Vittu, oikeesti. Tietääkö kukaan teistä mikä helvetti on rakastuminen?
Sitähän minäkin... Kukaan ei voi olla niin masokisti. Ei kukaan, paitsi teinit. Jos aikuiset on, ne ovat idiootteja...
Miten monta kertaa voi rakastua vol. 2
32
<50
Vastaukset
No vittu jotain aivokemiaa kai vissiin.
- Anonyymi
Monta kertaa päivässä :DDD
- Anonyymi
Ei kertaakaan
- Anonyymi
Se on sitä kun et voi muuta ajatella, menetät ruokahalusi, kävelisit 100 kilometriä vain nähdäksesi hänet. Sitä kai se on?
- Anonyymi
Se on ohimenevä mielenhäiriö. Ja aina se menee ohi. Kyse on vain ajasta. Sen jälkeen jatketaan yya-hengessä kovapanosuhteessa.
-keinovaginamies- Mä ymmärsin rakkauden salat vasta kun eka lapsi syntyi. Lapsi herätti rakkauden tunteen jota jaoin myös ensi kertaa vaimolle.
Naisille huomauttaisin että tämä ei välttämättä päde kaikkiin miehiin.- Anonyymi
😂😂😂👍
Ensi kertaa, uskomatonta! Kunnon kulissi👍 Tutkitteko kenties toistenne tiliotteita ekoilla treffeillä?
No parempi myöhään kun ei milloinkaan. Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂👍
Ensi kertaa, uskomatonta! Kunnon kulissi👍 Tutkitteko kenties toistenne tiliotteita ekoilla treffeillä?
No parempi myöhään kun ei milloinkaan.Ei se mikään kulissiliitto ollut. Mä olin ihastunut vaimooni ensi silmäyksellä ja suhde oli intohimoinen molemmin puolin alusta saakka. Rakkaus on epäitsekästä uhrautumista toisen puolesta ja sellaiseen en ollut alkuaikoina valmis.
Jotkut romantikot eivät osaa erottaa ihastusta ja rakkautta toisistaan.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ei se mikään kulissiliitto ollut. Mä olin ihastunut vaimooni ensi silmäyksellä ja suhde oli intohimoinen molemmin puolin alusta saakka. Rakkaus on epäitsekästä uhrautumista toisen puolesta ja sellaiseen en ollut alkuaikoina valmis.
Jotkut romantikot eivät osaa erottaa ihastusta ja rakkautta toisistaan.Hyi helvetti, inha kristitty koira.
Pyyhkisin lattiaa sun sääliuhrauksillasi. Oonkin monesti kiduttanut ihmisiä, kun ne alkaa osottaan mua johtaan tuollaisia riippuvuusfantasioita. Oksennan!
No, pääasia, että olet itse tyytyväinen. Mut älä tule kiitos yleiskuvallisesti opettamaan, että uhrautuminen on jotain ainoata oikeata rakkautta. Koska se on uhrautumista josta saat anaalista mielihyvää. Sullakin gpiste pyllyssä, niin varmasti tuntuu itsestäkin hyvältä! Ja sopii hyvin, kun ollaan tekemisissä paskanhajuisten ja kiljuvien pikkulasten kanssa. Ehkäpä se on sulle sopivaa rakkautta.
Mä rakastan petoa, sen uljautta ja kuumaa kiihkoa! Itsessänikin.
Saatana rakastaa!
- Anonyymi
Minä oon rakastunut monesti, myös ihan ailuisena. Minä itse en kuvailisi sitä tunnetta ihan helvetiksi.
- Anonyymi
Noihin touhuihin ei kannata lähteä. Pidä elämä kepeenä!
- Anonyymi
Mä esim.en anna enää yhdellekään miehelle mahdollisuutta. Done.
- Anonyymi
Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeimman kautta?
Kun rakastuminen on helvettiä, kannattaa miettiä mihin rakastuu. Rakastumisen kohde on väärä ja tapa miten rakastaa on vinoutunut.
Yhdyn edelliseen, done. - Anonyymi
Se fyysinen vetovoima ja aivokemiallinen epätasapainotila ehkä. Se rakkaus sitten jotain muuta, ehkä se vapaa tahto astuu kuvaan. Eivätkö tärkeät asiat ole yleensä päivänselviä.
Jarkko tietää...
https://youtu.be/x2E7kVYrD2s
Taino.... rakastuminen on tie tuohon mielettömyyteen...joko uskoo ihastumisen jälkeen johonkin, joku vaan vie, tai sitten luikkii yöhön päätään pudistellen.... en tosin itse ole enää tieltä poikennut, vaan päätyyn asti on rymäytetty...Olipa hyvät sanat laulussa. Tutun kuuloiset, ihan kuin olis omasta elämästä. Helppo samaistua.
MCMLXXVI kirjoitti:
Olipa hyvät sanat laulussa. Tutun kuuloiset, ihan kuin olis omasta elämästä. Helppo samaistua.
Ja tuo kohta: "Eikä tässä ole mitään normaaliuteen viittaavaa..."
Ei rakastumisessa olekaan mitään järkeä, ei mitään normaalia, eikä loogista... Ihan himmeetä menoa. :oD
https://youtu.be/d6fJtTTSGow
Sitten tulee tälläinen... :oDinterlocutrice kirjoitti:
Ei rakastumisessa olekaan mitään järkeä, ei mitään normaalia, eikä loogista... Ihan himmeetä menoa. :oD
Sitten tulee tälläinen... :oDTälleen kun Yuppia linkittelee, pöllähtää Pihis kohta paikalle. :oD
interlocutrice kirjoitti:
Sitten tulee tälläinen... :oDHeh, hullun hommaa. Tämäkin kohta. "Hulluuteen tällaiseen kerta kerran jälkeen mukaan meen."
:D
Lopulta on kahjo, seniili vanha pieru. :PMCMLXXVI kirjoitti:
Heh, hullun hommaa. Tämäkin kohta. "Hulluuteen tällaiseen kerta kerran jälkeen mukaan meen."
:D
Lopulta on kahjo, seniili vanha pieru. :PNo mutta taas palaan siihen kolmen kerran sääntöön...
Kerran voi erehtyä, toisen kerran unohtaa, mutta kolmas kerta on jo osuttava, tai ei.... :oD
Omalla kohdalla ainakaan ei mielellään hyppää johonkin vaan tunteiden vallassa... sen verta topakasti on riepoteltu, eikä siinä hulluuskaan auta. :o)interlocutrice kirjoitti:
No mutta taas palaan siihen kolmen kerran sääntöön...
Kerran voi erehtyä, toisen kerran unohtaa, mutta kolmas kerta on jo osuttava, tai ei.... :oD
Omalla kohdalla ainakaan ei mielellään hyppää johonkin vaan tunteiden vallassa... sen verta topakasti on riepoteltu, eikä siinä hulluuskaan auta. :o)Kolmas kerta toden sanoo. Tuleekohan sekin jostain tällaisesta, se sanonta? :)
Kyllä noilla rakkauksilla äkkiä kuluttaa itsensä rikkikin. Tai henkisesti puhki niin, ettei enää jaksa monetta kertaa samaa myllytystä läpi käydä.
Itellä on loppujen lopuksi vähän suhteita elettynä, mutta sitäkin intensiivisempiä viimeisimmät kolme, että välillä tuntuu et tukehtuu. Ehkä neljäs kerta jäis haaveeks tai kevyemmäksi. Ei kyllä ainakaan yhteisasuminen enää nykyään houkuttele oikeestaan yhtään.
Nytkin tekis mieli asua eri osoitteissa, mut muksujen kannalta viisainta kun on yksi lähtöpiste ja paluupiste.MCMLXXVI kirjoitti:
Kolmas kerta toden sanoo. Tuleekohan sekin jostain tällaisesta, se sanonta? :)
Kyllä noilla rakkauksilla äkkiä kuluttaa itsensä rikkikin. Tai henkisesti puhki niin, ettei enää jaksa monetta kertaa samaa myllytystä läpi käydä.
Itellä on loppujen lopuksi vähän suhteita elettynä, mutta sitäkin intensiivisempiä viimeisimmät kolme, että välillä tuntuu et tukehtuu. Ehkä neljäs kerta jäis haaveeks tai kevyemmäksi. Ei kyllä ainakaan yhteisasuminen enää nykyään houkuttele oikeestaan yhtään.
Nytkin tekis mieli asua eri osoitteissa, mut muksujen kannalta viisainta kun on yksi lähtöpiste ja paluupiste.No mä en edes laske sitä lasten äitin kanssa ollutta aikaa suhteeks, vaikka sehän se kai oikeasti olikin joku parisuhde....muut jotain romansseja tms.?
Mutta suhteen määrittely on kaiketi turhaa? Mitä väliä mihin laatikkoon sen asettaa? Ihastua voi vaikka mihin....rakastua vaan sellaiseen, mikä vastaa ja vie eteenpäin...
Rakkaus taas on alati muuttuva käsite, siinä missä ihmiset itsestään saa esiin?
Kai suhteen vaan pitäisi tulla jos on tullakseen? Oli se mitä sitten on? Ei kai rakkauden pidä muokkautua suhteen mukaan, vaan just päinvastoin?interlocutrice kirjoitti:
No mä en edes laske sitä lasten äitin kanssa ollutta aikaa suhteeks, vaikka sehän se kai oikeasti olikin joku parisuhde....muut jotain romansseja tms.?
Mutta suhteen määrittely on kaiketi turhaa? Mitä väliä mihin laatikkoon sen asettaa? Ihastua voi vaikka mihin....rakastua vaan sellaiseen, mikä vastaa ja vie eteenpäin...
Rakkaus taas on alati muuttuva käsite, siinä missä ihmiset itsestään saa esiin?
Kai suhteen vaan pitäisi tulla jos on tullakseen? Oli se mitä sitten on? Ei kai rakkauden pidä muokkautua suhteen mukaan, vaan just päinvastoin?"Ihastua voi vaikka mihin....rakastua vaan sellaiseen, mikä vastaa ja vie eteenpäin..."
-Tämä. 👍
Ei se varmaan muokkaudukkaan, se tunnehan on mitä on. Ainakin mulla. Joskus vaan kuviot muokkautuu ja niitä tekis mieli muokata uusiks.
Joku oman tilan tarvekin voi joskus olla valtava. Niin valtava, että saa melkein pakenemaan.
Vieläkö meinaat joskus yhdessä asua jonkun kanssa?MCMLXXVI kirjoitti:
"Ihastua voi vaikka mihin....rakastua vaan sellaiseen, mikä vastaa ja vie eteenpäin..."
-Tämä. 👍
Ei se varmaan muokkaudukkaan, se tunnehan on mitä on. Ainakin mulla. Joskus vaan kuviot muokkautuu ja niitä tekis mieli muokata uusiks.
Joku oman tilan tarvekin voi joskus olla valtava. Niin valtava, että saa melkein pakenemaan.
Vieläkö meinaat joskus yhdessä asua jonkun kanssa?Olipas ristiriitainen kommentti mulla äsken??? Hmmm...
Siis rakkaus minusta on muokkaantunut käsitteenä, ei kai sellaisena miten sen tuntee...mutta siitä löytää aina uutta....kuten itsestään.... liittyy toisiinsa kai?
Kuullostaa kaukaiselle vielä se, että olisin samassa talossa jonkun kanssa. Ei ole ensimmäisenä mielessä...interlocutrice kirjoitti:
Olipas ristiriitainen kommentti mulla äsken??? Hmmm...
Siis rakkaus minusta on muokkaantunut käsitteenä, ei kai sellaisena miten sen tuntee...mutta siitä löytää aina uutta....kuten itsestään.... liittyy toisiinsa kai?
Kuullostaa kaukaiselle vielä se, että olisin samassa talossa jonkun kanssa. Ei ole ensimmäisenä mielessä..."Siis rakkaus minusta on muokkaantunut käsitteenä, ei kai sellaisena miten sen tuntee...mutta siitä löytää aina uutta....kuten itsestään.... liittyy toisiinsa kai?"
-Minusta taas tuntuu, ettei siitä löydy mitään uutta. Taidan olla kyynistymään päin. :D
Samaa rainaa. Itsestään kyllä löytää uutta, huolestuttavankin paljon kun ei meinaa vanhat kuviot olla enää sopivat.
Taitaa helpommalla päästä, kun ei äkkiä ryöhääkkään samaan osoitteeseen. Kauhee vääntö sitten, kun homma ei enää toimikkaan.
Mut mun marakatit riekku mut hereille jo 4:30, niinpä mä meen hetkeks vielä koisii. :)
Menee silmät kii ittekseen.MCMLXXVI kirjoitti:
"Siis rakkaus minusta on muokkaantunut käsitteenä, ei kai sellaisena miten sen tuntee...mutta siitä löytää aina uutta....kuten itsestään.... liittyy toisiinsa kai?"
-Minusta taas tuntuu, ettei siitä löydy mitään uutta. Taidan olla kyynistymään päin. :D
Samaa rainaa. Itsestään kyllä löytää uutta, huolestuttavankin paljon kun ei meinaa vanhat kuviot olla enää sopivat.
Taitaa helpommalla päästä, kun ei äkkiä ryöhääkkään samaan osoitteeseen. Kauhee vääntö sitten, kun homma ei enää toimikkaan.
Mut mun marakatit riekku mut hereille jo 4:30, niinpä mä meen hetkeks vielä koisii. :)
Menee silmät kii ittekseen.No minusta siellä on jotain loogista ja fiksua juttua paljon, mitä ei ole osannut katsoa... keskittynyt liikaa tunteeseen. :oI
Menehän sä nokosille. :o)
- Anonyymi
Sen mukana tulee se avuttomuus. Sen avuttomuuden kanssa vaan joutuu elämään, jos rakkauden haluaa kokea. Joo, on se aika masokistinen kokemus... :)
- Anonyymi
Jaa vaikeapa sitä on sanoa kuinka monta kertaa. Ihastumisia on ollut monia vuosien varrella, mutta en ole halunnut keneenkään heistä tutustua. Ihastumiset ovat tapahtuneet silloin kun omassa elämässä asiat ovat olleet huonosti. Aina ne ovat loppuneet, enkä ole heitä enää miettinyt. Oikeastaan on ahdistanut jos pitäisi olla heistä jonkun kanssa tekemisissä. Pidän sellaisista ihmisistä jotka olen tuntenut hyvin kauan aikaa ja olen ollut tekemisissä useamman vuoden ajan.
- Anonyymi
Kai sitä nuorena voi rakastua vaikka kuinka monta kertaa. Vanhemmiten se on jotain muuta vaikka sitä toki voi samalla nimellä kutsuakin.
- Anonyymi
Rehelkusesti, siis rehelliETi en tiedä. KiintymykEn tunnistan mutta missä kohtaa kävwlypilkua, siis kävelypolkua tulee vastaan puomi, minkä jälkeen alkaa rrrakkaus? Siis mikäli puomi nousee.. - cu- blackin wandofulwööld.
- Anonyymi
Jaha, Genio taas känässä. Oletko koskaan rakastanut ketään muuta kuin itseäsi? Tuskin. Mutta rakkautta sekin tietysti on, ei siinä mitään.
- Anonyymi
Rakastan, kun tunnen rakkautta.
Viis veisaan jonkun matolle kivettyneen hihhulin määritelmistä.
Kyllä, hyvälle on tuntunut, viimeksi rakastin ihanaa miestä josta en edes nimeä tiennyt. Tulihan siitä laskua maksettavakai, mutta mistäpä ei tulisi. Elämä on!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617