No, no nainen, kyllä ätmillekin voi lässytellä....

Anonyymi

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008207544.html

https://is.mediadelivery.fi/img/658/2106225fc59e238011893c5c9ccfd5c8.jpg.webp
"Ihana koira! Sille voisi lässytellä ikuisuuden."

No, kyllä nainen voi ätmille/rumalle miehellekin lässytellä ikuisuuden ja voi tulla syliin istumaan.
Ei koiran syliin voi nainen mennä, litistyy ja puristuu koiraparka hengissä, kun nainen koiran päälle ähkii istumaan.
Ätmin/ruman miehen sylissä voi nainen istua mielin määrin, mutta ei näytä syli kelpaavan, vain komean miehen syli kelpaa naiselle, eikä nainen liiemmin lässyttele rumalle miehelle.

15

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka herran tähden ruman ätmin kanssa mitään kontaktia haluaisi?
      Miksi ihmeessä? En minä ainakaan!
      Tykkään kovasti koirista ja niille puhelenkin ja silittelen, ja omistajan kanssa vaihdan muutaman sanan.
      Ätmit lässytelkööt nyrkilleen.

• Anonyymi

Antaako koira ihanimman kielihoidon ja antaa kikkeliä kunnolla eikö ihmisen eli aidon oikean miehen kanssa se olisi kivempaa taidat olla korkeastikoulutettu jännä jenna

• Anonyymi

Auts! Siinäpä kolahti pahan kerran ätmiparkaan! :D :D
      Jaxuhalit.

• Anonyymi

Ei voi kun silloin nainen äkkiä rakastuukin ätmiin ja huomaa et sen kanssa onkin kiva ja hyvä olla ja ätmi rakastui häneen oikeasti mut ätmillä ei ole rahaa eikä tee jänniä asioita

• Anonyymi

Juu, mutta se koira ei lauo ääliömäisiä kommentteja takaisin. Koira ei yritä lääppiä ja lähmiä. Koira ei kuolaa läheskään yhtä paljoa kuin ätmi. Koira on yleensä myös sisäsiisti ja hyväkäytöksinen. Koira ei käy väkivaltaiseksi kuten ätmi jne. Koiran edut ovat kiistattomat ätmiin nähden.

• Anonyymi

Koiria voi myös halutessaan kouluttaa tekemään hyödyllisiä asioita. Ätmin kanssa se on mahdotonta. Ätmiä ei saa opetettua edes leikkimään kuollutta, mikä olisi ätmin kanssa todella hyödyllinen taito.

• Anonyymi

No, no, sä jätit kertomatta kokonaan sen, että varsinkin isoilla koirilla on tapana työntää kuono naisen takapuoleen ja etumukseen, älä kiistä asiaa, vaan se kuuluu koiran luonteeseen, mut sä nolona naisena et sellaista kehtaa myöntää.
        Myönnä pois, niin koiran kuono on ollut sunkin takapuolessa ja etumuksessa ja olet vain myötäillyt koiraa ja jos olet torunut, niin tyyliin naurahdellen, tuhma poika, ei sinne, nyt kuono pois, ei sinne.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, no, sä jätit kertomatta kokonaan sen, että varsinkin isoilla koirilla on tapana työntää kuono naisen takapuoleen ja etumukseen, älä kiistä asiaa, vaan se kuuluu koiran luonteeseen, mut sä nolona naisena et sellaista kehtaa myöntää.
        Myönnä pois, niin koiran kuono on ollut sunkin takapuolessa ja etumuksessa ja olet vain myötäillyt koiraa ja jos olet torunut, niin tyyliin naurahdellen, tuhma poika, ei sinne, nyt kuono pois, ei sinne.....

Eräs kaikkein huvittavimpia asioita on tämä miten niin monet miehet on mustasukkaisia koiralle :D :D
        Mitä se kertoo miehestä, sen voi jokainen itse tykönään miettiä.

Itse valitsen ehdottomasti koiran huusholliini ennemmin kuin yhdenkään törkyturvan ja naisvihaajan. Typeryys ja rivosuisuus sekä törkeä käytös on ehdoton ei minulle.
        Koira osaa aina käyttäytyä paremmin kuin nämä mölisijät. Tiedän myös monta miestä jolla erittäin rakkaana ystävänä on koira, koska koiran uskollisuus, toveruus ja lojaalisuus on pettämätön. Siihen ei yksikään ihminen pysty.

Olen kasvanut perheessä jossa aina oli koira, ja oli itsestään selvää että kun itsekseni muutin otin koiran. Miesystäväni olen valinnut sen mukaan onko mies henkisesti kypsä hyväksymään että koirani on erottamaton osa elämääni.
        Siitä en luovu, mies saa lähteä. Olen kyllä onnistunut aina löytämään kumppanin joka on asian hyväksynyt, siis henkisesti kypsä aikuinen. Jos sellaista en löytäisi, eläisin mielihyvin yksin koirani kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki jos koiralle moinen sallitaan, mutta se on omistajan vika ja ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki jos koiralle moinen sallitaan, mutta se on omistajan vika ja ongelma.

Ja minähän en ikinä myötäile tai naureskele koiran huonolle käytökselle, vaan mun nuuskimiseni loppuu taatusti kun sen koiralle ilmaisen. Ei ole vielä tullut eteen turrea, joka ei lopettaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän en ikinä myötäile tai naureskele koiran huonolle käytökselle, vaan mun nuuskimiseni loppuu taatusti kun sen koiralle ilmaisen. Ei ole vielä tullut eteen turrea, joka ei lopettaisi.

Omalla kohdallani koirat ovat käyttäytyneet noin vain kuukautisteni aikana. Haistavat kai sen veren. Yhdellä äitini koirista oli myös tapana varastaa kuukautissiteitä kannellisesta roskiksesta.

Kirjautumaton palstalutka

• Anonyymi

Ei voi, koska minä en lässyttele kellekään enkä millekään - edes sille koiralle. Äitini tapasi lässyttää omalle koiralleen, ja itse koin sen vain ärsyttävänä.

• Olen introvertti kissaihminen. Kissan kanssa ei tarvi lässytellä tai seurustella, mutta se on helposti lähestyttävä, jos sitä haluaa silitellä tai kiusotella kissamaisilla leikeillä.

• Anonyymi

Ei koirankaan kanssa oikeasti tarvitse lässytellä, koiran itsensä näkökulmasta se on vähintäänkin omituista. Se on ne vanhat kukkahattutädit jotka ovat keksineet, että koiralle "pitää" lässyttää. Ja osa koiraroduista on myös yllättävänkin kissamaisia, kuten basenji tai shiba.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei koirankaan kanssa oikeasti tarvitse lässytellä, koiran itsensä näkökulmasta se on vähintäänkin omituista. Se on ne vanhat kukkahattutädit jotka ovat keksineet, että koiralle "pitää" lässyttää. Ja osa koiraroduista on myös yllättävänkin kissamaisia, kuten basenji tai shiba.

Niin, enkä mä voisi allergiani vuoksi edes pitää kissaa tai koiraa.

Täytyy vaan vaimoa kiusotella ja härnätä, ja toivoa, että sillä riittää leikkimielisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      79
      4105
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3523
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      192
      1912
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1746
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18