Siirrytään lomalle ja liukuen siitä elämää eteen päin. Mukavaa syyslomaa kellä on ja muille mukavaa viikonloppua ja niin edelleen. :)
https://youtu.be/Bl6frqQAOJA
Tänään on se päivä
51
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa lomaa!!
- Anonyymi
Hyvää lomaa 🌞
- Sheena - Anonyymi
Okei, hyvää jatkoa sitten vaan sinne.
Hyvää lomaa kaikille, joilla sellainen on.
Lomamusiikkia lomalaisille. Las Palmasissa huomasin tänään olevan 26 astetta lämmintä. Jossain siellä haluaisin olla. Las Palmas -biisi sen takia tähän. :)
https://www.youtube.com/watch?v=s8GboVJIx20Viikonloppu vielä lomaa. 🥳
https://youtu.be/KlyXNRrsk4A
Vesisateessa vaihtelin mutsin autoon renkaat ja haravoin loput lehdet pihalta. Huomenna sit omaan rassiin piikit alle. 😁Rauhaisaa lomaa
Erinomaisen epätavallista ja riemuisaa lomaa. Toivon että pääset nauttimaan siitä.
- Anonyymi
Hyvää lomaa Kalajoelle!
- Anonyymi
Aurinkoa pelottaa ei uskalla hän esiintyä ei heh.
Noh anyways /allways my ways only.... jooh oli aika hyviä keskusteluja joidenkin ihmisten kanssa yöllä erääseen pelii-juttuun liittyen,,,,nooh se niistä. - Anonyymi
Tota jooh niiin, vähän tuollainen kai pieni vähän samantyyppinen eli kun heräät ja lähdet menemään jonnekin ja sitten 3d:nä se meneminen ja sitten tapaat jotain ihmisiä ja pitäisi ratkaista joku arvoitus.
Tuollaista ajattettelin ehdotella.
Ei mitään kuten joku Postal 2, kun kyllästyy jonottamaan pankin jonossa niin avaa tulen ja ampuu toiset pois tieltä, ei siis ollenkaan väkivaltainen.
Vaan joku pieni mysteerijuttu.... sellainen joku... - Anonyymi
Perheelliselle syysloma on siirtymistä normaalista päivärytmistä epänormaaliin, voi kai kutsua lomaksi vaikka useimmat vanhemmat pääsevät tekemään ja touhuamaan enemmän ydin perheensä kanssa mitä normaalin arjen aikana. Kannattaa ottaa rennosti, ainakin suhteissa joissa on jo tottunut elämään ilman kumppanin jatkuvaa läsnäoloa. Lomahan on aikaa jolloin ei saisi tulla suoritustarpeita mihinkään tekoon, muutenhan se olisi melkein työ tai korjausloma jotain tarvetta vasten:) Soljuvasti liukuen...
AV - Anonyymi
Perunoita pataan ja tehtävä elinkelpoista ravintoa niistä.
JA illalla lalla-lalllallall-illallallallaaa tipahtaakohan möhömaha-Viki Selviytyjistä.
Lallati-lallati-lallaallaaa, hihhiti hihhiti hihhiii.
itku tulee pitkästä ilosta, paitsi että itken jo valmiiksi. - Anonyymi
tullee ja pyllähtää kohta pyttipannua kun perunat ensin pehmenevät kattilassa, jättiannos.
Nyt on mustat ajatuksetk, pakko olla koska joudun luultavasti keskustan ihmisten kanssa tekemisiin, voin valmistautua jo vähän, no vaadi mitään mutta sinänsä mutta koska peli on kovaa siellä ei moni pärjää :D - Anonyymi
Miten meni reissu?
Reissu? Kotona ollaa, kaikilla ei ole lomaa perheessä, niin ei voi lähteä mihinkään. Vietetään toki intensiivisemmin päiviä yhdessä mitä tavallisesti arkena. Toki lasten jaksamisen ja toiveiden mukaan pitkälti. Ettei kaikki päivät ole duracell pupuna loikkimista, lapsetkin kuulemma nauttii kotona olosta kun ei ole aikatauluja, saa olla vapaasti.
Suatana kirjoitti:
Reissu? Kotona ollaa, kaikilla ei ole lomaa perheessä, niin ei voi lähteä mihinkään. Vietetään toki intensiivisemmin päiviä yhdessä mitä tavallisesti arkena. Toki lasten jaksamisen ja toiveiden mukaan pitkälti. Ettei kaikki päivät ole duracell pupuna loikkimista, lapsetkin kuulemma nauttii kotona olosta kun ei ole aikatauluja, saa olla vapaasti.
Tuo oli kiva kuulla - "Ettei kaikki päivät ole duracell pupuna loikkimista, lapsetkin kuulemma nauttii kotona olosta kun ei ole aikatauluja, saa olla vapaasti." Ei tarvitse lähde minnekään reissuun, jos kotona on jo ihanaa! :) Hyvää lomaviikkoa lasten kanssa! Teillä ei koulut ja eskarit enää siis ensiviikolla pyöri?
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Tuo oli kiva kuulla - "Ettei kaikki päivät ole duracell pupuna loikkimista, lapsetkin kuulemma nauttii kotona olosta kun ei ole aikatauluja, saa olla vapaasti." Ei tarvitse lähde minnekään reissuun, jos kotona on jo ihanaa! :) Hyvää lomaviikkoa lasten kanssa! Teillä ei koulut ja eskarit enää siis ensiviikolla pyöri?
Kiitos. Ensi viikko on täällä syyslomaa heillä. Joo, me taidetaan kaikki olla meidän perheessä kotihiiriä. Kotiin on kiva tulla. Ja kotona on kiva olla.
Juuri nuorempi tytär sanoi toissapäivänä, että kotona on niin ihanaa olla, täällä on kaikki omat jutut ja parasta on äiti ja iskä. :')
Kiva kuulla, että vaikka emme ole harrastustoimintojen kuluttajia, riennä harrasteista toisiin, niin lapsemme viihtyy.
Kyllä mä säännöllisen epäsäännöllisesti heiltä tiedustelen olisko mielessä jotain viriketoimintaa mikä kiinnostaisi. Muttei kuulemma viellä. Kunhan saa virikkeitä tarpeen mukaan. Eli käydään pyöräilemässä, luistelemassa, hiihtämässä, mäkeä laskemassa, pelaamassa pihapelejä, uimassa jne. silloin kun sille tuntuu.
Eli ei ole pakko rutiininomaisesti touhuta.Suatana kirjoitti:
Kiitos. Ensi viikko on täällä syyslomaa heillä. Joo, me taidetaan kaikki olla meidän perheessä kotihiiriä. Kotiin on kiva tulla. Ja kotona on kiva olla.
Juuri nuorempi tytär sanoi toissapäivänä, että kotona on niin ihanaa olla, täällä on kaikki omat jutut ja parasta on äiti ja iskä. :')
Kiva kuulla, että vaikka emme ole harrastustoimintojen kuluttajia, riennä harrasteista toisiin, niin lapsemme viihtyy.
Kyllä mä säännöllisen epäsäännöllisesti heiltä tiedustelen olisko mielessä jotain viriketoimintaa mikä kiinnostaisi. Muttei kuulemma viellä. Kunhan saa virikkeitä tarpeen mukaan. Eli käydään pyöräilemässä, luistelemassa, hiihtämässä, mäkeä laskemassa, pelaamassa pihapelejä, uimassa jne. silloin kun sille tuntuu.
Eli ei ole pakko rutiininomaisesti touhuta.Suatana: "Eli käydään pyöräilemässä, luistelemassa, hiihtämässä, mäkeä laskemassa, pelaamassa pihapelejä, uimassa jne. silloin kun sille tuntuu."
Käyttekö luistelemassa jäähallissa vai ihan luonnon jäällä? Nyt ei vielä voi käydä hiihtämässä ja laskemassa mäkeä. Talveen taitaa olla vielä aikaa monta viikkoa. Muistaakseni teillä lämpötila pysyy yli viikon siinä 10 asteen tienoilla? Hyviä ulkoiluja ja pihapelejä.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suatana: "Eli käydään pyöräilemässä, luistelemassa, hiihtämässä, mäkeä laskemassa, pelaamassa pihapelejä, uimassa jne. silloin kun sille tuntuu."
Käyttekö luistelemassa jäähallissa vai ihan luonnon jäällä? Nyt ei vielä voi käydä hiihtämässä ja laskemassa mäkeä. Talveen taitaa olla vielä aikaa monta viikkoa. Muistaakseni teillä lämpötila pysyy yli viikon siinä 10 asteen tienoilla? Hyviä ulkoiluja ja pihapelejä.Talvella koulun luistelukentällä. Silloin, kun sattuu talvi olemaan ja jäät pysymään. :)
Tietysti vuodenaikojen ehdoilla. Mutta vain yleisesti listatakseni kiinnostuksen kohteita.
Meillä on maalle menoa tässä alkuviikosta, isovanhempien luokse. Vaihdan talvirenkaat autooni ja pesen kesäkiekot talvisäilöön.Suatana kirjoitti:
Talvella koulun luistelukentällä. Silloin, kun sattuu talvi olemaan ja jäät pysymään. :)
Tietysti vuodenaikojen ehdoilla. Mutta vain yleisesti listatakseni kiinnostuksen kohteita.
Meillä on maalle menoa tässä alkuviikosta, isovanhempien luokse. Vaihdan talvirenkaat autooni ja pesen kesäkiekot talvisäilöön."Meillä on maalle menoa tässä alkuviikosta, isovanhempien luokse. Vaihdan talvirenkaat autooni ja pesen kesäkiekot talvisäilöön."
Hyvää vierailua isovanhempien luona. Ehkä on hyvä vaihtaa talvirenkaat hivenen etukäteen. Mitkä kesäkiekot peset talvisäilöön - pölykapselit vai mitkä?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Meillä on maalle menoa tässä alkuviikosta, isovanhempien luokse. Vaihdan talvirenkaat autooni ja pesen kesäkiekot talvisäilöön."
Hyvää vierailua isovanhempien luona. Ehkä on hyvä vaihtaa talvirenkaat hivenen etukäteen. Mitkä kesäkiekot peset talvisäilöön - pölykapselit vai mitkä?Tack.
Joo, se on myöhäistä sitten kun pitää lähteä tienpäälle ja keli on talvinen. Mulla on renkulat muutenkin landella, siellä kun on hyvä autotalli missä vaihtaa renkaat. Kotona joutus taivasalla vaihtamaan kuraisella pihalla.
Kesäkiekot eli renkaat vanteineen. Mulla on alumiinivanteilla niin kesärenkaat kun talvirenkaatkin. Molemmilla omat vanteet.Suatana kirjoitti:
Tack.
Joo, se on myöhäistä sitten kun pitää lähteä tienpäälle ja keli on talvinen. Mulla on renkulat muutenkin landella, siellä kun on hyvä autotalli missä vaihtaa renkaat. Kotona joutus taivasalla vaihtamaan kuraisella pihalla.
Kesäkiekot eli renkaat vanteineen. Mulla on alumiinivanteilla niin kesärenkaat kun talvirenkaatkin. Molemmilla omat vanteet."Kesäkiekot eli renkaat vanteineen. Mulla on alumiinivanteilla niin kesärenkaat kun talvirenkaatkin. Molemmilla omat vanteet."
Hyvä, että selvisi tarkennuksellasi - minä jo ihmettelin mistä oli kyse. Tänään muuten näin yhdellä huoltoasemalla varakkaan yrittäjän, jolla oli kultaketju kaulassa ja kädessä. Hänen uudessa Ferrarissa en huomannut vielä talvirenkaita. Faija kysyi häneltä, että oletko kokeillut sitä, miten Ferrari kulkee. Oli kuulema ajanut jollain suoralla 280 kilometriätunnissa, mutta sitten oli tullut mutka vastaan ja oli pitänyt hiljentää vauhtia. Jos minulla olisi rahaa niin en kyllä ostaisi punaista Ferraria ja hienoa kelloa niin kuin tämä yrittäjä oli tehnyt.
Minä taidan lopetella tähän tämän illan osalta. Hyvää yötä! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Kesäkiekot eli renkaat vanteineen. Mulla on alumiinivanteilla niin kesärenkaat kun talvirenkaatkin. Molemmilla omat vanteet."
Hyvä, että selvisi tarkennuksellasi - minä jo ihmettelin mistä oli kyse. Tänään muuten näin yhdellä huoltoasemalla varakkaan yrittäjän, jolla oli kultaketju kaulassa ja kädessä. Hänen uudessa Ferrarissa en huomannut vielä talvirenkaita. Faija kysyi häneltä, että oletko kokeillut sitä, miten Ferrari kulkee. Oli kuulema ajanut jollain suoralla 280 kilometriätunnissa, mutta sitten oli tullut mutka vastaan ja oli pitänyt hiljentää vauhtia. Jos minulla olisi rahaa niin en kyllä ostaisi punaista Ferraria ja hienoa kelloa niin kuin tämä yrittäjä oli tehnyt.
Minä taidan lopetella tähän tämän illan osalta. Hyvää yötä! :)Juu. Mulla on nyt tuliterät Goodyearit talvirenkaina. Taisi olla testivoittajat tänä vuonna.
Urheiluautoilla tekee herkästi mieli kokeilla kuinka hätäsesti liikahtaa ja mihin asti viisari nousee. Enkä meinaa nyt kierroslukumittaria. :D
Sama ilmiö moottoripyörillä. Tekee mieli koklata.
Hyvää yötä. :)Suatana kirjoitti:
Juu. Mulla on nyt tuliterät Goodyearit talvirenkaina. Taisi olla testivoittajat tänä vuonna.
Urheiluautoilla tekee herkästi mieli kokeilla kuinka hätäsesti liikahtaa ja mihin asti viisari nousee. Enkä meinaa nyt kierroslukumittaria. :D
Sama ilmiö moottoripyörillä. Tekee mieli koklata.
Hyvää yötä. :)Suatana:"Juu. Mulla on nyt tuliterät Goodyearit talvirenkaina. Taisi olla testivoittajat tänä vuonna."
Minä luin vuosia TM:ää ja siellä taisi olla vuodesta toiseen testivoittajana Nokian Hakkapelitat. Tänä vuonna 2021 Nokian renkaat voitti myös. Toiseksi sijoittui mainitsemasi Goodyearit. Missä lehdessä tai testissä on ollut voittaja?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c81bd1be-9573-42fb-af8e-df206d88cdab- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suatana:"Juu. Mulla on nyt tuliterät Goodyearit talvirenkaina. Taisi olla testivoittajat tänä vuonna."
Minä luin vuosia TM:ää ja siellä taisi olla vuodesta toiseen testivoittajana Nokian Hakkapelitat. Tänä vuonna 2021 Nokian renkaat voitti myös. Toiseksi sijoittui mainitsemasi Goodyearit. Missä lehdessä tai testissä on ollut voittaja?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c81bd1be-9573-42fb-af8e-df206d88cdabKakkoseksi sijoittunut Goodyear UltraGrip Arctic 2 jäi vain 0,1 pistettä Hakkapeliitasta ja lumipinnalla renkaan pitkittäispito oli testin paras.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kenenä sinä uus suatana nyt esiinnyt?
Anonyymi kirjoitti:
Kenenä sinä uus suatana nyt esiinnyt?
Itsenäni. Kuvat on edelleenkin harrastukseni.
- Anonyymi
Onko niin, että Etelä-Suomi lomailee tulevan viikon? Tällä kuluneella viikolla lomaili Pohjois- ja Itä-Suomi. Ilmeisesti Länsi- ja Keski-Suomi lomaili viime viikon.
https://www.youtube.com/watch?v=cVDZNcp3PkY - Anonyymi
Jon Bonjovi lähti takaisiin rangaistussiirtolaan selviytyijssä.
Kun piti yrittää levätä sitten viikonloppukin, mutta niin erittäin hyvä idea valtasi mielen, ohjelmointi juttu, tarvitsen nuoria naisia ja peli-ihmisiä, luultavasti näenkin, ideahan on valmis ja jännittävä sinänsä, tyttöjen tehtävänä olisi keksiä sen ympärille joku hassu mysteeri sitten :D - Anonyymi
Kun menet johonkin kaupungin virastoon niin joku virka-heikki heti pyytämässä paöereitq kun liian hyvin pukeutunut jos luulee että jonkin klanin asialla...
Pitää kaivaa kutsut skä koronatodistukset esiin, koska olet liian vaarallinen henkilö että mitä edes teet täällä.... :D - Anonyymi
Säikkyivätkö sitä luurangon kättä :) - cu-
Jäin odottamaan Suatanan toista tulemista ennen lopun aikoja, mutta ei se sitten ollutkaan pitkään poissa.
- Anonyymi
Päivä lähestuu sinua uhkaavasti, pitää kellojakin siirrellä ja pääkallojen päivä haween sekin isien päiden irroitus-päivä ÖLD:D
- Anonyymi
eilien oli aika hauska sel yyjäjt viki-vikseew ja jon jon poistettu :D
- Anonyymi
siis tuo nelo-visionohjelma Selviytyjät Suomi.
- Anonyymi
Tulee uusintana selbviytyjät nelo-vbisiosta 1730 uusintana voi katsoa jos haluaa minkälaisia kilpailuja jne.
- Anonyymi
Parta on aina pedofiilin merkki? Tämä on totuus.
Itseäni noniin huvittavat nuoret naiset ja oikeasti itawöjub huvittaa sanonnat että olen idoootti., :;DSuatana kirjoitti:
Äläs nyt viitsi. Minulla on rekvisiitta posket, leuka ja parta. :P
Niin ja korvakin on rekvisiittaa.
- Anonyymi
kerrassaan hassua voisi olla sitten kun itse on sikeässä unessa, niinj joku ECuaryrrö rPURR OLKpäähän: kwkain uuswn kyayykawn .... tuollaisaaa jutussa että sinä voin että joo itse voit nukkua t6uossa sänguuss' ka ,om¨voin nukkua lattialla vieressä.
Kysymysten pelossa :D
Mutta niin aika ihast6uttavaa sinändä :_E - Anonyymi
Minullapas on AINA, siis ihan aina syysloma, kevätloma, kesäloma, talviloma, suurjuhlapyhä tai vaikkapa viikonloppu. En tiedä pitäisiköhän ryhtyä työnhakijaksi? Olisi ainakin tekemistä, kun kieltäytyisi mahdollisesta tarjotusta työstä ja nauraisi päälle.
Huonona puolena sanottakoon, että joskus menee päivät iloisesti sotkuun. Kerran istuskelin joukkoliikenteen pysäkillä ja ihmettelin, kuinka paikallisbussi on jo kovasti myöhässä.
Ohi ajava taksikuski hiljensi ja huikkasi ikkunasta, ei tänään bussit kulje. Luuli varmaan saavansa minusta asiakkaan. Tuhahdin vain myrtyneenä: "Pah! Antaa sitten olla." Lähdin lompsimaan kotia päin. Ei minulla niin kiire ollut mihinkään, etten olisi seuraavana päivänä voinut hoitaa. - Anonyymi
Alkoiko sinulla kuukautiset
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ei mulla ole enää kuukautisia. Mummutautinen.
Ei oo kiva tauti se
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kiva tauti se
Ei se muuten haittaa, mutta ne kuumat aallot ja hiki. Huh huh.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343626Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html593503Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073033Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302215Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582080- 522022
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301687Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333