Ärsyttää onko muilla

Anonyymi

samaa. Siis kun me ollaan miehen kanssa kaupassa niin mies tulee ostoskärryjen kanssa mun perässä ja koko ajan ajaa kärryillä päälle, kantapäille. Sanoin viimeks, että älä tyrki niillä ja jättäisit vähän väliä, mut ei ymmärrä! Pitääkö koko ajan olla niin lähellä, että kun pysähdyn sit jollekin hyllylle niin aina osuu jalkoihin!? Alan olla oikeasti tästä raivona. :(

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko lapsia? jos ei niin en kyllä käsitä miksi pitäisi olla kärry, ottakaa korit vaikka molemmille ja kumpkin sitten kerää mieleisiään tuotteita niihin.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ei oo lapsia, mut se haluaa aina ottaa kärryt ja niihin kyllä mahtuu enemmän ja helpompi työntää autolle isommat ostokset. Kori olis liian pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo lapsia, mut se haluaa aina ottaa kärryt ja niihin kyllä mahtuu enemmän ja helpompi työntää autolle isommat ostokset. Kori olis liian pieni.

        Ei kai kaksi ihmistä niin paljoa syö että kärryjä tarvitsee? taidatte aika paljon haaskata ruokaa roskiin. Ihme vetelys muutenkin se miehesi jos pitää kärryt aina saada.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kaksi ihmistä niin paljoa syö että kärryjä tarvitsee? taidatte aika paljon haaskata ruokaa roskiin. Ihme vetelys muutenkin se miehesi jos pitää kärryt aina saada.

        -harmiseikirj-

        Se nojaa niihin kun odottelee kun mä etin. Ja sit tehdään kerralla isot ostokset harvakseltaan. Talouspaprut, vessapaprut, tilaa vievät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kaksi ihmistä niin paljoa syö että kärryjä tarvitsee? taidatte aika paljon haaskata ruokaa roskiin. Ihme vetelys muutenkin se miehesi jos pitää kärryt aina saada.

        -harmiseikirj-

        Mut ei siinä oliskaan mitään jos ei työntäisi takaa niitä jaloille, mut tää kulkee ihan p:ssä kiinni. Sitte ei seuraa millon mä pysähdyn ja aina kolahtaa. Mä en tykkää siitä p.rsekärpäilystä. Ja miten monesti olen siitä huomauttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei siinä oliskaan mitään jos ei työntäisi takaa niitä jaloille, mut tää kulkee ihan p:ssä kiinni. Sitte ei seuraa millon mä pysähdyn ja aina kolahtaa. Mä en tykkää siitä p.rsekärpäilystä. Ja miten monesti olen siitä huomauttanut.

        Luuleeko se, että mä häviän? Markettiin ei häviä jos on puhelimet. Ottaa kyllä hermoon. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei siinä oliskaan mitään jos ei työntäisi takaa niitä jaloille, mut tää kulkee ihan p:ssä kiinni. Sitte ei seuraa millon mä pysähdyn ja aina kolahtaa. Mä en tykkää siitä p.rsekärpäilystä. Ja miten monesti olen siitä huomauttanut.

        Laita se kulkemaan edellä kärryjen kanssa. Vaikka ratsupiiskalla ohjaat aina oikeaan suuntaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita se kulkemaan edellä kärryjen kanssa. Vaikka ratsupiiskalla ohjaat aina oikeaan suuntaan.

        -harmiseikirj-

        Hah…naurahdin pakosti. Vaikka. Osaisko se mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita se kulkemaan edellä kärryjen kanssa. Vaikka ratsupiiskalla ohjaat aina oikeaan suuntaan.

        -harmiseikirj-

        No joo. Ens pe sanon, mee eeltä.


    • Anonyymi

      Ehkäpä haluaakin tahallaan niin tehdä. Jätä se sika!

      • Anonyymi

        Älytön kommentti. Ei kukaan tekis suhteessa tahallaan toiselle noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älytön kommentti. Ei kukaan tekis suhteessa tahallaan toiselle noin.

        Haluaa susta eroon 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaa susta eroon 😁

        Työntämällä prisman kärryllä? Tapa se olis sekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älytön kommentti. Ei kukaan tekis suhteessa tahallaan toiselle noin.

        Aivan loistava kommentti. Naisen käsikirjassa sivulla 1846 lukee, että naisen nimenomaan pitää puolisoaan arvostelevaan avaukseen vastata "jätä se sika".


    • Anonyymi

      Taitaa mies olla kiinnittyttänä peppuusi ja pysähdyt yllättäen niin päinhän siinä niin sinulla on niin seksikäs peppu että vaikka mies katselisi mitä vain hyllyjä kattoa lattiaa muita naisia ja muiden naisten peppuja niin hänen katseensa vain osuu sinun peppuusi eikä saa ihanasta näystä silmiään irti

      • Anonyymi

        Minusta hän on ajattelematon. Lähekkäin voi olla, mutta ei roikkua kaupassa noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän on ajattelematon. Lähekkäin voi olla, mutta ei roikkua kaupassa noin.

        Ei ole vaan ei voi sille mitään kun olet niin kaunis ja seksikäs ja mies ajattelee wau mikä nainen ja mikä beba ja seksikkäät hiukset ja päin kun pysähdyt yllättäen ja äkki arvaamattomasti ja kun käännyt niin mies tekis mieli pussata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan ei voi sille mitään kun olet niin kaunis ja seksikäs ja mies ajattelee wau mikä nainen ja mikä beba ja seksikkäät hiukset ja päin kun pysähdyt yllättäen ja äkki arvaamattomasti ja kun käännyt niin mies tekis mieli pussata

        Tuskinpa ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa ajattelee.

        Piti yksi alemmaksi vastata ettämuut naiset tietää että välillä heidänkin miehensä törmää aloittajaan kuola valuen ja katse pepussa ja etumuksessa kohouma ja lumoutunut katse ja muut naiset kiroaa aloittajan että taas tuo seksipeppu tulee toivottavasti ei ole sinkku ja vie aviomiestäni voi olisimpa yhtä kaunis ja seksikäs kuin tuo lumoava nainen


    • Anonyymi

      Mutta tekeekö muut miehet tätä??

      • Anonyymi

        Naisilta kommenttia??


    • Tästä en tiedä, mutta kerran kun olin viljon kanssa västeråsissa kaupassa, niin joku tuli lastenvaunujen kanssa mun päälle. ja viljo sanokin, että nää lastenvaunut on sellasia hyökkäysvaunuja täällä. Olin siis sillon vielä vähän keskenkasvusen kokonen, mut ei kai siltikään saa päälle ajaa.

    • Kertoo epävarmuudesta. Tankkaa sinusta turvallisuutta ja napanuora ei veny tuon pidemmälle.

    • Anonyymi

      Sulla on idiootti jännämies joka pahoinpitelee sinua kärryllä ja varmaan muutenkin. Mut itse olet miehen valinut joten kestä.

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia älykääpiöitä tekin otatte vaivoiksenne (ukoiksenne).

      Ne ei se mua haittaa.

    • Anonyymi

      No ei nyt todellakaan ole ollut tuollaista. Minun kanssa ei pelleillä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kiitoksia vastauksista. Aloitusta tehdessä törttöily harmitti. Vastauksia lukiessa vähän jo sitten nauratti…

      Mut joo. Kiusallisia tapoja. Lähinnä jos toinen ei edes huomaa vaikka suusanallisesti huomauttaa, että älä tee tuota.

    • Anonyymi

      Onneksi vaan kauppakärry eikä autolla liikenteessä.

    • Ootko antsmut hänen osallistua kauppaostoksiin?

      Ja annoitko hälle vaan pikkukärrit?

      Olisiko hän halunnut autokärrit?!

      Lupasitko ostaa sisulastikon, jos on kiltisti?

    • Anonyymi

      Peitä sen silmät ettei näe sivulle. Niinkuin kilpahevosilta. Keskittyy katsomaan eteenpäin.

    • Anonyymi

      Mene kärryyn kyytiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe