Sellaisellakin on yleensä isot tissit.
Vaikka aikuinen nainen olisi lyhytkin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oot nähny unta
Yksi tuttavani on lyhyt eikä hänellä ole isoja tissejä :)
- Anonyymi
Kuitenki semmoset mitä voi puristella.
- Anonyymi
Lyhyen kauniimpi nimitys on siro, eikä siihen missään nimessä sovi mitkään utareet saati hehtaariperse.
- Anonyymi
"Lyhyen kauniimpi nimitys on siro"
Eivät kaikki lyhyetkään ole hoikkia ("siroja").
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
"Lyhyen kauniimpi nimitys on siro"
Eivät kaikki lyhyetkään ole hoikkia ("siroja").
Kirjautumaton palstalutkaLyhyillä päin vastoin kilot näkyvät herkemmin. Helposti tulee pullukka vaikutelma.
- Anonyymi
Ulkonäkökeskeistä, niin sitä
- Anonyymi
Pienet rinnat on oksettavat
- Anonyymi
Mun kuppikoko D- E en tarvitse yhtään isompia.
- Anonyymi
Vaikka aikuinen mies on lyhytkin. Sellaisellakin on yleensä iso kyrpä.
Onhan se jos muuhun kehoon vertaa. Vastaavasti pitkällä miehellä keskiverto vehje näyttää pieneltä.
- Anonyymi
Surkea anti keskustelijoilla. Tällaista tai sitten jotain politiikkaa. Mitkään ajatusta vaativat ketjut eivät ole suosiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843442- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421329Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861303Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790