Tunnetko yhtään raiskaajaa?

Anonyymi

"Netissä kiertää meemi, jossa kysytään: "Why does every woman know another woman that was raped. But no man knows a rapist?(siirryt toiseen palveluun)" eli "Miksi jokainen nainen tuntee jonkun joka on raiskattu, mutta kukaan mies ei tunne yhtään raiskaajaa?"

Osaa miehistä tämä alkanut keskustelu ahdistaa. Osa suree ettei ole ymmärtänyt eikä osannut nähdä mitä ympärillä tapahtuu. Osaa hirvittää oma menneisyyden käytös ja mahdolliset tulevat syytökset. Se on hyvä. Mahdollisuus oman toiminnan muuttamiseen alkaa yleensä aina epämukavasta huomiosta. Nyt on hyvä hetki sille että miehet alkavat tehdä sitä tunnetyötä joka on ollut meidän naisten harteilla monta vuosikymmentä. Me emme enää lohduta teitä, tehkää se keskenänne"

84

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minut mies 107kg on raiskattu naisen toimesta muutaman kerran, en ole ilmoittanut siitä poliisille tai toisille miehille. Ylpeänä nyt avauduin palstalle metoo hengessä.
      Nainen on halunnut seksiä, ei ole tehnyt mieli mutta nainen on jatkanut kiusoittelemista kunnes on päässyt housun sisään ja tappiin kiinni. Tuo jälkeen olen antautunut mutta jälkeenpäin on ollut raiskattu olo, pallit tyhjänä vaikka en olisi halunut.

      • Anonyymi

        Kysynkin nyt teiltä kanssaveljiltä oletteko koskaankokeneet samaa, nainen ikäänkuin ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja kaivaa kalusi esille halusitpa sitä tai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysynkin nyt teiltä kanssaveljiltä oletteko koskaankokeneet samaa, nainen ikäänkuin ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja kaivaa kalusi esille halusitpa sitä tai et.

        Eipä ole ikinä tullut pantua ilman että on tehnyt mieli. Ei tuo kalu tee yhteistyötä ellei itteä paneta.


      • Anonyymi

        Kai sulla on kädet joilla työntää itseä kevyempi nainen päältä pois, ellei haluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sulla on kädet joilla työntää itseä kevyempi nainen päältä pois, ellei haluta.

        Kuka sanoi, että olisi ollut itseäni kevyempi. oli minua hurjasti vahvempikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sulla on kädet joilla työntää itseä kevyempi nainen päältä pois, ellei haluta.

        Ai, nytkö ruvetaan vähättelemään miesuhreja? Jos nainen antaa pillua, mutta sanoo kumminkin ei, niin sen kiellon merkitystä korostetaan, jotta saadaan raiskaus aikaiseksi. Mies on näköjään aina halukas, ja jos ei tuollaisessa tilanteesa ole hakannut muijaa, on hän vain paskanpuhuja. Toki mies on paskanpuhuja myös silloin, jos väittää naisen hakattuaan tämän yrittäneen raiskata hänet. Mies on aina syyllinen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, nytkö ruvetaan vähättelemään miesuhreja? Jos nainen antaa pillua, mutta sanoo kumminkin ei, niin sen kiellon merkitystä korostetaan, jotta saadaan raiskaus aikaiseksi. Mies on näköjään aina halukas, ja jos ei tuollaisessa tilanteesa ole hakannut muijaa, on hän vain paskanpuhuja. Toki mies on paskanpuhuja myös silloin, jos väittää naisen hakattuaan tämän yrittäneen raiskata hänet. Mies on aina syyllinen,

        Kuka sanoi, että se nainen hakata pitäisi??? 😲


      • Anonyymi

        Miksi et sanonut EI sille naiselle?


    • Tosi hyvä kysymys. Liittyy niihin kupliin, missä elämme tai kuvittelemme elävämme. En tunne ketään raiskaajaa mutta en myöskään raiskattua. Tai voin tietenkin tuntea, mutta mä tuskin olen henkilö jolle moisista asioista avaudutaan.

      Eniten asiaa sivuava kokemus on naisesta, jonka viestintä oli hyvin ristiriitaista. Sanoo ettei halua seksiä mutta kuitenkin sitten käy kiinni.

      • Anonyymi

        Naisilla on se antautumisfantasia, että mies ottaa mutta hellänrajusti tai rajunhellästi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on se antautumisfantasia, että mies ottaa mutta hellänrajusti tai rajunhellästi :D

        Ilmeisesti sellainen on aika monille naisille ominaista. Mutta se tuntuu olevan myös naiselle vaikea aihe myöntää, kun on jotenkin ristiriidassa poliittisen korrektiuden kanssa.


    • Anonyymi

      Yksi henkilö entiseltä työmaalta joutui linnaan pedofiliasta. Tämä ihmiskunnan jätös vielä kehtasi ennen vankilaan menoa tuumata toiselle työkaverilleni: "Enhän minä nyt niin paha ole, kun en kuitenkaan muiden lapsia raiskannut."

      • Anonyymi

        Mummoni yläkerrassa asui mies, joka oli pedofiili. Sen näköinen, ettei olisi ikinä uskonut. 7v tuli linnaa. Paikkakuntalaiset haluavat vieläkin tappaa sen.

        Yhtään raiskaajaa en tunne.


    • Valitettavasti tunnen. Kolme.

    • Anonyymi

      En tunne. Mitä tunnetyötä minun on nyt sitten tehtävä, jotta oppisin tuntemaan?

      -keinovaginamies-

    • En tietääkdeni tunne yhtään, mutta yhden miehen tiedän hakanneen vaimoaan. Hän oli menestyvän taksifirman yrittäjä ja muistan, että oli kaupungin politiikassakin mukana. Jos en olisi kuullut muilta varmana sitä, en olisi tiennyt.

      Maton alle lakastavia juttuja kuitenkin....

      • Ja kuitenkin olet kehunut lyöneesi naista...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja kuitenkin olet kehunut lyöneesi naista...

        Niin, siis sinä olet kekdinyt tuon.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin, siis sinä olet kekdinyt tuon.

        Sanoin etten uskoisi sinun voivan lyödä naista. Vastasit kuta kuinkin näin. Valitettavasti en ole täydellinen. Olen lyönyt naista.

        Miten tuo pitäisi tulkita?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sanoin etten uskoisi sinun voivan lyödä naista. Vastasit kuta kuinkin näin. Valitettavasti en ole täydellinen. Olen lyönyt naista.

        Miten tuo pitäisi tulkita?

        Niin, no sinähän voit kertoa mitä haluat.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sanoin etten uskoisi sinun voivan lyödä naista. Vastasit kuta kuinkin näin. Valitettavasti en ole täydellinen. Olen lyönyt naista.

        Miten tuo pitäisi tulkita?

        Tuo lipsahtanut tunnustus kyllä selittäisi dissen yltiöpäisen naisten puolustamisen. Tuntee ehkä niin kovaa häpeää teostaan että yrittää nyt hyvittää puolustamalla naisia ehdoitta palstalla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo lipsahtanut tunnustus kyllä selittäisi dissen yltiöpäisen naisten puolustamisen. Tuntee ehkä niin kovaa häpeää teostaan että yrittää nyt hyvittää puolustamalla naisia ehdoitta palstalla.

        -harmiseikirj-

        Se on joskus kaljapäissään ollut hyvä idea tunnustaa tuollainen palstalla. Nyt sitten selvin päin taas vikisee tossun alla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja kuitenkin olet kehunut lyöneesi naista...

        Koulukiusaaja taas vauhdissa kaksoisliekkinsä kera.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se on joskus kaljapäissään ollut hyvä idea tunnustaa tuollainen palstalla. Nyt sitten selvin päin taas vikisee tossun alla.

        Katsokaas, kun se on ihan niitä maailman tosiasioita, että kukaan ei tule hyväksi ihmiseksi äänestämällä tiettyä puoluetta tai kannattamalla tiettyä aatetta. Vaikka täällä muutama moralisti tahtoisi niin ajatella. Päälle liimatut ajatukset kyllä tunnistaa, koska ne on juuri sellaista virallisen sanoman toistoa ilman että siinä on mitään omaa persoonaa tai kyseenalaistamista. Ne ajatukset ei siis integroidu oikeasti persoonaan. Ovat vain tarra päällä, että "minä olen hyvä ihminen".

        Nuo nykyiset naisasia-ajatukset eivät edes todellisuudessa hyödytä ketään. Ne ovat hajoita ja hallitse-politiikkaa ja haitallista. Me tookin on vain tapa cäncelöidä ihmisiä. Eli todellisuudessa yksi keino lisää miehille hallita toisia miehiä.

        Se, kohteleeko esim. toista sukupuolta kauniisti on kiinni lähinnä persoonallisuuden piirteistä eikä siitä mitä puoluetta äänestää tai aatetta kannattaa. Onko reilu ja sydämellinen. Ehkä kiinni kokemuksistakin. Onko selvinnyt vähillä traumoilla ja kasvatettu olemaan ihmisläheinen. Ihmiset voi kasvaa vaikka täysin maskuliinisissa kulttuureissa ja silti olla hyviä naisia kohtaan. Koska se on lopulta eniten kiinni persoonallisuuden piirteistä ja siitä osaako kohdata toisia ihmisiä. Vastaavasti karmeimpia ihmisiä löytyy tarrojen alta. Tarra on tavallaan merkki siitä ettei ole halua kehittää omaa uniikkia persoonaa, vaan on kiinnostunut siitä miltä se ulospäin näyttää.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Koulukiusaaja taas vauhdissa kaksoisliekkinsä kera.

        Just just, wuu joka meuhkaa väkivallasta naisia kohtaan on heti valmis asiaa peittelemään kun naisten hakkaaja onkin wuun kaveri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just just, wuu joka meuhkaa väkivallasta naisia kohtaan on heti valmis asiaa peittelemään kun naisten hakkaaja onkin wuun kaveri.

        Sinäkö olet naistenhakkaaja?


    • Anonyymi

      Täällä on otettu puheeksi tärkeä aihe: millä keinoin mies voi estää naista käymästä käsiksi vehkeisiin, jos miestä ei haluta? Toisen genitaaleihin luvatta tarraaminen on seksuaalista väkivaltaa ja yllättävän vähän puhutaan siitä, että aina miehiä ei miellytä housuihin tunkevan naisen toiminta.

      Toki useimmiten mies on fyysisesti naista voimakkaampi ja voisi voimalla saada naisen kimpustaan, mutta sitten tullaan siihen että kuinka voimalla saa itseään puolustaa? Itsepuolustuksesta kun voikin seurata syyte pahoinpitelystä, jos ahdistelija ottaakin ahdisteltavaa enemmän osumaa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Palstan naiset ovat hiljaa koska jokainen heistä on tuon tehnyt:)


      • Anonyymi

        Kyse on kaksinaismoralismista missä fyysinen väkivalta sallitaan miestä kohtaan, mutta tuomitaan naisen kohdalla.
        Vielä kun nämä joskus ajaisivat aitoa tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan naiset ovat hiljaa koska jokainen heistä on tuon tehnyt:)

        Olen tuon 19:38 kommentin kirjoittaja ja sen lisäksi palstanainen.

        En ole henkkoht ikinä käynyt luvatta käsiksi kenenkään genitaaleihin, joten todistettavasti "jokainen" palstanainen ei ole niin tehnyt.
        Pidän hyvin tärkeänä avointa keskustelua jokaisen oikeudesta henkilökohtaiseen koskemattomuuteen. Kenenkään ei pitäisi joutua seksuaalisen (eikä tietenkään muunkaanlaisen) väkivallan uhriksi.

        Siksi mietinkin että miten fyysisesti vahvemman miehen on fiksuinta lopettaa naisen häneen kohdistama seksuaalinen väkivalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan naiset ovat hiljaa koska jokainen heistä on tuon tehnyt:)

        Taatusti minä en ole ikinä koskaan noin tehnyt. Eikä muuten kukaan tuntemani nainen.

        - Sheena


      • No onhan sitä miehiin kohdistuvaa seksuaalista ahdistelua tutkittu. Vähemmän siitä puhutaan, koska toksiseen maskuliinisuuteen ei kuulu sellaisesta valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuon 19:38 kommentin kirjoittaja ja sen lisäksi palstanainen.

        En ole henkkoht ikinä käynyt luvatta käsiksi kenenkään genitaaleihin, joten todistettavasti "jokainen" palstanainen ei ole niin tehnyt.
        Pidän hyvin tärkeänä avointa keskustelua jokaisen oikeudesta henkilökohtaiseen koskemattomuuteen. Kenenkään ei pitäisi joutua seksuaalisen (eikä tietenkään muunkaanlaisen) väkivallan uhriksi.

        Siksi mietinkin että miten fyysisesti vahvemman miehen on fiksuinta lopettaa naisen häneen kohdistama seksuaalinen väkivalta?

        No eikös se ole aika helppoa? Työntää vain pois..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No eikös se ole aika helppoa? Työntää vain pois..

        Onko se noin helppoa psykologisesti? Nainen voi vaikka suuttua kun ei saa munaa.
        Te olette tekopyhiä miehen halveksuntaan syyllistyviä mutta teette itse usein samaa jopa parisuhteessa? Muistakaa, mies ei ole teidän omaisuutta, ei edes se sepaluksen seutu vaikka papin aamen olisi sanottu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se noin helppoa psykologisesti? Nainen voi vaikka suuttua kun ei saa munaa.
        Te olette tekopyhiä miehen halveksuntaan syyllistyviä mutta teette itse usein samaa jopa parisuhteessa? Muistakaa, mies ei ole teidän omaisuutta, ei edes se sepaluksen seutu vaikka papin aamen olisi sanottu.

        No kuule, antaa suuttua. Mitä sitten?


      • Anonyymi

        Raiskaukseen verrattavissa genitaaleihin käsiksi käyminen ei ole, mutta häirintää/väkivaltaa silti. Ehdottaisin, että sanoisit naiselle asiasta vaikkapa "näpit irti munistani".

        Tuosta tulikin valitettavasti mieleen, että miehet käyvät käsiksi myös naisen rintoihin ja varsin kovakouraisesti. SA***NA kun kerrankin sattui hel**sti (anteeksi kiroilu, poikkeustapaus), moneen otteeseen. Ei siis auttanut mikään kehoitus, puhe, ei edes huutaminen. Itku meinasi tulla väkisin. Juoksin karkuun ko. miestä ja lopuksi pakenin muiden miesten seuraan.

        Edellä mainittu tapaus oli niistä tuhansista ja tuhansista, joita naiset joutuvat kokemaan, mutta joista on turha tehdä ilmoitusta poliisille tai mitään muuta kuin kärsiä.
        Kus**ät voivat vapaasti jatkaa toimintaansa.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No eikös se ole aika helppoa? Työntää vain pois..

        19:38 kommentoija jatkaa...

        Pitäisihän sen EI-sanan jo pelkästään riittää, vaan aina se ei taida auttaa. Pois työntäminen on hyvä vaihtoehto, mutta paljonko voimaa siinä sitten saa käyttää, jos nainen käy päälle kuin yleinen syyttäjä? Itsepuolustuksessa saa olla tarkkana, ettei joudu syytetyn asemaan liiallisesta voimankäytöstä.

        Valitettavasti näissä tapauksissa joissa nainen seksuaalisesti ahdistelee miestä, on mies usein altavastaavana vaikka uhri onkin. Yleensä juuri tuo kokoero sekä miehen fyysisesti isommat voimat tekevät mieheen kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta hiukan hankalan dilemman.

        Kun ei saa käyttää voimaa päästäkseen pois tilanteesta, koska jos voimankäyttö lipsuu vähänkään yli niin sitten on itse pahoinpitelysyytteessä. Ei ole lainkaan helppo aihe tämä, surullista kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        19:38 kommentoija jatkaa...

        Pitäisihän sen EI-sanan jo pelkästään riittää, vaan aina se ei taida auttaa. Pois työntäminen on hyvä vaihtoehto, mutta paljonko voimaa siinä sitten saa käyttää, jos nainen käy päälle kuin yleinen syyttäjä? Itsepuolustuksessa saa olla tarkkana, ettei joudu syytetyn asemaan liiallisesta voimankäytöstä.

        Valitettavasti näissä tapauksissa joissa nainen seksuaalisesti ahdistelee miestä, on mies usein altavastaavana vaikka uhri onkin. Yleensä juuri tuo kokoero sekä miehen fyysisesti isommat voimat tekevät mieheen kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta hiukan hankalan dilemman.

        Kun ei saa käyttää voimaa päästäkseen pois tilanteesta, koska jos voimankäyttö lipsuu vähänkään yli niin sitten on itse pahoinpitelysyytteessä. Ei ole lainkaan helppo aihe tämä, surullista kyllä.

        No kuule enpä nyt oikein usko, että siinä olisi jokin suurikin dilemma..
        Siis että nainen käy kourimaan munista, mies kieltää ja kädellään työntää naisen kauemmas.. mutta nainen hamuaa edelleen sinne munille? 🤔
        Mies voi siinä tilanteessa pidellä vaikka yhdellä kädellä naista kauempana ja kutsua paikalle poliisit.


      • Millä estää? Ensisijaisesti pysymällä loitolla hulluista akoista.

        Silti voi tulla yllätetyksi. Joskus on nainen baarissa täysin yllättäen työntänyt käden kalsareihin ja tarttunut kalleuksiin. Mutta eipä siitä mitään peruuttamatonta vahinkoa kai ole koitunut. Ehkä tuon on sitten joku mies kuitannut tässä sukupuolten välisessä taistelussa. Varmaankin on.


      • scrg kirjoitti:

        Millä estää? Ensisijaisesti pysymällä loitolla hulluista akoista.

        Silti voi tulla yllätetyksi. Joskus on nainen baarissa täysin yllättäen työntänyt käden kalsareihin ja tarttunut kalleuksiin. Mutta eipä siitä mitään peruuttamatonta vahinkoa kai ole koitunut. Ehkä tuon on sitten joku mies kuitannut tässä sukupuolten välisessä taistelussa. Varmaankin on.

        Oliko sulla verkkarit jalassa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oliko sulla verkkarit jalassa?

        Eipä ollut verkkarit, kun en ollut siellä urheilemassa.


      • scrg kirjoitti:

        Eipä ollut verkkarit, kun en ollut siellä urheilemassa.

        Jaa, että oli sitten vain kalsarit jalassa..

        Jaajaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa, että oli sitten vain kalsarit jalassa..

        Jaajaa.

        Oli kalsarit ja jotkut farkkutyyppiset tummat housut sekä pikkutakki ja sen alla ehkä jokin lyhyt- tai pitkähihainen t-paita. Joten en tiedä oliko käsi tarkoitus survoa kalsareiden sisään. Kun en tiedä miten teillä naisilla on tapana.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No kuule enpä nyt oikein usko, että siinä olisi jokin suurikin dilemma..
        Siis että nainen käy kourimaan munista, mies kieltää ja kädellään työntää naisen kauemmas.. mutta nainen hamuaa edelleen sinne munille? 🤔
        Mies voi siinä tilanteessa pidellä vaikka yhdellä kädellä naista kauempana ja kutsua paikalle poliisit.

        Omituista tuo tapasi vähätellä näinkin tärkeää aihetta. Juuri tuollainen "en usko että tämä olisi dilemma" ajattelutapa tekee aiheesta miehille vaikean puhua.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No kuule enpä nyt oikein usko, että siinä olisi jokin suurikin dilemma..
        Siis että nainen käy kourimaan munista, mies kieltää ja kädellään työntää naisen kauemmas.. mutta nainen hamuaa edelleen sinne munille? 🤔
        Mies voi siinä tilanteessa pidellä vaikka yhdellä kädellä naista kauempana ja kutsua paikalle poliisit.

        Taas tyypillisesti puhuttaessa raiskaajista, onkin miehillä ongelma, että heidän elimeensä käydään käsiksi. Mitään dilemmaa tuossa ei tosiaan ole. Miehen on vain kiellettävä ja työnnettävä nainen kauemmas. Jos ei toimi, niin miehet saavat aivan pienoisen osan siitä seksuaalisesta ahdistelusta mitä naiset joutuvat kokemaan. Siitä sitten nostetaan kamala haloo.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No onhan sitä miehiin kohdistuvaa seksuaalista ahdistelua tutkittu. Vähemmän siitä puhutaan, koska toksiseen maskuliinisuuteen ei kuulu sellaisesta valittaa.

        Naisen seksuaalinen ahdistelu voi olla vaikka tälläistä:

        Olin joukkueenjohtajana ja silloin olin erittäin lämpimässä suhteessa. Joukkuetta valmensi nainen ja hän oli mun facekaveri. No varmaan oli äitelää päivitystä mun facesivuilla, mutta eräässä palsverissa, jossa keksittiin keinoja nostaa joukkueen urheilullisuutta, tämä valmentaja sanoi, että voisin tulla harjoituksiin enemmän ja ”huilauttaa munaani”. 😳

        Kyllä huoltaja ja minä katseltiin vähän toisiamme silmiin, että mitä toi nainen oikeen vauhkoaa? Mä en osannut sanoa mitään, mutta huoltaja huomautti, että kenenkään yksityiselämä ei tähän joukkueen johtamiseen/hoitamiseen kuulu. Nainen nsureskeli ja sanoi, että se oli vitsi...

        Minusta taas ei tosiaankaan tuntunut hyvältä... pidin heti väliä naiseen. Laitoin facesta asetukset niin, ettei hän näe mitä päivitän, enkä minä hänen... Ja seuraavana keväänä ilmoitin, että nää hommat jää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No kuule enpä nyt oikein usko, että siinä olisi jokin suurikin dilemma..
        Siis että nainen käy kourimaan munista, mies kieltää ja kädellään työntää naisen kauemmas.. mutta nainen hamuaa edelleen sinne munille? 🤔
        Mies voi siinä tilanteessa pidellä vaikka yhdellä kädellä naista kauempana ja kutsua paikalle poliisit.

        No muistanet, että usein seksuaalinen käsiksi käyminen on ennestään tuttujen kesken...

        Joku tuttu nsinen voi olla niin kännissä ja se saattaa ”pitää vaan hauskaa”, ei dillä välttämättä olekaan suoranaisesti itsellä seksuaalisia pyrkimyksiä, mutta ei vaan ajattele/kykene siihen. Olisi itsekin vaikeaa ”nolata” nainen työntämällä pois näyttävästi tms.

        Tjaa, no ehkä nykyään en tunteilisi suotta... osaan kyllä pitää omat rajani selkeämmin selvänä. ☺️
        Ei tarvitse odottaa muilta vastuunottoa mun omista rajoista, vaikka suotavaa olisi.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Millä estää? Ensisijaisesti pysymällä loitolla hulluista akoista.

        Silti voi tulla yllätetyksi. Joskus on nainen baarissa täysin yllättäen työntänyt käden kalsareihin ja tarttunut kalleuksiin. Mutta eipä siitä mitään peruuttamatonta vahinkoa kai ole koitunut. Ehkä tuon on sitten joku mies kuitannut tässä sukupuolten välisessä taistelussa. Varmaankin on.

        Olisit hyvä mies huutanut apua! Ei tuollaista saa tapahtua! Kyllä järjestyksenvalvoja voi raudoittaa naisenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tyypillisesti puhuttaessa raiskaajista, onkin miehillä ongelma, että heidän elimeensä käydään käsiksi. Mitään dilemmaa tuossa ei tosiaan ole. Miehen on vain kiellettävä ja työnnettävä nainen kauemmas. Jos ei toimi, niin miehet saavat aivan pienoisen osan siitä seksuaalisesta ahdistelusta mitä naiset joutuvat kokemaan. Siitä sitten nostetaan kamala haloo.

        Surullinen asenne. Kummallista että ei voida avoimesti puhua miesten kokemasta seksuaalisesta ahdistelusta, ilman että miesten tuntemuksia vähätellään. Tuollainen "on ok että miehet kärsii koska naisetkin kärsii" on kammottava näkemys.

        Itsellä kaksi poikaa ja kun kasvavat, niin toivon että maailma on valmis hyväksymään sen että miehetkin saavat puhua tunteistaan ja kokemuksistaan ilman vähättelyä.


      • scrg kirjoitti:

        Oli kalsarit ja jotkut farkkutyyppiset tummat housut sekä pikkutakki ja sen alla ehkä jokin lyhyt- tai pitkähihainen t-paita. Joten en tiedä oliko käsi tarkoitus survoa kalsareiden sisään. Kun en tiedä miten teillä naisilla on tapana.

        "Joskus on nainen baarissa täysin yllättäen työntänyt käden kalsareihin ja tarttunut kalleuksiin"

        Ihmettelin vain miten kyseinen toimenpide on käytännössä tapahtunut, jos kerran on ollut farkutkin jalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tyypillisesti puhuttaessa raiskaajista, onkin miehillä ongelma, että heidän elimeensä käydään käsiksi. Mitään dilemmaa tuossa ei tosiaan ole. Miehen on vain kiellettävä ja työnnettävä nainen kauemmas. Jos ei toimi, niin miehet saavat aivan pienoisen osan siitä seksuaalisesta ahdistelusta mitä naiset joutuvat kokemaan. Siitä sitten nostetaan kamala haloo.

        No näinhän nämä asiat halutaan aina kääntää..joko miehiä uhriuttaviksi, tai sitten naisia syyllistäviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit hyvä mies huutanut apua! Ei tuollaista saa tapahtua! Kyllä järjestyksenvalvoja voi raudoittaa naisenkin.

        Täydellisessä maailmassa sellaista varmaan ei tapahdu. Ja tapausta ennen itsekin uskoin, että sellaista ei tapahdu, joten peruuttamaton vahinko oli vain se, että tuo usko katosi. Ei käynyt silloin mielessäkään mikään järjestyksenvalvojan kutsuminen, koska en mä tuntenut oloani mitenkään uhatuksi. Siirsin vain käden pois ja yritin viestiä ettei niin saa tehdä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Joskus on nainen baarissa täysin yllättäen työntänyt käden kalsareihin ja tarttunut kalleuksiin"

        Ihmettelin vain miten kyseinen toimenpide on käytännössä tapahtunut, jos kerran on ollut farkutkin jalassa.

        Mulla on nyt farkut jalassa ja kokeeksi juuri laitoin kahvimukin kalsareiden ja farkkujen väliin ja hyvin helposti mahtuu. Ja kyllä munkin käsi mahtuu naisten housuihin. Käden voi suunnilleen yhtä helposti työntää takataskuun kuin farkkujen ja pikkuhousujen väliin, mutta naisilla ne kai ovat kireämmät joten niiden sisälle se ei ihan vahingossa luiskahda.

        Eikä se siltä känniseltä naiseltakaan olisi yhtä helposti sujunut, jos mulla olisi ollut jokin housujen ylle ulottuva neule/huppari tai vaihtoehtoisesti pitkälle kalsareiden päälle sullottu pukupaita.


      • scrg kirjoitti:

        Mulla on nyt farkut jalassa ja kokeeksi juuri laitoin kahvimukin kalsareiden ja farkkujen väliin ja hyvin helposti mahtuu. Ja kyllä munkin käsi mahtuu naisten housuihin. Käden voi suunnilleen yhtä helposti työntää takataskuun kuin farkkujen ja pikkuhousujen väliin, mutta naisilla ne kai ovat kireämmät joten niiden sisälle se ei ihan vahingossa luiskahda.

        Eikä se siltä känniseltä naiseltakaan olisi yhtä helposti sujunut, jos mulla olisi ollut jokin housujen ylle ulottuva neule/huppari tai vaihtoehtoisesti pitkälle kalsareiden päälle sullottu pukupaita.

        Oikeesti tungit kahvikuppia housuihin? 😵

        No onhan se kai mahdollista, jos ei maha roiku vyön päällä. Emme siis hyväksy, missään nimessä ja tuomitsemme moisen moukkamaisen käytöksen☝️
        Jotenkin olin ollut siinä luulossa, että miesten munien ja perseen puristelut tapahtuu housujen päältä..


      • scrg kirjoitti:

        Eipä ollut verkkarit, kun en ollut siellä urheilemassa.

        Kyllä housuihin kun housujen sisään pääsee pienillä käsillä on tällein parisuhteessa monet housut kokeitua tullut, vyö jos vyötäsillä ei sinne pysty sujauttaa tai narut tiukasti kiinni, jokin sormiloukku pöksyissä olisi varmasti hyvä idea.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oikeesti tungit kahvikuppia housuihin? 😵

        No onhan se kai mahdollista, jos ei maha roiku vyön päällä. Emme siis hyväksy, missään nimessä ja tuomitsemme moisen moukkamaisen käytöksen☝️
        Jotenkin olin ollut siinä luulossa, että miesten munien ja perseen puristelut tapahtuu housujen päältä..

        Kokeilin vielä toisten housujenkin kanssa ja niihinkin muki mahtuu vyötärön kohdalle, tosin vähän vaikeammin. Ihan tyhjällä muilla kokeilin. Kuuman kahvin kanssa olisi aika extremeä.


      • scrg kirjoitti:

        Kokeilin vielä toisten housujenkin kanssa ja niihinkin muki mahtuu vyötärön kohdalle, tosin vähän vaikeammin. Ihan tyhjällä muilla kokeilin. Kuuman kahvin kanssa olisi aika extremeä.

        Montas mukia siellä pöksyissä jo on? 😯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Montas mukia siellä pöksyissä jo on? 😯

        Jostainhan se muumimukimenetelmä on saanut nimensä.

        Aloin epäilemään onko mulla muka jotenkin väärän kokoisia housuja, kun muki mahtuu väliin. Jos ei muka kuuluisi. Vyötärön puolesta jalkaan kyllä mahtuisi tuuman tai pari kapeampi malli, mutta ne kiristävät sitten kumartuessa reisistä tai perseestä.


      • scrg kirjoitti:

        Jostainhan se muumimukimenetelmä on saanut nimensä.

        Aloin epäilemään onko mulla muka jotenkin väärän kokoisia housuja, kun muki mahtuu väliin. Jos ei muka kuuluisi. Vyötärön puolesta jalkaan kyllä mahtuisi tuuman tai pari kapeampi malli, mutta ne kiristävät sitten kumartuessa reisistä tai perseestä.

        Ai senkö takia sä just mukeja sinne änkeät? Mä kun luulin että sulla oli kuppikoot mielessä..
        Luulis että oma nyrkkissä oleva käsi olis riittänyt mitaksi, mut siis jokainen tyylillään..🤷‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai senkö takia sä just mukeja sinne änkeät? Mä kun luulin että sulla oli kuppikoot mielessä..
        Luulis että oma nyrkkissä oleva käsi olis riittänyt mitaksi, mut siis jokainen tyylillään..🤷‍♂️

        Ei oman käden asento ole sama. Ja kun mulla on kohtuu sirot kädet, niin ajattelin, että muumimuki vastaa paremmin keskivertonaisen rannetta. Onhan tuo koe nyt sitten toistettavissa missä vaan. Ja vastuuvapauslauseena korostan, että jos kokeilette täyden mukin kanssa, niin käyttäkää kylmää kahvia. Se kuulemma myös kaunistaa.


      • scrg kirjoitti:

        Ei oman käden asento ole sama. Ja kun mulla on kohtuu sirot kädet, niin ajattelin, että muumimuki vastaa paremmin keskivertonaisen rannetta. Onhan tuo koe nyt sitten toistettavissa missä vaan. Ja vastuuvapauslauseena korostan, että jos kokeilette täyden mukin kanssa, niin käyttäkää kylmää kahvia. Se kuulemma myös kaunistaa.

        No kyllä ranne on paljon ohuempi kuin muki.. kokeiles kananmunalla..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No kyllä ranne on paljon ohuempi kuin muki.. kokeiles kananmunalla..

        Huomioin myös kehopositiiviset ihmiset tuossa arviossani. Suurimmalla osalla toki on mukiinmenevät kädet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raiskaukseen verrattavissa genitaaleihin käsiksi käyminen ei ole, mutta häirintää/väkivaltaa silti. Ehdottaisin, että sanoisit naiselle asiasta vaikkapa "näpit irti munistani".

        Tuosta tulikin valitettavasti mieleen, että miehet käyvät käsiksi myös naisen rintoihin ja varsin kovakouraisesti. SA***NA kun kerrankin sattui hel**sti (anteeksi kiroilu, poikkeustapaus), moneen otteeseen. Ei siis auttanut mikään kehoitus, puhe, ei edes huutaminen. Itku meinasi tulla väkisin. Juoksin karkuun ko. miestä ja lopuksi pakenin muiden miesten seuraan.

        Edellä mainittu tapaus oli niistä tuhansista ja tuhansista, joita naiset joutuvat kokemaan, mutta joista on turha tehdä ilmoitusta poliisille tai mitään muuta kuin kärsiä.
        Kus**ät voivat vapaasti jatkaa toimintaansa.

        - Sheena

        "Tuosta tulikin valitettavasti mieleen, että miehet käyvät käsiksi myös naisen rintoihin ja varsin kovakouraisesti"

        Täh?

        Rinnoista hellästi rutistaminen (jota on tullut tehtyä treffeillä) on yksi asia, mutta jos niin rajusti rutistaa, että se sattuu, niin tuollainen on törkeää, itse en ole kenenkään rintoja niin rajusti rutistanut, että se satuttaisi.

        Ketkä miehet tuollaista liian rajusti rinnoista rutistamista harrastavat, onko tuo yleistäkin ?

        Ja vielä motiivista: tekevätkö sen tyhmyyttään vai ilkeyttään ?

        Sheenalle: valitse miesseurasi paremmin. Älä valitse ulkonäön mukaan, vaan luonteen !

        Siis ulkonäön suhteen olrt todennäköisesti liiankin vaativa, mutta toisaalta luonteen suhteen et ilmeisesti vaadi juuri mitään, miksi ?

        Siis ulkonmäkökriteerit vähäisemmäksi, mutta luonnekriteerit huomattavasti tiukemmiksi. Näin toimimalla löydät ihan hyvän miehen aviomieheksesi.


    • Anonyymi

      Ehkä tunnen, ehkä en. Miehet eivät kovasti mielellään kerro olevansa raiskaajia.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Entä naiset?


      • Miehet kuulemma kertoilevat tuntemattomille naisille käynneistään prostituoitujen luona.. Tarkoituksenaan saada jonkinlainen anteeksianto.. Vähän kuin ripittäytyminen papille ja odotus synninpäästöstä..😯


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miehet kuulemma kertoilevat tuntemattomille naisille käynneistään prostituoitujen luona.. Tarkoituksenaan saada jonkinlainen anteeksianto.. Vähän kuin ripittäytyminen papille ja odotus synninpäästöstä..😯

        Sinulla on ollut ihmeellisiä irtosuhteita parisuhteesi aikana.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miehet kuulemma kertoilevat tuntemattomille naisille käynneistään prostituoitujen luona.. Tarkoituksenaan saada jonkinlainen anteeksianto.. Vähän kuin ripittäytyminen papille ja odotus synninpäästöstä..😯

        Erikoisissa piireissä liikut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Erikoisissa piireissä liikut.

        Ei liity mun piireihin. Luettua.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei liity mun piireihin. Luettua.

        Erikoisia juttuja luet. Harrastaako naiset vastaavaa toimintaa, vai mikä tämä juttu nyt oikein on?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Erikoisia juttuja luet. Harrastaako naiset vastaavaa toimintaa, vai mikä tämä juttu nyt oikein on?

        Pakko myöntää, esim tätä palstaa.. 😯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pakko myöntää, esim tätä palstaa.. 😯

        Siis haet täältä jonkinlaista anteeksi antoa? No sellaista et kyllä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä naiset?

        Naiset eivät raiskaa.


    • Anonyymi

      Kerran yritti eräs hiekkan**keri raiskata minut mutta kun näin "m*nansa" sanoin hänelle etteihän tuollaisesta ole kuin onkimadoksi niin hän juoksi noloissaan pois ja eikä sen jälkeen ole näyttäytynyt.

      • Unohdit sen kuittauksesi.


    • Anonyymi

      En enkä halua.

    • Anonyymi

      En tunne, mutta olen tavannut kaksi teini-ikäisenä raiskattua naista. Toinen oli selvinnyt tapahtuneesta paremmin, mutta toinen oli ihan rikki eikä voinut luottaa miehiin vielä keski-ikäisenäkään.

      Raiskaaja on iljetys ja häpeäksi meille kaikille miehille.

    • Enpä tuota yhtään raiskaajaa henkilökohtaisesti tunne, mutta nimeltä muistan erään: Steven Thomas.

      • Anonyymi

        Thomas ei ollut raiskaaja. Hän tartutti tietoisesti HIViä useisiin suomalaisnaisiin. Naiset kumminkin ihan omasta halustaan halusivat nussia tämän kanssa ja vieläpä ilman kortsua. Yksi vielä sanoi, ettei kortsut oikein kuulu näihin hommiin (yhden yön juttuihin). Ilmeisesti ne ovat sitten lisääntymistä varten, vai minkälaisissa tilanteissa niitä kuuluu käyttää?


      • rytmimunat
        Anonyymi kirjoitti:

        Thomas ei ollut raiskaaja. Hän tartutti tietoisesti HIViä useisiin suomalaisnaisiin. Naiset kumminkin ihan omasta halustaan halusivat nussia tämän kanssa ja vieläpä ilman kortsua. Yksi vielä sanoi, ettei kortsut oikein kuulu näihin hommiin (yhden yön juttuihin). Ilmeisesti ne ovat sitten lisääntymistä varten, vai minkälaisissa tilanteissa niitä kuuluu käyttää?

        No, naiset tulivat kuitenkin katumapäälle jälkikäteen, eikö sekin ole raiskaus jonkun feministisen määritelmän mukaan.

        Tottahan on, ettei Thomasia mistään raiskauksista tuomittu vaan tapon yrityksistä. Teot ovat saattaneet pakottamista sisältääkin, mutta koska tapon yritys on kovempi rikosnimike samasta teosta, ei tietenkään olisi ollut mielekästä lähteä vaatimaan rangaistusta pienemmästä rikosnimikkeestä.

        Toisaalta on tietenkin selvää, ettei mustan miehen tarvinnut Suomessa 90-luvulla väkisin naisia maata.


    • Anonyymi

      En tunne mutta tiedän esim nikke ankara roope salminen aku hirvikoski sami hedberg siinä muutamia

    • Anonyymi

      Matti Putkonen on persujen paras kaveri.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe