Sähköä tyhjästä

Anonyymi

8

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika yllättävää, että tuolla vitsillä on jo lähes seitsemän miljoonaa katselua. Näin korona-aikana on monilla vissiin tekemisen puutetta, kun niin monet tekevät videoita toimimattomista älyttömyyksistä ja vielä useammat katselevat niitä.

• Anonyymi

Ja kuinka moni tekee ohjeen mukaan vielä itse perässä ja ihmettelee kun valo ei syty.
        Hyvää tinailuharjoitusta se on aloittelijalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kuinka moni tekee ohjeen mukaan vielä itse perässä ja ihmettelee kun valo ei syty.

Joku suomalainen englanniksi laulava bändi olisi onnesta soikeana saatuaan 30 miljoonaa katselukertaa YouTubessa, kuten tämä ikiliikkujatolloille hassutteleva pelle:

https://www.youtube.com/watch?v=JvBC9Yi6MDw

"Kansainvälinen läpilyönti on tosiasia!" hehkuttaisivat hömppälehtien otsikot. ; )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkaan aloittelijan ei pitäisi ottaa mallia kyseisen kaiffarin juottamisesta ( ei tinaamisesta). Tuolla tyylillä tekee kylmäjuotoksia aivan varmasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Varsinkaan aloittelijan ei pitäisi ottaa mallia kyseisen kaiffarin juottamisesta ( ei tinaamisesta). Tuolla tyylillä tekee kylmäjuotoksia aivan varmasti.

Se on yksi näitä maailman epäoikeudenmukaisuuksia, että pellefyysikko, joka ei osaa edes kolvilla juottaa saa yhdellä huuhaa-videolla yli 30 miljoonaa katselukertaa YouTubessa.

Se pitää vaan kestää. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Se on yksi näitä maailman epäoikeudenmukaisuuksia, että pellefyysikko, joka ei osaa edes kolvilla juottaa saa yhdellä huuhaa-videolla yli 30 miljoonaa katselukertaa YouTubessa.

Se pitää vaan kestää. ; )

Olisihan siinä jotain haastetta jos osaisi sijoittaa paristot sellaiseen paikkaan, jossa katselija ei älyä niiden olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisihan siinä jotain haastetta jos osaisi sijoittaa paristot sellaiseen paikkaan, jossa katselija ei älyä niiden olevan.

Tuossa esimerkin videossa on näköjään "230 V LED", mutta eihän se ledi tarvitse kuin muutaman voltin tasavirtaa, eli itse lampun sisällä on paljon komponentteja, jotka voi poistaa pariston tieltä.

Tämän lampun "kytkeminen" noihin ulkoisiin härpättimiin vain sulkee lampun sisäisen virtapiirin ja valo syttyy. Pala kakkua tehdä, 30 miljoonaa katselukertaa, paljon sontaa niskaan kommenteissa, mutta väliäkö sillä, kun Googlen mainosbotti kiinnostuu ja alkaa syytämään rahaa sähköpellen suuntaan?

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Tuossa esimerkin videossa on näköjään "230 V LED", mutta eihän se ledi tarvitse kuin muutaman voltin tasavirtaa, eli itse lampun sisällä on paljon komponentteja, jotka voi poistaa pariston tieltä.

Tämän lampun "kytkeminen" noihin ulkoisiin härpättimiin vain sulkee lampun sisäisen virtapiirin ja valo syttyy. Pala kakkua tehdä, 30 miljoonaa katselukertaa, paljon sontaa niskaan kommenteissa, mutta väliäkö sillä, kun Googlen mainosbotti kiinnostuu ja alkaa syytämään rahaa sähköpellen suuntaan?

Sähkömoottorin sisälläkin on paristo ja pienempi moottori, jonka virtapiiri sulkeutuu hämäyskytkentöjen kautta. Moottorihan pyörii jo ennen lampun kiertämistä paikoilleen. Lampun kanta on kytketty oikosulkuun joka puolestaan kytkee lampun palamaan paristonsa kautta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5468
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3665
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3495
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe