Sydämeni on yhä rakkautta täynnä. Vieläkin on yhtä suloista sanoa nimesi ääneen. Puhun sinusta mielelläni.
Kaipaan ja kipuilen aikani.
Ehkä edessä vielä useampi vuosi kuin takana.
Voisinkin vielä laittaa viestin niin, että vastaisitkin siihen.
Rakkaani, rakastan sinua.
Hyvää yötä rakkain.
Vanhemmalle miehelle
39
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut minulle. Harmi.
- Anonyymi
Laita vaan tulemaan, lupaan vastata.
- Anonyymi
Ja nimi on? 🤔
- Anonyymi
Vanhemmalle naiselle, ehkä tapaamme vaikka emme sitä tietäisikään. Varsinkin näillä tunnisteilla. Pus kuitenkin poskelle.
- Anonyymi
Vanhempi mies kirjoittaa vanhemmalle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nuorempi 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nuorempi 🙂
Yli kymmenen vuotta ikäeroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nuorempi 🙂
Mutta kuinka paljon? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuinka paljon? 🤔
Aika paljon. Yli 20 vuotta olen häntä nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon. Yli 20 vuotta olen häntä nuorempi.
Aika paljon .
Oletin vähemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N. 8v vanhempi nainen lukemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon .
Oletin vähemmän.Olisko 28 vuotta? 🤔 Kysyy yksi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko 28 vuotta? 🤔 Kysyy yksi mies.
Aloittajan ja miehen välillä on 25 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ja miehen välillä on 25 vuotta.
Miten voit olla noin tarkka ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit olla noin tarkka ?
Häh? Se on meidän ikäeromme. Minun ja hänen. Se on fakta.
- Anonyymi
Jos haluat vielä tutustua niin laita vaan, poistin epähuomiossa edellisen... Huom. Tutustua.
- Anonyymi
Me ollaan hänen kanssaan jo tutustuttu 🙂
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan hänen kanssaan jo tutustuttu 🙂
-aloittajaNiinpä, jo 10v sitten nähty ekan kerran. Ikäerokin sattuu kohilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jo 10v sitten nähty ekan kerran. Ikäerokin sattuu kohilleen.
Meillä 10 vuotta tulee ensi vuonna 🙂
-aloittaja
- Anonyymi
Kenelle sinä puhut minusta? Tämä kiinnostaa.
- Anonyymi
Tuskin minä sinusta puhun, kun en tiedä kuka ole
-aloittaja
- Anonyymi
Vanhempi mies kiittää nuorempaa naista ja jakaa hänen ajatuksiaan iloisin mielin!
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
heippa rakas. bongasin tän ohimennen
- Anonyymi
nyt sina rupeat aivan turhsáan liioittelemaan asioita tanne on tobella helppo tulla kerran kun sen teet niin jatkossakin uskallat kayba aina kun haluat ei tama ole sen vaikeamoaa ja ktllä minä sinua rakastan eika mulla ole ketaan muuta kuin sina edelleenkään kanssani saattaa olla erilainen koska mina olen huono kavelemaan mutta se se minunmielestani olesairaus tai paha vamma siihen pitaa vaan suhtautua oikein minun pitaa vaan olla tuyytyvainen mita minulla on kyllä minakin toivoin etta olisin kuollut kun tajusin miten minulle kavi mutta ei minulla ole nytten mitaan hataa jos sina et pysty olemaan rakkaani niin loyban sellaisen ihmisen vielä se on aivan varma rakkaubella seija lue ja kirjoita kommentti. mina olen tallainen enkä itselleni mitaan voi joten ota tai jata se on niin heloopa kanssani terv sama.
- Anonyymi
Olet ihana Pusu 😙
- Anonyymi
Niin sinäkin jos olet hän. Olet sellainen kaunotar,joka saa mieleni sekaisin. Sanojen ulos anti seurassasi menee, vähän hölmöksi. Eli menen,kipsiin. Vaikka muitten kanssa,pysyn keskustelemaan ihan järkevästi. Niin kun sinut nään, menee sanat vähän solmuun. Johtuu sinun säteilevästä olemuksesta. En vaan voi sinua unohtaa,enkä edes yritä. Ensimmäisestä näkemisestä asti olen tuntenut sisälläni myllerrystä. Kun vois ees yhden päivän ajatukset,huilata. Mutta ei tulet mieleeni heti aamulla,sekä olet sydämmessäni ennen kuin nukahdan. Olet vieraillut,myös unissani tämän vuoden aikana,jonka olen tuntenut sinua kohtaan. Olen ollut,immuuni muiden naisten lähestymis kuvioihin. Sinuun minulla ei ole immuniteettia. Hyvää yötä sinulle! Nuku hyvin ja nää kauniita unia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin jos olet hän. Olet sellainen kaunotar,joka saa mieleni sekaisin. Sanojen ulos anti seurassasi menee, vähän hölmöksi. Eli menen,kipsiin. Vaikka muitten kanssa,pysyn keskustelemaan ihan järkevästi. Niin kun sinut nään, menee sanat vähän solmuun. Johtuu sinun säteilevästä olemuksesta. En vaan voi sinua unohtaa,enkä edes yritä. Ensimmäisestä näkemisestä asti olen tuntenut sisälläni myllerrystä. Kun vois ees yhden päivän ajatukset,huilata. Mutta ei tulet mieleeni heti aamulla,sekä olet sydämmessäni ennen kuin nukahdan. Olet vieraillut,myös unissani tämän vuoden aikana,jonka olen tuntenut sinua kohtaan. Olen ollut,immuuni muiden naisten lähestymis kuvioihin. Sinuun minulla ei ole immuniteettia. Hyvää yötä sinulle! Nuku hyvin ja nää kauniita unia!
Olisitpa hän. Erittäin hienosti kirjoitettu, toivottavasti joskus kerrot hänellekkin jota kohtaan noin tunnet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän. Erittäin hienosti kirjoitettu, toivottavasti joskus kerrot hänellekkin jota kohtaan noin tunnet.
Hassu ketju. Joku kirjoittaa oletettavasti aloittajalle?!, joka on nainen: "Olet ihana Pusu 😙". Tähän tulee vastaus: "... olet sellainen kaunotar..." siis?? Ja tähän taas: "olisitpa hän..."
Näissä ketjuissa ei ole päätä eikä häntää 😀 kuka vastaa kenellekin.
Pusun omisin mielelläni😀 kuka kaipaava ei?
Siihen tullutta vastausta en omi, kirjoitusasu on vieras. Vaikka minuakin on joskus (nuorena😉 ja ehkä toissapäivänä) kaunottareksi kutsuttu. En ole kovin ulkonäkökeskeinen vaikka kauneutta ja komeutta hairahdun joskus ihailemaan. Ja tottakai kehu tuntuu minustakin mukavalta.
En ole kielipoliisi mutta tykkään äidinkielestä niin paljon, että sydämeen menee se yksi ämmä ja -kin pääte kirjoitetaaan yhellä k:lla 😀
Mutta ei hätää. Etsikää ja löytäkää toisenne ja rakkaus, tulkaabonnelliseksi ihmiset. Ämmillä ja -kineillä ei silloin ole merkitystä .
Kaikella rakkaudella Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassu ketju. Joku kirjoittaa oletettavasti aloittajalle?!, joka on nainen: "Olet ihana Pusu 😙". Tähän tulee vastaus: "... olet sellainen kaunotar..." siis?? Ja tähän taas: "olisitpa hän..."
Näissä ketjuissa ei ole päätä eikä häntää 😀 kuka vastaa kenellekin.
Pusun omisin mielelläni😀 kuka kaipaava ei?
Siihen tullutta vastausta en omi, kirjoitusasu on vieras. Vaikka minuakin on joskus (nuorena😉 ja ehkä toissapäivänä) kaunottareksi kutsuttu. En ole kovin ulkonäkökeskeinen vaikka kauneutta ja komeutta hairahdun joskus ihailemaan. Ja tottakai kehu tuntuu minustakin mukavalta.
En ole kielipoliisi mutta tykkään äidinkielestä niin paljon, että sydämeen menee se yksi ämmä ja -kin pääte kirjoitetaaan yhellä k:lla 😀
Mutta ei hätää. Etsikää ja löytäkää toisenne ja rakkaus, tulkaabonnelliseksi ihmiset. Ämmillä ja -kineillä ei silloin ole merkitystä .
Kaikella rakkaudella AloittajaAsiaan kuulumaton kommentoija: Täällähän on näitä tyttöparejakin kirjoittelemassa joten ei ole mikään ihme tuo kaunotar ilmaisu pusun vastaukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaan kuulumaton kommentoija: Täällähän on näitä tyttöparejakin kirjoittelemassa joten ei ole mikään ihme tuo kaunotar ilmaisu pusun vastaukseksi.
Aijoo. Mutta jos otsikko on "vanhemmalle miehelle" niin 🤔😆
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijoo. Mutta jos otsikko on "vanhemmalle miehelle" niin 🤔😆
-aloittajaAsiaan kuulumaton kommentoija: No joo. AIka outoa, jollei sitten kyseessä ollut se miespari joka täällä myös haahuilee! Tänään on ollut aika sekavaa tuo kommentointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaan kuulumaton kommentoija: No joo. AIka outoa, jollei sitten kyseessä ollut se miespari joka täällä myös haahuilee! Tänään on ollut aika sekavaa tuo kommentointi.
Kutsuvatko miehet toisiaan kaunottariksi😄
No saa kai sitä 🥰
Minä olen kuitenkin ihan hetero. Mutta muiden ihmisten väliset tunteet eivät ole minulta pois😊
-aloittaja
- Anonyymi
Mun tais mennä hermojen kaa samoihin aikoihin. Ehkä joskus saan varmuuden. Öitä
- Anonyymi
samoin rakkaus pakkaus.
- Anonyymi
Kerro aloittaja minkälainen suhde teillä on. Näettekö säännöllisesti vai satunnaisesti, oltko nurkan takaa kurkkia vai jutteletko, tietääkö mies ihastumisestasi. T. J... a.
- Anonyymi
Ei meillä ole enää minkäänlaista suhdetta emmekä näe enää.
Ja tietää kaiken kyllä.
-aloittaja
- Anonyymi
- Anonyymi
Ole hyvä. Biisistä en saanut kiinni😁
-aloittaja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607