Kansalliskiihko on valtava Suomessa ja rasistisuus lisääntyy. Tuulipukukansa luulee olevansa muita parempia vaikka kaikki muut nauravat suomalaisten kiihkolle! Olemme kateellisia Ruotsille ja solvaamme ruotsalaisia homoiksi kun itse emme uskalla näyttää edes vähäisiä tunteita!
Kylmä ja paha Suomi tuhoaa monen ihmisen elämän. Hyvinvointiyhteiskunta on täyttä puppua kun ihmiset voivat _niin_ pahoin (masennus, koulukiusaaminen, alkoholin valtava kulutus yms.). Erilaiset ihmiset ajetaan maan rakoon ja suomalainen mies ei hyväksy muita kuin kaltaisiaan juntteja!
2000-luvun Suomi = natsiajan Saksa?
6
564
Vastaukset
- depress
Tällä palstalla harvoin saa luettua vastavia mielipiteitä. Onneksi on ihmisiä, kuka uskaltaisi sanoa asioista totuus.Ainoa sääli kun teitä on niin vähän.
- Jorma.Kovanen
...tuota kansalliskiihkoa on nähtävissä, muualla kuin täällä muutaman höyrypään toimesta? Rasismia tuskin on sen enempää kuin muuallakaan.
Kirjoitukseen on kasattu kaikki kliseet mitä Suomeen ja suomalaisiin yleensä liitetään. Hyvinvointiyhteiskunnassa voidaan aina myös pahoin, jopa ihailemassasi Ruotsissa.
Jos Suomi tympii noin kovasti, vaihda ihmeessä maata. - Suomineito
Ihmisviha jyllää ja demokratia on vaarassa.
- Kotimaastaan pitävä
Eikun muutat vaikka sinne Ruotsiin tai jonnekin muualle missä on asiat paremmin. Onpahan yksi ruikuttajasossu vähemmän itkemässä joka asiaa!
- Lumipallo
karvapää kirjoitti:
tälläkin palstalla eniten ruikuttaa?
Kerro kun tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333154Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709