Miksei raitis mies saa naisia

Anonyymi

Raitis mies on tylsä mies.

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä ole! Känniläinen on rasittava, ihan plää!

    • Anonyymi

      Raitis mies on ok jos naisen lasi viiniä ei joskus harvoin haittaa. Tarkoitan oikeasti harvoin.

      • Anonyymi

        Ei haittaa lasi viiniä harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa lasi viiniä harvoin.

        Minkä ikäinen olet?


    • Anonyymi

      Kyllä raitis mies on parempi kuin kännissä örveltäjät. N38

    • Anonyymi

      Raittiit miehet saa aina pakit.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt sentään? Et kai ole muuten käyttäytynyt huonosti?


    • Anonyymi

      En sitten millään voi ymmärtää miten muka normaali tervepäinen mies ei muka löydä kumppania?
      Nytkin taas eräs tuttavamies, päälle 60, leski ja kolmen aikuisen tyttären isä löysi vierelleen naisen ja vielä tois hyvän näköisen ja tosi mukavan. Eikä mistään tinteristä vaan ihan irl kohtasivat ja alkoivat kehittää tuttavuutta eteenpäin.
      Ei silti, kyllä hänellä olisi ottajia ollut, mutta kelpuutti sitten tämän joka on samanhenkinen ja samoista asioista kiinnostunut.
      Ei juo, ei polta, harrastaa paljon ulkoilmaelämää ja arvostaa hyvää ja lujaa kumppanuutta.
      Tällä hetkellä ovat reissussa jossain Itä-Suomessa. Patikoivat ja yöpyvät välillä vuokramökeissä. Kuvia tulee joka päivä reissulta. En ole vielä tätä naista tavannut, mutta siis varsin mukavan näköinen on ja varmasti kiva ihminen. Hymyilevä ja iloisen näköinen kuvissa mitä olen nähnyt. Ikää en tiedä mutta nuorempi kuin tämä mies.
      Kesällä tekivät yhden reissun mutta suhde oli silloin niin uusi ettei siitä paljon vielä huudeltu muille. Nyt ovat sitten julkisesti pari.
      Ja se mies; siis kuusikymppinen, varsin tavallisen näköinen suomalainen mies. Omistaa omakotitalon pikkupaikkakunnalla. Ja ne kolme tytärtä siis on jotka asuu omillaan mutta välit on tosi hyvät tyttäriin.
      Ei rikas mutta tulee omillaan toimeen.
      En voi mitenkään tajuta miten niin valtavan monet miehet itkee kelpaamattomuuttaan? Kyllä hyvälle mukavalle oikeasti reilulle ja oikeasti kiltille miehelle löytyy vientiä. Ei taida vaan tavallinen nainen kelvata, siinä kai vika sitten piileekin. Pitäisi löytää näyttelyesine, ja miten se oma elämäntapa ja suhtautuminen elämään ja toisiin ihmisiin mahtaa olla?
      Jos ihminen on normaali ja pystyy normaalisti kommunikoimaan ja tulemaan toimeen ihmisten kanssa ilman viinaa ei taatusti pitäisi olla vaikea kohdata mukavaa itselle sopivaa naista.

      • Miks itä suomeen menivät. Mä kävin tänään valkeekoskella ja oli tosi hieno paikka. Jätetään se itä suomi vaan akseli kallen kallelalle. Ja tänään kävin kattoon sahalahden hienoo puukirkkoa ja vanhaa vesimyllyä. Tänä vuonna kävin myös pietarsaaressa, raumalla, eurassa, uudessakaupungissa, vääksyssä, lahdessa, lappeenrannassa, kouvolassa, porvoossa, kellokoskella, hyvinkäällä ja tietysti tampereella monta kertaa.


      • JeroP kirjoitti:

        Miks itä suomeen menivät. Mä kävin tänään valkeekoskella ja oli tosi hieno paikka. Jätetään se itä suomi vaan akseli kallen kallelalle. Ja tänään kävin kattoon sahalahden hienoo puukirkkoa ja vanhaa vesimyllyä. Tänä vuonna kävin myös pietarsaaressa, raumalla, eurassa, uudessakaupungissa, vääksyssä, lahdessa, lappeenrannassa, kouvolassa, porvoossa, kellokoskella, hyvinkäällä ja tietysti tampereella monta kertaa.

        Lappeenranta on aika idässä.... ettet oo itsekään jättänyt itää väliin. 😁


    • Voi olla, että jos tekee siitä raittiudestaan numeron, niin sellainen on turnoff ihmisille.

      Itsekään en pidä uskonnollisuutta, eettistä ruokavaliota, raittiutta, urheilullisuutta tai mitään erikoisemman ahdistavana ja turnoffina vaikkapa jossain ihmisessä josta kiinnostun, mutta jos minun täytyisi elää itse jotenkin erikoisemmin, vaikkapa olla itse raitis, että voisin olla hänen kanssaan, niin varmaan kääntyisin pois.

      Tiedän raittiita, jotka eivät ole tosiaan tylsiä, mutta tiedän myös alkoholia ottavia, joista ei tylsyys poistu edes elkoholilla.

    • Raitis mies on tylsä jos se mies on tylsä ylipäänsä, ei muuten. Sama pätee myös toiseen sukupuoleen. Mutta se tylsyyskään ei koske kaikkia, vaan kun sopiva vastakappale löytyy, ei se toinen enää olekaan niin tylsä.

      Pullo hyvää viiniä jaettuana miellyttävän ihmisen kanssa on oiva jännitteiden purkaja ja kielen kirvoittaja, enempää ei tarvitsekaan, liika on liikaa.

    • Anonyymi

      Lol

    • Anonyymi

      Rikas ja vahva on rautamies

    • Mitä sillä väliä jos olen tylsä, kun en omasta mielestä oo tylsä. Ja tuun toimeen ihan hyvin itteni kanssa. Tossa mun ylemmässä viestissä just kerroin missä kaikkialla oon käyny. Kaikkee voi tehdä myös ihan yksin ja auto menee sinne minne rattia kääntää. Eikä autoi oo ees tarkotettu känniläisille. Kortit vaan pois juopoilta ja ikuisesti.

    • Anonyymi

      Viinamies tutustuu naisiin baarissa ja löytää kumppanin. Raitis mies ei naisiin tutustu ja elää yksin.

      T viinamies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2942
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1594
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1507
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      365
      1390
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      121
      1381
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1195
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      921
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe