Näyttää siltä että

Anonyymi

Palstalla on tänään vilkasta ja kaikenlaista juttua lentää. Ihmiset ovatkin kotona paljon korona pelossa ja silloin netti on ainut huvi.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen vienti kohahti, Talebanit tilasi Valtavan määrä Vaseliinia, Talebani pojat käyttää Vaseliinia, Koska Naiset Lähti Pakosalle Kabulista !

    • Anonyymi

      Niin, netissä jokainen villaslipoveri ja hekohekosketsihahmo voi leikkiä päteä kiusaajaa, vaikka olisi sivistysorganisaatiossa töissä, sillä niinhän sitä sanotaan, ettei suutarin lapsilla ole kenkiä.

    • Anonyymi

      Kukaan ei uskalla mennä virustestiinkään kun voi joutua karanteeniin, toiset käyvät innolla testissä että jospa pääsisi karanteeniin, kuin lomaa sitten.

      Vettä sataa, ropisee, höpisee, räntäsadetta minä odotan pääsisin testaamaan uusia kumeja kulkuneuvossani kunnollisesti.

    • Anonyymi

      Ei kyllä minä täällä vaan sadetta pitelen, vailka pysyypä tuo pitämättäkii.

    • Ei tarvi olla kotona, kun on auto. Toi oli kyllä tosi hyvä ostos, nyt kun on tää koronakin. Voinhan sen myydä sitten kun on korona ohi. Mun mielestä on hölmö sanoo, että auto on huono sijoituskohde. Ei kai nyt minkään kalsareidenkaan arvo nouse oston jälkeen. Eilen kävin pietarsaaressa ja sitten kävin teurastamolla. Sitten oon käyny tänä vuonna lappeenrannassa, hyvinkäällä, porvoossa ja kouvolassa. Muistan viimekesän kun ei ollu muuta kuin polkupyörä, paitsi kerran vuokrasin auton, kun kävin koskenkorvassa. Tää viikko oli taas lomaa, mutta nyt sekin loppuu. Mutta vielä on viikonloppuja käydä vaikka missä. Talvella ei sitten käydäkään missään, kun on noi kitkatkin, niin ei kovin syrjälle viitti mennä.

    • Niihän se vähän on.
      yöunet meni ihan koronan takia noh kyllähän toi mieskin vaikutti ei sitä voinut olla hellimättä vaikka nyt meinas nukkuakin.

    • Anonyymi

      Näyttää siltä että palstalla on hiljaisuus eikä kukaan jaksa kirjoitella mitään.

    • Anonyymi

      Ihmiset on laiskoja.. naisia ei kiinnosta treffeille lähtee ja enää kiinnostua korona aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe