Onko niin?

Anonyymi

Että nainen löytää itselleen miehen, jos tahtoo, mutta miehen on vaikea saada naista?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on niin.

      • Anonyymi

        Minkä takia?


    • Anonyymi

      Ei ole. Nainen ei kelpuuta ketä tahansa, kuten mies tekee.

    • Mitä lyhyemmästä ajasta puhutaan, sitä enemmän se on niin.

    • Anonyymi

      Ei se aina mene noin

    • Anonyymi

      Ei ole vaikeaa löytää naista

    • Anonyymi

      Kun se oikea löytyy, kukaan ei meitä erota!

    • Anonyymi

      Joo ja ei.

      • Anonyymi

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        Riippuu millaista miestä/naista kukin etsii ja erityisesti millainen itse on. Tavattoman harva täällä vaivautuu edes pohtimaan omaa osuuttaan parisuhteen syntyyn ja etenkin miksei suhdetta synny, vaikka itsellä halua olisi.


    • Anonyymi

      En minäkään miehenä kelpuuta ketä tahansa naista.
      Aika harvasta olen kiinnostunut enemmän kuin kaverina.
      Ja vielä harvempi nainen on minusta kiinnostunut enemmän kuin kaverina.

      Näin mun kohdalla, nimimerkillä "yksinäinen mies".

    • Anonyymi

      Minä olen kiinnostunut naisista, mutta naiset ei ole kiinnostunut musta ollenkaan.

    • Anonyymi

      Isoissa kaupungeissa ja yliopistopaikkakunnilla enemmän naimaikäisiä naisia kuin miehiä. Varmaan muitakin kohtaanto-ongelmia on. Halutaan eri asioita, mutta teeskennellään tahdottavan samaa että saisi edes jotain.

    • Anonyymi

      En tiedä. Näin moni väittää.
      Itselleni naisena ei koskaan ole tuottanut vaikeutta löytää miestä jos sellaista olen halunnut.
      Olen kuitenkin valikoiva enkä huoli ketä tahansa. En "alenna rimaa" ja tyydy johonkin jota en todellakaan halua. En osta vaatetta joka ei minulle sovi ja josta en pidä oikeasti, en syö ruokaa joka maistuu pahalle. En osta liian pieniä kenkiä vain koska kengät täytyy olla. Miksi sitten ihmissuhteessa pitäisi tyytyä?
      Minkälainen suhde siitä syntyy jos siihen ryhtyy sillä mielellä että otan nyt tuon vaikka ei se minua miellytä. Eipä tarvitse olla yksin?
      Kestävä? Onnellinen?

      • Aihe toistuu aika ajoin. Itseäni hämmentää tuo käsite onnellinen suhde. Kun ei suhde ole mikään olio, joka voisi kokea onnea. Ihminen voi olla tai olla olematta onnellinen ja mahdollisella suhteella on tuohon kokemukseen oma vaikutuksensa. Mutta vain vaikutus, koska mikään suhde pelkästään ei voi tehdä onnelliseksi. Vai voiko? Pelkkä huono suhde tietenkin voi tehdä onnettomaksi. Loogisena päätelmänä sanoisin, että on oleellisempaa välttää suhde joka tekee onnettomaksi kuin yrittää etsiä sellainen, joka tekisi onnelliseksi.

        Siihen en voi ottaa mikä kenetkin sitten tekee onnettomaksi. Ehkä taustalla sitten on ajatus, että suhde itsessään tekee onnettomaksi, ellei usko että se tekisi onnelliseksi.


      • Just tätä oon tarkottanu. Et mä oon siis mies joka ei saa naista. Mutta tähän asiaan just. Kun tulee kommenttia siitä kun ostin ton bemarin joka on kymppitonnin kalliimpi. Mutta kun mä tykkään ajaa sillä, enkä millään toyotalla. Just sitä sanonu että ei ole väliä ettei ole naista, kun en halua olla kenenkään toyota. Me ollaan ihan samaa mieltä, että mistä me oikein riidellään. Tuli vähän äkkiä kirjotettua, kun ruokatauko päättyy.


    • Anonyymi

      En tiedä onko niin tai näin, mutta osta uudet kumpparit eli kumit.

      Uusi autonrengqs jo kolmanteenkin jalkaan samalla, muista että renkaissa pitää olla yli 2fcm pito pinta jäljellä jos ajelet.

    • Anonyymi

      Ei voi. Molempien on ihan yhtä helppo löytää, jos kelpuuttaa ihan mitä vaan. Kunnollista ja itselle sopivaa molempien on ihan yhtä vaikea löytää.

    • Anonyymi

      Onko niin että;: Volframi on painavampaa kuin kultya?

      • Eikö sen käyttö tietyissä asioissa juuri painoon perustu? En toisaalta usko, että kullasta tehdyt haulit tai luodit myöskään liian keveitä olisivat, mutta ehkä hiukan kalliita ja myös pehmeitä. Lyijy taas olisi halpaa, mutta myrkyllistä.

        Englannin tungsten kuulostaa vähän erikoiselta, sellaiselta että sen alkuperä tuskin on latinassa. Sana onkin ruotsista. Tung on painavaa ja sten kivi.


      • scrg kirjoitti:

        Eikö sen käyttö tietyissä asioissa juuri painoon perustu? En toisaalta usko, että kullasta tehdyt haulit tai luodit myöskään liian keveitä olisivat, mutta ehkä hiukan kalliita ja myös pehmeitä. Lyijy taas olisi halpaa, mutta myrkyllistä.

        Englannin tungsten kuulostaa vähän erikoiselta, sellaiselta että sen alkuperä tuskin on latinassa. Sana onkin ruotsista. Tung on painavaa ja sten kivi.

        Toinen hassu on antimony. Se taas merkitsee suunnilleen sellaista mitä ei voi löytää yksin, eli löydetään aina muiden metallien kanssa yhdessä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Eikö sen käyttö tietyissä asioissa juuri painoon perustu? En toisaalta usko, että kullasta tehdyt haulit tai luodit myöskään liian keveitä olisivat, mutta ehkä hiukan kalliita ja myös pehmeitä. Lyijy taas olisi halpaa, mutta myrkyllistä.

        Englannin tungsten kuulostaa vähän erikoiselta, sellaiselta että sen alkuperä tuskin on latinassa. Sana onkin ruotsista. Tung on painavaa ja sten kivi.

        Volfram=tungsten="una"
        Erittäin hyvä, painava ja tehokas vaikka hieman arvokkaampi onkin.
        Lyijy kiinteässä muodossa ei ole myrkky, vaikka sitä propakanda mielessä niin väitetäänkin. Siitä ei myöskään jää lihaan jäämiä, vaikka kuten edellä.
        Myöskään sen sulamispiste ei ole sama kuin vatsahapot, joten pala lyijyä tulee eläintä tai ihmistä myrkyttämättä luonnollista tietä myös elimistöstä poiskin ilman myrkytysoireita.
        Lyijyn haitallisuus sekoitetaan propakanda mielessä tietoisesti aikaan, jolloin polttoaineisiin lisättiin lyijyä. Ilmaan höyrystynyt lyijy sitten onkin myrkyllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volfram=tungsten="una"
        Erittäin hyvä, painava ja tehokas vaikka hieman arvokkaampi onkin.
        Lyijy kiinteässä muodossa ei ole myrkky, vaikka sitä propakanda mielessä niin väitetäänkin. Siitä ei myöskään jää lihaan jäämiä, vaikka kuten edellä.
        Myöskään sen sulamispiste ei ole sama kuin vatsahapot, joten pala lyijyä tulee eläintä tai ihmistä myrkyttämättä luonnollista tietä myös elimistöstä poiskin ilman myrkytysoireita.
        Lyijyn haitallisuus sekoitetaan propakanda mielessä tietoisesti aikaan, jolloin polttoaineisiin lisättiin lyijyä. Ilmaan höyrystynyt lyijy sitten onkin myrkyllistä.

        Ja alkuperäiseen kulta on painavampaa kuin volfram.


    • Anonyymi

      Tuo peli huvittaa vähän niin nostalginenkin: Ei kun matkalle paikkaan; La Costa Lotta, maksaa miljardin viikon loma ja nimikin sen sanoo jo.

      Joku jännä tietokonepelikin Leisure Suit Larry 6, menee matkailemaan, jännä sinänsä tuo peli, ja löytyy jostai juutuubistakin kokonaan läpipeluu-ohjeet.

    • Anonyymi

      Löytää helpommin, mut tekevät paljon vääriä valintoja, kun unelmien prinssi muuttuukin sammakoksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe