Voiko ihmisestä nähdä

Anonyymi

päältäpäin, onko se hyvä sängyssä?

Jos niin miten?

34

738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin. Mäkin voin väittää, että voisin olla sun oma satisfayer ja g-spot fingerisi, mutta käytäntöhän sen näyttää miten hommat yhteistuumin hoituu. Etkä sä mun naamasta sitä nää mikä luonnistuu mikä ei vai?

    • Anonyymi

      Tanssimisen sujuvuudesta voi nähdä.

      • Anonyymi

        Kamalaa!


    • Anonyymi

      Altapäin.

      • Anonyymi

        Tässä ei kysytty sun mieltymyksistä, vaan ihan kadulla kävelevistä tai esim. bussia odottavista ihmisistä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei kysytty sun mieltymyksistä, vaan ihan kadulla kävelevistä tai esim. bussia odottavista ihmisistä. :)

        Olen automekaanikko.


    • Anonyymi

      sopivasti itse varma, mutta ei liikaa koska tunne vähenee mahti pontisuutena,

    • Anonyymi

      No yleensä ne jotka suureen ääneen etukäteen mainostavat joko kykyjään tai kokoaan ovat olleet niitä jotka eivät osaa ja joilla ei todellakaan ole isoa (koolla nyt ei ole muuten paljoa väliä, mutta sanonpahan siksi että yleensä se menee juuri niin että niillä jotka kohkaavat omasta koostaan onkin todella pieni).

      Isoimmat ovat löytyneet sellaisilta jotka eivät ole puhuneet koostaan etukäteen mitään ja myös taitavimpia ovat olleet ne jotka eivät ole mainostaneet taitojaan.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Vahvat pakarat ainakin kielii panovoimasta.

      • Anonyymi

        Luin vanhat :D


    • Anonyymi

      Sanoisin, että monet asiat ennustaa kaunista ja antoisaa rakastelua: läsnäolon taito ja syvyys, katseen intensiteetti, se miltä (neutraali) koskettaninen tuntuu, rytmitaju ja kuuntelun taito, luovuus ja ainakin kohtalainen älykkyys sen kaverina, empatiakyky ja epäitsekkyys. Ja myös se miten ihminen osoittaa ja vastaan ottaa kosketusta ja hellyyttä.

      Jos mies on valmis vain panemaan, eikä ole kiinnostunut rakastelusta, läsnäolosta eikä hellyydestä, se ennustaa hyvin huonoa seksiä.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu!


    • Unelias muutenkin...

      • Anonyymi

        :DD


    • Anonyymi

      Kyllä! Kuorsaan kovempaa kuin baritoni vetää aariaa!

    • Anonyymi

      No yleinen oletushan on se, että ruma on huono ja komea taas hyvä sängyssä.
      Naiset seksualisoi miehet kumppania valitessaan ja ainoat tasa-arvoa kunnioittavat ovat miehiä.

      • No kyllä miehetkin siihen samaan ansaan lankeaa. Ei se hyvännäköinen nainen ole pelkän panetuksen syy valintaan, oletusta on että kaunis nainen on hotimpi ja jotenkin ahnaampi myös sängyssä. Ja vähemmän hottis on jotenkin huonompi, vaikka asia oikeasti voi olla aivan toisinpäin.

        Hiljaisissa vesissä kala kutee. Ujohkot ja pidättyväisen oloiset voi yllättää. Ne kun usein jaksaa asioihin perehtyä paremmin, kun nää juoksuttajat.


    • Anonyymi

      Missä miesten vastaukset?

    • Anonyymi

      Jostain luin, että kävellessä keinuva lantio ja takapuoli voi olla merkki naisen helposta orgasmin saamisesta. Se ei tietenkään ole sama asia kuin että olisi hyvä seksissä..

      Eri ihmisten kanssa sekstaillaan erilailla. Toisen toiminta vaikuttaa toiseen. Elämäntilanteestakin voi riippua miten seksi kiinnostaa, riippuu päivästäkin.

      Omasta kumppanista voi nähdä, millä päällä se tänään on, mutta tuskin vieraan ihmisen seksitavoista tai taidoista voi tehdä mitään päätelmiä ulkonäön perusteella.

      xLiner

    • Anonyymi

      Jaa, ei!

    • Anonyymi

      Jos se näyttää timpalta ja tuntuu timpalta, niin se on Timppa. Muut ovat vasta-alkajia.

    • Anonyymi

      Ne jotka kehuu itseään että ovat hyviä niin ne ovat just niitä huonoja eikä ne osaa naista tyydyttää. Hyvän ei tarvii kehua itseään eikä esitä mitään vaan on hiljaa ja hiljaiset miehet on just niitä hyviä. Tämä kokemus naisena.

    • Anonyymi

      ainahan se on hyvää jos tietää tise mitä haluaa ,muuten vastuu jää toisille nautinnon etsiminen,,

    • Hyvä nainen sängyssä ei kuorsaa.

    • Hyvä, että monikin jo tajuu sen mitä varten sänky on, eli nukkumiseen.

    • Anonyymi

      Miehissä hyvä itsetunto, huumorintaju ja kyky olla läsnä, korreloi sen kanssa, millainen hän on sängyssä. Toki riippuu mistä itse tykkää,mitä pitää hyvänä seksinä. Hyvällä itsetunnolla varustettu ei mieti sitä, miltä näyttää,minkä kokoinen hänellä on tai keskity pelkkään orgasmiin. Huumorintajuinen pystyy heittäytymään tilanteen vietäväksi ja kokeilemaan juttuja eikä jännitä seksiä. Kyky olla läsnä on tärkeää, jotta ihminen ja pystyy keskittymään molempien nautintoon.

    • Anonyymi

      Isoperseinen isotissinen on hyvä

    • Anonyymi

      Blondit on parempia sängyssä. Silikonit ja paljastava tyyli kertoo innokkuudesta ja on enemmän miehen mieleen.

    • Anonyymi

      Ne on huonoja jotka kehuu itseään ja kaluaan mutta ne ei oikeesti tiedä mitään miten nanen tyydytetään eikä ne ota naista huomioon. Hyvä sängyssä oli sellainen mies jonka tunsin nuorena jo 13 vuotiaana ja tapasin 30 vuotiaana uudelleen. Mies oli aika hiljainen eikä pitänyt itsestään meteliä toisin kun ne jotka luulivat olevansa panomiehiä . Tämä tuttu mies osasi ottaa minut huomioon ja sain monta orgasmia eikä hosunut lainkaan kuten muut miehet.

    • Anonyymi

      Sellaisen hyvän takapuoli tekee kävellessäkin edestakaista liikettä.

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta ainakin makuuhaava on merkki että kylkeä ei ole käännetty tarpeeksi usein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe