Nyt riitti!

Anonyymi

Liika on liikaa. Koko ajan tuputetaan ja pakkosyötetään rokotetta! Tämä vouhkaminen sai juuri NYT pinnan katkeamaan lopullisesti enkä tule —koskaan— edes harkitsemaan rokotteen ottamista!

77

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa, mitä sitten? Se on sun asiasi eikä kiinnosta ketään.

• Anonyymi

Näytti kiinnostavan sinuakin.

Se on nyt monella sama ajatus. Siitä vaan seuraamaan. Ja jos se ei kiinnosta, rokotteen tuputtaminen loppuu myös.

Pitäkää turpanne visusti ummessa!

• Anonyymi

Näyttää Tampereella kiinnostavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti kiinnostavan sinuakin.

Se on nyt monella sama ajatus. Siitä vaan seuraamaan. Ja jos se ei kiinnosta, rokotteen tuputtaminen loppuu myös.

Pitäkää turpanne visusti ummessa!

Sinähän siinä uliset niin, että pitää palstalla julistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erota ulina ja aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tänään taas epävarma ja hermona? Onko jotain erityistä aihetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erota ulina ja aloitus.

Aloituksesi on ulinaa. Luulet, että olemassaolosi on tärkeää ja muita kiinnostaa sun määkiminen. Et ole eikä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksesi on ulinaa. Luulet, että olemassaolosi on tärkeää ja muita kiinnostaa sun määkiminen. Et ole eikä kiinnosta.

Riittää kun yhtä kiinnostaa ;)…

• Anonyymi

Ei sulle annettaiskaan, oot niin rumakin.. ja sielläpä asut erakkona metässä, kun ei ole asiaa ihmisten ilmoille..

• Anonyymi

Älä samaista kaikkia siihen, mitä näet omasta peilistäsi.

• Anonyymi

Harmittaako kun et saa miestä ja olet katkera nainen ja toinen vie nenän edestä?

• Anonyymi

Minulta on pinna katkennut jo aikoja sitten näiden rokotevastaisten trollauskirjoitusten takia. Aloittaja saa puolestani ihan vapaasti kuolla koronaviruksen aiheuttamaan tautiin. Sillä näinhän se menee, että jokainen rokottamaton saa virustartunnan ennemmin tai myöhemmin. Toistan: ennemmin tai myöhemmin. Arpapeliä on, pääseekö silloin lievällä nuhalla vai joutuuko teholle, kenties jopa potkaisee tyhjää. Näin sen näen ja pulinat poies.

• Anonyymi

Voivoivoivoi

Taas yksi aivopesty idiootti. Miten itse olet varma, ehditkö saada boosterin omaan rokotteeseesi ennen kuin sen teho loppuu? Että jos ihan itsekin sairastut, ihan koronaan.

Miten se virustartunta muuttuisi kuolettavaksi, kun ei sitä tähänkään asti ole ollut. Tsekkaa huviksesi tilastoa, jossa kuolemantapaukset jakautuvat ikäryhmittäin.

• Anonyymi

Jos jokin asia nostattaa noin voimakkaita tunteita, jos provosoituu noin paljon, kannattaa miettiä miksi?
      Mitä sen takana on?
      Suhteeton ärtyminen ja provosoituminen kertoo jotain sinusta itsestäsi.
      Millaisen tunteen provokaatio minussa herättää? Tunteen epäoikeudenmukaisuudesta, puolustautumisen tarpeesta, ahdistaa, kiukuttaa, kyseenalaistaa?
      Itse veikkaan että takana on paljon pelkoa ja epävarmuutta. Pelko nostattaa vihaa. Tuntematon uhka on aina pelottava.

• Anonyymi

Takana on jokaisen itsemääräämisoikeus. Ole sokea kana jos haluat olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takana on jokaisen itsemääräämisoikeus. Ole sokea kana jos haluat olla.

Itsemäärääisoikeus, totta kai.
        Mutta en näe miten itsemääräämisoikeus liittyy tuohon passiivis-aggressiiviseen purkaukseen joka aloitus on.
        Minullakin on itsemääräämisoikeus, ja olen ottanut kaksi rokotetta ja ensi viikolla menossa ottamaan kolmannen. Pitäisikö minun nyt vouhkata sitä täällä?
        Jos jokin asia triggeröi, siihen reagoidaan usein juuri noin kun aloittaja tekee. Jotain nappia se painaa mikä aiheuttaa reaktion.
        Tätä samaa uhoa palsta täynnä, sylki roiskuen julistetaan ja huudetaan ikäänkuin ketään ulkopuolista kiinnostaisi pätkääkään mitä teet ja mitä et. Et sinä sentään NIIN erinomainen ole.
        Miksi provosoidut muuten vastauksestani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en näe miten itsemääräämisoikeus liittyy tuohon passiivis-aggressiiviseen purkaukseen joka aloitus on.
        Minullakin on itsemääräämisoikeus, ja olen ottanut kaksi rokotetta ja ensi viikolla menossa ottamaan kolmannen. Pitäisikö minun nyt vouhkata sitä täällä?
        Jos jokin asia triggeröi, siihen reagoidaan usein juuri noin kun aloittaja tekee. Jotain nappia se painaa mikä aiheuttaa reaktion.
        Tätä samaa uhoa palsta täynnä, sylki roiskuen julistetaan ja huudetaan ikäänkuin ketään ulkopuolista kiinnostaisi pätkääkään mitä teet ja mitä et. Et sinä sentään NIIN erinomainen ole.

Ei sinulla ole enää mitään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hermostut minusta sitten? Onko huolia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et varmaan rokotettuna huomaa kuin voimakas maailmanlaajuinen koronarokotepropaganda on ollut käynnissä jo pitemmän aikaa. Ei koske sinua, koska olet rokotettu. Ja kun ei koske sinua, et kiinnitä siihen huomiotakaan.

• Anonyymi

Minua henkilökohtaisesti ei vituta. En lopulta menettänyt tämän koronapassin myötä paljon mitään. Kun on seurannut tätä korona-aikaa enemmän ja vähemmän alusta asti, sitä minkälaisia ihmisistä on tullut, olen jopa ennemmin voittanut kuin menettänyt. En välitä "rokotekriittisten" foliohattujen seurasta yhtään sen enempää kuin hyvien ja vastuullisten rokotettujenkaan. Minä en kuulu kumpaankaan joukkoon. Olen mieluummin yksin kuin jomman kumman ryhmän seurassa.

Mutta fakta on kuitenkin se, että valtavirta media ei ole kuukausiin tehnyt muuta kuin syyllistänyt rokottamattomia, ei ole tullut pienintäkään juttua yrittäessään ymmärtää myös niitä ja kertoa ihan yksinkertaisilla sanoilla, että ihmisiä hekin ovat. Ei yhtään parempia tai huonompia kuin muutkaan. Sitä sopii miettiä miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua henkilökohtaisesti ei vituta. En lopulta menettänyt tämän koronapassin myötä paljon mitään. Kun on seurannut tätä korona-aikaa enemmän ja vähemmän alusta asti, sitä minkälaisia ihmisistä on tullut, olen jopa ennemmin voittanut kuin menettänyt. En välitä "rokotekriittisten" foliohattujen seurasta yhtään sen enempää kuin hyvien ja vastuullisten rokotettujenkaan. Minä en kuulu kumpaankaan joukkoon. Olen mieluummin yksin kuin jomman kumman ryhmän seurassa.

Mutta fakta on kuitenkin se, että valtavirta media ei ole kuukausiin tehnyt muuta kuin syyllistänyt rokottamattomia, ei ole tullut pienintäkään juttua yrittäessään ymmärtää myös niitä ja kertoa ihan yksinkertaisilla sanoilla, että ihmisiä hekin ovat. Ei yhtään parempia tai huonompia kuin muutkaan. Sitä sopii miettiä miksi.

Hyvin paketoitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et varmaan rokotettuna huomaa kuin voimakas maailmanlaajuinen koronarokotepropaganda on ollut käynnissä jo pitemmän aikaa. Ei koske sinua, koska olet rokotettu. Ja kun ei koske sinua, et kiinnitä siihen huomiotakaan.

Mutta kuitenkin. Maailmanlaajuinen rokotevastainen propaganda on ollut käynnissä jo pitemmän ajan. Siksi rokotepassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuitenkin. Maailmanlaajuinen rokotevastainen propaganda on ollut käynnissä jo pitemmän ajan. Siksi rokotepassi.

Minä en seuraa enkä lue vaihtehtomediaa. Niissä puhutaan vielä enemmän paskaa kuin valtavirtamediassa. Minun kannanottoni perustuu juuri valtavirtamedian propagandaan. Ja kun propagandan voimakkuus on sitä luokkaa, se synnyttää väkisinkin kaikenlaisia vaihtoehtoisia hörhömediota. Miten tämän kaiken voisi välttää? No sillä, että puhuttaisi totta. Oltaisi rehellisiä valtavirtamediassa.

• Anonyymi

Minua ei haittaa vaikket ota rokotetta. Olet anonyymi, jonka kuolema ei kosketa omaa elämääni. Onneksi läheiseni ovat kaksi rokotetta ottaneet ja ottavat kolmannenkin. Osalle heistä olisi korona kuolemaksi. Nyt heillä on suoja ainakin tappavaa koronaa vastaan, vaikka sen lievempänä saisivatkin.

• Niin ja mitä sitten? Ei moni muukaan ota rokotetta, vaan sairastelee koronan sitten aikanaan.

• Anonyymi

Sitä sitten, että syyllistämisen raja on mennyt ja synnyttänyt vastakkaisen tuloksen. Yhä useammalla. Pilattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä sitten, että syyllistämisen raja on mennyt ja synnyttänyt vastakkaisen tuloksen. Yhä useammalla. Pilattu.

No elämä on. Mulle henkilökohtaisesti ihan sama ottaako joku rokotteet vai ei. Voi sen koronan sairastaa ja silleen ehkä saada suojan. Tai heittää veivin joko tai.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

No elämä on. Mulle henkilökohtaisesti ihan sama ottaako joku rokotteet vai ei. Voi sen koronan sairastaa ja silleen ehkä saada suojan. Tai heittää veivin joko tai.

Ne oppii nyt, jotka syyllistivät.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne oppii nyt, jotka syyllistivät.

Mitä ne nyt sitten muka oppii?

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Mitä ne nyt sitten muka oppii?

Miten sä et koskaan ymmärrä?? Sen tietysti, että PAKOLLA ei saa mitään aikaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin en koskaan ymmärrä? Parempi kun kerrot itse mitä tarkoitat.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Miten niin en koskaan ymmärrä? Parempi kun kerrot itse mitä tarkoitat.

Luetko kommentteja koskaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Luetko kommentteja koskaan?

Luen. Mut sun ideas ei toimi. Ei ne mitään opi, vaikka sä niin luulet/toivot. Ei ketään kiinnosta, jos joku tapattaa ittensä koronaan.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Luen. Mut sun ideas ei toimi. Ei ne mitään opi, vaikka sä niin luulet/toivot. Ei ketään kiinnosta, jos joku tapattaa ittensä koronaan.

Onko kansa ”joku”? Miksi sitten rokoteäläkkä?

Purosta syntyy meri.

• Anonyymi kirjoitti:

Purosta syntyy meri.

Kysy niiltä jotka äläköi, älä multa vitustako minä tiedän. Mun puolesta saa rokottaa tai olla rokottamatta.

Minä ne rokotteet otin eikä niistä haittaakaan ole tullut. Onko hyötyäkään, en tiedä. Onpahan otettu.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Kysy niiltä jotka äläköi, älä multa vitustako minä tiedän. Mun puolesta saa rokottaa tai olla rokottamatta.

Minä ne rokotteet otin eikä niistä haittaakaan ole tullut. Onko hyötyäkään, en tiedä. Onpahan otettu.

Olet kyllä hillunut palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä hillunut palstalla.

Mutten älämölynnyt, vissi ero.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun NL hyökkäsi Suomeen, oli PAKKO lähteä sotimaan. Mahtaako mitään Talvisodan ihmettä enää koskaan tapahtua, kun jokainen kansalainen tekee mitä tykkää ja vaatii "porkkanaa" kepin sijaan.
        Pitäisikö tässä ilmaisia ämpäreitä jakaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purosta syntyy meri.

Koska joku on saanut päähänsä, että rokottamattomat pitää hoitaa julkisessa terveydenhuollossa julkisin varoin. Mua ei kiinnosta tippaakaan kuoleeko tai saako elinikäiset vauriot joku yhdentekevä foliohattu. Se harmittaa, että kustannukset kaatuu yhteiskunnan maksettavaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska joku on saanut päähänsä, että rokottamattomat pitää hoitaa julkisessa terveydenhuollossa julkisin varoin. Mua ei kiinnosta tippaakaan kuoleeko tai saako elinikäiset vauriot joku yhdentekevä foliohattu. Se harmittaa, että kustannukset kaatuu yhteiskunnan maksettavaksi.

"Se harmittaa, että kustannukset kaatuu yhteiskunnan maksettavaksi."

No sehän siinä on. Mutta niinhän aina on, joidenkin valinnat tulee kalliiksi.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Kun NL hyökkäsi Suomeen, oli PAKKO lähteä sotimaan. Mahtaako mitään Talvisodan ihmettä enää koskaan tapahtua, kun jokainen kansalainen tekee mitä tykkää ja vaatii "porkkanaa" kepin sijaan.
        Pitäisikö tässä ilmaisia ämpäreitä jakaa?

Ketjussa käytetään yhtä nimimerkkiä kerrallaan. Jos pelkäät, laita ämpäri päähäsi.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

"Se harmittaa, että kustannukset kaatuu yhteiskunnan maksettavaksi."

No sehän siinä on. Mutta niinhän aina on, joidenkin valinnat tulee kalliiksi.

Niinhän se on viinan ja tupakankin ja muiden pössyttelijöiden kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on viinan ja tupakankin ja muiden pössyttelijöiden kanssa.

On on. Lihavuuksien hoidossa jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketjussa käytetään yhtä nimimerkkiä kerrallaan. Jos pelkäät, laita ämpäri päähäsi.

Älä ihmeessä hyppää junan alle. Mä suorastaan kiellän sen.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Älä ihmeessä hyppää junan alle. Mä suorastaan kiellän sen.

Ole vain ämpärin alla hiljaa.

• Anonyymi

Hyvin negatiivisia kommentteja ketjussa jos ap:n asia olisi näille mitäänsanomaton. Tekstit viestittää muuta.

• Anonyymi

Päättäjät taitavat luulla komentelevansa lapsilaumaa. Eletään täällä pullamössössä, mutta kyllä me edelleen ollaan kylmän pohjoisen sisukkaaksi kovertama kansa, joka ei pakon edessä taivu. Nyt on valittu niin maan surkea strategia.

Suomessa yleensä suositaan porkkanaa... miksikö? Koska aasi suuttuu kepistä eikä liiku enää.

Kiitos epäonnistumisesta hallitus.

• Anonyymi

No kyllä minun kokemuksen mukaan ne rokottamattomat jotka sitä ulinaa pitää, nyt on kovasti somessa ulisseet koronapassista ja yksi rokotevastainen kaverini yritti puhelimessakin ulista siitä. Sitten kun niille sanoo faktat missä mennään ne silti yrittää vielä ulista. esim. facessa en ole pitkään aikaan nähnyt kenenkään rokotetun kehottavan kaikkia piikille mutta uli uli koronapassi -avauksia ollut useita nyt lähiaikoina. Niin ja olihan tämäkin avaus uli uli rokottamattomalta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Niinku miksi siitä pitää ulista? Passista? Mä olen vain riemuissani ettei mulle sitä tule! Että joo, en ole ollut ulisemassa moisesta enkä kyllä aio! Mä voin piirtää paperille vaikka karvaisen p rsepuolen kuvan ja näyttää sitä ovilla! Niin!

• Anonyymi

Mutta mitä sinun suosikkijulkaisu MV-lehti on mieltä tästä koronasta ja rokotteista?

Sinä luet hyvin valikoivasti uutisia. Poimit ainoastaan omaa agendaa tukevia juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku miksi siitä pitää ulista? Passista? Mä olen vain riemuissani ettei mulle sitä tule! Että joo, en ole ollut ulisemassa moisesta enkä kyllä aio! Mä voin piirtää paperille vaikka karvaisen p rsepuolen kuvan ja näyttää sitä ovilla! Niin!

No niinhän sinä voit. Minusta koko koronapassiasiaa hirveästi suurennellaan rokottamattomien toimesta, valtavasti käyttävät energiaa siihen miten on natsia sitä vaatia ja noin mutta kun oikeasti sehän ei ole missään tärkeässä kuitenkaan pakollinen täällä, ja huvihommissakin on tainnut vaan muutama yökerho ja baari sitä nyt alkuun kysellä, muutaman viikon päästä nekään ei varmaan ole kovin kiinnostuneita siitä onko asiakkailla passi vai ei kunhan on rahaa jolla maksaa juomansa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän sinä voit. Minusta koko koronapassiasiaa hirveästi suurennellaan rokottamattomien toimesta, valtavasti käyttävät energiaa siihen miten on natsia sitä vaatia ja noin mutta kun oikeasti sehän ei ole missään tärkeässä kuitenkaan pakollinen täällä, ja huvihommissakin on tainnut vaan muutama yökerho ja baari sitä nyt alkuun kysellä, muutaman viikon päästä nekään ei varmaan ole kovin kiinnostuneita siitä onko asiakkailla passi vai ei kunhan on rahaa jolla maksaa juomansa.

-harmiseikirj-

No niin käyttävät. Sillä kun ei tee v ttyakaan. Teatterissa oon ollu, juhlissa oon ollu, töihin pakotetaan ja käydään hakemassa jos en tuu, ja letut elämä porskuttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin käyttävät. Sillä kun ei tee v ttyakaan. Teatterissa oon ollu, juhlissa oon ollu, töihin pakotetaan ja käydään hakemassa jos en tuu, ja letut elämä porskuttaa!

ketut*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥞🥞🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Se koronapassihomma on myös eräänlaista ideologiaa. Kaikki tyranniat ja totalitarismit ovat saaneet alkunsa mitä jaloimmista tarkoituksista. Historia ja sen pohtiminen. TJEU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koronapassihomma on myös eräänlaista ideologiaa. Kaikki tyranniat ja totalitarismit ovat saaneet alkunsa mitä jaloimmista tarkoituksista. Historia ja sen pohtiminen. TJEU.

Kun täällä yltäkylläisyydessä kasvaneet ja eläneet velliperseet kiljuu tyranniasta ja totalitarismista kun eivät pääse baarin tai lentomatkalle ei se ole kovin uskottavaa vaan lähinnä säälittävää.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun täällä yltäkylläisyydessä kasvaneet ja eläneet velliperseet kiljuu tyranniasta ja totalitarismista kun eivät pääse baarin tai lentomatkalle ei se ole kovin uskottavaa vaan lähinnä säälittävää.

-harmiseikirj-

Kiljuthan sinäkin punavihreiden feministien tyranniasta.

Minulla taas on kokemusta totalitarismista. On kokemusta myös kansaa jakavasta hulluudesta, ei niin isossa mittakaavassa mitä nyt on menossa, mutta riittävän isosta silti. Enkä tarkoita palstaa.

• Anonyymi

Höpöpöpö, netissä ei muuta olekaan kuin jatkuvaa rokotettujen jauhantaa rokottamattomista ja siitä miten kaikkien tulisi ottaa rokote.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Minä en tykkää passista koska se levittää delta virusta mitä enemmän rokotetut liikkuu sitä enemmän delta liikkuu ja lähemmäs rokottamattomia.

• valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Et kyllä tunnu enää Harmaaritarilta. Kyllä hän tämmöiset asiat ymmärsi todella paljon.
        Oon miettinyt myös mahdollista mitä rokote tekee aivoille kun ihmisten Taso on muuttunut erittäin huonoksi.
        Aiemmin oli empatiaa sit se kuin kuoli. Enemmän on vain tahtoa vainota rokottamattomia.

• Anonyymi

Evvk....

• Anonyymi

Ja silti vingut siinä muiden mukana.

• Anonyymi

nyt on hoivakodeilla oiva tilaisuus päästä eroon työläimmistä tapauksista. piikittävät heitä kysymättä omaisten mielipidettä.

• Anonyymi

Äly hoi älä jätä!

• Anonyymi

Järjen valosi on sammunut.

• Anonyymi

40 v ryhmä ei rokotetta halua

• Anonyymi

Kiukun kiukun, valivali.

• Anonyymi

En ota rokotetta. Piste. Syy on se, että pitkän ajan haitoista ei ole mitään tietoa kenelläkään.

• Anonyymi

Niistä seurauksista ei tiedä kukaan. Mietitäänpä syntyviä lapsiakin jne.

Miehen pitää olla rokottamaton ja minunkin jos mielii terveitä vauvoja joskus.

• Anonyymi

=)

Kaikille Suomalaisille, jotka rokotteita tarvitsevat, on niitä kyllä,

=)

Yhteisen hyvän ja hyvän asian puolesta,

=)

• Anonyymi

=)

Ja, on jo aikakin,

=)

N

• Anonyymi

Kyllä se pitäs rokote ottaa. Johan Putinkin on sitä suositellut, niin ei luulis teillä Venäjä-myönteisillä trolleillakaan tyyliin jokin valtakunta olevan asiaan nokan koputtamista.

• Anonyymi

Kieltämättä tolla tuputtamisella on juuri päinvastainen vaikutus kuin mitä tuputtaja haluaisi...

• Anonyymi

Hyvin on pärjännyt ilman rokotetta. Olen käynyt baarissa ja vaikka missä ilman maskia enkä ole rokotetta ottanut. Eipä ole korona tarttunut joten aivan turha rokote ja kauhee paniikki ihmisillä.

• Anonyymi

Mitä oliko täällä kuolemaa jaossa?
      Mulle sitten äkkiä yksi sellainen.
      Terveisin Länsi tampere.

• Niih. Tuntuu kuin rokotetuilla olisi muuntunut ja laskenut TASO kun kattoo rokotuksen jälkeen tapahtuvaa välinpitämätöntä/ kuin noiden TASON nopea lasku käytöstä kuin vainota rokottamattomia,mikä on taas enemmän barbaarista.
      Kannattaisi varmistaa se asia jospa se laukaiseen jonkun taudin aivoissa. Onko taidot enää kuin ennen?

• Mietin kyllä mahdollisuutta kun eihän tämä nyt minusta normaalia loppu kansa heittää roskakoriin ihan vain yllättäen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6410
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4043
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1768
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1079
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1044
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe