ihan kierossa eikä pää ihan sumussa. Tavallisilla tyynyillä monesti mun pää saattaa olla enemmän tai vähemmän kierossa. Entisten patjojen kanssa tempur sopi ihan hyvin yhteen, ei ainakaan ottanu olkapäihin niin paljon eikä niskaan.

        Mun niska ja hartiat saattaa muutenkin kipeytyä melko helposti. Ei tää mun niin sanottu tietokonetuolikaan ole mikään paras mahollinen (naputtelen tätä tietsikkaa ruokapöydän äärestä ja ruokapöydän tuolilla istun).

        Uusi patja sitten ja niskajumppaa. Tiiän nuo niska ja hartiajumit, ne 7 iässä alkoi ja yhä niitä on. Ikäviä ja osaa olla invalidisoivia, vaikkei pysyvästi mutta hetkittäin.

        Ootko käynyt hierojalla? Vois auttaa jos kävisit jonkun 5-10 kerran sarjankin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niskajumppaa, mobilat, kylmägeeli? :)

        Mullakin on yli vuoden särkenyt kaularankaa ja päätä melkein päivittäin. Kipulääkkeitä joutunut käyttämään turhan ahkeraan, oireilee jo vatsa. Toivottavasti tulee pian aika fysiatriaan. Neurokirurgi ei näe leikkausperusteita, joten kuntoutukseen ohjaavat ja ammatillista jotain. Mitä lie.

        Koitappa ostaa paksu pehmeämpi petari ja toisenlainen tyyny. Tempur on itselleni huono. On ollut monia erilaisia tyynyjä. Ne perustyynyt saattaa joskus toimia paremmin. :)

        Mulla oli ennen voltarenia ja välillä oon ottanu särkytablettia, jos tartten rentoutusta lihasjumeihin, mut ei särkylääkettäkään viittis kauheen useesti käyttää. Kunhan ei oo enää helteitä, niin lähen liikenteeseen. Olis syksyllä ostettava uudet kengätkin ja jotain muuta, jos löydän, niin onpahan asiointia senkin puolesta keskustaan ja muutenkin on helpompi asioida, käydä ruokakaupassa, kirjastossa jne. Ja kävelen luonnonhelmassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla oli ennen voltarenia ja välillä oon ottanu särkytablettia, jos tartten rentoutusta lihasjumeihin, mut ei särkylääkettäkään viittis kauheen useesti käyttää. Kunhan ei oo enää helteitä, niin lähen liikenteeseen. Olis syksyllä ostettava uudet kengätkin ja jotain muuta, jos löydän, niin onpahan asiointia senkin puolesta keskustaan ja muutenkin on helpompi asioida, käydä ruokakaupassa, kirjastossa jne. Ja kävelen luonnonhelmassa.

        Liikuntaa maltillisesti, helpottaa.


      • Anonyymi

        Etsimäsi kuva on poistunut tai poistettu????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsimäsi kuva on poistunut tai poistettu????

        Juu, poistin sen. Mulla on tunnukset aijaalla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Uusi patja sitten ja niskajumppaa. Tiiän nuo niska ja hartiajumit, ne 7 iässä alkoi ja yhä niitä on. Ikäviä ja osaa olla invalidisoivia, vaikkei pysyvästi mutta hetkittäin.

        Ootko käynyt hierojalla? Vois auttaa jos kävisit jonkun 5-10 kerran sarjankin.

        Oottekos niskavaivaiset koskaan kokeilleet nukkua ilman tyynyä?

        Ja sitten olisi hyvä opetella pysymään ryhdissä. Myös istuessa.

        Netistä löytyy myös hyviä jumppaliikkeitä niskaan ja ns. emännän kyhmyn oikaisuun (niskavaivaisilla naisilla on kaikilla kyttyrä niskassa).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oottekos niskavaivaiset koskaan kokeilleet nukkua ilman tyynyä?

        Ja sitten olisi hyvä opetella pysymään ryhdissä. Myös istuessa.

        Netistä löytyy myös hyviä jumppaliikkeitä niskaan ja ns. emännän kyhmyn oikaisuun (niskavaivaisilla naisilla on kaikilla kyttyrä niskassa).

        Olen toki. 38 vuodessa on kokeiltu monenmonituista millä kivut välttäisi ja niistä eroon pääsisi.

        Mullakin on kyfoosi, mutta se on periytyväkin. Eikä oikene jumpalla. Se on siinä elämän loppuun asti. Vanhana olen Notredamen kellonsoittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oottekos niskavaivaiset koskaan kokeilleet nukkua ilman tyynyä?

        Ja sitten olisi hyvä opetella pysymään ryhdissä. Myös istuessa.

        Netistä löytyy myös hyviä jumppaliikkeitä niskaan ja ns. emännän kyhmyn oikaisuun (niskavaivaisilla naisilla on kaikilla kyttyrä niskassa).

        Perustyyny on ainakin niskantappaja, vaikka niskavaivoja ei minulla olekaan. Siksi käytän vain tyynyjä, joissa on ommel keskellä. Ne pitävät muodon paremmin ja tukevat niskaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Olen toki. 38 vuodessa on kokeiltu monenmonituista millä kivut välttäisi ja niistä eroon pääsisi.

        Mullakin on kyfoosi, mutta se on periytyväkin. Eikä oikene jumpalla. Se on siinä elämän loppuun asti. Vanhana olen Notredamen kellonsoittaja.

        Taino lordoosi, kyfoosi kaularangassa ja S mallinen skolioosi alaselässä. Ja savolaisetko muka on kieroja? :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Taino lordoosi, kyfoosi kaularangassa ja S mallinen skolioosi alaselässä. Ja savolaisetko muka on kieroja? :D

        Niin ja lumbaalinen lordoosi lannerangassa.


    • Anonyymi

      Pitkät luonnonkiharat, suht isoilla kiharoilla.

    • Mies saisi slaakin jo hiuksistani ottaisin kuvan.

    • Anonyymi

      Mulla on "tukka" kuin Pelle Hermannilla :( En tiennyt finatabuista tarpeeksi ajoissa ja nyt nolottaa mennä hiustensiirtoon.

      • Finat eivät ole kovin terveellisiä. Kannattaa perehtyä mihin ryhtyy, jos niitä meinaa popsia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Finat eivät ole kovin terveellisiä. Kannattaa perehtyä mihin ryhtyy, jos niitä meinaa popsia.

        No ihan yhtä terveellisiä ne on kun mikä vaan muukin lääke. Mutta myöhästä se mulla nyt on, kun on tukka käynyt niin harvaksi. Ei nekään tabut sentään kuolleita hiuksia saa takas kasvamaan. Kokokaljuna näytän joltain avaruuseläimeltä että sekään ei oo mikään vaihtoehto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ihan yhtä terveellisiä ne on kun mikä vaan muukin lääke. Mutta myöhästä se mulla nyt on, kun on tukka käynyt niin harvaksi. Ei nekään tabut sentään kuolleita hiuksia saa takas kasvamaan. Kokokaljuna näytän joltain avaruuseläimeltä että sekään ei oo mikään vaihtoehto.

        Joskus olen kuullut, että hiustensiirron yhteydessä suositeltaisiin aloittamaan finan syönnin. En tiedä onko vaan legendaa. Toisaalta käy järkeen. Hiustensiirrosta ei ole paljoa apua jos siitä ympäriltä tukka lähtee sitten kuitenkin.

        Ite näytän tosi rumalta ja vanhalta kaljuna. Päätin kuitenkin aikoinaan, että antaa tukan lähteä, vaikka ei se kivaa ole. En halua kemiallista kastraatiota tehdä. Ja hiustensiirtoon en viitsi lähteä. Ihan sama näyttää persereiältä. Kasvattaa vaan kunnon parran kaljun kaveriksi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joskus olen kuullut, että hiustensiirron yhteydessä suositeltaisiin aloittamaan finan syönnin. En tiedä onko vaan legendaa. Toisaalta käy järkeen. Hiustensiirrosta ei ole paljoa apua jos siitä ympäriltä tukka lähtee sitten kuitenkin.

        Ite näytän tosi rumalta ja vanhalta kaljuna. Päätin kuitenkin aikoinaan, että antaa tukan lähteä, vaikka ei se kivaa ole. En halua kemiallista kastraatiota tehdä. Ja hiustensiirtoon en viitsi lähteä. Ihan sama näyttää persereiältä. Kasvattaa vaan kunnon parran kaljun kaveriksi.

        Ei tarvii finaa syödä ainakaan vanhemmalla iällä siirteen jälkeen. Näihin on vähän erilaisia tekniikoita riippuen klinikasta ja potilaan tilanteesta. Pääsääntöisesti siirre on kuitenkin mallia pysyvä, koska koko hiuspohja korvataan. Ja yleensä sitä kaljuuntuu vaan tietyltä alueelta, jonka alkuperäisessä hiuspohjassa siis on tuo geneettinen ominaisuus. Siirre voidaan ottaa päästä sellaiselta alueelta, missä tätä samaa ominaisuutta ei ole ja näin uutta kaljuuntumista ei pitäisi enää tapahtua tuolla kohdealueella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii finaa syödä ainakaan vanhemmalla iällä siirteen jälkeen. Näihin on vähän erilaisia tekniikoita riippuen klinikasta ja potilaan tilanteesta. Pääsääntöisesti siirre on kuitenkin mallia pysyvä, koska koko hiuspohja korvataan. Ja yleensä sitä kaljuuntuu vaan tietyltä alueelta, jonka alkuperäisessä hiuspohjassa siis on tuo geneettinen ominaisuus. Siirre voidaan ottaa päästä sellaiselta alueelta, missä tätä samaa ominaisuutta ei ole ja näin uutta kaljuuntumista ei pitäisi enää tapahtua tuolla kohdealueella.

        Tarkoitin siis oman kaljuuntumisen etenemistä. Mutta mikäli tietää ettei kaljuuntuminen enää etene, niin hyvä homma.

        Kannattaa vaan sitten valita klinikka huolella. Tuntuu olevan käsityötä ja tulokset ovat hyvin vaihtelevia. Monella on FUE:t tippuneet pois, kun on väärin laitettu. Lisäksi ulkomailla kuka tahansa kaduntallaaja saa tehdä hiussiirteen. Eivät siis todellakaan ole mitään kirurgeja ja tulos on sitten sen mukainen.


    • Anonyymi

      Vaaleat, pitkähköt luonnonkiharat. Kiharoiden esiinsaaminen vaatii tosin erinäisiä aineita. Mut nyt kesällä oon "käyttänyt" kiharoita. Kylmempiin aikoihin föönään pesun jälkeen kuivaks ja silloin ne jää suoriksi. Mut jos on kostea ilma, saattaa vähän kihartua.

    • Anonyymi

      Sellaset sopivat joita sulla ei oo etkä saa.

    • Anonyymi

      Mullon aika kiharat ja tuuheat. Puolen vuoden ikäiseksi oli tummat kiharat, sit vaalenivat pikkuhiljaa.

    • Anonyymi

      Pitkät. Pitkät ja hieman taipuisat, ei kiharat.
      Minulla on aina ollut pitkä tukka koska hiukseni kasvavat todella nopeasti. Perinyt sen isältäni. (Olen nainen).
      En leikkauta tukkaani, se saa kasvaa paitsi latvoja välillä leikkelen itse.
      Jos alan sitä leikkautella saan juosta kampaajalla joka kolmas viikko saadakseni sen pysymään edes jossain muodossa ja mallissa, en jaksa eikä huvita.
      Hiukseni pesen shampoolla, en käytä hoitoaineita tai muitakaan tököttejä. Saa kuivua vapaana. Silloin tällöin laitan hieman öljyhoitoa latvoihin.
      Näillä on menty eikä muuta kaivattu. Pidän hiukset kiinnitettynä ylös jotta eivät roiku tiellä ja työni takia se on pakko. Olen sairaanhoitaja enkä voi enkä saa antaa hiusten roikkua vapaana.
      Tosin kerran, vuosia sitten ajelutin tukkani pois! Oli sellainen millin siili, ja tykkäsin siitä kovasti. Sopi minulle tosi hyvin. Olen taas alkanut ajatella että jos tekisi saman tempun taas.

      Lapsena muistan kun hiuksiani ihailtiin ja minua harmitti kun äitini pakotti pitämään ne letillä! Koulussa usein revin hiuslenkit pois mutta kun tulin kotiin niin kiiruusti letit takaisin. Isompana sitten aloin päättää itse ja pidin enimmäkseen auki, paitsi työelämässä siis pidettävä pois tieltä.

    • Anonyymi

      Hiukset? Onko joillakin hiuksia? Ehkä tämä oli sitten suunnattu enemmänkin naisille?

    • Etkös sä ole semmonen pipoparta?


    • Anonyymi

      Pitkät ja suorat, luonnostaan tummahkon/keskiruskeat, mutta usein värjään punaruskeiksi.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Aika kivat. Ei pitkät, ei lyhyet, ei kovin kiharat, ei kovin suorat ja vähän kaiken väriset. Yleisvaikutelma tummahko vaalea, tai suorastaan blondi, jos mustaan vertaa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Sateenkaari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaari?

        Valkoinen, vaalea, punertava, oranssihtava, ruskea, harmaa, musta. Semmoinen sateenkaaren väri hiuksissa.

        - Sheena


    • Minulla on keskiruskeat, puoliselkään ylettyvät ja hieman kihartavat hiukset. Pidän niitä yleensä kiinni ihan käytännön syistä.

      Viimeaikoina olen innostunut jopa letittämään niitä. Eli sellaiset minulla.

      • Letit ovat kauniita naisella.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Letit ovat kauniita naisella.

        Minä kun laitan letit, näytän ihan pikkutytöltä. Mulla oli tässä taannoin saparoletit ja kaikki oli ihan sitä mieltä että puuttui vain babydolli-asu.

        Tosin letit sopivat minulle...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä kun laitan letit, näytän ihan pikkutytöltä. Mulla oli tässä taannoin saparoletit ja kaikki oli ihan sitä mieltä että puuttui vain babydolli-asu.

        Tosin letit sopivat minulle...

        Miksiköhän letit mielletään vaan lasten jutuksi? Ja kyllä minä olen nähnyt komeita lettejä ihan aikuisilla naisilla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Miksiköhän letit mielletään vaan lasten jutuksi? Ja kyllä minä olen nähnyt komeita lettejä ihan aikuisilla naisilla.

        No mulla se johtuu muistakin tekijöistä.. ensinnäkin olen pienikokoinen kuin lapsi.. toisekseen minulla on suurehkot, kauniit silmät, kolmannekseen näytän ikäistäni nuoremmalta ja siihen pakettiin kun laitetaan saparoletit ja värikäs pukeutuminen niin näytän ihan pikkutytöltä.

        Mutta se ei minua haittaa että näytän ikäistäni nuoremmalta.. nuorempana siitä oli enemmänkin haittaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mulla se johtuu muistakin tekijöistä.. ensinnäkin olen pienikokoinen kuin lapsi.. toisekseen minulla on suurehkot, kauniit silmät, kolmannekseen näytän ikäistäni nuoremmalta ja siihen pakettiin kun laitetaan saparoletit ja värikäs pukeutuminen niin näytän ihan pikkutytöltä.

        Mutta se ei minua haittaa että näytän ikäistäni nuoremmalta.. nuorempana siitä oli enemmänkin haittaa.

        Ei se ole kyllä ollenkaan huono ominaisuus. Toki nuorempana se tuntuu varmasti loukkaavalta, mutta mikäs siinä katsellessa kun muut kurttuuntuvat ja itse on ikinuori.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei se ole kyllä ollenkaan huono ominaisuus. Toki nuorempana se tuntuu varmasti loukkaavalta, mutta mikäs siinä katsellessa kun muut kurttuuntuvat ja itse on ikinuori.

        Minäkin kovasti odotan ryppyjäni.. olen 47 ja pikkuisen on silmäkulmissa naururyppyä, mutta siinä kaikki.

        Nuorempana oli hankaluuksia ikärajojen kanssa. Piti olla paperit mukana kaikkialle.
        Stidejä ei saanut ostettua ilman papereita edes täysi-ikäisenä.. tai että Lintsillä piti todistaa laitteen portilla ikä. Silloin ei ollut pituusrajoja vaan ikärajat.

        Myöhemmin kun olin jo perheellistynyt ja kuljetin poikaani vaunuissa, papparaiset luuli että kuljetin nukenvaunuja.
        Siis oikeasti ei ollut kivaa näyttää itseään nuoremmalta, kaikkea hankaluutta oli poikinensa.

        Mutta nykyään saan nauttia jo rauhassa aikuisuuden suomista vapauksista. Aina silloin tällöin kaupan kassa saattaa pyytää papereita näytille, mutta muutoin ei nuorekkuuteni enää häiritse.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minäkin kovasti odotan ryppyjäni.. olen 47 ja pikkuisen on silmäkulmissa naururyppyä, mutta siinä kaikki.

        Nuorempana oli hankaluuksia ikärajojen kanssa. Piti olla paperit mukana kaikkialle.
        Stidejä ei saanut ostettua ilman papereita edes täysi-ikäisenä.. tai että Lintsillä piti todistaa laitteen portilla ikä. Silloin ei ollut pituusrajoja vaan ikärajat.

        Myöhemmin kun olin jo perheellistynyt ja kuljetin poikaani vaunuissa, papparaiset luuli että kuljetin nukenvaunuja.
        Siis oikeasti ei ollut kivaa näyttää itseään nuoremmalta, kaikkea hankaluutta oli poikinensa.

        Mutta nykyään saan nauttia jo rauhassa aikuisuuden suomista vapauksista. Aina silloin tällöin kaupan kassa saattaa pyytää papereita näytille, mutta muutoin ei nuorekkuuteni enää häiritse.

        Minä olin nuorempana ikäistäni nuoremman näköinen, mutta joskus 25:a rupsahdin ja aloin näyttämään ikäiseltäni. Olisipa jännä tietää, miksi toiset vaan näyttävät nuorilta, mutta toiset rupsahtavat sitten ajan kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olin nuorempana ikäistäni nuoremman näköinen, mutta joskus 25:a rupsahdin ja aloin näyttämään ikäiseltäni. Olisipa jännä tietää, miksi toiset vaan näyttävät nuorilta, mutta toiset rupsahtavat sitten ajan kanssa.

        Kaipa se on sattuman kauppaa. Kyllä minäkin olen alkanut rupsakoitumaan.. olenhan jo melkein viisikymppinen.. ja elämä jättää jälkensä.
        Oli kiva taas vaihtaa sananen kanssasi, mutta ny pitää painella pehkuihin. Hyvää yötä..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kaipa se on sattuman kauppaa. Kyllä minäkin olen alkanut rupsakoitumaan.. olenhan jo melkein viisikymppinen.. ja elämä jättää jälkensä.
        Oli kiva taas vaihtaa sananen kanssasi, mutta ny pitää painella pehkuihin. Hyvää yötä..

        Hyviä öitä :)


    • Minä leikkautan 5-6 viikoin hiukset ja värjään ne. Tyyli on hoviparturin käsissä, samoin väri.

      Yksi pyyntö on vaan. Helppohoitoinen.

      Ostan shamboon myös mukaan ja homma toimii kuin kello.

      Nyt taisin saada naiselta korona-altistuksen, mutta sellaista tää aika on. Uudestaan taas 31.8. 😀

    • Anonyymi

      Pitkät, paksut, suorat ja luonnostaan mustat, T. Nainen 29v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe