Hyvinhän voisi tehdä tämän keskustelun vhh-dieetit -palstalle, mutta mietin että olisiko täälläkin ketovegaanisesta ruokavaliosta kiinnostuneita. Omistan tällä hetkellä kaksi osaa Keto-vegaanin käsikirjoista saadakseni inspiraatiota vegaanisiin ruokiin ja leivonnaisiin. Yhdysvalloissa ketovegaaninen ruokavalio lienee tunnetuin toisin täällä koto-Suomessa. Onko kukaan vegaanipalstalla oleva kiinnostunut vegaanisesta ketosta?
Vegaaninen ketoosi
4
1595
Vastaukset
- Anonyymi
En itse varmaan lähtisi noudattamaan ketogeenistä ruokavaliota mutta olen kyllä miettinyt että kai tämä teknisesti ottaen voisi vegaaninakin olla mahdollista. Ruokavalio varmaan koostuisi pitkälti kasviksista, siemenistä, pähkinöistä ja vaikkapa tofusta. Aika ankealtahan tuollainen ruokavalio tosin kuulostaa, en ole luopumassa aamupuurostani. Kerro toki kokemuksiasi mutta eikös nuo ketoruokavaliot ylensä lopu muutamassa viikossa oli se minkälainen tahansa ja ainoastaan ne hardcore-hörhöt niitä pidemmän päälle jaksaa, oli ne sitten vegaanisia tai ei.
- Anonyymi
Vaikeaa, muttei mahdotonta. Kannattaa perehtyä tarkkaan ennen kuin ryhtyy tositoimiin. Hyvä puoli tuossa on se, että ruoka koostuu luonnollisista raaka-aineista lihankorvikkeiden sijaan. Veganismissa minua niin etoo yliprosessoidut tuotteet, joten itsekin teen ruoat ja leipomukset ketovegaanisesti jos joku vegaani tulee kylään. On pitänyt ensin itse testata kun ajatellut ketovegaanisten juttujen olevan kummajaisia mutta hyvää niistä saa ilman maitotuotteita ja kananmunia, ja onpahan vaihtoehtoja maito- ja muna-allergiselle (manteli- ja pähkinäallergiat toki huomioitava, kun nuo raaka-aineet ovat suuressa roolissa ketovegaanin ruokavaliossa).
- Anonyymi
Rajoitan hiilareitani 100g/vrk. Saattais tuo ketovegaaniuskin kiinnostaa. Olen varsin ketoosiherkkä. Mehupaastolla monet joutuvat oikein houkuttelemaan ketoosia. Mulla se alkaa nopeasti. Ei tarvita alle 50g/vrk hiilarimääriä ketoosin aikansaamiseksi.
- Anonyymi
Ketoosi on elimistön selviytymis keino, jos ravinnosta on pulaa.
Tarkoitushakuinen ketoosi on syömishäiriö siinä missä lihavuuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247