Naurettavia testejä.

Anonyymi

Naurettavia makkaratestejä. Pirkka parhaat texmex makkara melkein 15 euroa kilo ja esim. Wilhelm makkara 7 euroa kilo, siinä on suuri ero. Pitäisi tarkastella hinta/laatusuhdetta ja pohtia onko tuote sen hintaeron arvoinen, joka on puolet kalliimpi.

11

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat pilattu sipulilla ja ihraakin vain 3% vähemmän pirkassa. Oikea hinta ihrapötkylöille olisi 50c/kg tai paremminkin pitäisi kieltää.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole muutamasta eurosta elämä kiinni mutta kyse oli siitä että onko 15 euroa kilo maksava makkara hintansa arvoista, ei ole. Samoin kallis aito parmakinkku, "ainutlaatuinen" maku tulee sen kuuluisuudesta ei muusta. Olen syönyt Yhdysvalloissa huippuravintolassa japanilaista Kobe-härän lihaa, hyvää oli mutta ei hintansa arvoista.

    • Anonyymi

      Testit on mainoksia. Kaikki tietää itte mikä maistuu omassa suussa hyvälle.
      Tuoreista raaka-aineista yleensä tulee maistuvaa ruokaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiettävästi kukaan ei ole selvinnyt vielä elämästä hengissä. Makkaratehtailija kuoli pitkälliseen sairauteen, joten tuskin aiheuttaja on makkaroiden ihra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettävästi kukaan ei ole selvinnyt vielä elämästä hengissä. Makkaratehtailija kuoli pitkälliseen sairauteen, joten tuskin aiheuttaja on makkaroiden ihra.

        Tiettäväsri terveellisesti syömällä elää pitempään ja terveempänä. Ihrat aiheuttaa paljonkin pitkällisiä siarauksia, joskus tosin tappavat yllättäen, vaikka elimistö onkin kärsinyt jo pitkään ylipainosta, verisuonten tukkeutumisesta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettäväsri terveellisesti syömällä elää pitempään ja terveempänä. Ihrat aiheuttaa paljonkin pitkällisiä siarauksia, joskus tosin tappavat yllättäen, vaikka elimistö onkin kärsinyt jo pitkään ylipainosta, verisuonten tukkeutumisesta jne.

        Olen käynyt läpi makkaroiden tuoteselosteita ja missään ei ole ihraa. Mitä tarkoitat kun puhut ihrasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt läpi makkaroiden tuoteselosteita ja missään ei ole ihraa. Mitä tarkoitat kun puhut ihrasta?

        Lukeehan niissä rasvaa, läski, ihra, silava..., yhtä epäterveellistä rasvaa kaikki, kuten vyötärölläsikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt läpi makkaroiden tuoteselosteita ja missään ei ole ihraa. Mitä tarkoitat kun puhut ihrasta?

        Ihra on rasvaa joka on eläimen vatsapuolella omana kerroksenaan yleensä ohuehkosti. Sitä käytetään tuotekertomuksessa nimikkeen 'rasva' osana.


    • Anonyymi

      Parhaat vappumunkit saa kun paistaa sulatetussa ihrassa eli yleisnimeltään laardissa. Laardia toki voi olla myös naudanrasva eli tali tai valaan- hylkeen yms. rasva. Mutta siis nimenomaan siasta saatava ihra on ylivoimainen paistamiseen. Voilla tai öljyllä ei saa samanlaista herkullista paistopintaa munkkeihin.

      • Anonyymi

        Paras rasvamaksakin tulee sianihrasta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe