Power Cupiin meneville ja muillekin...!

Tikru

Ilmoitelkaa itestänne kaikki te ihanat ihmiset, jotka haluaisitte tavata Power Cupissa uusia ihmisiä! Ois kiva tavata uutta porukkaa, onhan siellä niitä tilaisuuksia. Kertokaa missä joukkueessa pelaatte, mitä paikkaa, mitä odotatte Powerista, hauskin Power Cup muisto tai lentismuisto yleensä tai ihan mitä vaan... :)
Ois kiva kuulla lentisihmisten juttuja... :)
Ite oon B-ikäinen, mutta osallistukaa tähän keskusteluun kaikenikäiset!

6

648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man from the Moon

Juu no ainaskin minä olen tulossa ja koko joukkue poweriin! :D A-pojissa toisin pelataan! :D Ehkä paras muisto on kieltämättä Rovaniemestä! Oli niin hubaa porukkaa ja muutenkin aivan loistava meininki siellä! :D toivottavasti tulee sama jengi seinäjoellekkin! :D Ja kuulemma 3 joukkuetta Afrikastakin! :D Mahtaa olla melkosia Masai miehiä hehheh

• miksi?

Ei ole totta että power cupiin on tulossa afrikasta joukkueita. ulkomailta sinne on tulossa venäjä, viro, puola, islanti, kiina ja vielä joku yksi maa. en muista mikä, mutta lentopalloliiton sivuilta se löytyy :)

• Minä vaan

Joo, Power Cupiin oon menossa...!
      Mä pelaan B-tytöissä, NS-sarjassa.
      Paras muisto Power Cupissa... hmm... Kaikista Power Cupeista on jäänyt hyviä muistoja, parhaita tietysti pelit, diskot, uudet ystävät ja... no... kaikkeahan ei tarvitse kertoa... ;)

• hanna

minä kans pelaan NS-sarjassa b-ikäisissä. mistäpäin?

• minä vaan
        hanna kirjoitti:

minä kans pelaan NS-sarjassa b-ikäisissä. mistäpäin?

... tai no melko pohjoisesta elikkä Oulun lähistöltä oon tulossa... ;)

• mie__vaan

Power Cuppiin onn tulossa. Totta kai. Oon ollu kaikissa heinolasta alkaen. Pelaan A-tytöissä, mut myös ikäni puolesta B-tytöissäkin. Paras Powerimuisto on ehdottomasti aamut: Kuuden herätykset ja se kun herää kyljet kipeinä kylmältä koulun lattialta ja kun meidän seura sijoitetaan aina viimeiseen korpeen (peli
      paikalle väh. 10 kilsaa) niin kyllähän ne matkat taittuvat aina mukavasti KÄVELLEN!
      Sitten loppuun pieni gallup. Elikä. Miten lausutte POwre Cupin? Lausutteko Powre CAP vai Power CUP niin kuin se kirjoitetaankin? Itse olen tuon CAPIN puolella. On uskomattoman ärsyttävää, kun jotkut lausuu CUP!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5248
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      144
      1549
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1250
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1054
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      177
      927
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      883
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe