Hän paahtoi menemään tuhatta ja sataa

Anonyymi

Kuka ensinnäkin on keksinyt termin "tuhatta ja sataa"?

No miten tuo sitten kääntyy vaikka englanniksi?

"He toasted to go thousand and hundred"

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja varmaan yhä luulee, että nuo puujalkavitsit on jollakin tavalla hauskoja.

      • Anonyymi

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa?

        Plotpolice is foxed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa?

        Enemmistö täällä sitten vissiin on palstapoliiseja, vai luuletko että nämä ketään muuta oikeasti huvittaa kuin itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö täällä sitten vissiin on palstapoliiseja, vai luuletko että nämä ketään muuta oikeasti huvittaa kuin itseäsi?

        Edustat siis yksinäsi enemmistöä. Tuolla toisaalla joku edustaa koko kansaa. Lienette sama henkilö, siis sinä ja kaikki sivupersoonasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö täällä sitten vissiin on palstapoliiseja, vai luuletko että nämä ketään muuta oikeasti huvittaa kuin itseäsi?

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisia ketuttaa aivan armottomasti.


      • Anonyymi

        Mielensäpahoittaja varmaan yhä luulee, että nuo ärinät ja itse itselle annetut äänet on jollain tavalla hyödyllisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustat siis yksinäsi enemmistöä. Tuolla toisaalla joku edustaa koko kansaa. Lienette sama henkilö, siis sinä ja kaikki sivupersoonasi.

        Usko tai älä, mutta en ole sama henkilö joka kirjoitti puujalkavitseistä. Joten on meitä siis ainakin kaksi, montako fania sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja varmaan yhä luulee, että nuo ärinät ja itse itselle annetut äänet on jollain tavalla hyödyllisiä.

        Käsittääkseni äänien antaminen vaatii rekisteröitymistä, ja ainakaan minä en ole sellaiseen vaivautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni äänien antaminen vaatii rekisteröitymistä, ja ainakaan minä en ole sellaiseen vaivautunut.

        Jotta ei tulisi väärinkäsityksiä, niin sanottakoon että enhän minä suinkaan sinua tarkoittanut, vaan sitä vakavamielistä puujalka-vahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta ei tulisi väärinkäsityksiä, niin sanottakoon että enhän minä suinkaan sinua tarkoittanut, vaan sitä vakavamielistä puujalka-vahtia.

        Mitenkä käännetään ulkomaankielelle:
        Puujalkapalstapolliisi jakaa äänensä itselleen.


      • Aloittaja epäilemättä ihailee itseään peilistä aina sellaisen ohi kulkiessaan.

        Oikeesti. Puujalkavitsit eivät kuulu tälle palstalle. Vaikka moderointi ei toimi niin se ei muuta niitä yhtään hauskemmiksi.


      • Anonyymi
        Äyh kirjoitti:

        Aloittaja epäilemättä ihailee itseään peilistä aina sellaisen ohi kulkiessaan.

        Oikeesti. Puujalkavitsit eivät kuulu tälle palstalle. Vaikka moderointi ei toimi niin se ei muuta niitä yhtään hauskemmiksi.

        Niinpä. Tämä on olevinaan tiedepalsta, ja sitten tämä yksi "koomikko" on kaapannut ainakin kieliosion leikkikentäkseen (en tiedä sekoileeko muuallakin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä käännetään ulkomaankielelle:
        Puujalkapalstapolliisi jakaa äänensä itselleen.

        Patch police officer with tree leg divides his sounds for himself.


    • Anonyymi

      Jos käytetään partitiivia, niin silloin käytetään epämääristä artikkelia.

    • Anonyymi

      Pakko kysyä että oletko sinä ihan aikuinen ihminen? Nimittäin nämä aloituksesi ja palautteisiin vastaamiset ovat kovin lapsellisia. Tosin jossain muussa ketjussa ilmeni että olet harrastanut tätä jo vuosia...

      • Anonyymi

        Herra Mielensäpahoittaja. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Mielensäpahoittaja. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö

        Eli mieleltäsi olet ihan lapsen tasolla? Selittää paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mieleltäsi olet ihan lapsen tasolla? Selittää paljon.

        Miten käännetään ulkomaankielelle:
        Palstapolliisi selittää paljon olevansa lapsen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mieleltäsi olet ihan lapsen tasolla? Selittää paljon.

        "Mikäs se siel pulisoo? Poikahan se vaan siel juttelee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Mielensäpahoittaja. Tällaista kysymystä ei epäilyksenalainen voi koskaan itse ratkaista. Sen asian määrittelee ympäristö

        Tuo kommentti on lainattu Tuntemattomasta, suoraan sotamies Honkajoen suusta.

        Tiedättehän, ”ikiliikkujan” keksijä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti on lainattu Tuntemattomasta, suoraan sotamies Honkajoen suusta.

        Tiedättehän, ”ikiliikkujan” keksijä…

        Mielensäpahoittaja Väinö Linnan luoma hahmo??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja Väinö Linnan luoma hahmo??

        Väinö Linna = Wayne Castle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittaja Väinö Linnan luoma hahmo??

        ”S-nan kierosilmä, tähtää alemmas!”…

        Eli kommenttisi on sanasta sanaan Honkajoen vastaus Lammion kysymykseen: ”Oletteko mielenvikainen?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”S-nan kierosilmä, tähtää alemmas!”…

        Eli kommenttisi on sanasta sanaan Honkajoen vastaus Lammion kysymykseen: ”Oletteko mielenvikainen?”

        Kappas vaan...
        Muuten, Rokkako se oli joka vartiossa puujalkaa veisteli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”S-nan kierosilmä, tähtää alemmas!”…

        Eli kommenttisi on sanasta sanaan Honkajoen vastaus Lammion kysymykseen: ”Oletteko mielenvikainen?”

        Mielenvika = failure of Miele


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe