Saiko OPM vastinetta urheilija-apurahoille?

Anonyymi

Mitalistit eli Mattsson sai 10000 euroa ja Potkonen 20000 euroa, joten ne rahat eivät menneet hukkaan. Tenkanen, Mäkelä-Nummela, Kuosmanen saivat myös kaikki 20000 euroa.

Sitten nämä meidän huippu-urheilun keihäänkärjet. Olisiko esim Kuivistolle kannattanut antaa muutanan keihäänheittäjän rahat

Etelätalo Lassi 20 000
Helander Oliver 20 000
Korte Annimari 20 000
Mäkelä Kristiina 20 000
Piispanen Toni 20 000
Pulli Kristian 20 000
Raitanen Topi 20 000
Ruuskanen Antti 20 000
...
Huntington Maria 10 000
Hurske Reetta 10 000
Junnila Ella 10 000
Murto Wilma 10 000
Neziri Nooralotta 10 000
Partanen Veli-Matti 10 000
...
Kinnunen Jarkko 6 000
Kosonen Silja 6 000
Kuivisto Sara 6 000
Salminen Senni 6 000

8

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Chopran kotiosavaltio Haryana palkitsee keihäänheittäjän 60 miljoonalla rupialla eli noin 687 000 eurolla. Lisäksi Haryana lahjoittaa keihäsmiehelle tontin uudelle kotitalolle.

Kaiken tämän päälle Chopra saa varmasti mielekkään ja rahakkaan viran Panchkulan urheilukeskuksen johtajana

• Anonyymi

Intia onkin niin rikas maa Suomeen verrattuna. Siellä ei kai ole vielä keksitty Kelaa ja muita rahareikiä.

• Anonyymi

Ruuskasen Antin heitot taitavat olla aika arvokkaita, ainakin €/m laskettuna.

• Anonyymi

Onneksi Mika Lehtimäen ei tarvitse ihan köyhänä antaa selityksiä.
      Verovuosi 2019:
      Pääomatulo 7 253
      Ansiotulo 94 577
      Tulot yhteensä 101 830

• Anonyymi

Kannattaisi kysyä unkarilaisilta, miten olympialaisista haetaan 20 mitalia, vaikka maa on paljon köyhempi kuin Suomi.

• Anonyymi

Konsta- hevonen ansaitsisi tuplastipendin, kun uskalsi näyttää mitä mieltä on naurettavasta kouluratsastuksesta. Tuollainen sipsuttelu ja tepastelu sopisi paremmin niille rainbow-ratsastajille kuin hevosille.

• Anonyymi

Hyvin sanottu tyrhanpäiväisten harrastuksesta.

• Anonyymi

Sara Kuivistokin tienasi mahtavasti.... 4 ämpärillistä lakkoja

- Olympialaisissa loistavasti onnistunut kestävyysjuoksija Sara Kuivisto kertoi Instagram-tilillään saaneensa ämpärikaupalla lakkaa Suomen ennätyksien kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe