Palstan naisen luona. Saunottiin just ja palstan nainen kokkaa ja katsotaan tänään sit yoytube videoita ja kuunnella musaa. Juomana olutta ja siideriä.
Mä oon munasillaan
26
178
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan hän se sama palstan nainen joka oli luonani viime torstaina? 🤔 Me olimme sillai 🤭
Noo, ei väliä, en tunne. :)
- Anonyymi
69 eyes
- Anonyymi
Taitaapi valehdella mokoma.
- Anonyymi
Mikäs siinä, kyllä monet on munasillaan ja elävät rennosti. Minun tyttöystävä otti alasti auringoa kesällä saaressa. Oltiin sellaisessa saaressa joka on just ulkomeren laidalla täällä länsi rannikolla ja oli nätti sää ja 30 niin oli kiva olla alasti tai itse en ollut mutta muijani oli.
- Anonyymi
Kai sinä tajuat, että jos olet palstanaisen luona munasillas niin kohta siellä istuukin joku toinen heppu munasillaan viettämässä aikaa sen luona. Miksipä se muuten palstalla viettää aikaa... mietipä sitä.
Ja montako munamiestä siellä on mahtanut saunailtoja viettää.- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Ensin valitetaan, että ei anneta ja sitten vasta valitetaan, kun annetaankin. Koittakaa nyt päättää, saako nainen antaa vai ei.
Lannepyyhe tarranauhalla on hyvä viikonlopun asuste.
Mahtaisiko spamekko toimia naisilla, näin teknisesti ajatellen? Näyttää vähän kömpelöltä.
https://www.luinliving.com/fi/tuote/mallistot/spamekko-ja-lannepyyhe/?gclid=EAIaIQobChMIyM7ck4DU8gIVEtWyCh0sFQFnEAQYBCABEgKcNfD_BwE- Anonyymi
Eo lastllaol nsisia!
Ketähän palstasetää saunotit.. 😏
xLiner - Anonyymi
Sellaista se on köyhän miehen elämä heheh joutuu kokkailemaankin...
- Anonyymi
'Eikä ole varaa edes vaatteisiinkaan....
- Anonyymi
Tsekkasitko vaatenaulakon? luultavasti siellä on jo kolme lippalakkia, Nissan (Disse), hankkija (pujis) ja Rapala (jiimen), jos on niin onneksi olkoon olet jonon viimeinen, jos ei niin sulla kävi tuuri.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Kuka menee ämpäri päässä? Saattaa olla ämpärikin hattuhyllyllä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka menee ämpäri päässä? Saattaa olla ämpärikin hattuhyllyllä 🤣
Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.
-harmiseikirj-Just. mahtavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.
-harmiseikirj-Sitten satusetä sammui.
- Anonyymi
Tiedän tämän. Hän on n. viiskymppinen, haluaa muuttaa elämäänsä 'toiseen suuntaan'. Sinä olet nuorempi. Saunotaan, tehdään ruokaa yhdessä.
Kuunnellaan musiikkia, mennään sänkyyn. Ei käytetä mitään suojaa, aamulla uusinta. Hän nukkuu pitkään, saat keitellä itseksesi kahvit. Joskus iltapäivällä hän haluaa ulkoilla.
Ymmmm... - Anonyymi
Hyvin voi olla kaks palstalaista yhdessä. Se olisi unelma liitto vieläpä kun sama harrastus että ovat sinkut palstalla iltaa viettämässä-.
- Anonyymi
Oikein sisältörikas liitto 😂😂😂
- Anonyymi
Kaks idioottia yhdessä ja saman puuhan kimpussa 😆🤣😝
- Anonyymi
Etäsuhde, palstalla aina höpöttelee tarvittaessa...
- Anonyymi
Tiedäthän ettet ole viimeinen, uusia tulee.
- Anonyymi
Tehän aikaisin saunoitte! Mukavaa iltaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435