Mä oon munasillaan

Anonyymi

Palstan naisen luona. Saunottiin just ja palstan nainen kokkaa ja katsotaan tänään sit yoytube videoita ja kuunnella musaa. Juomana olutta ja siideriä.

26

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan hän se sama palstan nainen joka oli luonani viime torstaina? 🤔 Me olimme sillai 🤭

    • Noo, ei väliä, en tunne. :)

    • Anonyymi

      69 eyes

    • Anonyymi

      Taitaapi valehdella mokoma.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä, kyllä monet on munasillaan ja elävät rennosti. Minun tyttöystävä otti alasti auringoa kesällä saaressa. Oltiin sellaisessa saaressa joka on just ulkomeren laidalla täällä länsi rannikolla ja oli nätti sää ja 30 niin oli kiva olla alasti tai itse en ollut mutta muijani oli.

    • Anonyymi

      Kai sinä tajuat, että jos olet palstanaisen luona munasillas niin kohta siellä istuukin joku toinen heppu munasillaan viettämässä aikaa sen luona. Miksipä se muuten palstalla viettää aikaa... mietipä sitä.
      Ja montako munamiestä siellä on mahtanut saunailtoja viettää.

      • Anonyymi

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Ensin valitetaan, että ei anneta ja sitten vasta valitetaan, kun annetaankin. Koittakaa nyt päättää, saako nainen antaa vai ei.


    • Lannepyyhe tarranauhalla on hyvä viikonlopun asuste.

    • Anonyymi

      Eo lastllaol nsisia!

      Ketähän palstasetää saunotit.. 😏

      xLiner

      • Täällä on sellaisia palstasetiä, jotka eivät muista onko ne miehiä vai naisia.


    • Anonyymi

      Sellaista se on köyhän miehen elämä heheh joutuu kokkailemaankin...

    • Anonyymi

      'Eikä ole varaa edes vaatteisiinkaan....

    • Anonyymi

      Tsekkasitko vaatenaulakon? luultavasti siellä on jo kolme lippalakkia, Nissan (Disse), hankkija (pujis) ja Rapala (jiimen), jos on niin onneksi olkoon olet jonon viimeinen, jos ei niin sulla kävi tuuri.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Kuka menee ämpäri päässä? Saattaa olla ämpärikin hattuhyllyllä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka menee ämpäri päässä? Saattaa olla ämpärikin hattuhyllyllä 🤣

        Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.

        -harmiseikirj-

        Just. mahtavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.

        -harmiseikirj-

        Sitten satusetä sammui.


    • Anonyymi

      Tiedän tämän. Hän on n. viiskymppinen, haluaa muuttaa elämäänsä 'toiseen suuntaan'. Sinä olet nuorempi. Saunotaan, tehdään ruokaa yhdessä.
      Kuunnellaan musiikkia, mennään sänkyyn. Ei käytetä mitään suojaa, aamulla uusinta. Hän nukkuu pitkään, saat keitellä itseksesi kahvit. Joskus iltapäivällä hän haluaa ulkoilla.
      Ymmmm...

    • Anonyymi

      Hyvin voi olla kaks palstalaista yhdessä. Se olisi unelma liitto vieläpä kun sama harrastus että ovat sinkut palstalla iltaa viettämässä-.

      • Anonyymi

        Oikein sisältörikas liitto 😂😂😂


      • Anonyymi

        Kaks idioottia yhdessä ja saman puuhan kimpussa 😆🤣😝


    • Anonyymi

      Etäsuhde, palstalla aina höpöttelee tarvittaessa...

    • Anonyymi

      Tiedäthän ettet ole viimeinen, uusia tulee.

    • Anonyymi

      Tehän aikaisin saunoitte! Mukavaa iltaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe