Vikanaiselle!

Anonyymi

Oli niin pitkä ketju, että ajattelin aloittaa uuden ketjun. Sinulle on todettu jo useasti, ettei kannata murehtia eikä sinussa ole vikaa, vikaa, vikaa, vikaa... pöh, nyt loppuu tuo hokeminen... (löi itseä päähän).

Mistään muusta se ei ole kiinni, kuin itsetunnostasi. Vitun ruma naisen kuvatuskin on kaunis, jos henkiset ominaisuudet ovat tallella.

Nuorena poikana aikoinaan paneskelin 60-vuotiaista lihavaa mummoa. En kadu sitäkään pätkääkään. Joten kyllä ne kaikki lähtevät pääkomasta. Sitäpaitsi nyt 50 vuotias guppe saa kenet haluaa.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle oli tarkoitettu mutta.. kiitos.

    • Me ihmiset ollaan kaikki viallisia. Mulla ois semmonen kirja. Nimeltään Missä vika. Harmi kun oon sen hukannu. Tais käsitellä kuplavolkkaria, mutta kai sitä voi soveltaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Niin että se että "pääsee paneskelluksi" on sitten jokaisen naisen onnen täyttymys?

      Onko ihme ollenkaan että Suomi on täynnä rääkyviä itseään sääliviä luusereita kun suhtautumi en naisiin on tuota luokkaa?
      Oletteko todella niin äärettömän tyhmiä ja typeriä että kuvittelette että teidän käyttöesineeksenne yksikään normaali nainen haluaa?
      Luulot on suuret kyllä, mutta mitä näyttää faktat? Yksin vingutte ja ulisette, mielikuvituksessanne mutta toisillenne rehvastelette näitä päiväunianne.

      On aivan uskomatonta miten huonoksi on miesmateriaali vaipunut. Ainahan näitä kai on ollut, mutta nyt nettiaikakaudella tulevat tietysti paremmin esiin.
      Naisten itsetunto ja itsekunnioitus kasvaa kohisten, miesten laskee samaa vauhtia.
      Tuosta joukkiosta sitten pitäisi seuloa ne jyvät akanoista. Melkoisen moinen homma kyllä jos sattuu miehen halumaan.

      • Anonyymi

        Korjaus edelliseen:Yksin vingutte ja ulisette, mielikuvituksessanne ja toisillenne rehvastelette näitä päiväunianne.


      • Anonyymi

        Sinähän oot jyrkempi näkemyksissään kuin minä, jopa provosoivuuteen asti. Itsetunnon kohinaa en kyllä allekirjoita, vaikkakaan ei se myöskään laske samassa suhteessa kuin ikää tulee lisää, sitä muuttuu vain avoimemmaksi ja tarvittaessa röyhkeämmäksi. Tämä jälkimmäinen ei ole elämisen itsetarkoitus, kuitenkin ymmärrämme sen.


      • Siksipä olen itsekin tyytyväinen, että olen bi. Valinnanvaraa sikäli enemmän. Miehet kun on nähty, niin. Kun naisetkin on nähty onkin jo siinä iässä, että Pietarin portille tyrkätään.


    • Oikeasti?
      "Nuorena poikana aikoinaan paneskelin 60-vuotiaista lihavaa mummoa"

      Miksi lyöt sitten itseäsi päähän?

      • Anonyymi

        Löin sen takia, koska ulosantini jumittui. Kaikki maailman vehkeet korjataan nyrkiniskulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löin sen takia, koska ulosantini jumittui. Kaikki maailman vehkeet korjataan nyrkiniskulla.

        Ei niitä nyrkillä kumminkaan korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löin sen takia, koska ulosantini jumittui. Kaikki maailman vehkeet korjataan nyrkiniskulla.

        Kaikki paitsi nainen, huom.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki paitsi nainen, huom.

        Ei itseäkää saa lyödä ja tavarat menee rikki.


    • Anonyymi

      "Mistään muusta se ei ole kiinni, kuin itsetunnostasi. "

      Totta, Timo.

      Miksi pitää elää toisten huomiosta? Jospa lähtiskin siitä, että antaa omaa aikaansa ja huomiota muille. Saattaa saada joskus jotain takaisinkin päin.

      xLiner

      • Anonyymi

        Näin se menee. Muuten se kansipahvi trukissa korjattiin aikoinaan titaanisella levytiivistellä. Ei mennyt särki.


    • Anonyymi

      Ihan järkkyä ulinaa palsta täynnä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä..


    • Anonyymi

      Kunhan halut ja tarpeet kohtaa, niin mikäpäs siinä. Miehen ja naisen libidon huippuvuodet eivät tosiaan aivan osu iällisesti yksiin.

    • Anonyymi

      Miten lie sen vitun ruman naisen kuvatuksen itsetunto ja henkiset ominaisuudet kestää sen ett saa toisilta kuulla olevansa se vitun ruma naisen kuvatus. Se ainoastaan saa nostamaan suojamuuria korkeammalle ympärillään, varoo vieläkin enemmän päästämästä ketään liian lähelle, ei halua tutustua kehenkään, eikä olla kenenkään kanssa tekemisissä ja pysyy enempi poissa ihmisten silmistä ettei vaan aiheuta traumoja muille liian rumalla ulkonäöllään. Kuka nyt jatkuvasti haluaa saada paskaa niskaan. Mä itse olen ollut liian kiltti haukkujiani kohtaan, mennyt lukkoon ja kuoreen sisälle, kun joku sanonut jotain rumasti mulle, mun pitäis vaan sanoa täräyttää yhtä rumasti takaisinpäin, repiä toinen henkisesti paskaksi, miksi sääliä tuntisin, onhan nuo perkeleet itsekin nauttineet, kun ovat mua loukanneet. Koirakin hyökkää lyötynä jopa isäntänsä päälle, kun se ahdistetaan nurkkaan.

    • Anonyymi

      Katsoin erään ranskalaisen elokuvan missä huomattavasti vanhempi nainen, varaton nainen sinänsä... mutta niin..

      Ei jollain ikäerolla taida olla mitään merkitystä rakkaudessa.

      Jännä takki itselläni, pitkä nahkatakikki musta, isä sanoi jotain vitsinä: Adolfilla oli vielä pidempi tuollainen ja sinulta puuttu hopeiset SS-merkit lehvistä... ja pääkallon kuva no niin hyvä vitsi.

    • Anonyymi

      Ovatko ne tytöt pakollisesti niin vihamielisiä aina?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe