Mistä voi ostaa dinosauruksen munia? Kysympä vaa !? ?!?! ??!
nimim. ex-köyhä.
Voe V*ttu, ku ois rahaa, mutku..
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa laittaa osto/myyntipalstalle ilmotus, ja tarjota jotain vaihdossa, koska tosi keräiliää tuskin tälläisen kohteen kyseessä ollessa ekp:n liqvidi kiinnostaa. t:A'siantuntia
- Anonyymi
Ulkomaalaisilta kaivosyhtiöiltä voi tilata muinaisia dinosauruksen munia. Valtausvarauksia voi ehdottaa Vantaalle ja Helsinkiin..
- Anonyymi
Saimaalta voi hakea, siellä on pesivä Tyrannosaurus Rex pariskunta ja viimeksi kun kävin katsomassa niin pesässä oli muutama muna jäljellä.
Pesä on parisataa metriä pohjoiseen saimaan satusedän huvilalta. - Anonyymi
Nestori Miikkulainenhan niitä keräsi. Ja mikä oli kerätessä, kun ne suunnistivat sinnepäin aina huuliharpun soiton kuullessaan.
- Anonyymi
”Jaaha, täällä on arabiaa, muumimukeja, matkamuistoja Kanarialta ja muutama dinosauruksen muna. Mitähän näistä nyt sitten tarjoaisi… Sataviiskymppiä, tehhäänkö kaupat?”
Sinne meni meikäläisen kokoelma, joten valitettavasti en voi auttaa aloittajaa. - Anonyymi
Dinosauruksen munia fossiileina on ollut myynnissä alkaen 500...1500 dollarista ylöspäin. Harvinaisesta munasta joutuu maksamaan paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588