Jos saat tässä testissä yli 10 oikein, olet todellinen tietäjä
Vastaa 13 kysymykseen ja selvitä, miten hyvin pärjäisit yläasteen biologian kokeessa."
Siellä sitten kysyttiin onko vesi uusiutuva energia?
Onko vai ei ole - olen vakuuttunut, että se ei ole enää energiaa ..
Pääsisitkö läpi yläasteen biologian kokeesta?
8
885
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008166850.html
Vettä vaan .. - Anonyymi
Tuloksesi: 12 / 13
Todellinen tietäjä
ME NAISET | Olet oikea guru!
Oli kyseessä sitten yhteyttäminen, suon syntyminen tai vesistöjen rehevöityminen, päässäsi sijaitsevasta tietopankistasi löytyy vastaus kaikkeen. Läpäisisit yläasteen biologian kokeen kuin vettä vaan. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki suorituksestasi! - Anonyymi
11/13
Toinen virheistä huolimattomuusvirhe.- Anonyymi
Minulla yksi huolimattomuus ja toinen oli se vesi.
- Anonyymi
Tuskin siinä ainakaan oli tarkotus kysyä onko vesi uusiutuva energiaa vaan, että onko vesivoima uusiutuvaa energiaa. Ja vastaushan on, että kyllä on.
- Anonyymi
Niin - minulle ne ovat eri asioita .. tiesin kyllä mitä tarkoittivat - vesi on energiana jo parhaat päivänsä nähnyt.
:)
- Anonyymi
miten biologia liittyy kemiaan
- Anonyymi
Kyllähän kemia liittyy mm. lisääntymiseen?
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1421905
- 661817
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet581177Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591122Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571117