Kuinka iso telkkari sinulla on?

Anonyymi

Niin kuinkas iso telkkaris on? Itsellä 50 tuumaa mutta ostin 60 tuumaisen ja naiseni kauhisteli että on liian iso mutta sanoin että kivempi pelata pleikkari pelejä isommalla ja minun piti ostaa myös leveempi tv taso.

17

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei ole televisiota. Eikä tule. Että silleen...

• Anonyymi

Mulla on joku en muista tuumia mutta tämä on... tietokone-tv -juttu eli näyttö yhdessä tässä itsellä kun koodaan aina, soveltuva, ehkä vähän suurempi saisi olla mutta noh

Tai sitten laittaisin kaksi vierekkäin koska näyttökortti sallisi...

• 50 tuumaa. Aiempi oli 43 tuumaa, jonka kissa hajotti.

• Ja toinen 32 tuumaa.

• Anonyymi

Emminä halua ennee puhua nuista telkuista. Tuo on vissiin 40"

Vois jäädä viimeseks vaikka ei aina toimi.

Silti , kieroon kun katsoo niin voi kai se olla vaikka satatuumaa3. Lattialla tai sohvalla maatessa.

En kyllä taas viimmä aikoina oo innostunu kattomaan koko paskoo.

• Anonyymi

Teette selfieitä kuitenkin.

• Anonyymi

Minäkin joskus ajattelin että erikseen sellainen jättiruutu vähintään neljämetriä tai videotykki :D

Elokuvia varten sellainen, mutta kuka jaksaa aina laittaa sen jutut pystyyn sitten aina tunnin välein, kyllästyttää.

• Anonyymi

Tuumista en tiedä

Mut kesällä iso ruutu on liian kuuma

Tuumataan

• Anonyymi

55 tuumainen. Kun ostin ja toin himaan ajattelin ensiksi, että tuliko liioiteltua? Nyt ajattelen niin, ettei pienempää tule.

• Anonyymi

Mulla on 43 tuumanen, jonka hankin vanhan 38:n tilalle puoli vuotta sitten, mut oon jo pähkäilly mielessäni et seuraava tulee olemaan isompi sitten joskus kun tää hajoo. Ihan pelaamisen takia. Viime jouluna pistin pleikkarin 28:iin kiinni, ja jumaleisson kun en meinannut saada edes selvää ketä ja mitä piti ampua, vaikka en ollut kuin reilun parin metrin päässä töllöstä.

L.

• Itse ostan elokuussa 2022 65 tuumaisen tv:n. Nyt on 37 tuumainen 100 hz paneelilla. Odotan ensivuoden mallien tuloa kauppoihin ennen ostoa. Nykyinen telkku on tammikuulta 2013 ja vuoden 2012 mallistoa. Nyt meinaan siirtyä 2022 vuoden mallistoon.

• Anonyymi

Koti 43 tuuman ja vaunun 22 tuuman

• 32” vanha mikä lie toosa... ei tarvetta isommalle. Harvoin tulee katsottua.

• Anonyymi

Ei alle 50 tuumaista kannata ostaa.

• 65", 4K, mutta tärkeintä siinä oli HDMI 2.1

• Anonyymi

65 tuumaa, lähinnä pelikäytössä. Tuohon mahtuis isompikin, mutta ehkä seuraava sitten.

-möhköfantti-

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6396
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      3963
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2099
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1758
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1059
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1057
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1034
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe