Power Cupiin meneville ja muillekin...!

Tikru

Ilmoitelkaa itestänne kaikki te ihanat ihmiset, jotka haluaisitte tavata Power Cupissa uusia ihmisiä! Ois kiva tavata uutta porukkaa, onhan siellä niitä tilaisuuksia. Kertokaa missä joukkueessa pelaatte, mitä paikkaa, mitä odotatte Powerista, hauskin Power Cup muisto tai lentismuisto yleensä tai ihan mitä vaan... :)
Ois kiva kuulla lentisihmisten juttuja... :)
Ite oon B-ikäinen, mutta osallistukaa tähän keskusteluun kaikenikäiset!

6

677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man from the Moon

Juu no ainaskin minä olen tulossa ja koko joukkue poweriin! :D A-pojissa toisin pelataan! :D Ehkä paras muisto on kieltämättä Rovaniemestä! Oli niin hubaa porukkaa ja muutenkin aivan loistava meininki siellä! :D toivottavasti tulee sama jengi seinäjoellekkin! :D Ja kuulemma 3 joukkuetta Afrikastakin! :D Mahtaa olla melkosia Masai miehiä hehheh

• miksi?

Ei ole totta että power cupiin on tulossa afrikasta joukkueita. ulkomailta sinne on tulossa venäjä, viro, puola, islanti, kiina ja vielä joku yksi maa. en muista mikä, mutta lentopalloliiton sivuilta se löytyy :)

• Minä vaan

Joo, Power Cupiin oon menossa...!
      Mä pelaan B-tytöissä, NS-sarjassa.
      Paras muisto Power Cupissa... hmm... Kaikista Power Cupeista on jäänyt hyviä muistoja, parhaita tietysti pelit, diskot, uudet ystävät ja... no... kaikkeahan ei tarvitse kertoa... ;)

• hanna

minä kans pelaan NS-sarjassa b-ikäisissä. mistäpäin?

• minä vaan
        hanna kirjoitti:

minä kans pelaan NS-sarjassa b-ikäisissä. mistäpäin?

... tai no melko pohjoisesta elikkä Oulun lähistöltä oon tulossa... ;)

• mie__vaan

Power Cuppiin onn tulossa. Totta kai. Oon ollu kaikissa heinolasta alkaen. Pelaan A-tytöissä, mut myös ikäni puolesta B-tytöissäkin. Paras Powerimuisto on ehdottomasti aamut: Kuuden herätykset ja se kun herää kyljet kipeinä kylmältä koulun lattialta ja kun meidän seura sijoitetaan aina viimeiseen korpeen (peli
      paikalle väh. 10 kilsaa) niin kyllähän ne matkat taittuvat aina mukavasti KÄVELLEN!
      Sitten loppuun pieni gallup. Elikä. Miten lausutte POwre Cupin? Lausutteko Powre CAP vai Power CUP niin kuin se kirjoitetaankin? Itse olen tuon CAPIN puolella. On uskomattoman ärsyttävää, kun jotkut lausuu CUP!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      205
      7406
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      131
      3329
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      116
      1964
    4. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      61
      1942
    5. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      63
      1889
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1839
    7. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      85
      1834
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      6
      1695
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1571
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1524
    Aihe