Power Cupiin meneville ja muillekin...!

Tikru

Ilmoitelkaa itestänne kaikki te ihanat ihmiset, jotka haluaisitte tavata Power Cupissa uusia ihmisiä! Ois kiva tavata uutta porukkaa, onhan siellä niitä tilaisuuksia. Kertokaa missä joukkueessa pelaatte, mitä paikkaa, mitä odotatte Powerista, hauskin Power Cup muisto tai lentismuisto yleensä tai ihan mitä vaan... :)
Ois kiva kuulla lentisihmisten juttuja... :)
Ite oon B-ikäinen, mutta osallistukaa tähän keskusteluun kaikenikäiset!

6

676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man from the Moon

Juu no ainaskin minä olen tulossa ja koko joukkue poweriin! :D A-pojissa toisin pelataan! :D Ehkä paras muisto on kieltämättä Rovaniemestä! Oli niin hubaa porukkaa ja muutenkin aivan loistava meininki siellä! :D toivottavasti tulee sama jengi seinäjoellekkin! :D Ja kuulemma 3 joukkuetta Afrikastakin! :D Mahtaa olla melkosia Masai miehiä hehheh

• miksi?

Ei ole totta että power cupiin on tulossa afrikasta joukkueita. ulkomailta sinne on tulossa venäjä, viro, puola, islanti, kiina ja vielä joku yksi maa. en muista mikä, mutta lentopalloliiton sivuilta se löytyy :)

• Minä vaan

Joo, Power Cupiin oon menossa...!
      Mä pelaan B-tytöissä, NS-sarjassa.
      Paras muisto Power Cupissa... hmm... Kaikista Power Cupeista on jäänyt hyviä muistoja, parhaita tietysti pelit, diskot, uudet ystävät ja... no... kaikkeahan ei tarvitse kertoa... ;)

• hanna

minä kans pelaan NS-sarjassa b-ikäisissä. mistäpäin?

• minä vaan
        hanna kirjoitti:

minä kans pelaan NS-sarjassa b-ikäisissä. mistäpäin?

... tai no melko pohjoisesta elikkä Oulun lähistöltä oon tulossa... ;)

• mie__vaan

Power Cuppiin onn tulossa. Totta kai. Oon ollu kaikissa heinolasta alkaen. Pelaan A-tytöissä, mut myös ikäni puolesta B-tytöissäkin. Paras Powerimuisto on ehdottomasti aamut: Kuuden herätykset ja se kun herää kyljet kipeinä kylmältä koulun lattialta ja kun meidän seura sijoitetaan aina viimeiseen korpeen (peli
      paikalle väh. 10 kilsaa) niin kyllähän ne matkat taittuvat aina mukavasti KÄVELLEN!
      Sitten loppuun pieni gallup. Elikä. Miten lausutte POwre Cupin? Lausutteko Powre CAP vai Power CUP niin kuin se kirjoitetaankin? Itse olen tuon CAPIN puolella. On uskomattoman ärsyttävää, kun jotkut lausuu CUP!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      134
      11965
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3580
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      70
      1484
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      316
      1355
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      259
      1296
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1255
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1216
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1160
    Aihe