Kukkakaalit on aivoja

Kukkakaalit näyttää aivoilta koska ne on aivoja.

Kuvatodiste: https://i.imgur.com/mm1zbgq.jpg

Parsakaalit on vähä saman näköisiä kans, niillä on myös suhteellisen korkea älykkyyosamäärä. Romanesco kukkakaalit on kaikista älykkäimmät, ne voi ajatella ihan eri tasolla kuin ihmiset. Ne ei voi kommunikoida ihmisten kanssa, koska niillä ei ole suuta, siksi ihmiset luulee että kukkakaalit on tyhmiä, tai että ne ei edes voi ajatella lainkaan.

7

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivot on hyvin voineet syntyä kukkakaalin muodosta. KaalinPÄÄ jo kuvastaa sitä, että kaali lepää maan hartioilla. Juuristo on maan alla.

Saniaiset on puolestaan antaneet muodon linnun sulille. Kotkansiipisaniaisen nimi jo kertoo tästä.

Evoluutioteoria ei pysty selittämään mistä kaikki muodot on syntyneet. Informaation täytyy siirtyä jotenkin muuten kuin fyysisesti geenien tuottamien satunnaisten mutaatioiden kautta.

Olemme energiakentässä, tai lukuisissa kentissä, ja ihmisellä chakrajärjestelmä toimii keräten tietoa ympäristöstä. Tätä tutkitaan:

"Amit Ray ilmaisi 114 chakran sijainnin: "114 chakraa ovat jumalallisia yhteyspisteitä kosmokseen. "

https://www.researchgate.net/publication/344285301_Neuroscience_and_Neuropsychology_Models_of_Brain_based_on_Saint_Amit_Ray's_114-Chakra_System

• Anonyymi

Ihmisessä on kahdenlaista informaatiota: sisäistä ja ulkoista. Sisäinen informaatio tulee DNA:n mukana, esim. nälkä, jano, kipu jne. Ulkoinen informaatio tulee aistimien kautta, esim. ympäristö, esineet, oma keho jne. Ilman ulkoista informaatiota sekä sen tallentamista tunnisteiksi ihminen ei tunnistaisi näkemäänsä ja lisäksi tietoisuus olisi hyvin heikko.

• Anonyymi

Kenties kukkakaalit kommunikoi hajuilla tai telepaattisesti. Mitenhän ne viettää aikaansa ?

• Anonyymi

Onkohan kukkakaalilla tietoisuus?

• Anonyymi

Mitä kukkakaali ajattelee ihmisestä, joka keittää sen elävältä?

• Anonyymi

Ehkä se on sen tarkoitus, päästä ihmisen sisälle, jossa alkaa sitten aivoittelemaan ja ilmavaivoittelemaan.

• Anonyymi

Ovathan ne nimensäkin tuolleen hauskasti valinneet että se on sananmuunnoksena "kakka kuulia". Näin ihmisiä hauskuuttamalla ne ovat päässet ihmisten suosioon vaikka kaikki eivät niiden mausta pidäkään. Ja lisäksi niissä on fraktaalirakennetta, jolla ne ujuttautuvat jopa matematiikan kirjoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe