Hän paahtoi menemään tuhatta ja sataa

Anonyymi

Kuka ensinnäkin on keksinyt termin "tuhatta ja sataa"?

No miten tuo sitten kääntyy vaikka englanniksi?

"He toasted to go thousand and hundred"

26

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja varmaan yhä luulee, että nuo puujalkavitsit on jollakin tavalla hauskoja.

      • Anonyymi

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa?

        Plotpolice is foxed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa?

        Enemmistö täällä sitten vissiin on palstapoliiseja, vai luuletko että nämä ketään muuta oikeasti huvittaa kuin itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö täällä sitten vissiin on palstapoliiseja, vai luuletko että nämä ketään muuta oikeasti huvittaa kuin itseäsi?

        Edustat siis yksinäsi enemmistöä. Tuolla toisaalla joku edustaa koko kansaa. Lienette sama henkilö, siis sinä ja kaikki sivupersoonasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö täällä sitten vissiin on palstapoliiseja, vai luuletko että nämä ketään muuta oikeasti huvittaa kuin itseäsi?

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa aivan armottomasti.


      • Anonyymi

        Mielensäpahoittaja varmaan yhä luulee, että nuo ärinät ja itse itselle annetut äänet on jollain tavalla hyödyllisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustat siis yksinäsi enemmistöä. Tuolla toisaalla joku edustaa koko kansaa. Lienette sama henkilö, siis sinä ja kaikki sivupersoonasi.

        Usko tai älä, mutta en ole sama henkilö joka kirjoitti puujalkavitseistä. Joten on meitä siis ainakin kaksi, montako fania sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja varmaan yhä luulee, että nuo ärinät ja itse itselle annetut äänet on jollain tavalla hyödyllisiä.

        Käsittääkseni äänien antaminen vaatii rekisteröitymistä, ja ainakaan minä en ole sellaiseen vaivautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni äänien antaminen vaatii rekisteröitymistä, ja ainakaan minä en ole sellaiseen vaivautunut.

        Jotta ei tulisi väärinkäsityksiä, niin sanottakoon että enhän minä suinkaan sinua tarkoittanut, vaan sitä vakavamielistä puujalka-vahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta ei tulisi väärinkäsityksiä, niin sanottakoon että enhän minä suinkaan sinua tarkoittanut, vaan sitä vakavamielistä puujalka-vahtia.

        Mitenkä käännetään ulkomaankielelle:
        Puujalkapalstapolliisi jakaa äänensä itselleen.


      • Aloittaja epäilemättä ihailee itseään peilistä aina sellaisen ohi kulkiessaan.

        Oikeesti. Puujalkavitsit eivät kuulu tälle palstalle. Vaikka moderointi ei toimi niin se ei muuta niitä yhtään hauskemmiksi.


      • Anonyymi
        Äyh kirjoitti:

        Aloittaja epäilemättä ihailee itseään peilistä aina sellaisen ohi kulkiessaan.

        Oikeesti. Puujalkavitsit eivät kuulu tälle palstalle. Vaikka moderointi ei toimi niin se ei muuta niitä yhtään hauskemmiksi.

        Niinpä. Tämä on olevinaan tiedepalsta, ja sitten tämä yksi "koomikko" on kaapannut ainakin kieliosion leikkikentäkseen (en tiedä sekoileeko muuallakin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä käännetään ulkomaankielelle:
        Puujalkapalstapolliisi jakaa äänensä itselleen.

        Patch police officer with tree leg divides his sounds for himself.


    • Anonyymi

      Jos käytetään partitiivia, niin silloin käytetään epämääristä artikkelia.

    • Anonyymi

      Pakko kysyä että oletko sinä ihan aikuinen ihminen? Nimittäin nämä aloituksesi ja palautteisiin vastaamiset ovat kovin lapsellisia. Tosin jossain muussa ketjussa ilmeni että olet harrastanut tätä jo vuosia...

      • Anonyymi

        Herra Mielensäpahoittaja. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Mielensäpahoittaja. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö

        Eli mieleltäsi olet ihan lapsen tasolla? Selittää paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mieleltäsi olet ihan lapsen tasolla? Selittää paljon.

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisi selittää paljon olevansa lapsen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mieleltäsi olet ihan lapsen tasolla? Selittää paljon.

        "Mikäs se siel pulisoo? Poikahan se vaan siel juttelee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Mielensäpahoittaja. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö

        Tuo kommentti on lainattu Tuntemattomasta, suoraan sotamies Honkajoen suusta.

        Tiedättehän, ”ikiliikkujan” keksijä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti on lainattu Tuntemattomasta, suoraan sotamies Honkajoen suusta.

        Tiedättehän, ”ikiliikkujan” keksijä…

        Mielensäpahoittaja Väinö Linnan luoma hahmo??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja Väinö Linnan luoma hahmo??

        Väinö Linna = Wayne Castle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja Väinö Linnan luoma hahmo??

        ”S-nan kierosilmä, tähtää alemmas!”…

        Eli kommenttisi on sanasta sanaan Honkajoen vastaus Lammion kysymykseen: ”Oletteko mielenvikainen?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”S-nan kierosilmä, tähtää alemmas!”…

        Eli kommenttisi on sanasta sanaan Honkajoen vastaus Lammion kysymykseen: ”Oletteko mielenvikainen?”

        Kappas vaan...
        Muuten, Rokkako se oli joka vartiossa puujalkaa veisteli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”S-nan kierosilmä, tähtää alemmas!”…

        Eli kommenttisi on sanasta sanaan Honkajoen vastaus Lammion kysymykseen: ”Oletteko mielenvikainen?”

        Mielenvika = failure of Miele


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe