Pelkäättekö vahvoja naisia? Tarkoitan siis itsensä elättäviä, kovia tekemään työtä. Naisia jotka osaa jopa käyttää työkaluja. Päämäärätietoisia, itsenäisiä. Mutta kuitenkin sellaisia jotka kaipaavat hellyyttä, läsnäoloa, rehellisyyttä ja joskus jopa neuvoja?
Kysymys 35+ miehille
105
915
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan pelkää.
- Anonyymi
👍🏻
- Anonyymi
Niin siisti ja järjästelmällinen ihminen joka tarjoaa seksiä ollakseen rakastettu.
- Anonyymi
Eniten pelkään tyhmiä ihmisiä. Viisautta en pelkää.
- Anonyymi
Hyvä vastaus.
- Anonyymi
Tyhmyyttä tuokin. Noin ajattelevat ovat yleensä on-off- ihmisiä. Äkkipikaisuus? Tuuliviiri rauhaton ajattelee yleensä noin.
- Anonyymi
Työkalujen käyttö ei ole merkki sen enempää fyysisestä kuin henkisestäkään vahvuudesta. Lähinnä siitä, että haluaa saada paikat kuntoon ja paremman puutteessa hoitaa asian itse.
Neuvojen kysyminen on tehokasta verkostojen hyödyntämistä ja kuuluisi listan toiselle puolelle eli itsenäisyyden eikä näennäisten epäitsenäisyyden piirteiden luetteloon.
🦄- Anonyymi
Ai ihan niinkö nyt olet päättänyt että asia on?
Joo olen ihan helvetin heikko enkä osaa käyttää työkalujani ja joka päivä itkien kiroan, kun en voi suuressa köyhyydessäni palkata jotain asiantuntevaa MIESTÄ hoitamaan hommiani paremmin.
Voi että kun joku ostaisi perseenkuvia niin minunkaan ei tarvisi tehdä muuta kun postata! Kyllähän nyt tosinaisen pitää perseenmyynnillä pärjätä niin ei tarvi mitään oikeita töitä tehdä! Yhyyyyyy!!!! Kumpa voisin olla instahoro eikä tarvis käyttää vasaraaa, buuuhuuhuuuuu!!!!
V.un typerä vammassarvinen puhu vaan itsestäsi josset osaa käyttää muita työkaluja kun liimapistoolia ja aukoa täälä päätäsi👎
Kyllä se on merkki fyysisestä vahvuudesta, kun pystyy tekemään vaativia FYYSISIÄ töitä ja merkki henkisestä vahvuudesta että osaa hommansa kun on ITSE opetellut. Mutta sehän on sulle ihan käsittämätöntä kun sun urasi on olla joku v.un puhuva kaakinpää.
Mieti vähän taas miten kehtaat väheksyä ja millä varoin..
Terveisin mestari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen ihan helvetin heikko enkä osaa käyttää työkalujani ja joka päivä itkien kiroan, kun en voi suuressa köyhyydessäni palkata jotain asiantuntevaa MIESTÄ hoitamaan hommiani paremmin.
Voi että kun joku ostaisi perseenkuvia niin minunkaan ei tarvisi tehdä muuta kun postata! Kyllähän nyt tosinaisen pitää perseenmyynnillä pärjätä niin ei tarvi mitään oikeita töitä tehdä! Yhyyyyyy!!!! Kumpa voisin olla instahoro eikä tarvis käyttää vasaraaa, buuuhuuhuuuuu!!!!
V.un typerä vammassarvinen puhu vaan itsestäsi josset osaa käyttää muita työkaluja kun liimapistoolia ja aukoa täälä päätäsi👎
Kyllä se on merkki fyysisestä vahvuudesta, kun pystyy tekemään vaativia FYYSISIÄ töitä ja merkki henkisestä vahvuudesta että osaa hommansa kun on ITSE opetellut. Mutta sehän on sulle ihan käsittämätöntä kun sun urasi on olla joku v.un puhuva kaakinpää.
Terveisin mestariNiin ja p.s ap.lle:
Kyllä ainakin minua pelätään ja kunnioitetaan ja syytä onkin, jos mies tekee idiootteja päätöksiä, ratkaisuja tai käyttäytyy huonosti, niin alistan sen ennemmin tai myöhemmin omalle paikalleen pyhässä järjestyksessä, koska minun vahtivuorolla ei ajella päin Helvettiä, siitä pidän kyllä huolen
Vaikka sitten paskahuussia kuuraamaan mun jäljiltäni.
😆😆😆😆👌😈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin mestariAi, vain mestari saa väheksyä? Eli vain sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin mestariErittäin omaperäinen ja tunteikas tulkinta kommentistani. 😂
Arvelen että ajatusmaailmasi ja käyttäytymisesi muita ihmisiä kohtaan aiheuttaa sinulle ongelmia ihmissuhteissa, työ- ja raha-asioissa ja viime kädessä terveydessä.
Sen vuoksi toivon, että opettelisit katsomaan itseäsi peiliin. Minä olen sen taidon jo opetellut, ja peilistä näkyy pääosin kauniita asioita elämässäni.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin omaperäinen ja tunteikas tulkinta kommentistani. 😂
Arvelen että ajatusmaailmasi ja käyttäytymisesi muita ihmisiä kohtaan aiheuttaa sinulle ongelmia ihmissuhteissa, työ- ja raha-asioissa ja viime kädessä terveydessä.
Sen vuoksi toivon, että opettelisit katsomaan itseäsi peiliin. Minä olen sen taidon jo opetellut, ja peilistä näkyy pääosin kauniita asioita elämässäni.
🦄Et ole niin fiksu kuin oletin, vaan epäfeministisen vietävissä trollaajien peleihin. Eihän tuo nyt ainakaan mikään nainen ole…-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole niin fiksu kuin oletin, vaan epäfeministisen vietävissä trollaajien peleihin. Eihän tuo nyt ainakaan mikään nainen ole…-sivusta
Millä tavalla jonkin muun kirjoittajan sukupuoli liittyy minun fiksuuteeni tai sen puutteeseen?
Enhän ole missään kohtaa edes tuonut ilmi, pidänkö kirjoittajaa naisena vai miehenä. Mistä siis päättelit, että pidän häntä naisena? Minusta asialla ei ole merkitystä: johtopäätökseni olisivat sukupuolesta riippumatta samanlaiset.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole niin fiksu kuin oletin, vaan epäfeministisen vietävissä trollaajien peleihin. Eihän tuo nyt ainakaan mikään nainen ole…-sivusta
Mahtava kommentti!
Voitko vielä vähän enemmän alleviivata kirjoitustani!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava kommentti!
Voitko vielä vähän enemmän alleviivata kirjoitustani!!!!En todellakaan voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan voi.
Minun on hyvin vaikea ymmärtää, millä tavoin aloitusteksti olisi tulkittavissa trollaamiseksi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan voi.
Kiitos!!
Asenteesi kuvaa juuri nyky femakko"demokratian" todellista luonnetta.
Mikä tahansa joka ei vastaa teidän alkeellisia käsityksiä, myötäile naurettavia mielipiteitänne ja ylistä naisen kehon törkeätä esineellistämistä edistyksen nimissä luokitellaan milloin mieheksi milloin trolliksi jne.
Varokoot se joka ei ole samaa mieltä, ei varmasti pääse nauttimaan "verkostointieduistanne" ja parempi myös vetää sama naamari juuri kuten muutkin ettei nolaa koko pillukuntaa mt-ongelmaisilla mielipiteillään.
Tosidemokratia vaalii toisinajattelua ja sallii DEMOKRAATTISESTI kaikille empiiriset, yksilölliset mielipiteet. Mutta sehän on liian monimutkaista käsittää, vai mitä? Kaikki pitää yleistää ja vesittää viisivuotiaan lapsen tasolle, jotta se on yleisesti hyväksyttävää.
Mitä jos söisit liikaa jotain tai työntäisit massiivisen dildon reikääsi, varmaan tarvit nyt juuri sitä ja lasi viiniä tietenkin että pysyt kunnossa henkisesti ja tunnet itsesi samanlaiseksi tosidemokraatiksi kun muutkin ajatuskyvyttömät, valtion hemmottelemat työläisprinsessat😆👍
Ihan niinkuin keskiajalla, tyytyväisenä siitä, kun naapurin noita-akka joutui roviolle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on hyvin vaikea ymmärtää, millä tavoin aloitusteksti olisi tulkittavissa trollaamiseksi.
🦄Niin varoppas nyt ettet joudu epäsuosioon!
Varo ihmeessä mitä ajattelet ja puhut, tai joku kelan turvottama yh tulee antamaan sinulle julkisen nootin.
Minun mielipiteeni sentään on kymmenien vuosien sivistyksen, yksityisyritteliäisyyden ja henkilökohtaisen menestyksen tuottama! Ja tähtää hyväntahtoisesti siihen että parannut ikävästä narsismistasi ja uskallat alkaa ajattelemaan ITSENÄISESTI.
☀ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varoppas nyt ettet joudu epäsuosioon!
Varo ihmeessä mitä ajattelet ja puhut, tai joku kelan turvottama yh tulee antamaan sinulle julkisen nootin.
Minun mielipiteeni sentään on kymmenien vuosien sivistyksen, yksityisyritteliäisyyden ja henkilökohtaisen menestyksen tuottama! Ja tähtää hyväntahtoisesti siihen että parannut ikävästä narsismistasi ja uskallat alkaa ajattelemaan ITSENÄISESTI.
☀Saattaa ehkä olla turhaa tiedustella tällaista, mutta minua valtavasti kiinnostaa, millä perusteella minut on nyt diagnosoitu narsistiksi. 😂 Yleisesti ottaen minua taidetaan pitää ihan vastuullisena ja lämminsydämisenä ihmisenä, jolla toki saattaa olla hieman voimakkaita mielipiteitä.
Senkö vuoksi tämä keskustelu nyt meni tällaiseksi, että minä avoimesti nauran ihmisille, jotka kutsuvat minua narsistiksi? Puff. Hyökkäyksilläsi ei ole minuun muuta vaikutusta kuin pieni hämmennys ja suuri huumoriarvo.
Anyway, ehkä on parempi poistua tästä keskustelusta. Aloittajalla ei tainnut olla intoa keskustella ketjun aiheesta kanssani mutta jollain henkilöhyökkääjällä oli. Minua ei kiinnosta henkilöhyökkäily. Nauran heille avoimesti mutta en pidä sellaista keskusteluna.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Minuakin kiinnostaa. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa ehkä olla turhaa tiedustella tällaista, mutta minua valtavasti kiinnostaa, millä perusteella minut on nyt diagnosoitu narsistiksi. 😂 Yleisesti ottaen minua taidetaan pitää ihan vastuullisena ja lämminsydämisenä ihmisenä, jolla toki saattaa olla hieman voimakkaita mielipiteitä.
Senkö vuoksi tämä keskustelu nyt meni tällaiseksi, että minä avoimesti nauran ihmisille, jotka kutsuvat minua narsistiksi? Puff. Hyökkäyksilläsi ei ole minuun muuta vaikutusta kuin pieni hämmennys ja suuri huumoriarvo.
Anyway, ehkä on parempi poistua tästä keskustelusta. Aloittajalla ei tainnut olla intoa keskustella ketjun aiheesta kanssani mutta jollain henkilöhyökkääjällä oli. Minua ei kiinnosta henkilöhyökkäily. Nauran heille avoimesti mutta en pidä sellaista keskusteluna.
🦄Tyypillinen narsu vähättelee muita suurinpiirtein joka kommentissaan ylimielisesti tai ohittaa toisen kommentin oleellisen sanoman täysin tai vääntelee siitä osia mieleisekseen ja hyödykseen irti konteksista, jopa mustamaalatakseen.
Väheksyit taitojani ja toinen femakkoroska kehtasi alkaa shamaan mieheksi ja trolliksi. Alempana selität että ihminen jolla elämänhallinta ei täydellisessä kuosissa on suurinpiirtein kykenemätön rakastamaan! Mitä uskomatonta paskaa!
Ihan omaa pyyntöä jos tulee nappia ottaan. Jos suhtaudut ihmisiin alentuvasti ja loukkaavasti jatkuvasti julkisella palstalla, niin varaudu siihen, että saat tosiaan päähäsi.
En ole mikään altruisti kristitty naamaripelle jonka elämäntehtävä on ylläpitää verkostojaan mielistelemällä joka suuntaan vaan sillä periaatteella että naisten kuuluu olla aina samaa mieltä kaikesta. Teen ihan itse omat päätökseni. Joskus kuuntelen muita, joskus en todellakaan. Jos jonkun "mielipide" v.uttaa liikaa, niin annan palaa oikaistakseni hieman vääristyneitä käsityksiä joiden piiriin oma henkilöni kuuluu. Tämä toki on oikeuteni, eikö vain?
Tiesitkö muuten, että yksisarvinen on Pyhän Hengen vision, eli luonnon monimuotoisuuden symboli? Eikä mikään seksuaalivähemmistöjen ja perseenkuvakauppiaiden monopolisoitu suojeluspyhimys. Ihmettelen joskus, että miksi tuo, kun kerran jatkuvasti vähättelet vaikka esiinnyt sivistyneenä henkilönä. Oletko tosiaan niin lapsen kengissä vielä, että muut ihmiset ovat sinulle pelkkää taustaa?
Tämmöistä. Ei tarvi minun takia poistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen narsu vähättelee muita suurinpiirtein joka kommentissaan ylimielisesti tai ohittaa toisen kommentin oleellisen sanoman täysin tai vääntelee siitä osia mieleisekseen ja hyödykseen irti konteksista, jopa mustamaalatakseen.
Väheksyit taitojani ja toinen femakkoroska kehtasi alkaa shamaan mieheksi ja trolliksi. Alempana selität että ihminen jolla elämänhallinta ei täydellisessä kuosissa on suurinpiirtein kykenemätön rakastamaan! Mitä uskomatonta paskaa!
Ihan omaa pyyntöä jos tulee nappia ottaan. Jos suhtaudut ihmisiin alentuvasti ja loukkaavasti jatkuvasti julkisella palstalla, niin varaudu siihen, että saat tosiaan päähäsi.
En ole mikään altruisti kristitty naamaripelle jonka elämäntehtävä on ylläpitää verkostojaan mielistelemällä joka suuntaan vaan sillä periaatteella että naisten kuuluu olla aina samaa mieltä kaikesta. Teen ihan itse omat päätökseni. Joskus kuuntelen muita, joskus en todellakaan. Jos jonkun "mielipide" v.uttaa liikaa, niin annan palaa oikaistakseni hieman vääristyneitä käsityksiä joiden piiriin oma henkilöni kuuluu. Tämä toki on oikeuteni, eikö vain?
Tiesitkö muuten, että yksisarvinen on Pyhän Hengen vision, eli luonnon monimuotoisuuden symboli? Eikä mikään seksuaalivähemmistöjen ja perseenkuvakauppiaiden monopolisoitu suojeluspyhimys. Ihmettelen joskus, että miksi tuo, kun kerran jatkuvasti vähättelet vaikka esiinnyt sivistyneenä henkilönä. Oletko tosiaan niin lapsen kengissä vielä, että muut ihmiset ovat sinulle pelkkää taustaa?
Tämmöistä. Ei tarvi minun takia poistua.Vähättelen taitojasi? Mahdatko tarkoittaa sitä, kun kommentissani aloittajalle ilmaisin, että käsite ”vahva nainen” oli mielestäni ilmaistu hieman eri tavoin kuin itse sen ymmärrän. En esimerkiksi ajattele, että työkalujen käyttötaito liittyy vahvuuteen ollenkaan.
Senkö sinä nyt sitten tulkitsit vähättelyksi itseäsi kohtaan? Vaikka kommentti ei ollut suoraan sinulle suunnattu. 😶
Sinulla ja minulla taas taitaa olla hieman eri käsitys siitä, mitä vähättely on. Itselleni se on selkeästi (verbaalisesti) ilmaistu toteamus siitä, ettei jollain asialla ole arvoa. Ennen tätä vaihetta mikä tahansa voidaan (myös virheellisesti) tulkita vähättelyksi, juuri niin kuin sinä olet nyt tehnyt. Myönnän, että olen naureskellut hyökkäyksillesi minua kohtaan, koska minun näkökulmastani olet ymmärtänyt väärin lähes kaiken, mitä olen halunnut sanoa. Olen tavallaan jo luovuttanut sen suhteen, että asia enää korjaantuisi.
Seison edelleen sen väitteen takana, että vakavasti puutteellinen elämänhallinta vaikeuttaa parisuhteen solmimista tai jopa estää sen. Kenenkään elämänhallinta ei koskaan ole kaikilta osin täydellistä, koska jokaisella on epätasapainoa jollain osa-alueella. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Luulen kuitenkin, että monet lukijat ymmärsivät alkuperäisen kommenttini elämänhallinnan ja parisuhteen solmimisen yhteydestä juuri niin kuin olin sen tarkoittanut.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihaninta miehenä olemisessa on se ettei tarvitse suudella tyyppiä joka ei ole kolmeen päivään ajanut partaansa.
- Anonyymi
Näin naisena kysäsen vaan tästä sivusta, että vaaditaanko "vahvuuteen" ehdottomasti, että "on kova tekemään töitä". Noin muuten voisin itseni vahvaksi määritellä, mutta "kovaa työntekijää" musta ei saa yrittämälläkään, vaikka mulla onkin varsin mukiinmenevät tulot.
- Anonyymi
No ei välttämättä. Yritin vain tuoda esiin käsitystä että naisen ei tarvitse olla kovin riippuvainen miehestä, mutta miehen ei silti tarvitse tuntea itseään tarpeettomaksi tms.
En pelkää...
https://youtu.be/XiY7chXWxOY
Saatteeksi vaan...- Anonyymi
👍🏻
- Anonyymi
Pelkään naisessa eniten umpimielisyyttä ja kyvyttömyyttä keskustella rakentavasti.
TIEFENMESSER- Anonyymi
Keskustelutaito onkin tärkeä 👍🏻
- Anonyymi
Tällä palstalla ei taida olla kuin vain yli 1444 vuotiaita mieshenkilöitä.
- Anonyymi
Ikä tuo viisautta, toivon... 🙂
- Anonyymi
Minä tykkään tämänkaltaisesta naisesta.
Rakkauden runtelema mies.- Anonyymi
🙂 Runneltuna täälläkin, siksi pitänytkin opetella pärjäämään itse mahdollisimman paljon.
- Anonyymi
Aviopuolisosi on yli 1§133 vuotta vanha.
- Anonyymi
Tietenkin pelkään. Myös "heikkoja".
- Anonyymi
Miksi pelkäät?
- Anonyymi
Jos tuollaisia naisia pelkäisi ei uskaltaisi ulos mennä.
- Anonyymi
Hyvä ettet pelkää 👍🏻
- Anonyymi
Ei naiset ole vahvoja. Luonteeltaan ovat heikkopäisiä ja panevat jännämiehiä. Pysykää myös kaukana työkaluista ettei satu mitään vahingoa.
- Anonyymi
Eniten tietty joukko miehiä pelkää eteenpäinpyrkiviä kouluttautuvia ja kouluttautuneita naisia jotka haluavat oppia, tietää, mennä eteenpäin elämässä.
Kun kuulut tähän naistyhmään, saat oitis tietyn leiman otsaasi ja iso joukko öyhöjä alkaa solvata ja nimitellä.
Tietenkään heidän mölinästään ei tarvise välittää, tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
Mutta kyllä ylipäätään pärjäävä ja oikealla tavalla vahva nainen pelottaa monia miehiä. Herättää vihaa. Lukekaa tätä palstaa.
Jos on sinut itsensä kanssa ja turvallinen omana itsenään ei tarvitse pelätä ketään.
Pelko tällaisissa asioissa nousee uhatuksi tulemisen tunteesta, tuntee että jotain viedään itseltä, oman arvon tunne vajoaa pohjamutiin.
Surullista jos se perustuu toisen niskan päälle pyrkimiseen ja yritykseen alistaa ja mitätöidä. Jos oma arvo on siitä kiinni onko tuo toinen, ja nainen vieläpä! tietävämpi tai älykkäämpi tai osaavampi. Jos kahden ihmisen suhde ja suhde toiseen sukupuoleen täytyy olla ainaista kilpailua ja pyrkimystä mitäröidä toinen nostaakseen itseään.
Valitettavasti suomalainen kasvatus on aina pyrkinyt karsimaan itsetuntoa ja uskoa omaan itseen ja arvoonsa.
Ehkä nyt nouseva sukupolvi ja heidän jälkeläisensä olisivat viisaampia kasvattajia.- Anonyymi
Tällä palstalla tuo mitätöiminen käännetään jopa naisen syyksi mm. väittämällä, että nimenomaan nainen kaipaisi itseään pidemmälle menestynyttä, koulutetumpaa tai rikkaampaa miestä.
Kyseessä on kyvyttömyys tulkita tilastoja. Vaikka tilastotiedon mukaan pariskunnista miehet ovat keskimäärin menestyneempiä kuin naiset, tilastotiedosta ei voi päätellä yhtään mitään siitä, kummalle parisuhteen osapuolelle tällainen asetelma on tärkeämpi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla tuo mitätöiminen käännetään jopa naisen syyksi mm. väittämällä, että nimenomaan nainen kaipaisi itseään pidemmälle menestynyttä, koulutetumpaa tai rikkaampaa miestä.
Kyseessä on kyvyttömyys tulkita tilastoja. Vaikka tilastotiedon mukaan pariskunnista miehet ovat keskimäärin menestyneempiä kuin naiset, tilastotiedosta ei voi päätellä yhtään mitään siitä, kummalle parisuhteen osapuolelle tällainen asetelma on tärkeämpi.
🦄Mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies eli kun naiset näkee rikkaamman ja varakkaamman miehen niin nykyinen jätetään ja rikkaamman kainaloon mennään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies eli kun naiset näkee rikkaamman ja varakkaamman miehen niin nykyinen jätetään ja rikkaamman kainaloon mennään
Oletko itse huomannut sellaista, että raha-asioistaan huolehtivilla ihmisillä on mahdollisuus keskittyä elämässään muuhunkin kuin selviämiseen?
Taloudellisesti toimeentulevan ja varakkaan välillä on iso kirjo.
Toimeentuloon kykenemättömällä henkilöllä ei riitä voimavaroja rakastamiseen. Tarkoitan toimeentuloa tässä nyt laajasti ajatellen eli en pelkästään työssäkäyntiä ja pääomatuloja vaan myös perheen, suvun ja yhteiskunnan tarjoamien turvaverkostojen hyödyntämistä siten, että aikaa jää muuhunkin kuin raha-asioiden miettimiseen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse huomannut sellaista, että raha-asioistaan huolehtivilla ihmisillä on mahdollisuus keskittyä elämässään muuhunkin kuin selviämiseen?
Toimeentuloon kykenemättömällä henkilöllä ei riitä voimavaroja rakastamiseen. Tarkoitan toimeentuloa tässä nyt laajasti ajatellen eli en pelkästään työssäkäyntiä ja pääomatuloja vaan myös perheen, suvun ja yhteiskunnan tarjoamien turvaverkostojen hyödyntämistä siten, että aikaa jää muuhunkin kuin raha-asioiden miettimiseen.
🦄Lisää väheksyntää ja kaikkitietävää narsismia👍
Voisitko vastedes puhua reilusti vaan itsestäsi?
Tajuatko, että ihmiset ovat erilaisia etkä sinä tiedä heistä yhtään mitään? Joten katsele ihan rauhassa sinne peiliin ja puhu suoraan siitä mitä siellä näet.
Tilastot...😆😆😆
Kumma kyllä en ole itse ikinä osallistunut mihinkään tilastotutkimukseen, joten se jo romuttaa pohjan illuusioiltasi "totuudesta".
Aika säälittävä perustelu totuuden näkemiseksi turvautua tilastoihin..en yhtään ihmettele miksi pyörit sinkkupalstalla pätemässä.
T.raivohullu kusipää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää väheksyntää ja kaikkitietävää narsismia👍
Tajuatko, että ihmiset ovat erilaisia etkä sinä tiedä heistä yhtään mitään? Joten katsele ihan rauhassa sinne peiliin ja puhu suoraan siitä mitä siellä näet.
Tilastot...😆😆😆
Kumma kyllä en ole itse ikinä osallistunut mihinkään tilastotutkimukseen, joten se jo romuttaa pohjan illuusioiltasi "totuudesta".
Aika säälittävä perustelu totuuden näkemiseksi turvautua tilastoihin..en yhtään ihmettele miksi pyörit sinkkupalstalla pätemässä.
T.raivohullu kusipääVai että kaikkitietävä. Kunpa olisinkin. 😂
Minun peilistäni näkyy rauhallista ja mukavaa elämää. 😊
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää väheksyntää ja kaikkitietävää narsismia👍
Tilastot...😆😆😆
T.raivohullu kusipääSivusta ...
"Kumma kyllä en ole itse ikinä osallistunut mihinkään tilastotutkimukseen, joten se jo romuttaa pohjan illuusioiltasi "totuudesta"."
Tilastotutkimuuksiin ei tarvitse eikä voi varsinaisesti osallistua. Ne tehdään (kuten nimi sanoo) tilastoista. Suomessa on varsin vaikea olla osallistumatta tilastoihin.
Kyselytuksimukset ovat sitten eri juttu. Ne tehdään (kuten nimikin kertoo) kyselemällä esim. puhelimitse ja niihin on helppoa olla osallistumatta. Tosin se, jos kuvittelee itse jotenkin ihan valtavan suurella tavalla poikkeavansa noista otannoista, kertoo lähinnä illuusioista oman itsen erinomaisesta erityisyydestä kaikkiin muihin verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄"Taloudellisesti toimeentulevan ja varakkaan välillä on iso kirjo."
Aivan näin. Sekä taloudellisesti on mahdollista olla tasapainossa ja toimeentuleva hyvinkin pienillä tuloilla. Samoin suurillakin tuloilla saattaa talous olla erittäin surkeassa jamassa. Ylipäätään joidenkin on mahdotonta ymmärtää talousasioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ...
"Kumma kyllä en ole itse ikinä osallistunut mihinkään tilastotutkimukseen, joten se jo romuttaa pohjan illuusioiltasi "totuudesta"."
Tilastotutkimuuksiin ei tarvitse eikä voi varsinaisesti osallistua. Ne tehdään (kuten nimi sanoo) tilastoista. Suomessa on varsin vaikea olla osallistumatta tilastoihin.
Kyselytuksimukset ovat sitten eri juttu. Ne tehdään (kuten nimikin kertoo) kyselemällä esim. puhelimitse ja niihin on helppoa olla osallistumatta. Tosin se, jos kuvittelee itse jotenkin ihan valtavan suurella tavalla poikkeavansa noista otannoista, kertoo lähinnä illuusioista oman itsen erinomaisesta erityisyydestä kaikkiin muihin verrattuna.Tilastoja ei tarvitse tutkia ymmärtääkseen raha-asioita. Riittää kun tutkii pankkitiliotettaan, miltä siellä näyttää? Kysyen, onko talouteni tasapainossa? Ellei ole, mitä voin sille tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että kaikkitietävä. Kunpa olisinkin. 😂
Minun peilistäni näkyy rauhallista ja mukavaa elämää. 😊
🦄Kivat sitten sinulle. Samoin näkyy minulla.
Jutellaan taas joskus myöhemmin. Ehkä silloin uskallat vastata niihinkin haasteisiin jotka kaivavat ajatustesi käyttämättömiä osuuksia.
Etkä vaan väistele ja ylenkatso sitä mitä et aivan ymmärrä.
Ainakin olet aulis ja varmasti hyväntahtoinen pohjimmiltasi, vaikkakin vähän muottiin kiristetty. Siitä se narsismikin kukkii. Sisäänpäin kääntyneestä, tukahdetun persoonan visiosta ja sen tarpeesta tulla nähdyksi ja ihailluksi itsensä vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ...
Kyselytuksimukset ovat sitten eri juttu. Ne tehdään (kuten nimikin kertoo) kyselemällä esim. puhelimitse ja niihin on helppoa olla osallistumatta. Tosin se, jos kuvittelee itse jotenkin ihan valtavan suurella tavalla poikkeavansa noista otannoista, kertoo lähinnä illuusioista oman itsen erinomaisesta erityisyydestä kaikkiin muihin verrattuna.Pikku vinkki vaan, ihmiset eivät todellakaan ole kuin yhdestä muotista vedettyjä.
Tutkisit mieluummin vaikka genetiikkaa, taidetta ja kävisit elämänkoulua sen sijaan että luotat johonkin naurettavan yksinkertaisiin palikkatutkimuksiin.
Ja kyllä jotkut ihmiset vaan on enemmän kuin muut: lahjakkaampia, karismaattisempia, älykkäämpiä, kauniimpia ja kyvykkäämpiä. Ehkä vaan vietät elämää jossa et koskaan ole törmännyt mihinkään poikkeavaan laatuun..
Vai oletko esim sinä kyvykäs veistämään seuraavan pieta-veistoksen tai kirjoittamaan menestyskirjan?
Tuskimpa olet. Poikkeuksellista lahjakkuutta ei opeteta palikkaopistossa ulkolukuna vaikka liian moni tavis niin kuvitteleekinvettei tarvitse tuntea itseään huonommaksi.
Kyvyt ovat hyvin vaihtelevia kaikilla elämän eri osa-alueilla.
Sen sijaan ihmisarvo on kaikilla sama.
- Anonyymi
Pelkoa on monenlaista ja peloksi voi nimetä asioita, jotka ei pelkoa ole. Välttelen miehenä arvaamattomia, itsekkäitä, raukkamaisia luonteita, jotka valitettavasti huomaan välillä liian myöhään. Etäisyyttä osaan ottaa heihin, mut sekään ei aina riitä verkottuneessa maailmassa, jossa manipuloinnilla mahdollisuus vaikuttaa myös muiden kautta asioihin.
Petolliset ihmiset ovat häikäilemättömiä ja säälimättömiä, kun kohde on valittu. Syinä voi olla omien mielikuvien/ -harhojen toteutumattomuus. Joku voisi heitäkin kutsua vahvoiksi tai rohkeaksi naisiksi, mut luonne heillä on ihan jotain muuta. Roolileikki heille tuttua. Haluavat olla esillä, niissä ympyröissä, joissa toimivat.
Luonne heillä on sellainen, jota parempi vältellä kuin haastaa, jollei halua kärjistymisiä ja tehdä pienistä asioista paljon suurempia, koska draama on heidän yksi tärkeimmistä aseista saada etu puolelleen manipuloinnin ja provojen myötä, uhriutuminen on sitten se viimeinen oljen korsi, jollei muut keinot riitä? Heille kaikki keinot on sallittuja.- Anonyymi
Luulen ettei aloittaja tarkoittanut tuollaisia naisia puhuessaan vahvoista naisista.
Miksi itse yhdistät petollisuuuden vahvuuteen?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen ettei aloittaja tarkoittanut tuollaisia naisia puhuessaan vahvoista naisista.
🦄Uskon, et monet petolliset naiset pitävät itseään rohkeina ja vahvoina naisina, jonka takana toimii monesti muita naisia ryhminä? Valitettavan totta minusta, koettu on. Periaatteen miehenä en voinut kuin pyöritellä päätäni, et tällainenkin on mahdollista.
Kosto jostain mielikuvastaan riittää toimiin? Näin voi jälkiviisaana todeta. Yleistetään asioita, et miehet on miehiä, mennyt huono kokemus muista miehistä riittää todentamaan, et raukkamainen kosto on heistä oikein, perustaen vielä väitteensä valheille. Näistä jotkut käyttää nimeä draamakuningatar.
Naiset mieltää kaiken, josta kokevat onnistumisia hyviksi kokemuksiksi, joita syytä korostaa vielä vahvuutena ja rohkeina tekoina, vaikka taustalla olisi kuinka valheita tavoitteeseen pääsyyn. Korostan, että tätä en halua yleistää, mutta tunne nyt asioita kokeneena. Tämä itsellä päällimmäisenä mielessä huonoina kokemuksina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, et monet petolliset naiset pitävät itseään rohkeina ja vahvoina naisina, jonka takana toimii monesti muita naisia ryhminä? Valitettavan totta minusta, koettu on. Periaatteen miehenä en voinut kuin pyöritellä päätäni, et tällainenkin on mahdollista.
Kosto jostain mielikuvastaan riittää toimiin? Näin voi jälkiviisaana todeta. Yleistetään asioita, et miehet on miehiä, mennyt huono kokemus muista miehistä riittää todentamaan, et raukkamainen kosto on heistä oikein, perustaen vielä väitteensä valheille. Näistä jotkut käyttää nimeä draamakuningatar.
Naiset mieltää kaiken, josta kokevat onnistumisia hyviksi kokemuksiksi, joita syytä korostaa vielä vahvuutena ja rohkeina tekoina, vaikka taustalla olisi kuinka valheita tavoitteeseen pääsyyn. Korostan, että tätä en halua yleistää, mutta tunne nyt asioita kokeneena. Tämä itsellä päällimmäisenä mielessä huonoina kokemuksina.Ikävää jos olet kokenut tuollaista.
Itse en pidä petollisia ihmisiä vahvoina enkä yhdistä petollisuutta vahvuuteen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää jos olet kokenut tuollaista.
Itse en pidä petollisia ihmisiä vahvoina enkä yhdistä petollisuutta vahvuuteen.
🦄Petollisuuskin tulee yleensä myöhemmin vasta esiin. Silloin, kun valhe tulee esiin syntyy ihmisillä mielikuvia, joita ei sillä hetkellä tiedosta valheeksi, joten tällaiset petolliset ihmiset saavat valheilla selkeää hyötyä/ etua tarkoitus perille? Kokevat samalla, ehkä fiksuksi teoksi, koska hyötyvät sillä? Toisille kaikki keinot on sallittuja, tavoitteeseen pääsylle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄En tarkoittanut, mutta hyvä vastaus kuitenkin. Ikävä juttu että vastaaja on joutunut kohtaamaan mainittuja luonteen piirteitä omaavia ihmisiä.
- Anonyymi
Jos vahvanainen on kuten diilissä ollut öykkäri, joka verhosi oman öykkäröintinsä vahvan naisen rooliin niin sellaista öykkäriä en huolisi mistään hinnasta. Jatkuva ruikutus kuinka vahvoja naisia sorretaan, vaikka itse öykkäröi.
- Anonyymi
Höpö höpö. Mikäs sen mukavampaa, kuin elää toyboyna naisen siivellä. Kaikki on ilmaista ja saa vielä pilluakin.
- Anonyymi
Vahvat naiset ovat juoksijoita ja urheilijoita, pienikokoisia mutta voimakkaita, sporttinen vartalo ja voimakas :)
Pieni mutta voimakkaampi kuin rekkakuski.
t. Vanha Mestari. - Anonyymi
Jaa, en!
- Anonyymi
Tarkoitat vahvalla narsismia. Kyllä pelkään sillä teistä on huonoja kokemuksia.
Mutta henkisesti vahvoista naisista joilla vahvuus ei tarkoita miesten alistamista en pelkää.- Anonyymi
En missään nimessä tarkoita narsismia.
- Anonyymi
Jokaisella ihmisillä on omat vahvuutensa, samoin heikkoutensa. Tarkoitat vahvuudella kenties itsenäisiä, omat asiansa hyvin hoitavia naisia?
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Tuollainen on aika noniin hassu kysymyskin jota leikimme isän ja veljien kanssa; montako amerikkalaisten osavaltiota muistat näin äkki-tuimaan mielessäsi alle minuutissa, ala luettelemaan niitä valtiooita?
- Anonyymi
Itsekin voi kokeilla että montako muistuu minuutissa mieleen USA:n osavaltioista :D
Nainen, jos pystyy kaiken hoitamaan.. Sellaiseen on pyrkimys itselläkin ainakin, ei olisi esteitä kovasti ja eikä avuton olo.
- Anonyymi
Toivottavasti onnistut pyrkimyksessäsi 🙂👍🏻
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti onnistut pyrkimyksessäsi 🙂👍🏻
Kun ei muita tarvitse sitten on aika voittava olo.
- Anonyymi
En pelkää naisia. Jokaisen tulee elättää itsensä sen pitäisi olla selvä asia. Olis hyvä jos nainen osais lampun vaihtaa tai poraa käyttää ja jos näkyy hämähäkki nurkassa nii nainen osaisi sen pyydystää ja viedä ulos ettei huuda kirkuen miestä apuun.
Itse kuitenkin raksatöitä olen paljon tehnyt ja osaan vähän kaikenlaista et olis hyvä jos naista ei tarttis joka asiaa opettaa.- Anonyymi
Sullahan on sit hyvä kokemus noiden raksatöiden tekemisestä, niin miks et voisi naista opettaa niihin? Toki kyse on myös asenteesta eli haluaako nainen oppia tai toisaalta haluatko itse opettaa. Mun mielestä muuten vahva ei oo sama kuin kova ja kylmä. Johtajan on hyvä olla vahva, mutta kovuudella ja kylmyydellä ei siinäkään kovin hyvin menestytä. Tää on laaja aihe, ei jaksa enempiä käsitellä.
- Anonyymi
Kiitos oikein hyvästä vastauksesta 🙂👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Hämähäkin siirtäminen on miesten hommia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämähäkin siirtäminen on miesten hommia.
Niinku kaikki kantohommatkin, nainen ei kanna mitään raskaita esineitä, jollei niissä ole pyöriä alla? Hämähäkissäkään ei ole pyöriä alla niin miehen hommia on siirtää hämähäkki paikasta A paikkaan B?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku kaikki kantohommatkin, nainen ei kanna mitään raskaita esineitä, jollei niissä ole pyöriä alla? Hämähäkissäkään ei ole pyöriä alla niin miehen hommia on siirtää hämähäkki paikasta A paikkaan B?
Eiku paikkaan C, D tai minne vaan.
Ja kyllä, se on miehen tehtävä.
- Anonyymi
Alexander Grace puhuu sinkkunaisista jotka kuvailevat itseään sellaisilla termeillä kuin itsenäinen, itsevarma, kunnianhimoinen, eivätkä tiedä, miksi ovat sinkkuja. Ainutkaan noista termeistä ei ole naisellinen tai äidillinen kuten lempeä tai hoitava. Ehkä naisen työnantaja voi olla kiinnostunut tuollaisesta naisesta työntekijänä, mutta eihän mies suhteeseen työntekijää ole etsimässä.
https://www.youtube.com/watch?v=hmigT1MSE6I- Anonyymi
Tuo on taas tuota lisääntymishaluisten ja dikotomiankaipuisten ihmisten logiikkaa. En voi ymmärtää.
Samassa ihmisessä voi olla sekä koko setti feminiinisiä että koko setti maskuliinisia piirteitä. Minussa ainakin on. Olen aina vaatinut samaa myös kumppaneiltani.
🦄
- Anonyymi
Kyllä , arvostan naista joka on käsistään taitava ja joka rakentaa meille oman yhteisen pesän 😂
- Anonyymi
Kiva vastaus 🙂
- Anonyymi
Osaako nainen kaataa puun? Jos osaa niin on hyvä nainen.
- Anonyymi
Varsinaiset puiden kaatamiset jätän paremmin osaavalle, mutta itse teen polttopuut.
Jos asian noin esittää treffeillä niin suurella varmuudella pelkään. Jos alussa tekee selväksi että on vahva, päämäärätietoinen, itsenäinen ja näitä vastaavia laatusanoja viljelevä nainen antamatta minulle aikaa muodostaa oma näkemykseni niin verbaalisesti kyllä pakenen. Tämä toimintamalli jos monistuu muihinkin asioihin niin liian tylyä kyytiä on minulle luvassa.
Samoin jos markkinoi itseään kovalla työn teolla niin mieleen tulee kaksi linjaa; joko materiaalin haaliminen tai urallaan eteneminen. Itse taas arvostan ihmisessä enemmän sitä miten näkee työkaverit tai yhteisön merkityksen omassa elämässään.
Todennäköisesti meidän kohtaamiset ei jatkuisi niin pitkälle että päästäisiin sanoihin hellyys, läsnäolo jne.- Anonyymi
Hyvä huomio, kiitos siitä 👍🏻
- Anonyymi
Sun mielestä siis nainen, joka on päämäärätietoisesti ja haluaa tehdä jotain mielekästä ei voi olla hellä ja läsnäoleva. Tiedätkö muuten, että ihminen joka on hyvin läsnäoleva kulloisessaankin hommassa saa paremmin monesti aikaan. Ite oon ainakin näin korona-aikaan huomannut, että kun hoidat montaa asiaa samaan aikaan niin et kyllä kovin hyvin keskity mihinkään ja tämä muuten pätee ihan kaikkiin ja on muuten sangen kiva huomata, että ohhoh eihän kukaan keskity kunnolla mihinkään, lisää meinaan motivaatiota ihan perkuleesti. Miettikääpä sitä, mun mielestä läsnäolo on toisen arvostusta ja ihmissuhteissa ihan niinkuin monesti työelämässäkin tosi tärkeää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestä siis nainen, joka on päämäärätietoisesti ja haluaa tehdä jotain mielekästä ei voi olla hellä ja läsnäoleva. Tiedätkö muuten, että ihminen joka on hyvin läsnäoleva kulloisessaankin hommassa saa paremmin monesti aikaan. Ite oon ainakin näin korona-aikaan huomannut, että kun hoidat montaa asiaa samaan aikaan niin et kyllä kovin hyvin keskity mihinkään ja tämä muuten pätee ihan kaikkiin ja on muuten sangen kiva huomata, että ohhoh eihän kukaan keskity kunnolla mihinkään, lisää meinaan motivaatiota ihan perkuleesti. Miettikääpä sitä, mun mielestä läsnäolo on toisen arvostusta ja ihmissuhteissa ihan niinkuin monesti työelämässäkin tosi tärkeää,
Ja vielä jos jatkan edellistä kommenttia niin sit varmaan myöskään mies, joka on urasuuntautunut ja eteenpäin pyrkivä ei voi olla hellä ja läsnäoleva. Kiitos vinkistä, täytyy pitää mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä jos jatkan edellistä kommenttia niin sit varmaan myöskään mies, joka on urasuuntautunut ja eteenpäin pyrkivä ei voi olla hellä ja läsnäoleva. Kiitos vinkistä, täytyy pitää mielessä.
Tämä oli hauska! 🙊😂😂
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta 👍🏻
Anonyymi kirjoitti:
Minun näkemys perustuu niihin treffeihin joita naisten kanssa olen viettänyt. Ne naiset joiden kanssa olen saanut nauttia useammat treffit ovat jo tavatessa ottaneet asioihin pehmeämmän lähestymiskulman puhuttaessa vaikka työasioista.
Naiset taas jotka ovat asioita lähestyneet kovemmasta näkökulmasta eivät ole a) tuota näkökulmaa muuttaneet muissakaan asioissa ja b) eivät ole uusia treffejä suoneet.
En kirjoittanut että naisista ei löytyisi tuota hellempää puolta vaan totesin että pidän kokemuksieni perusteella epätodennäköisenä että tämä herkkyys nousisi esiin siinä aikaikkunassa jossa vielä toisiamme katsellaan.
Onhan sekin tiedossani että tämä pehmeämpi puoli varmasti kaivautuu naisissa helpommin esille heidän kohdatessa kiinnostavamman miehen.
- Anonyymi
Ei kai kukaan mies pelkää lähtökohtaisesti naisia, jos nainen on miellyttävä ja muutenkin mukava. Kriisi iskee kuitenkin esim siinä vaiheessa, jos taulu pitäisi ripustaa seinälle, eikä mies edes uskalla kokeilla vasaraa ja nauloja. Tai toteaa, että kukille muiten ei sitten kaivella pihaan reikiä (kun ei pysy lapio kädessä). Tarkoitan vaan, ettei mitään pelättävää.
En oikeastaan edes pidä käsitteestä vahva nainen. Ihan idioottimainen ilmaisu. .Tulee vain mieleen alustava nainen. Mielipiteet etenkin, ei toista voi alistaa omien alle.
t.sxth- Anonyymi
No minä ainakin ole vahva ihminen ja nainen enkä häpeä itse kasvattamiani ominaisuuksia joilla teen tietäni omassa elämässäni.
Ihan suoraan ja rehellisesti sanon, että moni olisi kaatunut minun taakkani alle, luovuttanut tai jättänyt tekemättä. Ja nimenomaan olen pärjännyt olemalla vahva, eli puskemalla läpi vaikeittein aikojen periksi antamatta ja pitämällä ohjat tiukasti kädessä ja huolen muista vaikkei olisi ollut ehkä pakko.
Tai tehnyt asioita joita ei helpolla saa aikaan vaan kovalla työllä ja yrittämisellä ja lujalla uskolla omiin kykyihin silloinkin kun kukaan muu ei ole tukemassa. Yksin.
Ja olen pitänyt itseni vapaana kaunasta ja katkeruudesta. Luuleeko joku, että SE on ollut helppoa tai johtuu pelkästä hyvästä tuurista???
Eikä minua kiinnosta, jos joku tuntee sen uhkaksi omalle olemassaolonsa oikeutukselle, että olen pärjännyt omilla ansioillani ja tehnyt vaikeita asioita elämässäni koska olen pystynyt ja halunnut tehdä ja se on ollut minun kohtaloni.
Mitään hienoa en ole ikinä saanut aikaan kyykyttämällä tai roikkumalla toisten mielipiteissä ja hyväksynnässä. Enkä ole antanut itseäni ja saavutuksiani väheksyä, kuten tässäkin ketjussa sai nähdä. Enkä anna jatkossakaan vaan saavuttaakseni kateellisten hyväksyntää.
Teille ehkä sana vahva on ärsytys tai uhkaava vaatimus paremmasta suorituksesta, mutta minulle se on itse ansaitsemani kunniamerkki erinomaisesta pärjäämisestä valitsemallani tiellä.
Ottakaa opiksenne jos pystytte😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä ainakin ole vahva ihminen ja nainen enkä häpeä itse kasvattamiani ominaisuuksia joilla teen tietäni omassa elämässäni.
Ihan suoraan ja rehellisesti sanon, että moni olisi kaatunut minun taakkani alle, luovuttanut tai jättänyt tekemättä. Ja nimenomaan olen pärjännyt olemalla vahva, eli puskemalla läpi vaikeittein aikojen periksi antamatta ja pitämällä ohjat tiukasti kädessä ja huolen muista vaikkei olisi ollut ehkä pakko.
Tai tehnyt asioita joita ei helpolla saa aikaan vaan kovalla työllä ja yrittämisellä ja lujalla uskolla omiin kykyihin silloinkin kun kukaan muu ei ole tukemassa. Yksin.
Ja olen pitänyt itseni vapaana kaunasta ja katkeruudesta. Luuleeko joku, että SE on ollut helppoa tai johtuu pelkästä hyvästä tuurista???
Eikä minua kiinnosta, jos joku tuntee sen uhkaksi omalle olemassaolonsa oikeutukselle, että olen pärjännyt omilla ansioillani ja tehnyt vaikeita asioita elämässäni koska olen pystynyt ja halunnut tehdä ja se on ollut minun kohtaloni.
Mitään hienoa en ole ikinä saanut aikaan kyykyttämällä tai roikkumalla toisten mielipiteissä ja hyväksynnässä. Enkä ole antanut itseäni ja saavutuksiani väheksyä, kuten tässäkin ketjussa sai nähdä. Enkä anna jatkossakaan vaan saavuttaakseni kateellisten hyväksyntää.
Teille ehkä sana vahva on ärsytys tai uhkaava vaatimus paremmasta suorituksesta, mutta minulle se on itse ansaitsemani kunniamerkki erinomaisesta pärjäämisestä valitsemallani tiellä.
Ottakaa opiksenne jos pystytte😊Paremminkin narsismi kuin vahvuus tuosta korostuu.
Saatat pitää itseäsi vahvana, mutta narsistit ovat lopulta luonteeltaan heikkoja ja buustaavat itsetuntoaan toisia alistamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremminkin narsismi kuin vahvuus tuosta korostuu.
Saatat pitää itseäsi vahvana, mutta narsistit ovat lopulta luonteeltaan heikkoja ja buustaavat itsetuntoaan toisia alistamalla.Täällä on nyt joku joka ihan tosissaan näkee jokaisessa narsismia. Minä en näe tuossa ylläolevassa tekstissä narsismia ollenkaan.
Terve itseluottamus ei ole narsismia, eikä eri mieltä oleminen ole vähättelyä tai alistamista.
🦄
Hienoa, jos nainen osaa käyttää työkaluja. Itse en niistä innostu, mutta jos naisella on ongelmia työkalun kanssa, voimme sitten yhdessä pohtia, miten sitä käytetään. Miehinen status ei ole mulle tärkeää vaan itseni arvostaminen.
- Anonyymi
Jos olisi erittäin huono työpaikka niin aloittaisi työpaäivän aina istumalla 12 tuntia vessassa.
- Anonyymi
En pelkää. Lähinnä ihmettelen mitä joku nainen haluaa todistaa esim. sillä että on käynyt armeijan kun se on lepokoti ja kuka vaan osaa vaihtaa autoon renkaat kun kerran on näytetty. Mikään saavutus se ei ole.
- Anonyymi
En mäkään armeijan käymistä minään suurena saavutuksena ota, vaan sen lepokotimaisuus on kuitenkin vähän myös itsestä kiinni. Sen voi ottaa pelkkänä lepokotina tai sitten ottaa siitä irti ne jutut, mitä sieltä on irti saatavissa. Kyllä kai lähes kaiken voi lepokotoilla läpi? Aika moni tuntuu lepokotoilevan läpi opiskeluiden ja jopa työpäiviensä.
- Anonyymi
En pelkää koska ei ole olemassa vahvoja naisia tai miehiä.
AV En tietenkään pelkää, mutta...
Moni nainen ei tiedä mikä on vahvuutta ja mikä vain sekopäisyyttä.
Vahvuutta ei ole asioista raivoaminen ja kompromissittomuus.
Jos nuo luettelemasi ovat vahvuuden merkkejä, niin minä jopa kannustan naistani olemaan vahva.- Anonyymi
Täytyy todeta, että en oikein ymmärrä tuota termiä "vahva nainen". Sisältyykö siihen oletus, että muut naiset olisivat jotenkin heikompia? Itselleni ei vahvasta naisesta tule välttämättä hirveän positiivisia mielikuvia. Ei mulle tule erityisen positiivisia mielikuvia vahvasta miehestäkään.
No, itse en mielestäni ole mikään "vahva nainen". Mä olen mielestäni varsin tavallinen nainen. Itsenäinen, omillani toimeentuleva, työssäkäyvä, yksinäni lapseni huoltava, osaan tarvittaessa tehdä oikeastaan kaiken arkisiin askareisiin liittyvän ... vaan en mä koe tosiaan olevani mikä "vahva nainen".- Anonyymi
No siis vähän sama tunne tosta vahvasta naisesta. Monille naisille se tuntuu olevan vähän itsekorostuksen muoto. Jos itse on vahva nainen, niin silloinhan muut eivät ole yhtä vahvoja. Harvoin kuulee kenenkään puhuvan vahvasta miehestä, ellei tarkota eriryisesti vaikka fyysistä vahvuutta.
Vaan siis juu, en mäkään ymmärrä tollasta vahvan naisen korostamista. Valtaosa naisista on varsin vahvoja ihan vahvuutta korostamattakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis vähän sama tunne tosta vahvasta naisesta. Monille naisille se tuntuu olevan vähän itsekorostuksen muoto. Jos itse on vahva nainen, niin silloinhan muut eivät ole yhtä vahvoja. Harvoin kuulee kenenkään puhuvan vahvasta miehestä, ellei tarkota eriryisesti vaikka fyysistä vahvuutta.
Vaan siis juu, en mäkään ymmärrä tollasta vahvan naisen korostamista. Valtaosa naisista on varsin vahvoja ihan vahvuutta korostamattakin.Just näin itsensä korostaminen vahvana on minusta enempi ylimielisyyttä. Narsistitkin haluaa nostaa itsensä korokkeelle muita paremmaksi, jotta heidän uskottavuutensa olisi parempi? Saisivat haluamaansa huomiota ja arvostusta?
- Anonyymi
En pelkää vahvoja naisia enkä miehiä yhtään sen enempään, mullakin on vahvuuteni ja se on se että ihmisiä ne on kaikki kehen törmään. Ei sen enempää eikä vähempää.
Ylimielisyyttä sen sijaan kavahdan ja pyrin välttelemään ylimielisiä ihmisiä. Niiden kanssa joutuu aina lopulta ärähtämään.
🧞♂️- Anonyymi
Ja siis osaan itsekkin pelottomasti keulia, niin suusanallisesti, fyysisesti kuin kaksipyöräisilläkin. Mutta en sitä sitten taas tulkitse vahvuudeksi. Kevennys. Älkää riidelkö.
https://youtu.be/ovD8zJKkgZ4
🧞♂️
- Anonyymi
Muutaman kerran miehet on keskustelussa sanoneet positiiviseen sävyyn että vaikutat vahvalta naiselta. Silti joskus mietin onko siinä syy että elän yksin? Tekeekö se minusta vaikeasti lähestyttävän?
Teen fyysistä kuntoa vaativaa työtä ja kotityöt päälle. Haluan tienata elantoni itse ja pärjätä talon hoidon kanssa vaikka se toisinaan tuntuu raskaalta. Avun pyytäminen on usein vaikeaa, koska tiedän että ihmisillä on omatkin hommansa.
Ehkä tämä antaa kuvan etten tarvitse miestä, mutta olisihan se kiva jos olisi joku jonka kanssa voi jakaa sen elämän, mitä on jäljellä. - Anonyymi
Hyvä kun kukaan ei riitele palstalla, mielikuvitus vain jyllää ja ajatukset päässä silloin tällöin myllää.
Oikeissa tapahtumissa kaupungilla, joskus on naurussa pitelemistä, kun näen jotain hassuja juttuja mitä ihmiset tekevät. Ihmeellisiä tempauksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865