Ihmiset joiden elämäkokemus on samanlaista ovat samalla aallonpituudella.
Ihmisten psykologia on sellaista, että pienet hiukkaset lähtevät aivoista toisiin vieraisiin aivoihin.
Joskus energia ei sovi koska ihmiset ovat erilaisia ja silloin ymmärrystä ei synny.
Mutta joskus ymmärrys syntyy koska aivojen rakenteet toimivat yhteistuumin.
Kun aivot olisivat hauislihas, joita voi sulkea tarpeen vaatiessa, niin ihminen osaisi suojautua.
Ehkä ihmiset ovat liian avoimia eivätkä osaa käyttää aivojaan.
'Vapaata riistaa'.
Ehkä tulevaisuudessa aivojen käyttäminen paranee.
Ei ole pakko päästää ketään omiin aivoihin.
Sulku tarkoittaa että on samaan aikaan jotakin muuta, että ei ole samalla aallonpituudella.
Mutta ihmisten karma voi olla toisilla yksilöillä samanlaista ja syntyy YMMÄRRYSTÄ.
Ymmärrys ei ole huono asia.
Niin elämä toimii.
Mielenterveysongelmia poteneet saavat saman aallonpituuden
Anonyymi
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholisteilla on oma taajuutensa.
Se eroaa mielialahäiriöisten taajuudesta.- Anonyymi
Mitäs nää Myrkynvihreät , jotka makoilee pitkin katuja, estäen ihmisten liikkumisen, jotain siellä pääkopassa on naksahtanut, ei noi oo täysjärkisii !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578