Kielet ja käännökset -palstan häirikkö

Anonyymi

Sovitaanko porukalla että kukaan ei vastaa kaikille varmasti tuttuja "huumori"-sanaväännöksiä ja -käännöksiä tehtailevan häirikön aloituksiin. Vielä parempi jos kukaan ei edes klikkaile niitä auki. Eihän se tietenkään tätä tyyppiä hidasta, mutta kiusa se on pienikin kiusa noin huomionkipeälle.

Tähän sen sijaan voi vastata, niin pysyy näkösällä muistutuksena. Kehoitan toki myös ystäväämme Puujalkaa osallistumaan niin ei jää osattomaksi.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten jos aletaankin kaikki laittamaan joka päivä valtava määriä puujalka-aloituksia ja tällä keinoin hukutetaan massaan herra Puujalan omat aloitukset? Näin hän ehkä kyllästyy koko touhuun ja lähtee (sori vaan!) jollekin toiselle pastalle?

      • Anonyymi

        Sikaa ei häädetä ryhtymällä sen kanssa mutapainiin kun sika siitä tykkää.

        Huomionkipeään trolliin auttaa parhaiten se, ettei siihen kiinnitetä huomiota. Tarkoittaa myös ettei sitä kehuta, matkita eikä pilkata. Tällöin huomionkipeälle jää vain itse itsensä tyydytys eli se joutuu vastailemaan itselleen saadakseen muut mukaan vastailuun. Sitä voi toki jatkua vuosien ajan.

        Epäilemättä tulee jatkossakin palstalle ehdotuksia siitä, että huomionkipeälle annettaisiin huomiota. Niitä usein esittää huomionkipeä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikaa ei häädetä ryhtymällä sen kanssa mutapainiin kun sika siitä tykkää.

        Huomionkipeään trolliin auttaa parhaiten se, ettei siihen kiinnitetä huomiota. Tarkoittaa myös ettei sitä kehuta, matkita eikä pilkata. Tällöin huomionkipeälle jää vain itse itsensä tyydytys eli se joutuu vastailemaan itselleen saadakseen muut mukaan vastailuun. Sitä voi toki jatkua vuosien ajan.

        Epäilemättä tulee jatkossakin palstalle ehdotuksia siitä, että huomionkipeälle annettaisiin huomiota. Niitä usein esittää huomionkipeä itse.

        Kannattaisko kuitenkin vielä harkita
        tuota "puujalka-tulva" ehdotustani? Itse uskon sen tehoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko kuitenkin vielä harkita
        tuota "puujalka-tulva" ehdotustani? Itse uskon sen tehoon.

        Eikö teikäläisellä ole parempaa tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teikäläisellä ole parempaa tekemistä?

        Antakaa toki lisää huomiota trollille kun se sitä tässä pyytää. Esittäkää trollille paljon kysymyksiä, joihin se pääsee vastailemaan. Huomionkipeä varmaankin lakkaa kirjoittelemasta palstalla kuin sille viestittelette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa toki lisää huomiota trollille kun se sitä tässä pyytää. Esittäkää trollille paljon kysymyksiä, joihin se pääsee vastailemaan. Huomionkipeä varmaankin lakkaa kirjoittelemasta palstalla kuin sille viestittelette.

        Herää kysymys: oletko ansiotyössä?


      • Anonyymi

        Palstasheriffiiä harmittaa todella armottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa toki lisää huomiota trollille kun se sitä tässä pyytää. Esittäkää trollille paljon kysymyksiä, joihin se pääsee vastailemaan. Huomionkipeä varmaankin lakkaa kirjoittelemasta palstalla kuin sille viestittelette.

        Toisaalta parempi että kirjoittelisi tähän yhteen ketjuun eikä koko ajan aloittele uusia. Ja nostavathan hänenkin lisäyksensä tämän muistutuksen aina taas kaikkien näkösälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta parempi että kirjoittelisi tähän yhteen ketjuun eikä koko ajan aloittele uusia. Ja nostavathan hänenkin lisäyksensä tämän muistutuksen aina taas kaikkien näkösälle.

        Tosin on mahdollista että pesunkestävä trolli näkee jallituksen läpi? Voi nimittäin olla jo monissa liemissä keitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta parempi että kirjoittelisi tähän yhteen ketjuun eikä koko ajan aloittele uusia. Ja nostavathan hänenkin lisäyksensä tämän muistutuksen aina taas kaikkien näkösälle.

        ... ja kun hänen tavoitteenaan on saada huomiota osakseen niin kaikki hänelle annetut vastaukset tai häneen liittyvä keskustelu tämä viesti mukaanlukien palkitsee häntä. Reaktionsa kun on

        "Oi! Olen todella tärkeä ihminen kun minusta keskustellaan, jatkanpa siis samaan tyyliin."

        Trollit elävät huomiosta joten huomion kiinnittäminen keskusteluissa niiden toimintaan yleensä lisää trollausta huonosti tai olemattomasti moderoituilla palstoilla, jollainen tämäkin on.

        Älä ruoki trollia antamalla sille huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja kun hänen tavoitteenaan on saada huomiota osakseen niin kaikki hänelle annetut vastaukset tai häneen liittyvä keskustelu tämä viesti mukaanlukien palkitsee häntä. Reaktionsa kun on

        "Oi! Olen todella tärkeä ihminen kun minusta keskustellaan, jatkanpa siis samaan tyyliin."

        Trollit elävät huomiosta joten huomion kiinnittäminen keskusteluissa niiden toimintaan yleensä lisää trollausta huonosti tai olemattomasti moderoituilla palstoilla, jollainen tämäkin on.

        Älä ruoki trollia antamalla sille huomiota.

        Uskotko tosiaan että palstan besserwisserit malttavat olla "loistamatta" kun he omasta mielestään ylivertaisilla hoksottimillaan ovat trollin keksivinään? Ehei! Heidän itsetuntoaan hivelee aivan vastustamattomasti mahdollisuus saada läksyttää ja torua.


    • Anonyymi

      Sovitaanko porukalla että kukaan ei vastaa kaikille varmasti tuttuihin itsenimitetyn palstasheriffin horinoihin.

    • Anonyymi

      Kieli-palstalla kun ollaan, niin valitan aloitukseen lipsahtanutta virhettä. Mietin ehkä sekunnin tuleeko kehottaa-sanaan i:tä vai ei, ja väärinhän se taas meni.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oittaan kannattajilla on oikein oma kaupunginosa Espoossa, Bodom-järven rutiinilla rannoilla.

        rutaisilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oittaan kannattajilla on oikein oma kaupunginosa Espoossa, Bodom-järven rutiinilla rannoilla.

        Ei ole kaupunginosa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaupunginosa

        Espoo on itse itsensä kaupungiksi julistanut kauppala.


    • Anonyymi

      En usko, että ”ystävämme Puujalka” mitenkään voisi olla teidän ystävänne.

      • Anonyymi

        Puhupa vain omasta puolestasi. Me valitsemme itse ystävämme.


      • Anonyymi

        Ehkä se uskosi onkin osa ongelmaasi.


    • Anonyymi

      ”Ystävällämme Puujalalla” on kuitenkin ystäviä. Monia ystäviä tällä palstalla! Trollilla ei ole yhtä ainoaa.

      • Anonyymi

        Me kaikki kuitenkin rakastamme sheriffiä.
        Sheriff has many lovers.


    • Anonyymi

      Tulispa Jämsän Hevosmies takas.

      • Anonyymi

        Hope Jämsä Centaur come back.


    • Anonyymi

      Kielet ja käännökset olisi Strings and Turns toisella kotimaisella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe