Niin kuinkas iso telkkaris on? Itsellä 50 tuumaa mutta ostin 60 tuumaisen ja naiseni kauhisteli että on liian iso mutta sanoin että kivempi pelata pleikkari pelejä isommalla ja minun piti ostaa myös leveempi tv taso.
Kuinka iso telkkari sinulla on?
17
297
Vastaukset
Minulla ei ole televisiota. Eikä tule. Että silleen...
- Anonyymi
Mulla on joku en muista tuumia mutta tämä on... tietokone-tv -juttu eli näyttö yhdessä tässä itsellä kun koodaan aina, soveltuva, ehkä vähän suurempi saisi olla mutta noh
Tai sitten laittaisin kaksi vierekkäin koska näyttökortti sallisi... 50 tuumaa. Aiempi oli 43 tuumaa, jonka kissa hajotti.
- Anonyymi
Emminä halua ennee puhua nuista telkuista. Tuo on vissiin 40"
Vois jäädä viimeseks vaikka ei aina toimi.
Silti , kieroon kun katsoo niin voi kai se olla vaikka satatuumaa3. Lattialla tai sohvalla maatessa.
En kyllä taas viimmä aikoina oo innostunu kattomaan koko paskoo. - Anonyymi
Teette selfieitä kuitenkin.
- Anonyymi
Minäkin joskus ajattelin että erikseen sellainen jättiruutu vähintään neljämetriä tai videotykki :D
Elokuvia varten sellainen, mutta kuka jaksaa aina laittaa sen jutut pystyyn sitten aina tunnin välein, kyllästyttää.- Anonyymi
Tuumista en tiedä
Mut kesällä iso ruutu on liian kuuma
Tuumataan
- Anonyymi
55 tuumainen. Kun ostin ja toin himaan ajattelin ensiksi, että tuliko liioiteltua? Nyt ajattelen niin, ettei pienempää tule.
- Anonyymi
Mulla on 43 tuumanen, jonka hankin vanhan 38:n tilalle puoli vuotta sitten, mut oon jo pähkäilly mielessäni et seuraava tulee olemaan isompi sitten joskus kun tää hajoo. Ihan pelaamisen takia. Viime jouluna pistin pleikkarin 28:iin kiinni, ja jumaleisson kun en meinannut saada edes selvää ketä ja mitä piti ampua, vaikka en ollut kuin reilun parin metrin päässä töllöstä.
L. Itse ostan elokuussa 2022 65 tuumaisen tv:n. Nyt on 37 tuumainen 100 hz paneelilla. Odotan ensivuoden mallien tuloa kauppoihin ennen ostoa. Nykyinen telkku on tammikuulta 2013 ja vuoden 2012 mallistoa. Nyt meinaan siirtyä 2022 vuoden mallistoon.
- Anonyymi
Koti 43 tuuman ja vaunun 22 tuuman
32” vanha mikä lie toosa... ei tarvetta isommalle. Harvoin tulee katsottua.
- Anonyymi
Ei alle 50 tuumaista kannata ostaa.
65", 4K, mutta tärkeintä siinä oli HDMI 2.1
- Anonyymi
65 tuumaa, lähinnä pelikäytössä. Tuohon mahtuis isompikin, mutta ehkä seuraava sitten.
-möhköfantti- - Anonyymi
Ton lediseinän vois rakentaa ite, paljonkohan lie noi kiinan osat nykyään kustantaa.
https://youtu.be/e-rdgB_19Fg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939