Viestin palstalaiselta että hän on valmis avioliittoon kanssani. Arvaatko kuka olen ja kuka tuon viestin lähetti?
Sain tänään
124
881
Vastaukset
- Anonyymi
Olet pujottelija ja pikku-pirpana vastasi myönteisesti kosintaasi.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Olisko Touko Heinämies uskaltanut kosia?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Pirppis ei vaan taida haluta mitään vakavaa. Pujis vielä polttaa näppinsä.
Pirppis laskee hehtaarit ja toimii lopulta järkevästi.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Pirppis laskee hehtaarit ja toimii lopulta järkevästi.
-harmiseikirj-Ei mettärahoilla pitkälle pötkitä. Siinä menee taas sitten sata vuotta uutta tiliä odotellessa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ei mettärahoilla pitkälle pötkitä. Siinä menee taas sitten sata vuotta uutta tiliä odotellessa.
Pelloilta tulee joka kesä rehua ja maitotili on iso mutta vakio.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ei mettärahoilla pitkälle pötkitä. Siinä menee taas sitten sata vuotta uutta tiliä odotellessa.
Kyllä niillä ainakin espanjaan eläkepäiviksi pääsee :D pujiksellahan ei ole perillisiä muuten niin ei tarvitse säästää mitään sadan vuoden päähän, kaikki vaan sileeks.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
En usko että niillä mitään suhdetta on, pelkkää palstapelleilyä.. Kuten aloituskin.
Minä uskon että niillä on hyvä panosuhde. Pujis on ihan varmaan kova panomies. Eikä tuo pirpanakaan kovin haluttomalta vaikuta.
-keinovaginamies- Wwuwuw kirjoitti:
En usko että niillä mitään suhdetta on, pelkkää palstapelleilyä.. Kuten aloituskin.
Mistä moinen asenne? Oletko mustis Pujiksesta?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
wuppismummeli jäi toiseksi kilpajuoksussa pujiksesta, kismittäähän se.
-harmiseikirj- Palstakamu kirjoitti:
No en ole missään vaiheessa uskonut että kyseinen hahmo edes olisi nainen... Olen mä sen ennenkin sanonut. Kohta on muuten aika taas uuden nimimerkin, veikkaan.
Wwuwuw kirjoitti:
No en ole missään vaiheessa uskonut että kyseinen hahmo edes olisi nainen... Olen mä sen ennenkin sanonut. Kohta on muuten aika taas uuden nimimerkin, veikkaan.
Mitä se Pujis on sitten painanut? Mielikuvitusnaista? Pumpattavaa? Aika aidon oloinen huijaus, jos Pujis ei ole mitään huomannut.
Palstakamu kirjoitti:
Mitä se Pujis on sitten painanut? Mielikuvitusnaista? Pumpattavaa? Aika aidon oloinen huijaus, jos Pujis ei ole mitään huomannut.
Öö.. no palstapelleilyä.
Wwuwuw kirjoitti:
Öö.. no palstapelleilyä.
Pujis ei vaikuta pelleilijältä. Mistä se on nyt moisen toiminnan yhtäkkiä keksinyt?
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon että niillä on hyvä panosuhde. Pujis on ihan varmaan kova panomies. Eikä tuo pirpanakaan kovin haluttomalta vaikuta.
-keinovaginamies-Kas, joku osui jopa naulan kantaan. Kiitos.
Palstakamu kirjoitti:
Pujis ei vaikuta pelleilijältä. Mistä se on nyt moisen toiminnan yhtäkkiä keksinyt?
Minusta vaikuttaa.. Onhan se pyllykuvansakin esitellyt.
Wwuwuw kirjoitti:
Minusta vaikuttaa.. Onhan se pyllykuvansakin esitellyt.
Ja se tuotti tulosta.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kas, joku osui jopa naulan kantaan. Kiitos.
Sellainen sanonta on, että kyllä koira koiran haistaa.
-keinovaginamies- Pikku-pirpana kirjoitti:
Kas, joku osui jopa naulan kantaan. Kiitos.
Onhan meillä myös kuntoilusuhde, useasti ollaan käyty treffilenkillä
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen sanonta on, että kyllä koira koiran haistaa.
-keinovaginamies-Näinhän se on. Sama se mitä muut ajattelee...
Olen kuin kiimainen narttu, mitä sitä kieltämään. Ja en edes häpeile sitä.pujotteIija kirjoitti:
Onhan meillä myös kuntoilusuhde, useasti ollaan käyty treffilenkillä
Tänään kyllä kuntoillaan vaan mun makkarissa... kas kun ulkona sataa tänä iltana.
Kuunnellaan livemusaa ja harrastetaan .. kuntoilua.. ;D
Mitäs kultaseni olet mieltä jos tekisin meille lettuja.. ?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tänään kyllä kuntoillaan vaan mun makkarissa... kas kun ulkona sataa tänä iltana.
Mitäs kultaseni olet mieltä jos tekisin meille lettuja.. ?"Kuunnellaan livemusaa ja harrastetaan .. kuntoilua.. ;D"
Onko teillä bändi siellä soittamassa? vai tauskinko tilasit yksityiskeikalle :D
"Kuunnellaan livemusaa ja harrastetaan .. kuntoilua.. ;D"
Onko teillä bändi siellä soittamassa? vai tauskinko tilasit yksityiskeikalle :D
-harmiseikirj-Naapurissa esiintyy bändi tänä iltana.. sen enempää en taida selittää. Sen verran kovaa soittaa että kuuluu minulle sisälle asti.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitäs kultaseni olet mieltä jos tekisin meille lettuja.. ?Sekin sopii. Täällä just nyt vähän satelee.
Kattelit et hyvää musaa ois tarjolla.
Hyvältä kuulostaa letut, varmaan myös maistuu.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Naapurissa esiintyy bändi tänä iltana.. sen enempää en taida selittää. Sen verran kovaa soittaa että kuuluu minulle sisälle asti.
Jaa, no jo vähän aattelinkin :D Jyskyttäkää sängynpäädyllä seinään tahtia niille.
-harmiseikirj- pujotteIija kirjoitti:
Sekin sopii. Täällä just nyt vähän satelee.
Kattelit et hyvää musaa ois tarjolla.
Hyvältä kuulostaa letut, varmaan myös maistuu.Onko se vadelma- vai mansikkahilloa?
Ja tietty kermavaahtoa. Kelpaisikos?Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no jo vähän aattelinkin :D Jyskyttäkää sängynpäädyllä seinään tahtia niille.
-harmiseikirj-Kyll,kyll. Rummutetaan seinää niin perkuleesti.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Onko se vadelma- vai mansikkahilloa?
Ja tietty kermavaahtoa. Kelpaisikos?Onneks en ole dieetillä :D
No jos saa valita niin mansikkahilloa, ja kermavaahtoa tietty.pujotteIija kirjoitti:
Onneks en ole dieetillä :D
No jos saa valita niin mansikkahilloa, ja kermavaahtoa tietty.Asia selvä. Mansikkahilloa ja kermavaahtoa.
Ja sinä mitään diettiä tarvii.. olet niin hoikka poika...Pikku-pirpana kirjoitti:
Asia selvä. Mansikkahilloa ja kermavaahtoa.
Ja sinä mitään diettiä tarvii.. olet niin hoikka poika...Selvä on, odotan malttamattomana.
pujotteIija kirjoitti:
Selvä on, odotan malttamattomana.
Pitänee ny si lopettaa palstailu ja ruveta hommiin.. petivaatteiden vaihtoon ja kaupassa käyntiin. Aloittaa valmistelut.. jotta kaik olis sit valmista kun saavut. Muutaman tunnin päästä nähdään.. heips.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pitänee ny si lopettaa palstailu ja ruveta hommiin.. petivaatteiden vaihtoon ja kaupassa käyntiin. Aloittaa valmistelut.. jotta kaik olis sit valmista kun saavut. Muutaman tunnin päästä nähdään.. heips.
Nähdään illemmalla, heippa
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitäs kultaseni olet mieltä jos tekisin meille lettuja.. ?...hmm...ei tule rouvaa...eikä rouvalle pentuja...ellei edestakaisin tuota vouvaa...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Näinhän se on. Sama se mitä muut ajattelee...
Olen kuin kiimainen narttu, mitä sitä kieltämään. Ja en edes häpeile sitä.Hyvä, se on reipasta. Enemmän maailmassa pitäisi olla rehellisesti kiimaisia naisia. Naiset on usein estyneitä, tai sitten jotain ihmeellistä tunnetta etsitään, kun pitäisi vaan reilusti panna. Kyllä se tunne siitä sitten syttyy.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, se on reipasta. Enemmän maailmassa pitäisi olla rehellisesti kiimaisia naisia. Naiset on usein estyneitä, tai sitten jotain ihmeellistä tunnetta etsitään, kun pitäisi vaan reilusti panna. Kyllä se tunne siitä sitten syttyy.
-keinovaginamies-Se tosi kiima vasta syttyy, kun on tunteita. Ilman tunteita se on vaan puutteen poistoa. Lihan liikuttelua.
pujotteIija kirjoitti:
Onneks en ole dieetillä :D
No jos saa valita niin mansikkahilloa, ja kermavaahtoa tietty.Laittakaa yhteiskuva, jossa vaikka pirppiksen käsi on pujiksen munien edessä, niin pyörrän puheeni ja pyydän epäuskoani anteeksi. ☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Laittakaa yhteiskuva, jossa vaikka pirppiksen käsi on pujiksen munien edessä, niin pyörrän puheeni ja pyydän epäuskoani anteeksi. ☝️
Saat ihan rauhassa kieriä epäuskossasi minun puolesta..
Ei ole epäuskosi minulta pois. En saavuta mitään mainittavaa sillä että uskot... enkä menetä mitään vaikka et uskoisikaan.
Joten, ihan sama minulle.Pikku-pirpana kirjoitti:
Saat ihan rauhassa kieriä epäuskossasi minun puolesta..
Ei ole epäuskosi minulta pois. En saavuta mitään mainittavaa sillä että uskot... enkä menetä mitään vaikka et uskoisikaan.
Joten, ihan sama minulle.Eli pelkkää palstapelleilyä, sitähän mä sanoin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niillä ainakin espanjaan eläkepäiviksi pääsee :D pujiksellahan ei ole perillisiä muuten niin ei tarvitse säästää mitään sadan vuoden päähän, kaikki vaan sileeks.
-harmiseikirj-Nyt alkoi kiinnostaa. Minkä ikäinen pujis on? 😊
Wwuwuw kirjoitti:
Eli pelkkää palstapelleilyä, sitähän mä sanoin..
Tämä on vapaa maa ja mielipiteesi on mikä on. Sinulla on täysi oikeus olla väärässä. Se ei ole minun häpeäni.
Minä en pysty mielipidettäsi muuttamaan vaikka tekisin voltteja takaperin, joten annan olla.
Sen sanon että minä ja pujottelija olemme kaksi erillistä persoonaa. Pujottelija on pikän linjan palstalainen, tyylimme kirjoittaa on erilaiset kuin yö ja päivä. En osaisi esittää pujista ja pujis ei taatusti minua.
Se että vänkäät on sinun oma asiasi. Pujottelija on kaikkea muuta kuin pelleilijä, sen tiedät itsekin hyvin tarkkaan. Koko homma juontuu siitä ettet voi sietää minua ja helpommalla pääset itsekin jos myönnät sen ja jätät pujottelijan syyttelemisen pois.
Sinä saat toki olla itseksesi mitä mieltä haluat.. sinulla on oikeus mielipiteeseesi.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tämä on vapaa maa ja mielipiteesi on mikä on. Sinulla on täysi oikeus olla väärässä. Se ei ole minun häpeäni.
Minä en pysty mielipidettäsi muuttamaan vaikka tekisin voltteja takaperin, joten annan olla.
Sen sanon että minä ja pujottelija olemme kaksi erillistä persoonaa. Pujottelija on pikän linjan palstalainen, tyylimme kirjoittaa on erilaiset kuin yö ja päivä. En osaisi esittää pujista ja pujis ei taatusti minua.
Se että vänkäät on sinun oma asiasi. Pujottelija on kaikkea muuta kuin pelleilijä, sen tiedät itsekin hyvin tarkkaan. Koko homma juontuu siitä ettet voi sietää minua ja helpommalla pääset itsekin jos myönnät sen ja jätät pujottelijan syyttelemisen pois.
Sinä saat toki olla itseksesi mitä mieltä haluat.. sinulla on oikeus mielipiteeseesi.En minä sitä epäile että olisitte yksi ja sama hlö. Kyllä pujis lähtee pelleilyyn mukaan, onhan se nyt nähty ennenkin.
"Minä en pysty mielipidettäsi muuttamaan vaikka tekisin voltteja takaperin, joten annan olla."
Aivan helposti voisit, nimittäin ottamalla sen yhteiskuvan. Minun uskomiset ei kiinnosta, mutta kiinnostaa sitten kuitenkin niin maan perkeleesti. Kumma juttu.Wwuwuw kirjoitti:
En minä sitä epäile että olisitte yksi ja sama hlö. Kyllä pujis lähtee pelleilyyn mukaan, onhan se nyt nähty ennenkin.
"Minä en pysty mielipidettäsi muuttamaan vaikka tekisin voltteja takaperin, joten annan olla."
Aivan helposti voisit, nimittäin ottamalla sen yhteiskuvan. Minun uskomiset ei kiinnosta, mutta kiinnostaa sitten kuitenkin niin maan perkeleesti. Kumma juttu.Jos haluat uskotella itsellesi niin, että minua kiinnostaisi sinun mielipiteesi meistä.. ole hyvä vaan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos haluat uskotella itsellesi niin, että minua kiinnostaisi sinun mielipiteesi meistä.. ole hyvä vaan.
No siltähän se kovasti vaikuttaa.
Wwuwuw kirjoitti:
No siltähän se kovasti vaikuttaa.
Ok.. vaikka niin.
Jos sinulle tulee parempi mieli siitä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ok.. vaikka niin.
Jos sinulle tulee parempi mieli siitä.Eipä vaikuta mitenkään.
Wwuwuw kirjoitti:
Eipä vaikuta mitenkään.
No se ei ole yllätys.
Valtakunnassa siis kaikki hyvin.Pikku-pirpana kirjoitti:
No se ei ole yllätys.
Valtakunnassa siis kaikki hyvin.Ei nyt ihan kaikki.
Wwuwuw kirjoitti:
Ei nyt ihan kaikki.
Elähän ny..
saat minut vielä huolestumaan sinun voinnistasi.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Laittakaa yhteiskuva, jossa vaikka pirppiksen käsi on pujiksen munien edessä, niin pyörrän puheeni ja pyydän epäuskoani anteeksi. ☝️
Hyvä, kannatan. Mielellään myös naamat :D
No et ole ainoa, johon tämä p…ska ei uppoa. Nähtävästi pujis ja pirppis on kaiken lisäksi yksi ja sama tyyppi.
Tuulta vaan leikkipalstan purjeisiin -4u- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eli pelkkää palstapelleilyä, sitähän mä sanoin..
Peukku tähän 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa. Minkä ikäinen pujis on? 😊
Satuhahmo on iätön
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
En minä sitä epäile että olisitte yksi ja sama hlö. Kyllä pujis lähtee pelleilyyn mukaan, onhan se nyt nähty ennenkin.
Aivan helposti voisit, nimittäin ottamalla sen yhteiskuvan. Minun uskomiset ei kiinnosta, mutta kiinnostaa sitten kuitenkin niin maan perkeleesti. Kumma juttu.Pidä pintasi. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Elähän ny..
saat minut vielä huolestumaan sinun voinnistasi.Palstakamuhan se ”pirppistä” kirjoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Palstakamuhan se ”pirppistä” kirjoittaa.
Mahdotonta. Olemme palstakamun kanssa laittaneet viestiä samanaikaisesti. Samalle minuutille.
Joten höpö ja hoopoa ajatellakaan noin.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei nyt ihan kaikki.
Pp= on pk
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mahdotonta. Olemme palstakamun kanssa laittaneet viestiä samanaikaisesti. Samalle minuutille.
Joten höpö ja hoopoa ajatellakaan noin.HahahahahahH
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joten höpö ja hoopoa ajatellakaan noin.Sä se et maneereistas pääse
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joten höpö ja hoopoa ajatellakaan noin.Vaihtaisit edes kerran kirjoitustyyliäsi, mutta ei! Olen pettynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Sä se et maneereistas pääse
No saat ihan vapaasti olla harhoissasi. Tää on vapaa maa.
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisit edes kerran kirjoitustyyliäsi, mutta ei! Olen pettynyt.
En osaa kirjoittaa kuin omana itsenäni joten voi, voi ja lämmin leipä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Elähän ny..
saat minut vielä huolestumaan sinun voinnistasi.En kai minä nyt koko valtakunta ole.. ( ja nyt ei viitata nimimerkkiin) ..
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kannatan. Mielellään myös naamat :D
No et ole ainoa, johon tämä p…ska ei uppoa. Nähtävästi pujis ja pirppis on kaiken lisäksi yksi ja sama tyyppi.
Tuulta vaan leikkipalstan purjeisiin -4u-En usko että ovat yksi ja sama, vaikka eihän sekään mahdotonta ole..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No saat ihan vapaasti olla harhoissasi. Tää on vapaa maa.
Sanoin jo:Koetas päästä maneereistas nin vois joku hahmo onnistua.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
En kai minä nyt koko valtakunta ole.. ( ja nyt ei viitata nimimerkkiin) ..
Pp eli pk on sun ”rakas” leikkikamus. :)
Anonyymi kirjoitti:
Palstakamuhan se ”pirppistä” kirjoittaa.
Hah, eilen sanoin samaa.. Ainakin sama tyyli saada viimeinen sana sanottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pp eli pk on sun ”rakas” leikkikamus. :)
mus…takamus..
Mus mus Wwuwuw kirjoitti:
En kai minä nyt koko valtakunta ole.. ( ja nyt ei viitata nimimerkkiin) ..
Tosiaan, en viitannut nimimerkkiin. Unohdin sanontaa käyttäessäni että valtis .. niin että on nimimerkki.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joten höpö ja hoopoa ajatellakaan noin.No nyt aloin epäilemään oikeasti että olet partis.. Helppohan tuo on tehdä, kun avaa toisen välisivun. 😯
Wwuwuw kirjoitti:
No nyt aloin epäilemään oikeasti että olet partis.. Helppohan tuo on tehdä, kun avaa toisen välisivun. 😯
Ole hyvä vaan. Mettään menee.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä siinä vaan ihan samat lauseet ja sanatkin. Lasta kun leikittää. :)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No nyt aloin epäilemään oikeasti että olet partis.. Helppohan tuo on tehdä, kun avaa toisen välisivun. 😯
Hahaha ja joo, tolle pitäs olla useamman laitteen kieltokin. Heleppoa on kun painaa kahdella sormella yhtä aikaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Paljastimme sen takkuturkin :)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Elämässä on sillä tavalla kun joskus on keskustellut jonkun persoonan intensiivisesti, tämän tunnistaa ihmismerestä aina ja iäti.
Pk ei pääse koskaan rytmityksestään irti ja sen voi kerta toisensa jälkeen sohia vielä tarvittaessa esillekin. Ne tietää, jotka tätä ammatikseen tekee ;)
- Anonyymi
Olet Saara Särmä joka sai viestin partikselta.
- Anonyymi
kykenisikö Saara hylkäämään kaiken entisen partiksen vuoksi? luultavasti, olisivat oiva pari.
Anonyymi kirjoitti:
kykenisikö Saara hylkäämään kaiken entisen partiksen vuoksi? luultavasti, olisivat oiva pari.
-harmiseikirj-Kummallakin ollut massakausi jo vuosikymmeniä 👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallakin ollut massakausi jo vuosikymmeniä 👍🏼
Siellä ärräpäät lentelee kun Saara ja parti kilpaa kiroilee:
https://voima.fi/artikkeli/2015/nyt-vittu-kiroillaan-tavastialla/
Sitten ne paistaa xl-kokoisia sovintopizzoja joihin saara taiteilee hienot vitut koristeeksi:
https://vasenkaista.fi/2015/10/vitun-virkkaus-vapauttaa/
Palstakamu kirjoitti:
En tiedä kuka hän on, mutta googletin kuvahaun :D
Eikö olekin ihana namu sulle?
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ärräpäät lentelee kun Saara ja parti kilpaa kiroilee:
https://voima.fi/artikkeli/2015/nyt-vittu-kiroillaan-tavastialla/
Sitten ne paistaa xl-kokoisia sovintopizzoja joihin saara taiteilee hienot vitut koristeeksi:
https://vasenkaista.fi/2015/10/vitun-virkkaus-vapauttaa/
-harmiseikirj-Särmällä on puoliso. Kunnianloukkauksen paikka tuommoinen vihjailu.
Olet voiko olla niin-tyyppi ja rahalaitos laittoi sulle lainatarjouksen...se kyllä saattaa mainostaa täällä, mutta ei ole palstalaisia.... :oD
Tai olet Timo, jolle joku on kirjoittanut, että tekee sun elämästä helvettiä, muttta ei se aina avioliittoa tarkoita... :oD
Tjaa, kuka tietää, minä en tiiä.
- Anonyymi
Lillikselle taisit laittaa postia.
- Anonyymi
Kerro heti kaikki.
- Anonyymi
En kerro
- Anonyymi
Anonyymi sai telepaattisen viestin toiselta anonyymiltä.
- Anonyymi
Harmishan minua lähestyi. Annoin rukkaset.
Kukaan ei siis arvannut oikein.- Anonyymi
Nyt kyllä narraat :D Kai tietäisin jos olisin jotakuta lähestynyt mutta ymmärrän kyllä jos toivot semmoista, harmi kun en viitsi auttaa.
Nyt kyllä narraat :D Kai tietäisin jos olisin jotakuta lähestynyt mutta ymmärrän kyllä jos toivot semmoista, harmi kun en viitsi auttaa.
-harmiseikirj-Taitaa trolli testata vakkareita vuorollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Et vaan muista. Mutta olitkin siinä kunnossa, että en ihmettele muistamattomuuttasi.
- Anonyymi
Jessus sentään, mä oisin heti antanut myöntävän vastauksen! Itseasiassa mä melkein kosin häntä yli 10 vuotta sitten, silloin kun ensikerran miesten logiikka palstalle ilmestyin!
En ihan suoraan, mutta kauttarantain. Kysyen ett onko miesten logiikassa miestä, joka haluaisi tutustua melkein 24 vuotiaaseen nuoreen naiseen?
Ikisinkkuhan sieltä antoi aika tyrmäävän vastauksen; ei paljon "pikkuritsat" aika miestä kiinnosta. Voit ihan rauhassa jättää miesten logiikan konaan väliin ja mennä nuorten kanssa leikkiin kissa-hiirtä!
No mä pyysin kauniisti anteeksi, enhän mä sitä viestiä suoraan hänelle ainoastaan ollut tarkoittanut. Halusin vaan tutustua johonkin uuteen tuntemattomaan kivaan kaveriin, se oli vielä sitä aikaa kun mä olisin uskaltanut ottaa tietoisen riskin, jossain kahvilassa tavattu ehkä.
Vuosia on kulunut, enää en täysin tuntemattomia alkaisi tapailemaan.
Oppirahat on maksettu.
Uskoisin vakio porukan tietävän kirjoittajan; ilman alle kirjotustakin! 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jessus sentään, mä oisin heti antanut myöntävän vastauksen! Itseasiassa mä melkein kosin häntä yli 10 vuotta sitten, silloin kun ensikerran miesten logiikka palstalle ilmestyin!
En ihan suoraan, mutta kauttarantain. Kysyen ett onko miesten logiikassa miestä, joka haluaisi tutustua melkein 24 vuotiaaseen nuoreen naiseen?
Ikisinkkuhan sieltä antoi aika tyrmäävän vastauksen; ei paljon "pikkuritsat" aika miestä kiinnosta. Voit ihan rauhassa jättää miesten logiikan konaan väliin ja mennä nuorten kanssa leikkiin kissa-hiirtä!
No mä pyysin kauniisti anteeksi, enhän mä sitä viestiä suoraan hänelle ainoastaan ollut tarkoittanut. Halusin vaan tutustua johonkin uuteen tuntemattomaan kivaan kaveriin, se oli vielä sitä aikaa kun mä olisin uskaltanut ottaa tietoisen riskin, jossain kahvilassa tavattu ehkä.
Oppirahat on maksettu.
Uskoisin vakio porukan tietävän kirjoittajan; ilman alle kirjotustakin! 😘Mitä tapahtui? Mietin vaan niitä oppirahoja joita en ole vielä käyttänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Oppirahat on maksettu.
Uskoisin vakio porukan tietävän kirjoittajan; ilman alle kirjotustakin! 😘Joku matkii Trollikkaa, ei mene läpi.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku matkii Trollikkaa, ei mene läpi.
Sussa alkaa olla vainoharhaisia piirteitä? Mikäs se ketju olikaan jossa väitit jotain naiskirjoittajaa mieheksi. Tapahtunut useasti. Ja nyt tämä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ai se olikin tämä sama ketju :D Tuolla ylempänä.
Anonyymi kirjoitti:
Sussa alkaa olla vainoharhaisia piirteitä? Mikäs se ketju olikaan jossa väitit jotain naiskirjoittajaa mieheksi. Tapahtunut useasti. Ja nyt tämä.
Täällä moni mieskirjoittaja leikkii naista, väitätkö muuta?
Harmis ja Trolikka ei muuten mun tietääkseni edes ole miehen logiikkalaisia, en tosin ole mäkään, mitä nyt siellä välillä piipahdin, kuten muillakin palstoilla.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis ja Trolikka ei muuten mun tietääkseni edes ole miehen logiikkalaisia, en tosin ole mäkään, mitä nyt siellä välillä piipahdin, kuten muillakin palstoilla.Isä se on kuitenkin lapselle
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis ja Trolikka ei muuten mun tietääkseni edes ole miehen logiikkalaisia, en tosin ole mäkään, mitä nyt siellä välillä piipahdin, kuten muillakin palstoilla.muuten voi olla tekemisissä ei palstalla kaikkea
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis ja Trolikka ei muuten mun tietääkseni edes ole miehen logiikkalaisia, en tosin ole mäkään, mitä nyt siellä välillä piipahdin, kuten muillakin palstoilla.En voi yhtään tietää kuka on mies ja kuka nainen. En siis pysty väittämään mitään.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis ja Trolikka ei muuten mun tietääkseni edes ole miehen logiikkalaisia, en tosin ole mäkään, mitä nyt siellä välillä piipahdin, kuten muillakin palstoilla.Mulla oli toinen nikke, sillo meihen logiikassa, kuten harmiksellakin ja valtakunnalla.
Jos sä olet siellä joskus kirjoitellut, pitäisi sinunkin muistaa... mun kertomuksen mukaan; kuka mä silloin olin. "Vanhan alven" kanssa usein rupattelin, käytti hän "musti"nikkeäkin.
Valtakunnallakin monta nikkeä jo silloin; ainakin yks tunnetuimmista oli Rose!
Niin ett kyllä Sinkkupalstan henkilöitä; on ollut usein miehen logiikassa vierailulla, kuten Ratikka, jolla oli japanilainen vaimo. jne jne.
Muistatkos Budde loven ja liskon? Jokos riittää, dokumentit!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli toinen nikke, sillo meihen logiikassa, kuten harmiksellakin ja valtakunnalla.
Jos sä olet siellä joskus kirjoitellut, pitäisi sinunkin muistaa... mun kertomuksen mukaan; kuka mä silloin olin. "Vanhan alven" kanssa usein rupattelin, käytti hän "musti"nikkeäkin.
Valtakunnallakin monta nikkeä jo silloin; ainakin yks tunnetuimmista oli Rose!
Niin ett kyllä Sinkkupalstan henkilöitä; on ollut usein miehen logiikassa vierailulla, kuten Ratikka, jolla oli japanilainen vaimo. jne jne.
Muistatkos Budde loven ja liskon? Jokos riittää, dokumentit!
trollikkaAha, no en tunne noita nimimerkkejä. Kuten sanoin, niin ihan vaan piipahdin..
Luulin että olette Harmiksen kanssa puhtaasti sinkkupalstalaisia.Wwuwuw kirjoitti:
Aha, no en tunne noita nimimerkkejä. Kuten sanoin, niin ihan vaan piipahdin..
Luulin että olette Harmiksen kanssa puhtaasti sinkkupalstalaisia.Ratikkakuskin nimen muistan. Ja sitten oli joku Relaxed eyes..?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
"Jessus sentään, mä oisin heti antanut myöntävän vastauksen! Itseasiassa mä melkein kosin häntä yli 10 vuotta sitten, silloin kun ensikerran miesten logiikka palstalle ilmestyin!"
Jos tätä kirjoitusta tarkoitit; niin ei ole feikki! Ihan tositapahtuman sieltä alkuajoita Miehen logiikan puolelta; täällä kaikille ihan julkisestti kerroin, ihan niin kuin se silloin meni!
Nythän se lähinnä naurattaa, näin vuosien jälkeen, väärinkäsitystä alusta loppuun.
Kysy Harmikselta; uskoakseni muistaa tapauksen...
No elämä on tällaista... 😘 😘 Ei selvästikään ollut treffisivusto; miehen logiikka!
trollikka 😘 Anonyymi kirjoitti:
"Jessus sentään, mä oisin heti antanut myöntävän vastauksen! Itseasiassa mä melkein kosin häntä yli 10 vuotta sitten, silloin kun ensikerran miesten logiikka palstalle ilmestyin!"
Jos tätä kirjoitusta tarkoitit; niin ei ole feikki! Ihan tositapahtuman sieltä alkuajoita Miehen logiikan puolelta; täällä kaikille ihan julkisestti kerroin, ihan niin kuin se silloin meni!
Nythän se lähinnä naurattaa, näin vuosien jälkeen, väärinkäsitystä alusta loppuun.
No elämä on tällaista... 😘 😘 Ei selvästikään ollut treffisivusto; miehen logiikka!
trollikka 😘Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trollikka 😘Kyl sunt pitäs tietää ettet sää kaikkii miehii kiinnost.
Anonyymi kirjoitti:
Oppirahat on maksettu.
Uskoisin vakio porukan tietävän kirjoittajan; ilman alle kirjotustakin! 😘Muuten tää kohta..
"Ikisinkkuhan sieltä antoi aika tyrmäävän vastauksen; ei paljon "pikkuritsat" aika miestä kiinnosta. Voit ihan rauhassa jättää miesten logiikan konaan väliin ja mennä nuorten kanssa leikkiin kissa-hiirtä!"
Josta siis on yli kymmenen vuotta aikaa, tarkoittaa sitä että harmis on kuin onkin jo vanha ukkeli. Ja mä kun luulin että se on vielä ihan kakara..
HÖÖ.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Muuten tää kohta..
"Ikisinkkuhan sieltä antoi aika tyrmäävän vastauksen; ei paljon "pikkuritsat" aika miestä kiinnosta. Voit ihan rauhassa jättää miesten logiikan konaan väliin ja mennä nuorten kanssa leikkiin kissa-hiirtä!"
Josta siis on yli kymmenen vuotta aikaa, tarkoittaa sitä että harmis on kuin onkin jo vanha ukkeli. Ja mä kun luulin että se on vielä ihan kakara..
HÖÖ.60-vuotias….
Voi olla se keinoavusteinenvaginalaitemies-nimimerkkikin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60-vuotias….
Voi olla se keinoavusteinenvaginalaitemies-nimimerkkikin?…mutta en tietenkään toivo sitä, sillä sepä vasta karmeaa olisikin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…mutta en tietenkään toivo sitä, sillä sepä vasta karmeaa olisikin…
60-vuotias viriili mies on ainoastaan terve ja hyväkuntoinen.
Tokikaan keinovaginamies ei ole likikään noita ikiä, mutta aikoo olla kunnossa vielä yli 70 vuotiaanakin, jos vaan itse pystyy asiaan vaikuttamaan.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokikaan keinovaginamies ei ole likikään noita ikiä, mutta aikoo olla kunnossa vielä yli 70 vuotiaanakin, jos vaan itse pystyy asiaan vaikuttamaan.
-keinovaginamies-Eli Harmis ukkeli löytyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Sä muuten viikolla sanoit toises ketjus olevas 6-kybäne? Kuis se nyt sitten ikä aleni????
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ratikkakuskin nimen muistan. Ja sitten oli joku Relaxed eyes..?
Ratikka taitaa kirjoitella nykyään Kollimaattorina. Jäi aikoinaan kiinni trollamisesta, kun unohti kirjautua ulos 🤭
xLiner
- Anonyymi
Vai on valmis, ei ole kosinut sitten vielä. Luvata voi vaikka ja mitä😆😆
- Anonyymi
Aloittaja saattaa olla kuka tahansa Anonyymi, se innokas avioituja on taatusti välimerkitön, ei pieninäkään epäillystä. Muutama tusina tuohon viittavia aloituksia ja kysymyksiä tuo sulhanen on palstalle tehnyt.
Jaahas, pujottelija ja pikkupirpana ovat myös heittäneet löylyä lisää; juoruilijoille!
Öitä, Mimmi jo jokeltelee unihymniään, jospa menis itsekin lopulta untenmaille. - Anonyymi
No niin, sitä kaavaa kannattaa pohtia.
- Anonyymi
Minä lähetin, mutta hän ei ole vielä lukenut viestiä. Luulen, että on edeltä viisas ja avaa viestin vasta sitten, kun voi sanoa tahdon😊 …odotan.
- Anonyymi
Ai teksti viestillä tuollaiset asiat kerrotaan. Se pitää sanoa kasvokkain jos haluaa naimisiin. Eipä hyvin mene suhteella jos tärkeät asiat kommunikoidaan teksti viesteillä.
- Anonyymi
Allu ilmoitti ottavansa sinut hellään huomaansa.
- Anonyymi
Valtiksen ikiopiskelijaukko sai sormusrahat kasaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319