Vaimo hei tuu jo

Anonyymi

Lopeta jo se palstailu sinkut palstalla. On jo ilta ja meidän pitää vielä tänään rakastella enkä halua että se menee liian myöhäiseksi koska aamulla on aikainen herätys.

20

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyt kuivilla vessassa vaan ja meet nukkumaan. Katellaan Marine Traficcia sun vaimos kanssa ja puhellaan ympäristökysymyksistä sillä aikaa... et jaksa valvoo niin pitkään, joten hyvää yötä. 😀

      • Minustakin se vaimo saa aivan hyvin palstaillla tänä iltana pitkään!


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Minustakin se vaimo saa aivan hyvin palstaillla tänä iltana pitkään!

        Joo. Seksitouhut on niin nähtyjä juttuja jo. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo. Seksitouhut on niin nähtyjä juttuja jo. 😄

        Muuten MCMLXXVI valitettavasti lopetti nickinsä. Onko sinulla tietoa milloin hän tulee takaisin, kun olet hänen Facebook-kaverinsa?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Muuten MCMLXXVI valitettavasti lopetti nickinsä. Onko sinulla tietoa milloin hän tulee takaisin, kun olet hänen Facebook-kaverinsa?

        Ei ole tietoa? En ole kysellyt mitään, enkä kysele. Ja jos haluaa olla rauhassa, saa ollakin.

        Ilmeisesti hän sai tarpeekseen tästä toistaiseksi, joten kunnioitan sitä.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ei ole tietoa? En ole kysellyt mitään, enkä kysele. Ja jos haluaa olla rauhassa, saa ollakin.

        Ilmeisesti hän sai tarpeekseen tästä toistaiseksi, joten kunnioitan sitä.

        No, antaa olla poissa. Tulee takaisin sitten, kun siltä tuntuu! Hyvää keskiviikko iltaa, sillä itse pidän tämän jälkeen taukoa tämän illan! Iltoja! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        No, antaa olla poissa. Tulee takaisin sitten, kun siltä tuntuu! Hyvää keskiviikko iltaa, sillä itse pidän tämän jälkeen taukoa tämän illan! Iltoja! :)

        Juu. Eikun iltoja vaan.


      • Anonyymi

        Iaskin..väärin se siellä huutelee.


    • Anonyymi

      Avioeroista 50% päättyy eroon koska ihmiset ei vietä aikaa kumppaninsa kanssa eli ne palstailee ja ovat älykännyköisen kanssa enemmän kun kumppaninsa kanssa.

      • Pitäiskö olla muulloin läsnä, kuin illalla sängyssä?

        Sloitus lienee provo, mutta jotain taitaa jäädä välistä, jos vaimoa pitää huhuilla palstalta...

        Kuulluksi tuleminenkin on osa läsnäoloa... eikä seksikään sitä pelasta, jos se on jokin suoritus...


    • Anonyymi

      sun pitää tarjota sille jotain tätä kiihottavampaa, opettele vaikka tverkkaamaan

    • Anonyymi

      Jos toinen katsoo sinkut palstaaja toinen salkkareita niin ei hyvin mene.

    • Anonyymi

      Onko se luuserin merkki jos on vakituinen tyttökaveri?

    • Anonyymi

      Vaimosi ei nyt jaksa seksiä harrastaa koska pesin pyykit, tein ruokaa lapsille, kävin kaupassa, ulkoilutin lapset, siivosin ja vein lapsia harrastuksiin. Voi mennä kuukausikin että saat seuraavan kerran.

    • Anonyymi

      Sinkut palsta vie palstan naisten suhteet rikki.

    • Olipas kiva viesti hänelle🥰

    • Anonyymi

      Itselleni kerran jotenkin vastasi facebookissa teksasista, houstonista itseasiassa joku isäntä nimi oli Tony ja vaimonsa nimi Tiffany, sukunimenä White :D

      Tuo tony kirjoitti itselleni jotain viestiä, siinä sanoi että joo en ole Tiffany, olen Tony, mutta kirjoitan huvikseni :D

    • Anonyymi

      Voivat mies ja nainen olla kavereita keskenään ilman mitään sellaista seksuaalista juttua... hyviä esimerkkejä, varmaankin valtakunnankin mies, varmaan tietää että kavereita sinänsä... aivan sama kuin noiden teksasilaistenkin kanssa, että voi olla kavereitakin pelkästään.

      Normaaleja juttuja eikä mitään seksisävytteisiä, vaan tavallisesti kavereita.

    • En osaisi yhdessä vaimoni kanssa täällä kirjoitella. Sanomisiani korjattaisiin koko ajan.

    • Anonyymi

      Niin kyllä minä tiedän sanoi vaimo ,mutta tuli miehen vuoro sanoa kun lehmän
      talutteli makuuhuoneeseen ,vaimo oli kaupungilla asioilla kun palasi kotiin sanoi
      miehelleen ett tuolla makuuhuoneessa on lehmä sängyssä.. MIes sanoi kyllä minä
      sen tiedän....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe