mikä voi mättää

Anonyymi

perheellisellä,että pitää olla aina(ainakin hyvin usein) niin negatiivinen sinkulle...? onko se sitä vapaudenkaipuuta,josta ollaan sinkulle kade? Itse tyytyväinen elämääni sinkkuna,ei mitään kiirettä parisuhteeseen....silti yritetään aina tuoda esille sitä,miten perhe-elämä on sitä 'oikeaa,parempaa' elämää :D......

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olisko se taas sitä kognitiivista dissonanssia omista valinnoista jotka alkaneet epäilyttämään ja sitä yritetään vakuutella parhaaksi mahdolliseksi ratkaisuksi aina ja kaikille

    • Ei mua kohtaan ainakaan kukaan perheellinen oo ollu mitenkääm negatiivinen tai kade. En usko että liittyy ees perhe elämään millään tavalla. Kummitätinikin oli sinkku ja hoiti työnsä niin antaumuksella ettei kellekään tullut ees mieleen kysyä että mites se perhe tai mites se mies. Ja sama juttu mulla. Perhettä ei oo syystä jonka oon jo toisessa ketjussa kertonu. Mutta kun hoidan työn ja muut velvoitteet, niin ei kukaan tuu mitään uteleen. Mutta jos on kaikki ihan leväällään, niin helposti moni tulee uteleen että eikös se puoliso jo löytyisi. Enkä mä ymmärrä sitäkään että mitä pahaa siinä kyselemisessä on. Mullekin kysytään usein että koska pääset vaki töihin. Mutta kun se rakennusalalla vaan on niin, ettei mikään projekti jatku ikuisesti, kuitenkaan en oo ollu työttömänä. Aina löytyy uus työ. Ja mitenkä yleensäkään utelu vauvasta tai puolisosta voisi olla loukkaava, kun ollaan aikuisia ihmisiä. Enemmän haitallista on nuoriin kohdistuva painostus, esimerkiksi lukioon tai armeijaan meno voi olla vanhemmalle suuri pakkomielle, vaikka jälkikasvu ei sinne halua.

      • Anonyymi

        No mites on koska hankit miehen ja vauvan


    • Anonyymi

      Jos kaikki tai melkein kaikki aina tai hyvin usein ovat negatiivisia juuri sille yhdelle sinkulle, veikkaan ettei syy olekaan sinkkuudessa vaan jossain aivan muussa ominaisuudessa. Joka tosin voi aiheuttaa myös sitä sinkkuutta...

      xLiner

      • Anonyymi

        no eiköhän se sinkkuus tai muunlainen elämänmuoto ole ihan jokaisen oma asia,miten elää :D


      • Anonyymi

        no mutta kaikki eivät ole k-päitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no eiköhän se sinkkuus tai muunlainen elämänmuoto ole ihan jokaisen oma asia,miten elää :D

        Ei prkl, kyllä sun täytyy kaikkien muiden mielipiteiden mukaan pyrkiä muokkaamaan itsesi hyväksytyksi. 😑

        xLiner


    • Anonyymi

      Voihan se ottaa aivoon,jos sinkku on vapaa menemään ja tulemaan miten lystää,käy viihteellä ja perheellinen vastaa perheestä,mut tietoisiahan siitä asiasta ollaan,kun sitä perhettä tehdään.....ei aina voi saada samaan aikaan kaikkea...

    • Anonyymi

      Näyttää olevan just toisin päin toi. 😂😂 Jos et huomaa itse, niin katkeruutes paistaa läpi. Ja miks varattujen pitäs arvostaa sun elämänarvojas yhtään sen enempää kuin sunkaan niiden ? Jos elettäs omaa elämäämme.

      T. S

      • Anonyymi

        no jos on kokenut negatiivisuuden,niin jossainhan se syy on? kaikkien tosiaan pitäis elää omaa elämäänsä :) elää ja antaa toisten elää :)


    • Anonyymi

      Oon naimisissa, kumpikaan ei halua lapsia. Eli on meitä toisenlaisiakin joille se perhe ei ole se ideaali tapa elää.

      • Anonyymi

        Perhe se on lapseton talouskin ja ei siihen tosiaan kannata aina lapsia sekottaa. Paremmin menee ilman(helpompaa) tai sitten ei.

        AV


    • Anonyymi

      🥵🤧🤮🤒

    • Anonyymi

      Aikuisolema on mättöä.

    • Anonyymi

      Ite sinkkuna ja sais olla aikamoinen tapaus,että vaihtaisin parisuhteeseen :)

    • Anonyymi

      En tiedä mitä aloituksella sinänsä haet, mutta esimerkiksi niiden ämmien kohdalla joilla on kova tarve arvostella ja halveerata muita naisia ja etenkin vapaita naisia tulee mieleen, että kotona ei laiteta tai huomioida. Kotiongelmat olisi kuitenkin hyvä hoitaa seinien sisäpuolella

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe