Onko pitämissäsi ihmisissä jotain samoja piirteitä tai arvotko joka kerta sen minkälaisesta ihmisestä pidät ja minkälaisesta et? Miksi?
Minkälaisista ihmisistä pidät?
67
1291
Vastaukset
samoja arvoja katava.
- Anonyymi
Ja tuo.
Kaikki tietysti erilaisia. Pidän aika kaikenlaisista ihmisistä. Kaikkien kanssa ei tietty kemiat pelaa, mutta ei sekään aina haittaa. Ehkä sellaisesta en pidä, jotka ei pidä minustakaan... ja ihan vaan siksi...
- Anonyymi
Rehellisestä ja hauskasta. Rennosta.
Pidän kyllä monenkinlaisista ihmisistä, mutta ne jotka päästän lähelle, omaavat taidon keskustella ja jakaa ns. sielunasioita, molemmin puolin luottamuksella. Se on ehkä ainoa hyvin selkeä piirre ja se joko on tai sitten ei,. Jostain syystä sen tietää toisesta yleensä heti, kun ekan kerran kohtaa kasvotusten, vaikka vasta on moikat vaihdettu jne.
- Anonyymi
Hyvin paljon erilaisista ihmisistä. Eri elämänpiireissä olevista, hyvinkin erilaisista ihmisistä, joista löytyy ihmisyyttä ja suvaitsevaisuutta,
- Anonyymi
Järki maalaisista.
- Anonyymi
Tolkun ihmisistä on helppo pitää. Myyntimiehistä ja muista helppoheikeistä ei niinkään. Erikoisuudentavoittelijat ovat kamalia.
- Anonyymi
Juuri näin. Niihin ei luottoa.
- Anonyymi
Jaa, ihmisistä joiden kanssa on helppo olla ja keskustella. Ihmisistä jotka arvostavat minua niin kuin minä arvostan heitä. Ihmisistä jotka eivät ole kusipäitä koska minäkään en ole. Sen vaan tietää kun sellainen tulee vastaan.
- Anonyymi
Joskus kokenut tuon ja noin se on.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti pidän kaikenlaisista ihmisistä eli taidan ja olenkin olla aika sosiaalinen persoona.
Lähemmässä keskustelussa pidän hienotunteisista, muiden tunteet huomioon ottavista henkilöistä, jotka omaavat hyvien vuorovaikutustaitojen lisäksi tuntemusta/tietämystä nykytilanteesta omaa kylää laajemmin. - Anonyymi
En pidä ihmisistä jotka ovat pyrkyreitä, kateellisia omaneduntavoittelijoita, niistä joilla on kovat arvot, karmea sivistymätön puhekieli, kopioijat, joilla ei ole mitään omaa luotua, narsisteista, jotka vaihtavat väriään tilanteen mukaan, enkä pidä ihmisistä joissa ei ole empatia a eikä tunneälyä.
Ihmisen pitää välittää rakkaistaan ja läheisistään. - Anonyymi
Minä pidän kaikista, mutta suosikkeja aina nousee. Eniten nautin keskustella henkilöiden kanssa, jotka ovat elämänmyönteisä, empaattisia ja asioista laajemminkin perillä olevia.
Olin työyhteisössä jossa oli kirjavaa seurakuntaa ja kyllä vaan se henkilö nousi suosikikseni, joka oli energinen, positiivinen muista välittävä maailman kansalainen eli ei ollut ajatukset vain oman kylän/työpaikan asioissa.
Hänellä riitti ajatuskylyä arvioida asioita niin paljpn laajemmalta perspektiiviltä kuin monen muun, joka teki keskusteluista mielenkiintoisia.
Ihminen, joka on elänyt ns patterin välissä jolla ei ole yhtään mitään muta kuin se nykyelämä on mielestäni tylsistäkin tylsin ja lisäksi häneltä puuttuu se tietämys mikä maailmankansalaisella on. - Anonyymi
Itse iolen aina pitänyt misfiteistä, sopeutumattomista. Heidän kanssa on toiminut parhaiten. Enkä tarkoita misfiteillä niitä elämäm koululaisia.
- Anonyymi
Tylsimmät ihmiset esim työelämässä on ne, jotka ovat tehneet samaa työtä 20-30 vuotta ja jotka ei seuraa yhteiskunnan tai maailman tapahtumia. heidän elinpiirinsä on niin suppea, ettei heidän kanssaan löydä mitään yhteista puhuttavaa, koska mailma näkyy molemmile osapuolille niin erilaisena. Ei maailmaa nähnyt jaksa kuunnella toisen tilitystä itselleen hyvinkin pienestä asiasta. Perspektiivierot oikeaan kohtaamiseen ovat aivan liian isot.
Tällaisten tapausten kohdalla nosta yleensä kädet pystyyn. - Anonyymi
Minun ihanneihmiseni on iloinen maailman tapahtuvista sujuvasti keslusteleva ihminen, joka harrastaa kulttuuria ja tieteitä. Hän osaa kommunikoida sujuvasti niin rahvaan kuin sivistyneimpienkin kanssa. Tällainen maailmankansalaisnen on henkilö, jonka kanssa parhaiten viihdyn.
Tervetteisin toinen maailmankansalainen. Asiaan ei ole olemassakaan mitään yksiselitteistä matemaattista kaavaa. On vaan niin, että joidenkin ihmisten seurassa on ihan kivaa, kun taas on myös sellaisia, joiden seurassa minulla on erittäin vaivautunut olo. Mielestäni mukavat ihmiset ovat sellaisia, joiden kanssa voi jutella sekä vakavista asioista että huumoriasioista.
- Anonyymi
luonteen piirteet saman kaltaisia vedetään mutkat suoraksi ensi näkemältä,aivan saman tekevää mitkä on lähtö kohdat siviilissä,
- Anonyymi
Aika monen kommentoijan mielipiteet ja kriteerit osuivat lähelle omiani.
Nykyään pidän harvoista ihmisistä. Tieto ei lisää tuskaa, vaan inhoa. Pidän luotettavista ihmisistä. Ja molemminpuoleinen kunnioitus on tärkeä.
- Anonyymi
Pidän eniten itsenilaisista ihmisistä, joiden luonteenpiirteissä erottuu:
-huumorintajuisuus
-erittäin hyvä tilannetaju
-muiden huomioon ottaminen
-hienotunteisuus
- positiivisuus
-elämän laajemmalti ymmärtäminen
-kansainvälisyys
-empatiakyky
-positiivisuus
Tässä tärkeimmät ominaisuuden ihmiselle, jonka kanssa halua viettää aikaani.
En edes vaivaudu yrittämään jos ihminen ei ole mielestäni sen arvoinen ja sen tämä valitettavasti huomaa hyvin pian. Korrekti olen aina kaikille, mutta se jää sitten siihen jos ihminen ei täytä samaa arvomaiilmaa kanssani.- Anonyymi
Sinä olet loistotyyppi, jos olet edellä mainitunlainen. Valitettavan usein tapaa ihmisiä, joilla ei ole elämässä muuta kuin se oma pieni kupla vuodesta toiseen. Tällaisen kanssa keskustelu on erittäin pinallista ja tylsää kun ympyrät on niin pienet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet loistotyyppi, jos olet edellä mainitunlainen. Valitettavan usein tapaa ihmisiä, joilla ei ole elämässä muuta kuin se oma pieni kupla vuodesta toiseen. Tällaisen kanssa keskustelu on erittäin pinallista ja tylsää kun ympyrät on niin pienet.
korjaus: piinallista
- Anonyymi
Et taida pitää äänekkäimmistä peruspersuista.
Nuohan ovat aika tarkkaan päinvastaisia piirteitä.
- Anonyymi
Sehän on arpapeliä, kun tutustuu uusiin ihmisiin. Voi alussa vaikuttaa toisenlaiselta kuin oikeasti on ja tullut pettymyksiä, kun paljastuu se todellinen luonne. Mulla menee varmasti jatkossa enempi aikaa ennenkuin luotan ihmisiin ja edes haluan tutustua kehenkään.
- Anonyymi
No sellaisista aidoista ja rennoista, jotka eivät yritä liikaa. Voi olla hiljaisempi tai sitten sellainenki jolla sana hallussaan, kumpikin omalla tavallaan kivoja. Joiden kanssa on sielujen sympatiaa, ymmärtää mistä aineksista on koottu ja mikä saa tikittämään, ei tartte olla samoja piirteitä ku itellä. Voi arvostaa jotain mitä itse ei ole lainkaan. Ja sitte niitä mentaaliselta kokoonpanoltaan täysin erilaisia ihmisiä ei taida tulla koskaan edes tavanneeksi, jotain bisneshaita, että sillä tavalla hieman kuplautunut. Tietenki olis opettavaista, kun ympärillä olis mahdollisimman monenlaisia ihmisiä. Joiden kans tiettyyn mittaan asti ois opittava tulemaan toimeen.
Tykkään huumorintajuisista ihmisistä...liian vakavaa elämää ei jaksa kukaan.
- Anonyymi
Inhimillisistä humaaneista laajakatseisista ihmisistä.
Ihmisistä joilla sydän paikallaan, terve järki ja älyä. Aika jalat maassa ihmisistä, joilla ei ole muiden ihmisten suhteen kontrollointi ja päällepäsmäryys oireita mielellään yhtään, muttei ainakaan merkittävästi, antaa jokaisen elää näköistään elämää tietysti muitakin kunnioittaen. Rennot, huumorintajuiset, lupsakkaat, positiiviset vetää puoleensa.
Sosiaaliluokka tai status, tittelit ei vaikuta mun tykkäämisiin, asenne muita ihmisiä kohtaan vaikuttaa. Kaikki me ollaa ihmisiä ihan sama uuno tai nero.- Anonyymi
Olen yhäkin samaa mieltä. 👍
Jasu
- Anonyymi
Vastakohdasta eli naisista no seksikkäistä naisista pidän ja heidän kanssaan tulee toimeen eli mukavista kivoista ja seksikkäistä naisista pidän muita en kaipaa
Jotkut ihailevat meitä tyylikkäitä silmälasipäisiä.
- Anonyymi
Oletpa sinä Jälkkäri-istuja optimisti.
- Anonyymi
Pidän hyvistä ihmistä. Heitä yhdistää vain hyvyys jollain tyylillä, muuten ovat aivan erilaisia persoonia, eri ikäisiä, eri ammateista, eri koulutuspohjalta, eri...
- Sheena- Anonyymi
Hyvyys on aika ohut määritelmä. Kerrohan, mitä on se kun joku on hyvä ja tekee pahaa? Mitä se on?
Hyvä käsitteenä on aineellistava, koska sen vastavoima on huono, kelvoton tai paha. Näinkö maailmankuvassasi arvotat myös ihmisiä, kuin hyödykkeitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvyys on aika ohut määritelmä. Kerrohan, mitä on se kun joku on hyvä ja tekee pahaa? Mitä se on?
Hyvä käsitteenä on aineellistava, koska sen vastavoima on huono, kelvoton tai paha. Näinkö maailmankuvassasi arvotat myös ihmisiä, kuin hyödykkeitä?Hyvyys on kuvaava. Miksi pidät sitä ohuena?
Hyvyys on hyviä asioita, joita ovat esimerkiksi
- toisten ihmisten kunnioittaminen
- emptiakyky sekä muut tunnetaidot
- intohimo elämälle
- ymmärtäminen laajemmin ja monipuolisesti
Voisi ehkä tiivistää ylempänä olevaan "Ihmisistä joilla sydän paikallaan, terve järki ja älyä."
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvyys on kuvaava. Miksi pidät sitä ohuena?
Hyvyys on hyviä asioita, joita ovat esimerkiksi
- toisten ihmisten kunnioittaminen
- emptiakyky sekä muut tunnetaidot
- intohimo elämälle
- ymmärtäminen laajemmin ja monipuolisesti
Voisi ehkä tiivistää ylempänä olevaan "Ihmisistä joilla sydän paikallaan, terve järki ja älyä."
- SheenaSheena? Mene afrikkaan siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihminen, jolla ei ole
-liian kriittiset mielipiteet
-joka ei heti lyttää toista, esim. toisen musiikki,-kirja,-elokuva,-vaate,-ruokamakua tai mitään muutakaan
-joka ei hauku ja syrji muita sen perusteella mikä toisen seksuaalinen ja/tai sukupuolinen suuntautuminen on, mikä kansalaisuus, minkä ikäinen, mikä uskonto jne.
Ihminen joka on
-huumorintajuinen (ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi olla vääntämässä vitsiä ihan jatkuvasti)
-ystävällinen
-kohteliasJa ihminen, joka on luotettava eikä juoruile.
- Anonyymi
Aivan, fiksu ihminen ei juoruile, ja fiksu ihminen ei myöskään kuuntele toisten juoruiluja.
Terveisin: Puolireuho
Ja osaa arvostaa myös toisen yksityisyyttä.
- Anonyymi
Kunnollisista ja hyvän tahdon ihmisistä. ;)
- Anonyymi
Aika monenlaisista. Helposti hyvin käyttäytyvistä, komeista ja sulavista. Joskus luonnehäiriöisistä, jotka mennen tullen pyrkivät hyötymään ja päättämään kaiken elämästäni. Joskus synkistä menninkäisistä, jotka puhuvat asiaa. Joskus hiljaista ja taitavista nörteistä, jotka hengästyttävän taiteellisia. Useinkin älyllisistä, puhuvat kiihkeästi jonkun arvostavansa asian puolesta. Heistä, joita haluan kuunnella lisää vaikka silmät kiinni. Toiveikkaita ja innokkaita, synkistä ja apaattisista.. Yleensä jossakin ihmisessä viihdyttää ja kiinnostaa vaan jokin :)
t.sxth- Anonyymi
Mä en ole kyllä hirveen paljon kirjoitellut tänne :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole kyllä hirveen paljon kirjoitellut tänne :)
Niinkö :) Pitäiskö aloittaa?
t.sxth
Nuoruudessani ihastuin eksentrisiin tyyppeihin, jotka leijailivat samoissa sfääreissä kuin minä mutta vielä korkeammalla.
- Anonyymi
Itseriittoiset, omahyväiset ja aliarvioivat ihmiset ei inspiroi ja mainituista syistä sen joutuu yleensä tavalla tai toisella osoittamaan heille
Minä pidän avoimista ja rehellisistä ihmisistä. Aidoista. Luonnolisista. Hyväntahtoisista. Sellainen olen itsekin joten vähempi ei kelpaa.
En voi sietää epäaitoutta ja valheellisuutta. Esittäminen on kaikkeista pahinta.- Anonyymi
Mjoo
Yritin tässä mietiskellä millaisista ihmisistä pidän, mutta kaikenlaisen kangertelun jälkeen huomasin, etten lainkaan pidä ihmisistä.
Kissaani kunnioita.
(naurua)- Anonyymi
Itserakkaista ja itsekeskeisistä en pidä
Usein näkee , todella usein nykyään ihmisen kävelevän yksin, ja ottavan itsestään kuvia tai peilaavan itseään
Ahneet ihmiset ovat vastenmielisiä. Kaikki etuudet vain pitäis saada itselleen, muille ei mitään
Rasistiset ja kaikenmoiset ääriliikkeet kuuluvat kategoriaan
Ihmiset, joilla ei yksinkertaisesti tunnu olevan sydäntä
Käyttäytyvät kuin SS miehet; ei empatiaa, mut asiat tehdään ns lain kirjaimen mukaan
- Anonyymi
Ensivaikutelma mieleinen, ystävällisyys ja hyväntahtoisuus itselle tärkeitä. Olemus, joka huokuu luottamusta. Pettymyksiä kokenut paljon, sieltä oppinut, että kaikki mikä päälle päin näyttää hyvältä ei ole sitä, siksi "aika" myös merkityksellinen, ennen kuin päästää toisen lähemmäksi itseään.
- Anonyymi
Erilaisista ihmisistä. Eri tapahtumissa ja tilanteissa pitää olla kaikenlaisia, Ei tarvitse olla jotenkin hyvä, oma itsensä vain. Yksilöistä muodostuu monipuolinen porukka.
- Anonyymi
Pidän rehellisistä ihmisistä.
Tjaa, joitakuita arvostan, mutta pidän hyvin harvoista
- Anonyymi
Aitous, rehellisyys, luotettavuus, muiden huomioiminen, epäitsekkyys ja peruspositiivinen elämänasenne. Niin ja huumorintaju. 👍 Samoihin asioihin tulee kiinnitettyä huomiota.
- Anonyymi
Aidoista, esittämättömistä, rehellisistä, luotettavista lojaaleista ... lienee siis selvää, että en tuosta vain pidä kenestäkään. Se ei tietenkään tarkoita, että inhoaisin muita ihmisiä. Olen pääosin neutraali sellaisten ihmisten suhteen, joista en nimenomaan pidä.
- Anonyymi
Sellaisista huumorintajuisista, maanläheisistä, rauhallista, ystävällisistä, ei nipottajista rennosta ihmisistä. Jola on suhteellisuuden tajua ja sellasta arki järkeä.
Pidän sellaisista ihmisistä, jotka tahtovat hyvää toisia kohtaan ja ottavat toiset huomioon. Muulla ei ole väliä.
- Anonyymi
Vähän sellaisista kuin itsekin olet?
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sellaisista kuin itsekin olet?
Jep. Vaikka palstapersoonani perusteella ei uskoisikaan. Mutta tämän ketun takana on ihan oikea ihminen :)
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Jep. Vaikka palstapersoonani perusteella ei uskoisikaan. Mutta tämän ketun takana on ihan oikea ihminen :)
Ihan oikea palstapersoona.
Onko ihan mahdotonta olla palstallakin se ihan oikea ja aito ihminen? Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikea palstapersoona.
Onko ihan mahdotonta olla palstallakin se ihan oikea ja aito ihminen?Päätin luoda palstapersoonan aikoinaan, kun tulin tauon jälkeen takaisin palstalle. Täällä oli käyttäjäkunta muuttunut ja minua syrjittiin sekä kiusattiin palstalla. Päätin antaa samalla mitalla takaisin ja silloin minusta tuli kettu. Se rooli jäi sitten päälle. En tiedä miksi en ole osannut palstalla sitten enää luopua tästä roolista, joka minulle aikoinaan asetettiin 🤔. Ehkä jokainen palsta tarvitsee pahiksen.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Päätin luoda palstapersoonan aikoinaan, kun tulin tauon jälkeen takaisin palstalle. Täällä oli käyttäjäkunta muuttunut ja minua syrjittiin sekä kiusattiin palstalla. Päätin antaa samalla mitalla takaisin ja silloin minusta tuli kettu. Se rooli jäi sitten päälle. En tiedä miksi en ole osannut palstalla sitten enää luopua tästä roolista, joka minulle aikoinaan asetettiin 🤔. Ehkä jokainen palsta tarvitsee pahiksen.
Et sinä mikään pahis ole. Olet juuri sitä mitä olet ja mitä et reaalielämässä uskalla olla. Reealielämässä on enemmän menetettävää kuin täällä.
- Anonyymi
Älykäs, rento, mutta myös vakava puoli hyvä olla ettei vain koko ajan rento nannannaa -tyyppi ja huumorintaju on plussaa. Mukava, kiltti ja kotona viihtyvä.
- Anonyymi
Ihmiset jotka eivät panosta toisten ihmisten hyvinvointiin ja vaativat itse toisilta omaan hyvinvointiin ovat huonoimpia tuttavuuksia. Ne, jotka ovat olevinaan viisaita mutta elävät toisten viisaudesta, iho nousee tuollaisista kananlihalle. Hyi helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 624898
- 733982
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2543591- 1183138
- 482944
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2662270Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902