Salaatko tapahtuneen

Anonyymi

Milloin aiot kertoa meille, että olette eronneet?

60

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten kun aika on kypsä.

• Anonyymi

En ajatellut kertoa koskaan.

• Anonyymi

Kaikki tapahtumat ei pitäis kuulua palstahöpinöihin.

• Anonyymi

Eräs rekattu on eronnut ja asia ei kuulu palstalle. Pysythän vaiti.

• Anonyymi

Jazuli?!

• Anonyymi

Sun viestisi kertoo kaiken oleellisen sinusta itsestäsi: sysipaska sisus.

xLiner

• Anonyymi

Ei kai tänne kukaan ilmoita onko eronnut vai ei ja mitä se muille edes kuuluu.

• Anonyymi

Jiimen ilmoitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen ilmoitti

Kyllä he molemmat ovat sen ilmoittaneet palstalla jo aikapäiviä sitten. Joskus keväällä taisi olla.

Näitä ilmoituksiahan tehdään sen vuoksi että palstalla seuraavana jonossa oleva kiinnostunut ottaisi yhteyttä.

Hullua hommaa edes etsiä täältä seuraa saati sitten sitä seuraavaa seuraa.

• Olipas, olipas se. Onneksi ehdin nielasta kahvini, ettei menny väärähän kurkkuun. Kas kun ei ylläpito ole poistanut jo..

• MCMLXXVI kirjoitti:

Olipas, olipas se. Onneksi ehdin nielasta kahvini, ettei menny väärähän kurkkuun. Kas kun ei ylläpito ole poistanut jo..

Pikkasen aggressiivinen butch.

• Anonyymi

Olihan siinä… äänet pois ja omaa mielikuvitusta mukaan niin kyllä tolla muutaman kerran runkkaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olihan siinä… äänet pois ja omaa mielikuvitusta mukaan niin kyllä tolla muutaman kerran runkkaisi.

Poket on vähän tuollasia usein, yks johtoisia ja vuorovaikutus puuttuu. Kemia puuttuu, menee tuollaseksi "lihan" rajuksi pyörittelyksi. Toinen on altavastaajan asemassa.

Intohimo on muutakin kun toimintaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä he molemmat ovat sen ilmoittaneet palstalla jo aikapäiviä sitten. Joskus keväällä taisi olla.

Näitä ilmoituksiahan tehdään sen vuoksi että palstalla seuraavana jonossa oleva kiinnostunut ottaisi yhteyttä.

Hullua hommaa edes etsiä täältä seuraa saati sitten sitä seuraavaa seuraa.

Mahtaako kukaan varsinaisesti edes etsiä täältä seuraa? Mutuilen, että ihan tsäkää, jos täällä törmää ihmisiin joihin haluaa tutustua myös irl. Ehkä silloin enemmän, kun oli privaviestien käyttö rekatuilla nimimerkin yhteydessä.

Aika harvassa on ne joihin tosiaan irl huvittais tutustua keskustelupalstojen kautta. Näissä on puolensa ja puolensa. Hyvät ja huonot. Tyylikin on muuttunut vuosien aikana jotenkin toisenlaiseksi. Ei ihmiset enää kiinnostu kestään, kuten ennen, missään.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Mahtaako kukaan varsinaisesti edes etsiä täältä seuraa? Mutuilen, että ihan tsäkää, jos täällä törmää ihmisiin joihin haluaa tutustua myös irl. Ehkä silloin enemmän, kun oli privaviestien käyttö rekatuilla nimimerkin yhteydessä.

Aika harvassa on ne joihin tosiaan irl huvittais tutustua keskustelupalstojen kautta. Näissä on puolensa ja puolensa. Hyvät ja huonot. Tyylikin on muuttunut vuosien aikana jotenkin toisenlaiseksi. Ei ihmiset enää kiinnostu kestään, kuten ennen, missään.

Mut ennen jotenkin suhtauduttiin toiseen kirjoittajaan niin, että siellä on ihminen toisessakin päässä eikä voi kohdella miten sattuu. Nykyään tää touhu on kuin robottilassa. Tunteetonta touhua.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Olipas, olipas se. Onneksi ehdin nielasta kahvini, ettei menny väärähän kurkkuun. Kas kun ei ylläpito ole poistanut jo..

Minä en katsokaan sitä, mitä siellä on. Ylläpidon pitäisi poistaa se linkki. Mitäs aamuun kuuluu? Itse kävin kaupungilla jo kahvilla ja kaupassa.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Minä en katsokaan sitä, mitä siellä on. Ylläpidon pitäisi poistaa se linkki. Mitäs aamuun kuuluu? Itse kävin kaupungilla jo kahvilla ja kaupassa.

Butch ja femme lesboilua siinä oli tai on. Arvatenkin suorituskeskeistä, kuten poket on. Ei tosiaan mitään romanttisia pätkiä rakastavaisten makuukammareista. :D

Pää särkee, pyykkiä pesen vimmatusti tai kone pesee. Mä vaan kierrätän. Iltapäivään mennessä pitäs olla tärkeimmät hommat hoidettu. Lähdetään kylään ja tehdään yks sightseeing tänään. Enempää en siitä kerro. :)

Näyttää olevan poutaa tänään. Vähän tulee, mutta vaatetta päälle, niin tarkenee.

Joitko maitokahvin?

• MCMLXXVI kirjoitti:

Butch ja femme lesboilua siinä oli tai on. Arvatenkin suorituskeskeistä, kuten poket on. Ei tosiaan mitään romanttisia pätkiä rakastavaisten makuukammareista. :D

Pää särkee, pyykkiä pesen vimmatusti tai kone pesee. Mä vaan kierrätän. Iltapäivään mennessä pitäs olla tärkeimmät hommat hoidettu. Lähdetään kylään ja tehdään yks sightseeing tänään. Enempää en siitä kerro. :)

Näyttää olevan poutaa tänään. Vähän tulee, mutta vaatetta päälle, niin tarkenee.

Joitko maitokahvin?

"Joitko maitokahvin?"

En juo maitokahvia, koska minulla on laktoosi-intoleranssi eli maha menee sekaisin maidosta ellei se ole laktoositonta. En laittanut kahviin edes sokeria.

Onko siellä teillä lämmintä? Täällä on jotain 17 astetta ja pilvistä.

"Joitko maitokahvin?"

En juo maitokahvia, koska minulla on laktoosi-intoleranssi eli maha menee sekaisin maidosta ellei se ole laktoositonta. En laittanut kahviin edes sokeria.

Onko siellä teillä lämmintä? Täällä on jotain 17 astetta ja pilvistä.

Okei.

Ei ole lämmin, kun tuulee. Aurinko välillä käy kurkkaamassa, mutta ei lämmittämään jouda enempää. Huomenna on suitsittava ruohonleikkuri taas käyttöön. Sateen jälkeen tuppaa nurmi kasvamaan kohisten.

Ens viikolla täytyykin ryhtyä pihakivetysten asentamiseen ja etupihalle istutusalueen tekoon. Puolisokin on lomalla, niin päästään yhteistuumin töihin.

Toki sukulaisiakin tulossa, niin saa nyt nähdä miten työt sujuu siinä ohessa. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jiimen ilmoitti

Ei ole ilmoittanut!!!!!!

• MCMLXXVI kirjoitti:

Okei.

Ei ole lämmin, kun tuulee. Aurinko välillä käy kurkkaamassa, mutta ei lämmittämään jouda enempää. Huomenna on suitsittava ruohonleikkuri taas käyttöön. Sateen jälkeen tuppaa nurmi kasvamaan kohisten.

Ens viikolla täytyykin ryhtyä pihakivetysten asentamiseen ja etupihalle istutusalueen tekoon. Puolisokin on lomalla, niin päästään yhteistuumin töihin.

Toki sukulaisiakin tulossa, niin saa nyt nähdä miten työt sujuu siinä ohessa. :/

Hyviä kotipihatöitä sinne! Itse pidän nyt taukoa hetken täältä, sillä on muuta tekemistä. Ehkä katson kello 11 alkavaa naisten tenniksen loppuottelua! Hyviä päiviä sinne! :)

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Itse kärkyt lillistä tässäkin ketjussa!

Hyviä kotipihatöitä sinne! Itse pidän nyt taukoa hetken täältä, sillä on muuta tekemistä. Ehkä katson kello 11 alkavaa naisten tenniksen loppuottelua! Hyviä päiviä sinne! :)

Juu kiitti. Toivotaan, ettei sada tai paahda. :)

Minä meen kanssa tekee ruokaa. Päästään lähtemään aikataulussa. Samoin sinne.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kärkyt lillistä tässäkin ketjussa!

Yhym, niinkö? En itse huomannutkaan, kiva kun kerroit. Täytyykin varoa mihin ketjuihin liittyy. Vaikka vaikea mun on kenenkään mielikuvia muokata. Uskoo mitä uskoo. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ilmoittanut!!!!!!

ON!! Lillis muutti ja opiskelee!!!!!!!

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Yhym, niinkö? En itse huomannutkaan, kiva kun kerroit. Täytyykin varoa mihin ketjuihin liittyy. Vaikka vaikea mun on kenenkään mielikuvia muokata. Uskoo mitä uskoo. :)

Valehtelet!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet!!!

Enpäs valehtele, mutta usko ihan vapaasti mitä haluat.

Ei mun olis mitään hyötyä kytätä häntä, mä oon varattu ja hän ei toisekseen ole kiinnostunut meikäläisestä mitenkään. Joten mikä pointti olis kytätä/kärkkyä? Pointti hukassa.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Enpäs valehtele, mutta usko ihan vapaasti mitä haluat.

Ei mun olis mitään hyötyä kytätä häntä, mä oon varattu ja hän ei toisekseen ole kiinnostunut meikäläisestä mitenkään. Joten mikä pointti olis kytätä/kärkkyä? Pointti hukassa.

Kärkyt sinä myönnä ,haaveilet ja unelmoit

• MCMLXXVI
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkyt sinä myönnä ,haaveilet ja unelmoit

Heh, uskomatonta tyrkytystä. :D

En ole koskaan kieltänyt ihastuneeni häneen ja kaikkihan sen täällä tietää, että olen yhä edelleen häneen ihastunut korviani myöden. Ei tuo mikään salaisuus ole kellekkään. Eikä siinä ole edes mitään noloa mun mielestä millä pitäisi ketään raipaita tai täällä nolostuttaa. Ihmiset joskus ihastuu ihmisiin ja välillä pikkasen liikaakin. Mut elämä on.

Kyllä mun todellisuudentaju kuitenkin on ihan kondiksessa ja tajuan ja tiedostan, ettei minun ja Lilleron välille koskaan kehity mitään romanttista, ettei hetero muutu muuksi taikaiskusta. Ja jos jos nyt joskus sinkkuunnunkin, niin tiedostan kyllä ettei mun tarvi häneen edes yrittää tehdä tuttavuutta siinä mielessä. Täytyy katella joku muu ja ihastua johku muuhun. Että jos nyt tällä kuittaisi nuo haaveet ja unelmat osion vaikka, realismilla?

En luota tosin, että ymmärtäisit, kun ei näytä olevan ymmärrys vahvimpia puoliasi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ilmoittanut!!!!!!

No ei niin .

• Anonyymi

• Kuka onkaan eronnut, hälle jaksamista!

• No mä en tänne kertois mitään. En erosta enkä yhteen menoista. On nähty, että joutuu vaan verbaalisesti perseraiskatuksi, jos kuuluttaa tuollasta täällä.

Joo on joskus kerrottu, virheestä opittu.

• Oho oho. Uudet sutinat jo menossa?

• Palstakamu kirjoitti:

Oho oho. Uudet sutinat jo menossa?

Juu just tätä meinaan. Spekulaatioita.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Juu just tätä meinaan. Spekulaatioita.

:ppp

• Palstakamu kirjoitti:

:ppp

Hmph.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Hmph.

Hihii.

• Palstakamu kirjoitti:

Hihii.

Mörrr. >:¬{

• MCMLXXVI kirjoitti:

Mörrr. >:¬{

Oli pakko :D

• Palstakamu kirjoitti:

Oli pakko :D

Juu I know you. :)

• Anonyymi

Sinähän kerrot aina kaiken. Tai ainakin kuvittelet sen "kaiken".

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän kerrot aina kaiken. Tai ainakin kuvittelet sen "kaiken".

Minkä kaiken?

• Anonyymi

No kenelle mun olisi pitänyt asiasta huudella? Ne tietää ketkä tietää. Ihmiset ketkä oikeasti elämästäni välittävät ja joiden kanssa on paljon tekemisissä.

• Anonyymi

Ai, pitääkö päivittää someen sinkku? 😂 Sori, en harrasta sellaista, ei ollut edes statusta kun olin parisuhteessa. Miksi muita kiinnostaisi? Ja mitä se kellekään edes kuuluu? Ilmeisesti kuitenkin tiedät eronneen niin miksi hänen pitäisi sitä julkisesti kailottaa? Ja kenelle meille?

• Anonyymi

Meille meille. Tärkeimmille. PALSTALAISILLE!

• Anonyymi

Mitä sitten tapahtuisi jos kertoisin?

• Anonyymi

Hankala selittää, kasvoimme..

• Anonyymi

Kaavoitte liian suuriksi vai, sitä sattuu.

• Anonyymi

Yön häyry kertoo sen kun toimitusjohtaja ei ole enää neitsyt.

Yök yön höyrut ja unet.

• Anonyymi

Suhdestatus on ihan samantekevä, jos ei etsi ketään, jos joku ohittamaton ilmestys sattumalta eteen tupsahtaa, sille asian voi selventää.

• Anonyymi

Hyvä salakirjoitus, mutta nniin mitä enemmän rahaa, sitä huonompi seksissä on mies heh.

• Anonyymi

Ööö..?

• Anonyymi

unipöopperössä kirjoittaa vääriä kirjaimia ;D

voi olla hyvin hassua ja mahdollistakin, salakirjoitus jos sormet ovat väärillä paikoilla naapuloillaan.

• Anonyymi

Viu kahvikuppi syököön minut... Coffee-Cup Seraial Muderer. Kuin Temu Johannes...pah.

Mutta niin noh, en tiedä... kaikkialla on mukavia ja seksikkäitä tyttöjä enkä osaa päättää...

• Anonyymi

Arvuuttaja-tyttö, arvuuttaa jas nukuttaa ne arvausten jutut.

On bvähän hassua tuollainenkin.

• Ketkä eronnut?

• Anonyymi

ei kukaan..

• Anonyymi

Mina on joskus masentanut asiat eläms. ,mutta nyt ei paljoa masemnna, kun rokotetutut ja muut jännätkin jutut.

Tytöt siis ovat parantaneet sellaisestakin, jännittäviä juttuja.

• Anonyymi

Alapa pohtimaan jotain arvuuttaja-tytön kysymyksiä että esimerkiksi miksi nolla on ääretön, niin nukahtaa itse sohvalleeen sitten nukkumaanm, liian vaikea kysymys.

Mutta niin hassua ja ehkä hauskaakin nukahtaa kuin iltasatu sitten suurelle sohvalleen nukkumaan hetkeksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe