Mistä tällä palstalla on tarkoitus keskustella?

Anonyymi

"Kielet ja käännökset

Lue aiheen Kielet ja käännökset keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun."

Palstan puujalkaserffi hoi! Avaa sanallinen arkkusi, ollos hyvä!

13

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mihin tässä seriffin väliintuloa tarvitaan?
      Palstallahan on keskusteltu, ja keskustellaan kaiken aikaa, hyvin moninaisista ja haastavista käännösongelmista ja sanavastaavuuksista.

(Jotkut kyllä katsovat asiakseen tölviä palstalaisia ja epäillä heidän älyään ja kypsyytään, sen sijaan että näyttäisivät taitonsa itse asiassa. Jätettäköön nuo huutelijat omaan arvoonsa)

• Anonyymi

Noloa että itse vastaat omaan aloitukseesi. Huomaa että käyt aivan ylikierroksilla kun postauksiasi on kritisoitu ja tuotat siksi yhä enemmän yhä huonompia puujalka-aloituksia. Valitettavasti niissä ei ole mitään keskustelemista, tiedät sen itsekin etkä varsinaisesti odota vastauksia - jos joku vastaakin, niin keksit siitä vain jotain nälvimistä tai uutta sananväännöstä. Niinpä mahdolliset vastaukset yleensä kritisoivat aloituksen laaduttomuutta.

Kysymys kuuluukin että mihin pyrit tällä toiminnalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noloa että itse vastaat omaan aloitukseesi. Huomaa että käyt aivan ylikierroksilla kun postauksiasi on kritisoitu ja tuotat siksi yhä enemmän yhä huonompia puujalka-aloituksia. Valitettavasti niissä ei ole mitään keskustelemista, tiedät sen itsekin etkä varsinaisesti odota vastauksia - jos joku vastaakin, niin keksit siitä vain jotain nälvimistä tai uutta sananväännöstä. Niinpä mahdolliset vastaukset yleensä kritisoivat aloituksen laaduttomuutta.

Sheriffiä kiukuttaa aivan armottomasti ja hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh! Ja minä kun olin siinä käsityksessä että Mielensäpahoittaja oli puhtaasti fiktiivinen hahmo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomionkipeydestä tässä lienee kysymys kuten kaikilla muillakin itseään ihailevilla trolleilla. Niille on myrkkyä se, että jäävät ilman huomiota jolloin joutuvat itse itselleen vastailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomionkipeydestä tässä lienee kysymys kuten kaikilla muillakin itseään ihailevilla trolleilla. Niille on myrkkyä se, että jäävät ilman huomiota jolloin joutuvat itse itselleen vastailemaan.

Totta, parasta kun ei vastaisi mitään. Sitä vaan välillä kuvittelee pystyvänsä keskustelemaan tällaisten kanssa järkevästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sheriffiä harmittaa aivan armollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, parasta kun ei vastaisi mitään. Sitä vaan välillä kuvittelee pystyvänsä keskustelemaan tällaisten kanssa järkevästi.

Näinhän se on, ja tämä vanha totuus pätee edelleen: "yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen hullua ehtii vastaamaan"

• Anonyymi

Täälä palstalla on tarkoitus keskustella siitä, mistä tällä palstalla on tarkoitus keskustella ja siitä, kuka sen saa tehdä.

• Anonyymi

Näin on, ikävä kyllä. Kiitos täällä häärivien huomionkipeiden apulaisseriffien, jotka täällä tuohtuneina jakavat omatoimisesti "oikeutta" ja tuomioitaan.

• Anonyymi

Yksinpuheluasi seuratessa on aika ironista todeta että tänään on maailman mielenterveyspäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinpuheluasi seuratessa on aika ironista todeta että tänään on maailman mielenterveyspäivä.

Vainoatko täällä jotakuta postaajaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sheriffiä harmittaa taas niin maan perusteellisesti.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3238
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      72
      1580
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      80
      1129
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      145
      1052
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      941
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      888
    7. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      862
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      775
    Aihe