Eli siis olen koulussa jo muutaman päivän "stalkannut" yhtä henkilöä ja haluaisin kovasti tutustua häneen. Tänään kuitenkin näin hänen lähtevän koulusta toisen vastakkaisen sukupuolen henkilön kanssa. En sosiaalisesta mediasta saanut selvitettyä ovatko he ystäviä vai jotakin muuta. Onko menetetty tapaus? Kaipaisin boomereiden neuvoja.
Miten saada toisen huomio?
4
<50
Vastaukset
Jos olet kansakoulussa, tilanne on pelastettavissa, lukiossa peli on menetetty.
- Anonyymi
Onko jotain vinkkejä miten ottaisin yhteyttä häneen?
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain vinkkejä miten ottaisin yhteyttä häneen?
Meidän boomerien ollessa kansakoulussa, ei ollut olemassa vielä kännyköitä. Muistaisin, että tehokkain tapa hakea huomiota oli heittää tyttöä pienellä kivellä. Sillai hellästi.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Meidän boomerien ollessa kansakoulussa, ei ollut olemassa vielä kännyköitä. Muistaisin, että tehokkain tapa hakea huomiota oli heittää tyttöä pienellä kivellä. Sillai hellästi.
Nykypäivänä luulen ettei tuolla saisi kuin ärsytettyä hänet. Ala-asteella toimii hyvinkin. Ei ehkä enään ammattikoulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571