Voiko käydä niin

Anonyymi

Että et pääse koskaan naimisiin?

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävi jo tänään tuli selväksi että olen ikuisesti sinkku 😂🤣😂🤣😘

      • Miten ihmees?
        Onhan se sitte luonne kysymys jos ei ole luotu suhteeseen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miten ihmees?
        Onhan se sitte luonne kysymys jos ei ole luotu suhteeseen.

        Tuli selväksi että nainen jota rakastan ja jonka kanssa olisin halunnut mennä naimisiin niin ei halua naimisiin joten olen mielummin sinkku ja onnellinen sinkku olen


    • Anonyymi

      Ai homojen yhteiskuntaan?

    • Anonyymi

      Melkoinen juttu tuollainen että voiko olla mahdollista että peitto irtautuu eli lähtee omaan lentoonsa nukkuessasi.

      Ja sitten ihmettelet jossain vaiheessa että... ompa kummallisesti tuo peitto päälläni.

    • Anonyymi

      Naimisissa on tullut jo oltua, sen verran pitkään ja erottuakin, ettei ole tarvetta sille enää. Voi sitä olla yhdessä ilman seremonioitakin.

    • Anonyymi

      Jos on tullut pyörittyä unessa niin peitto saattaa irrota jos kovinkin kovat taistelut jonkun Steppenwolfin kanssa on ollut unessa, ja pyöritellyt peitot miten sattuu.

    • Anonyymi

      Jos olisi erittäin kova taistelu unessa jotta aamulla matotkin olisivat kierteellä.

    • Anonyymi

      Se on enemmänkin todennäköistä. Paljon pitäisi maailman muuttua, et menisin naimisiin? Luottamus nollassa.

    • Anonyymi

      niin öö kolmen päivän päästä voi mennä naimisiin 17.9 on hääyö vihkiminen, yhdessä kirkossa.

    • Anonyymi

      Niin tässä tulee käymään. Naimisiin meno on nykyään merkityksetöntä.

      • Anonyymi

        Ei ole jos jäät avoliitosta leskeksi ja avopuolison sisarukset vievät sinunkin alusvaatteesi.


    • Anonyymi

      Se on pikemmin täysin varma, kun en suostu vaikka kosittais.

    • Anonyymi

      On päässyt käymään niin.

    • Anonyymi

      Peruin häät ymmärsin että koira ei hyväksy naisen tuloo sänkyyn'. :)

    • Anonyymi

      jaa, no toi ei mikään haave oo kyllä varsinaisesti ollu koskaan, jotkuhan jopa suunnittelee häänsäkin ennen sen sulhokandidaatin löytymistäkään

    • Anonyymi

      toiset pääsee ja toiset joutuu sinne alttarille

    • Anonyymi

      Hirvittävä ajatus! KÄÄÄÄÄÄÄÄKK!!
      Ei koskaan PÄÄSISI naimisiin!!
      Ei elämä voi - ei SAA olla niin julmaa!
      Ainoa päämääräni elämässä ja sekin vietäisiin. Voi murheen laaksoa. Ennemmin kuolen pois......

      Voi voi sentään. Suon teille sen ilon ja onnen ja autuuden täydestä sydämestä mutta kitistä ei sitten saa. Kuten mummoni sanoi "siihen ne ensin hinkuu ja siinä ne sitten vikuu". Viisas oli mummo, elämää kokenut ja nähnyt.

      Niin että mummon hyvillä neuvoilla tässä on menty, ja typeryyden vältetty ja kierretty. -sinkkunainen-

    • Kyllä mä luulin pääseväni naimisiin, mutta toisin kävi. En mä silleen uskovainen oo, että ois siviili vihkiminenkin käyny. Suunnittelin kuitenki, että rippipappi ois vihkiny, mutta sekin vaan sukulaisten kiusaksi. Kun se pappi oli niin änkyrä ja vanhoillinen. Että ois tuominnu puolet koko suvusta. Muuten avioliitto tuntuu jotenkin vanhanaikaiselta ja kaikki ne typerät sormuksetkin. Tuntuu vastenmieliseltä pistää jotain renkulaa sormeen. Työkaveriltakin just turpos sellanen kiinni työtapaturman johdosta. Jotenkin puistattaa noi sormukset.

      • Anonyymi

        Minua puistattaa koko naimisiinmenon ajatus.
        Ilman sormuksiakin voi toki vihkiä jos se siitä on kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua puistattaa koko naimisiinmenon ajatus.
        Ilman sormuksiakin voi toki vihkiä jos se siitä on kiinni.

        Joo tuli selväksi että et halua olla minun kanssani


    • Anonyymi

      Ei koska pääsin jo. Oon ollut sormustettuna 14 vuotta.

    • Anonyymi

      Tuo ei ole mikään kummoinen tavoite, tuon voi tehdä kaikki mutta erotkaapa kahdesti avioliitosta, siinä on suurempi työ:)

      AV

      • Anonyymi

    • Toivottavasti en joudu koskaan naimisiin, sillä kerran naituna.. siinähän olisin. Sidottuna yhteen kumppaniin.. kamala ajatus. Toisaalta minua ei saisi hevillä edes harkitsemaan avioliittoa, joten se vaatisi vuosisadan rakkaustarinan.

      • Anonyymi

        Etkös oikeasti alitajunnassa ole sitä hakemassa? Elämäsi rakkautta joka pistää pääsi sekaisin etkä enää tiedosta kuka olet?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös oikeasti alitajunnassa ole sitä hakemassa? Elämäsi rakkautta joka pistää pääsi sekaisin etkä enää tiedosta kuka olet?

        AV

        No joo. Kaikkihan sitä kai haluaa, vaan kun harvoin saa mitä haluaa.
        Toi kyllä kuulostaa ihan taivaalliselle.. olla jostakusta ihan sekaisin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No joo. Kaikkihan sitä kai haluaa, vaan kun harvoin saa mitä haluaa.
        Toi kyllä kuulostaa ihan taivaalliselle.. olla jostakusta ihan sekaisin.

        Se on, kun kaikki muu menettää merkityksensä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on, kun kaikki muu menettää merkityksensä.

        AV

        Harmikseni ei ole ollut minulla onnea kokea sellaista - ainakaan vielä...
        Ehkä olen kykenemätön. Tiedä siitä sitten.
        Voisi olla toisin jos en olisi niin kiltti ja kunnollinen. Elämä vain päätti puolestani näin. Ehkä se meni kummiskin parhain päin.

        Sulla vissiin jo useampikin suuri rakkaustarina takana?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Harmikseni ei ole ollut minulla onnea kokea sellaista - ainakaan vielä...
        Ehkä olen kykenemätön. Tiedä siitä sitten.
        Voisi olla toisin jos en olisi niin kiltti ja kunnollinen. Elämä vain päätti puolestani näin. Ehkä se meni kummiskin parhain päin.

        Sulla vissiin jo useampikin suuri rakkaustarina takana?

        Kaksi suurta tarinaa joista on jäänyt hyvä olotila vaikka ne ovat kariutuneet syystä tai toisesta. Hypeä on riittänyt ja se on parasta ettei kukaan ex ole ollut syyttävällä kannalla edes eron jälkeen, rakkaus vain muuttaa muotoaan välittämiseksi koska palava hiillos ei koskaan kuole kokonaan pois jos tunne on ollut molemmin puolinen. Ihmiset vain hyväksyvät ja tarina siirtyy menneisyyteen kauniina iltasatuna.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi suurta tarinaa joista on jäänyt hyvä olotila vaikka ne ovat kariutuneet syystä tai toisesta. Hypeä on riittänyt ja se on parasta ettei kukaan ex ole ollut syyttävällä kannalla edes eron jälkeen, rakkaus vain muuttaa muotoaan välittämiseksi koska palava hiillos ei koskaan kuole kokonaan pois jos tunne on ollut molemmin puolinen. Ihmiset vain hyväksyvät ja tarina siirtyy menneisyyteen kauniina iltasatuna.

        AV

        Kauniisti sanottu. Kyllä.. rakkaus muuttaa vaan muotoaan. Rakastamista on niin monenlaista. Itse olen kovasti rakastavaa tyyppiä, en kuitenkaan koe sitä erityisenä tunteena, pikemminkin ihan tavallisena ja arkisena asiana. Siksi kai en osaa pitää rakastamista elämää suurempana tai erityisenä. Rakkaus on aina läsnä. Jossakin muodossa.

        Voisin kuitenkin sanoa että olisi kai ihanaa kohdata rakkaus kuten sinä olet sen kohdannut, mutta epäilen että en kykene siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös oikeasti alitajunnassa ole sitä hakemassa? Elämäsi rakkautta joka pistää pääsi sekaisin etkä enää tiedosta kuka olet?

        AV

        Näin sivusta huikkaan ...

        En usko, että itse menisin naimisiin tuossakaan tilanteessa. En ymmärrä miten voisin mennä sekaisin ihmisestä, jolle naimisiinmeno osi jotenkin tärkeä asia. Mikä voisi olla se syy, joka tekisi siitä niin tärkeää ihmiselle, jonka ajatusmaailma olisi sellainen, josta voisin "mennä sekaisin"?

        Jos jostain syystä harkitsisin naimisiinmenoa niin siinä kohtaa tulisi eteen valtava lainopillinen ja byrokraattinen pykäläviidakko siitä mitä pitäisi vähintään allekirjoittaa, jotta suostuisin tahtomaan. Minun vielä vaikeampi kuvitella ihmistä, joka haluaisi käydä läpi tuollaisen prosessin vain yhden paperin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta huikkaan ...

        En usko, että itse menisin naimisiin tuossakaan tilanteessa. En ymmärrä miten voisin mennä sekaisin ihmisestä, jolle naimisiinmeno osi jotenkin tärkeä asia. Mikä voisi olla se syy, joka tekisi siitä niin tärkeää ihmiselle, jonka ajatusmaailma olisi sellainen, josta voisin "mennä sekaisin"?

        Jos jostain syystä harkitsisin naimisiinmenoa niin siinä kohtaa tulisi eteen valtava lainopillinen ja byrokraattinen pykäläviidakko siitä mitä pitäisi vähintään allekirjoittaa, jotta suostuisin tahtomaan. Minun vielä vaikeampi kuvitella ihmistä, joka haluaisi käydä läpi tuollaisen prosessin vain yhden paperin takia.

        Miksi tulisi, naimisiin meneminen on helppoa, tarvitaan vain single status maistraatista:)
        Ei kovin kummoinen 5 minuutin homma jos rakastaa ja maistraatissahan näkee naisia tummine uroksineen hakemassa sellaista paperia kun ovat niin rakastuneita:)
        Onko tuossa järkeä? Ei tarvitse olla, tunteepahan jotain syvällistä edes hetken lyhyen elämänsä aikana.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulisi, naimisiin meneminen on helppoa, tarvitaan vain single status maistraatista:)
        Ei kovin kummoinen 5 minuutin homma jos rakastaa ja maistraatissahan näkee naisia tummine uroksineen hakemassa sellaista paperia kun ovat niin rakastuneita:)
        Onko tuossa järkeä? Ei tarvitse olla, tunteepahan jotain syvällistä edes hetken lyhyen elämänsä aikana.

        AV

        Siksi koska minä vaadin mm. aukottoman avioehdon, ennen kun sanon yhtään mitään. Naimisiinmeno toimituksena on täysin mutkaton, mutta lakipykälät sen julkisivun takana ovat kaikkea muuta kuin mutkattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulisi, naimisiin meneminen on helppoa, tarvitaan vain single status maistraatista:)
        Ei kovin kummoinen 5 minuutin homma jos rakastaa ja maistraatissahan näkee naisia tummine uroksineen hakemassa sellaista paperia kun ovat niin rakastuneita:)
        Onko tuossa järkeä? Ei tarvitse olla, tunteepahan jotain syvällistä edes hetken lyhyen elämänsä aikana.

        AV

        Mulle kun avioliitto ja rakkaus eivät liity mitenkään toisiinsa. Siis eivät todelkakaan mitenkään. Mä kykenen olemaan tptaalisrn sekopäisen rakastunu miettimättä sekunnin kymmenystäkään jotain avioliittoa. Mulle aviliitto on lakitekninen sopimus, joka ei liity rakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kun avioliitto ja rakkaus eivät liity mitenkään toisiinsa. Siis eivät todelkakaan mitenkään. Mä kykenen olemaan tptaalisrn sekopäisen rakastunu miettimättä sekunnin kymmenystäkään jotain avioliittoa. Mulle aviliitto on lakitekninen sopimus, joka ei liity rakkauteen.

        Jos joku kosisi minua niin mun ensimmäinen spontaani kysymykseni olisi varmasti "miksi". Mitä sellaista naimisiinmeno toisi, jota ei saisi ilmankin? Mikä on toisen motiivi kosia ja mitä hän sillä tavoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kun avioliitto ja rakkaus eivät liity mitenkään toisiinsa. Siis eivät todelkakaan mitenkään. Mä kykenen olemaan tptaalisrn sekopäisen rakastunu miettimättä sekunnin kymmenystäkään jotain avioliittoa. Mulle aviliitto on lakitekninen sopimus, joka ei liity rakkauteen.

        Hmm...olet siis ollut rakastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...olet siis ollut rakastunut?

        Rakkauteen liittyy luottamus ja kuvio mitä nyt selitit tuottaa vain parisuhteen ilman rakkautta koska et luota siihen mihin olisit ryhtymässä.
        Jos ei luota, ei kannata mennä liittoon joka perustuu muuhun kuin rakkauteen.
        Fiksua ehkä mutta kertoo jo sen mitä mieltä ihminen suhteen laadusta olisi, ajattelee jo eroa:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta huikkaan ...

        En usko, että itse menisin naimisiin tuossakaan tilanteessa. En ymmärrä miten voisin mennä sekaisin ihmisestä, jolle naimisiinmeno osi jotenkin tärkeä asia. Mikä voisi olla se syy, joka tekisi siitä niin tärkeää ihmiselle, jonka ajatusmaailma olisi sellainen, josta voisin "mennä sekaisin"?

        Jos jostain syystä harkitsisin naimisiinmenoa niin siinä kohtaa tulisi eteen valtava lainopillinen ja byrokraattinen pykäläviidakko siitä mitä pitäisi vähintään allekirjoittaa, jotta suostuisin tahtomaan. Minun vielä vaikeampi kuvitella ihmistä, joka haluaisi käydä läpi tuollaisen prosessin vain yhden paperin takia.

        Oon aika samoilla linjoilla. Mietin, et mikä se syy vois olla. Ainoo syy, jonka tähän hätään keksin on, jos hän sanois, et suku/perhe ei hyväksy ilman aviolittoa. Okei mä pitäisin hänen sukuaan/perhettään täysinä idiootteina, mutta arvostaisin rehellisyyttä. Tai no joo, jos tarvittais jotain oleskelulupaa tai vastavaa niin senkin tajuaisin ja arvostaisin rehellisyyttä. Mut siis noin niinku "perinteisistä" syistä en kyllä keksi oleellisia naimisiinmenoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauteen liittyy luottamus ja kuvio mitä nyt selitit tuottaa vain parisuhteen ilman rakkautta koska et luota siihen mihin olisit ryhtymässä.
        Jos ei luota, ei kannata mennä liittoon joka perustuu muuhun kuin rakkauteen.
        Fiksua ehkä mutta kertoo jo sen mitä mieltä ihminen suhteen laadusta olisi, ajattelee jo eroa:)

        AV

        Mä en tarvii avioliittoa luottaakseni. Päinvastoin tarve mennä avioon on musta epäilyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tarvii avioliittoa luottaakseni. Päinvastoin tarve mennä avioon on musta epäilyttävää.

        Eli en siis epäilisi hetkeäkään ennen sitä kosintaa ... sitten miettisin, että mitä toinen oikein tavoittelee. Ei ainakaan pyyteetöntä rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...olet siis ollut rakastunut?

        Kyllä ja rakkaus ja avioliitto eivät mun maailmassani liity mitenkään yhteen. On mua kosittukin ja olen sanonut ei kiitos, jatketaan näin.


    • Anonyymi

      Voi olla ..

    • Anonyymi

      Onks pakko, jos ei taho?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2932
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1584
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      142
      1500
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      362
      1379
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      119
      1360
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1185
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      911
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe