Voitatko halun vai et

Anonyymi

Kävin päivällä prismassa ja huomasit suuren kärryllisen -30% ale pullaa, monta pussia korvapuusteja ja raeviinereitä, joiden normaalihinta on yli 6€.
Ilta lähestyy ja mietit mielessäsi, että lähtisikö Prismaan pullakärryn luo, saisi -60% alennuksella klo 21.00 jälkeen herkullisia pullia ja viinereitä.
Kello on vasta 19.30 ja kohta saa lähteä kohti Prismaa, että ehtii ja tietenkin on mentävä polkupyörällä, muutenhan autolla mennessä auton kulut haukkaavat suuren osan alennuksesta.

Vai voitatko pullan himon ja jätät menemästä todeten, että minullahan on maanantaina Citymarketin -50 alennus kristallipitko, joka on vielä avaamatta ja itse leipomaani omenapiirakkaa ja kahvin kanssa olen syönyt kinkkuvoileipää.
Mietit mennäkö vai eikö mennä, jättää menemättä, mokoma pullanhimo, mussuttaa nyt makeaa pullaa/viineriä.
Siinähän aikaakin tuhlaantuu, että kello on 21.30, kun Prismasta kotiin viimein pääsen pullapussin kanssa, antaa olla mokoma ja hyvinkin voi käydä niinkin, että kun sinne Prismaan viimein raahautuu, niin onkin pullakärry tyhjä, niin sitten vasta vituttaa, kun pullapussin takia vaivautui ja aikaa siihen tuhlaantui ja loppu olivat tarjouspullapussit.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sullakin ongelmat. Mennäkö alennuspullakärrylle Prismaan vai ei.

      • Anonyymi

        On se paha ongelma.
        Mieheltä


      • Anonyymi

        Juu, on kuule ongelma, jota ei kaikki tajua.


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä hinnat pilvissä ei halua maksaa noita hintoja ja tuotteet huonontunut ja pienentynyt esim ennen munkkitaikinassa sokeria ja oli tosi hyvii nykyään ei sokeria kuin päällä mut ei niin hyviä ja hinta järjetön ja luin että ennen vanhaan lehmä tuotti 3000 litraa maitoa ja nykyään superlehmät 9000 l tai jopa kaksinkertainen määrä maitoa ja josakin oli että teollisesti kasvatettuja broilereita ei saa syödä samoin kala kilo hinta järjetön ja kala täynnä myrkkyjä muovia antibiootteja ja kasvatettu teollisesti

    • Anonyymi

      Eipä tulis kyllä mieleenkään lähteä uudestaan kaupaan moisen takia. Mä en ostopäätökseni tehnyt siinä kohtaa kun jokin joko siirtyy mun kärryyni tai ei siirry. En mä niitä enää myöhemmin pohdi.

    • Anonyymi

      Kannattaako ostaa? Hetken hurmasta maksaa melkein kolme euroa?

    • Anonyymi

      Pullanhimo voi teettää kaikkea :D

      En syö kovin usein pullaa, mutta jos syön, niin pakko saada juuri uunista tullutta. Hinta niille ja seassa oleville hieman vanhemmille on tavanomaisesti sama. Suhtaudun epäluuloisesti kaikkiin laarin pulliin ja saatan käyttää aikaa valikoimiin ja päiväyksiin. Harvoin siinä onnistui ja jos menee kierrätykseen niin harmittaa ):#

      t.sxth

      • Anonyymi

        Possupitko on erittäin herkullista, tosin sellaisia syön tosi harvoin, viimeksi joskus yli puoli vuotta sitten.
        Sellaisen voi ahmia vaikka kerralla, vaikka onkin n.30cm pitkä pötkylä.


    • Anonyymi

      Mä oon sitä mieltä, että leivonnaiset on niitä, jota kannattaa ostaa tuoreina eli toki kaupassa voi illalla olla myynnissä alehintaan samana päivänä leivottuja tuotteita ja jos illalla senmoset meinaa syödä niin mikäs siinä. Ite leivässä ja leivonnaisissa (jota harvoin pyrin syömään) panostan makuun ja tuoreuteen ja sama pätee kalaan. Kalan pitää olla tuoretta. Muita tuotteita voi hyvin ostaa ja kannattaakin ostaa alehinnalla.

    • Mulla jäi kerran eväät tekemättä ja piti ruokatunnilla hakee kaupasta jotain syötävää. Niin ne kaikki oli vehnästä, jotain pasteijaa ja pitsan kappale ja muuta. niin maha meni ihan sekasin ja meillä kun ei mitään vessaa oo töissä. Että pitää rajotta tota vehnän syöntiä ja syödä välillä pelkkää kauraleipää.

      • Anonyymi

        Kyllä se ruisleipä antaa eniten energiaa. Leipäkin on vähän tilanteen mukaan, minkä ruoan kanssa leipää syö.
        Hernesopan kanssa ruisleipä on erinomainen, mutta myös vaaleammat leivät.
        Vehnäjauholeipä ei ole kyllä mistään kotoisin, sokeritonta pullaa se on.
        Reissumies on hyvää ruisleipää. Ruislimppu taas liian tiivistä ja kaikkein tummin eli lähes mustaa ruisleipää en syö.

        Saaristolais leipä on myös herkullista. Serkku toi jouluna sellaista maisiasisiski ja oli oikein hyvää, maltaista ja hieman makeaa.


    • Anonyymi

      Aina kun löytää alennus lapulla on se ostettava, teki mieli tai ei. Punainen pulla on sitten toinen juttu. Sitä ostetaan, vaikka maksaisi satasen/kpl.

    • Anonyymi

      Päivällä tädit tarjoavat pullaa, kunhan tulee juomaan kahvia.

    • Anonyymi

      Minä en ole syönyt pullaa sitten lapsuuden päivien. Silloin äiti leipoi lauantaisin ihania korvapuusteja, ne muistan.
      Tuossa teini-iän jälkeen makea lakkasi maistumasta kokonaan. Eniten tykkään suolaisesta kuten sipseistä mutta niitäkin vain harvoin. Joskus tulee vain halu rouskuttaa :D
      En syö pullaa enkä kakkuja enkä keksejä tai muita leivonnaisia. En juo limuja. Sokeri maistuu pahalle suussa.
      Minulla ei oikein koskaan ole ollut kunnolla ruokahalua. Välillä pitää syödä vaikka ei mitenkään ole nälkä. Minulla on säännölliset ruoka-ajat jolloin jotain pitää suuhunsa laittaa, vaikka vähänkin. Nälkää en tunne tai huomaa, en tiedä miksi, ja juuri tuo makea on vastenmielistä.
      Olen aikuinen nainen.

    • Anonyymi

      En käy ikinä Prismassa ostoksilla niin ei houkuttele niiden pullapussit vaikka ilmaseks saisin. Pullaa en osta muualtakaan. Jos menen kahvilaan otan kakkupalan kahvini kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe