Mikä on isoin turns on naisissa sängyssä
Isoin turn on naisissa
31
646
Vastaukset
- Anonyymi
Ne kuorsaa eikä anna kuorsaukseltaan toiselle unta ja ne haiseekin eli piereskelee ei niissä muuta vikaa ole
- Anonyymi
Kysymys oli turn on eikä turn off.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli turn on eikä turn off.
Kappas vaan no ei niissä mitään muuta vikaa ole eli on toivottu uni kaveri
- Anonyymi
Isot reidet ja selluliittia.
- Anonyymi
Ylimielisyys, itsekkyys.
- Anonyymi
Nää on offia, mitä sie etelän mies huidot? Kun turn onnia ei ole koettu eikä onnea ole?
Anonyymi kirjoitti:
Nää on offia, mitä sie etelän mies huidot? Kun turn onnia ei ole koettu eikä onnea ole?
Liian vaikeeta..
- Anonyymi
Naturel rinnat ja pyöreä peppu <3
- Anonyymi
Sileä ja nuorekas iho<3
- Anonyymi
Näistä ihofetisisteistä tulee aina mieleen Uhrilampaat. Se laittaa rasvaa.
- Anonyymi
Tarkoittaako se myös finnejä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä ihofetisisteistä tulee aina mieleen Uhrilampaat. Se laittaa rasvaa.
🤣🤣 ihan paras kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 ihan paras kommentti!
Peukku tälle joo👍
En tiiä, ei olla sänkyyn asti päästy.
Mut jos otsikkoon vaan, niin naiselliset muodot ja viehättävä luonne ja olemus. Kyllä ne villitsee ja saa pään kääntymään ja laukalle.
Ei ole miehet saaneet samanlaista sekoamista aikaan kropallaan.
- Anonyymi
Että tykkää halloumista
- Anonyymi
Nyt sä oot ymmärtänyt väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sä oot ymmärtänyt väärin
Jaa 🤔
- Anonyymi
kiinteä, sileä vatsa ja naiselliset jalat <3
- Anonyymi
Kovii ne on määräileen ja päättämään asioista kuin asioista eli sängyssäkin määräilevät esim miten päin saa nukkua miten hengittää
- Anonyymi
No jos ei omi kaikkia peittoja tai työnnä unissaan sängystä lattialle, niin se on jo iso plussa. Ja unissakävelijät on aika rasittavia.
- Anonyymi
Ulkonäkökö teidät miehet saa tulemaan?
Kukaan ei valitse omaksi turnon-altivaattoriksi aloitteellisuutta, viettelyä, kykyä käyttää kroppaa/lihaksia, hellyyttä, kosketusta, läsnäolon taitoa? t. Onko miehet enemmän simppeliä putkinäkötyyppiä, kun kuvittelin?- Anonyymi
Piehtaroit metelöit ym niin sängyssä nukutaan eli anna nukkuma rauha ja älä häiritse
- Anonyymi
Miehet on visuaalisia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piehtaroit metelöit ym niin sängyssä nukutaan eli anna nukkuma rauha ja älä häiritse
Tulipa tosta mieleen että...mikä lapselle nimeksi? No tietysti Anna Aina Naima Rauha. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on visuaalisia :)
Naisella saisi olla vähän muotojakin, mutta ei kuitenkaan ylipainoa. Iän myötä tulee luonnostaan jo vähän pehmeyttä mistä puristella : D
Anonyymi kirjoitti:
Naisella saisi olla vähän muotojakin, mutta ei kuitenkaan ylipainoa. Iän myötä tulee luonnostaan jo vähän pehmeyttä mistä puristella : D
Mä taas ajattelen ettei painolla ole mitään merkitystä, kunhan muodot ja niiden tuntu miellyttää.
MCMLXXVI kirjoitti:
Mä taas ajattelen ettei painolla ole mitään merkitystä, kunhan muodot ja niiden tuntu miellyttää.
En siis kysyisi edes elopainoa naiselta, silmäni kyllä näkee mikä miellyttää.
Turn on=kiänny=savolainen esileikki. 😁
Ihan kaikki. Mä voin mennä vaikka kainalokuopasta ihan sekaisin.
- Anonyymi
Purisi pollööllön pilin poikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725074
- 734053
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703785- 1343250
- 482974
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3592696- 232658
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462020
- 1101932