Naurettavia testejä.

Anonyymi

Naurettavia makkaratestejä. Pirkka parhaat texmex makkara melkein 15 euroa kilo ja esim. Wilhelm makkara 7 euroa kilo, siinä on suuri ero. Pitäisi tarkastella hinta/laatusuhdetta ja pohtia onko tuote sen hintaeron arvoinen, joka on puolet kalliimpi.

11

184

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmat pilattu sipulilla ja ihraakin vain 3% vähemmän pirkassa. Oikea hinta ihrapötkylöille olisi 50c/kg tai paremminkin pitäisi kieltää.

• Anonyymi

Ei minulla ole muutamasta eurosta elämä kiinni mutta kyse oli siitä että onko 15 euroa kilo maksava makkara hintansa arvoista, ei ole. Samoin kallis aito parmakinkku, "ainutlaatuinen" maku tulee sen kuuluisuudesta ei muusta. Olen syönyt Yhdysvalloissa huippuravintolassa japanilaista Kobe-härän lihaa, hyvää oli mutta ei hintansa arvoista.

• Anonyymi

Testit on mainoksia. Kaikki tietää itte mikä maistuu omassa suussa hyvälle.
      Tuoreista raaka-aineista yleensä tulee maistuvaa ruokaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tiettävästi kukaan ei ole selvinnyt vielä elämästä hengissä. Makkaratehtailija kuoli pitkälliseen sairauteen, joten tuskin aiheuttaja on makkaroiden ihra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiettävästi kukaan ei ole selvinnyt vielä elämästä hengissä. Makkaratehtailija kuoli pitkälliseen sairauteen, joten tuskin aiheuttaja on makkaroiden ihra.

Tiettäväsri terveellisesti syömällä elää pitempään ja terveempänä. Ihrat aiheuttaa paljonkin pitkällisiä siarauksia, joskus tosin tappavat yllättäen, vaikka elimistö onkin kärsinyt jo pitkään ylipainosta, verisuonten tukkeutumisesta jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiettäväsri terveellisesti syömällä elää pitempään ja terveempänä. Ihrat aiheuttaa paljonkin pitkällisiä siarauksia, joskus tosin tappavat yllättäen, vaikka elimistö onkin kärsinyt jo pitkään ylipainosta, verisuonten tukkeutumisesta jne.

Olen käynyt läpi makkaroiden tuoteselosteita ja missään ei ole ihraa. Mitä tarkoitat kun puhut ihrasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käynyt läpi makkaroiden tuoteselosteita ja missään ei ole ihraa. Mitä tarkoitat kun puhut ihrasta?

Lukeehan niissä rasvaa, läski, ihra, silava..., yhtä epäterveellistä rasvaa kaikki, kuten vyötärölläsikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihra on rasvaa joka on eläimen vatsapuolella omana kerroksenaan yleensä ohuehkosti. Sitä käytetään tuotekertomuksessa nimikkeen 'rasva' osana.

• Anonyymi

Parhaat vappumunkit saa kun paistaa sulatetussa ihrassa eli yleisnimeltään laardissa. Laardia toki voi olla myös naudanrasva eli tali tai valaan- hylkeen yms. rasva. Mutta siis nimenomaan siasta saatava ihra on ylivoimainen paistamiseen. Voilla tai öljyllä ei saa samanlaista herkullista paistopintaa munkkeihin.

• Anonyymi

Paras rasvamaksakin tulee sianihrasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      787
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      120
      565
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe