Nyt tuli maailmanloppu!

Anonyymi

Ulkona sataa vettä, alle 20 lämmintä ja muutenkin taivas täynnä synkkiä pilviä.

Se oli sitten siinä. Ihan OK elämänhän tässä kerkesi viettää, joten ei käynyt huonosti. Mutta lapset, miksi kukaan ei ajattele lapsia? Ajatelkaa lapsia!

Lopuksi näin maailmanlopun edellä haluan pyytää anteeksi flowersreallyltä, joka toivon mukaan ei ottanut vtulani tosissaan.

>Timppa<

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kun käyt täällä kuin olet aurinkonpaiste risukasassa väliin täällä on synkkää.

    • Vettä sataa ja on pilvistä. Synkkää on.

    • Ikävä kun suomessa ei oo kesää ollenkaan. Taas joutunu koko päivän sisällä.

      • Anonyymi

        Sateenvarjo on keksitty. Siis ulkoilu aivan mahdollista.
        -Likinäkörillitäti


    • Anonyymi

      Mietin juuri tänään, että tuleekohan sateinen syksy ja talvi.

      Nyt sanovat, ettei talvi tule enää tänne etelään.

      Katselin vedekestäviä reppuja, takki on jo.

    • Anonyymi

      Kyllä kiilahaaraiset aina posiitivista löytävät asiasta kuin asiasta. Sen takia varmaankin ämmistä tykkäänkin.

      >Timppa<

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minua kyllä joskus salamat ja ukkoset herättävät yölläkin, herään joskus sängyssä joku mörinää jaaha ukkonen... mutta joku supernova kun aurinko räjähtää vähän erilaista valkoista valoa sitten :D

    • Anonyymi

      Niin tuollainen juttu että joku aurinko menee supernovkaksi ja räjähtää, ei ole montaa sekuntia aikaa miettiä tekosiaan ja katuakaan mitään kunnes ei ole sinusta enää luurankoakan jäljellä hautakivelle :D

    • Anonyymi

      ei voisi vähempää harmittaakaan sitten tympeää on kun pitäisi levätä kun noniin pyöräily jne polvi ja nilla pitäisi levätä vaikka kiinnostaisi urheilla, mutta niin pitäisi levätä, tympii

    • Anonyymi

      Luonto ottaa kesän kamalan kuumuuden ja kuivuuden takas ja näin se on toiminut aina. Ihana ulkoilla nyt, kun viimein raikkaat ja inhimillset ilmat. Syksy tulee ihanaa <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe