19-vuotiaana festarella kun tutustuin kauniisiin kaksoissisarruksiin. Pääsin yöksi heidän telttaansa ja siellä työstin molempia.
Elämäni paras seksikokemus tapahtui
90
2438
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt monilla festareilla ja rmj festareilla tutustuin yhteen 20 v naiseen huoltoaseman pihalla aamulla kun kävin ostamassa krapula limsaa ja sitten se sanoi suoraan että sitä panettaa ja pyysi minua mukaan mökkiinsä. No minähän lähdin ja pantiin kolme kertaa sen päivän aikana. Illalla mentiin kuuntelee bändejä sitten ja yölläkin pantiin.
Onhan niitä mukavia kokemuksia. Yökerhossakin yks tyttö tuli hakee tanssimaan ja sitten se suuteli minua ja tiesin siitä että kohta saan pillua. Tytön luokse mentiin ja se oli todella kaunis tyttö ja kaunis vartalo pienet rinnat ja seksi oli ihanaa ja kiihkeää. Olin sen tytön kanssa 10 vuotta. - Anonyymi
Ja sitten heräsit
- Anonyymi
Aina jotkut kateelliset pistävät tuon "ja sitten heräsit", jos joku kertoo saaneensa oikein hyvää seksiä (tai ylipäätään seksiä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina jotkut kateelliset pistävät tuon "ja sitten heräsit", jos joku kertoo saaneensa oikein hyvää seksiä (tai ylipäätään seksiä)
Myönnä pois, mielikuvitusjuttujahan ne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä pois, mielikuvitusjuttujahan ne on.
Tuota minä juuri tarkoitin. Kun itsellä ei ole seksikokemuksia, ajatellaan ettei muillakaan voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi on kyllä ihanaa ja olen lähinnä saanut vain melko huonoa seksiä. Kyllä sekin tuntui hyvältä.
Saisipa vielä joskus hyvääkin seksiä.
Se on vaikeaa, kun ei halua lähteä seksisuhteisiin vaan haluaa myös syvempiä tunteita.
Aniharvoissa ihmisissä nämä kaksi asiaa kohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minä juuri tarkoitin. Kun itsellä ei ole seksikokemuksia, ajatellaan ettei muillakaan voi olla.
Kaikki tänne kirjoittelevat miehet ovat ätmejä. Ei heillä mitään seksikokemuksia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan se on. Ei voimakkaan sukupuolivietin omaava pyöri internetissä kertomassa valloituksistaan, pätee toki ylilautaankin.
- Anonyymi
Monella miehellä on vastaavia insestifantasioita..
- Anonyymi
Hyvin ällöttävää
- Anonyymi
Moni peräkamarin pertsa tirkistelee vanhaa äitiään.
Niitä on monta ja toisaalta ei yhtään.
Suatana: "Niitä on monta ja toisaalta ei yhtään."
Mitä tuo tarkoitti, vai oliko sisältö jotain yksityistä niin, että palstalle sitä ei voi kertoa?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Mitä tuo tarkoitti, vai oliko sisältö jotain yksityistä niin, että palstalle sitä ei voi kertoa?En halua täsmentää. Mutta onpa hyvää pil pil katkaravut ja nuudelit. Nam. :)
Just tein.Suatana kirjoitti:
En halua täsmentää. Mutta onpa hyvää pil pil katkaravut ja nuudelit. Nam. :)
Just tein.Hyvää ruokahalua, jos olet menossa syömään katkarapuja ja nuudeleita. Itse en oikein pidä nuudeleista. Bon appetit! :) Pidä sitten salaisuutena!
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Hyvää ruokahalua, jos olet menossa syömään katkarapuja ja nuudeleita. Itse en oikein pidä nuudeleista. Bon appetit! :) Pidä sitten salaisuutena!
Söin jo! Suu tulessa, toi oma kuivattu chili on aika ärhäkkää. 🌶️💥
Pidän.- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Mitä tuo tarkoitti, vai oliko sisältö jotain yksityistä niin, että palstalle sitä ei voi kertoa?Naisten välinen paras kokematta ☝️
- Anonyymi
Ja sitten totuuteen. Näit sellaista unta 19 vuotiaana, jolloin pelkäsit pimppiä. Sitten heräsit, kun äiskä tuli hakemaan aamupuurolle.
Trollata voi kukin mitä lystää, mutta itselläni kun on palstalla tapana pysytellä tosiasioissa, niin ei munkaan paras (ja samalla eka!) kerta paljoa tolle häviä.
Yli kolme vuotta siitäkin jo on, kun Tinderin kautta tutustuin bangladeshilaiseen naiseen, joka oli silloin asunut Suomessa vasta reilun kuukauden muutettuaan tänne opiskelemaan yliopistoon. Mä en asettanut silloin niille treffeille juuri mitään ennakko-odotuksia, sillä olihan koko tilanne jo vähän erikoinen kun lontoota puhuttiin, eikä tosiaan ollut omakohtaista kokemusta (eikä eri kielillä olevia migrin tai THL:n tietoiskuja!) siitä miten toimia musliminaisen kanssa treffeillä 😁
Pullakahveista se alkoi ABC:llä, sitten käytiin kävelemässä puistossa, ja lopuksi kun heitin tytön kotiin, niin hän kutsui vielä teelle kun ulkona oli silloin yllättävän kylmä ja tuulinen päivä. Taisin mä teetä jopa saadakin, alkuun, mutta enemmän on jäänyt mieleen se miten hän kirjaimellisesti kaatoi aikamiespojan sängylleen ja teki hyvinkin selväksi mitä haluaa juuri sillä hetkellä, siinä tilanteessa, mun kanssani. No seuraavana päivänä jatkettiin siitä mihin jäätiin, mutta seuraavalla viikolla tuli jo säröjä ja ristiriitoja, joten ei siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntynyt. Mutta valtavat paineet ja eräänlainen apina takaraivossa hellitti, ja niin olisi todennäköisesti käynyt myös ihan jonkun suomalaisen naisen kanssa vastaavankaltaisessa tilanteessa. No nähtiin me vielä kolmannen kerran, joulun välipäivinä 2019, kun hän muutti kai vuodenvaihteessa eri kaupunkiin ja halusi nähdä vielä kanssani. Toisaalta kertoi kai sekin jo musta jotain, että hän tolleen vielä otti yhteyttä. Sillä kerralla molemmat myös juotiin, jolloin tytöstä paljastui pienessä huppelissa vielä aivan uusi puoli, kun esitteli jotain näteimpiä alusvaatteitaan ja kenkiään mulle 😅
Pidemmissä, vakavemmissa ja suuremman osan ajasta hyvinvoivimmissakin suhteissa olen ollut, ja toisaalta kerännyt myös muutaman suomalaisenkin irtopisteen kotiin, mutta kyllä ihmeitä saa tapahtua että noiden yllämainittujen kokemusten edelle menisi 😄 Ja mikä tästä tekee ainakin omassa mielessäni kaikkein parhaimman, on se miten takavuosina kritisoin palstalla monikulttuurisia suhteita nykyistä kärkkäämmin, asetelman ollessa siis tietenkin toisinpäin. Ja kritisoin toki edelleen, mutta maltillisemmin.
Tai miten uhosin palstalla, ja jämähdin oikeastikin siihen ajatukseen, että eka kerta tulisi kokea ns. samalla viivalla olevan kanssa, eli se olisi eka kerta molemmille. Mutta sitten kun se tapahtuikin itseäni joku parisen vuotta nuoremman, luonnostaan todella kauniin muslimitytön kanssa 2010-luvun Suomessa, niin äkkiä ne käyttöastetrollaukset sun muut unohtui, ja on ihan heittämällä paras yksittäinen onnistumiseni naisasioissa.- Anonyymi
Ja sitten heräsit.
Toi sun poikuudenmenetys ja säädöt sen tytön kanssa oli kyllä ihan huikea juttu 😁👍 Mäkin alkuun jo melkeinpä uskoin sitä iänikuista mantraa, että peris valehtelee taas, mutta pakko sitä on rehellisen ja vaatimattoman suomalaisen miehen sanaan uskoa. Ja niin joo hei, näytithän sä silloin niitä teidän viestejä kun törmättiin Shellillä ja kahvipöydässä Maken kanssa leukailtiin että pitäiskö toikin juttu nyt uskoa. 😃
Ja huomasitko muuten mitä? Sullahan lykästi aika pian ton jälkeen jonkin aikaa varsin hyvin naisasioissa ainakin jos määrässä mitataan. Ite olin aikoinaan puolet sua nuorempi kun kävi flaksi ekan kerran, niin voin jotenkuten etäisesti vain kuvitella miten turhauttava ja painostava tilanne sulla on ollut liki 27 ikäiseksi asti. Mut onhan toi vähän sellanen tilanne että sen jälkeen kun on ekan kerran osunut kultasuoneen, niin kaikki on paljon helpompaa. Kumma sinänsä että sulla on viime aikoina ollut noinkin hiljaista naisasioissa, mutta eipä kai siinä kun ilmeisesti viihdyt ihan hyvin yksinkin, ennemmin kun huonossa suhteessa tai epämääräisessä löysässä hirressä jonkun naisen tilapäisratkaisuna. Kyllä se oikea löytyy jos on löytyäkseen, ja muista että älä hei liikaa tee kompromisseja. Onhan toi sun poikuudenmenetys jo todiste siitä, että sulla tarvittaessa rahkeet riittää vaikka mihin. Mutta tuskin salama toista kertaa iskee samaan paikkaan, eli jos ihan suomalaisia naisia ajatellaan niin ei kyllä sellanen nuoren Britneyn tai Maisa Torpan tasoa oleva nainen on mun mielestä aika lähellä sun nykyistä tasoa.
Ja kyllähän mä sen tiedän että kun tässä kavereita ollaan, niin et sä mitään negatiivista ajattele esim. mun ja Janican aiemmasta suhteesta, onhan Belgia kuitenkin ihan Länsi-Euroopan maa, mutta ymmärrän kyllä sua siitä näkökulmasta kun mitä olet kertonut, että esim. teini-iässä sun silloinen tyttöystävä jätti ja vaihtoi tummempaan, niin on sulla varmasti Viton ratissa monta vuotta myöhemmin päässyt vahingoniloinen nauru ja se on ihan oikein! Kuitenkin toi, että suomalainen mies onnistuu musliminaisen kanssa treffeillä noinkin hyvin, on tilastojen valossa aivan eri planeetalta kuin se että suomalainen nuori nainen hankkii ensikokemuksensa hieman monikulttuurisemmin. Mut se parhaiten nauraa, joka viimeisenä nauraa! Eiks niin hei, peris-dude? Kjäh häh! 😆- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Toi sun poikuudenmenetys ja säädöt sen tytön kanssa oli kyllä ihan huikea juttu 😁👍 Mäkin alkuun jo melkeinpä uskoin sitä iänikuista mantraa, että peris valehtelee taas, mutta pakko sitä on rehellisen ja vaatimattoman suomalaisen miehen sanaan uskoa. Ja niin joo hei, näytithän sä silloin niitä teidän viestejä kun törmättiin Shellillä ja kahvipöydässä Maken kanssa leukailtiin että pitäiskö toikin juttu nyt uskoa. 😃
Ja huomasitko muuten mitä? Sullahan lykästi aika pian ton jälkeen jonkin aikaa varsin hyvin naisasioissa ainakin jos määrässä mitataan. Ite olin aikoinaan puolet sua nuorempi kun kävi flaksi ekan kerran, niin voin jotenkuten etäisesti vain kuvitella miten turhauttava ja painostava tilanne sulla on ollut liki 27 ikäiseksi asti. Mut onhan toi vähän sellanen tilanne että sen jälkeen kun on ekan kerran osunut kultasuoneen, niin kaikki on paljon helpompaa. Kumma sinänsä että sulla on viime aikoina ollut noinkin hiljaista naisasioissa, mutta eipä kai siinä kun ilmeisesti viihdyt ihan hyvin yksinkin, ennemmin kun huonossa suhteessa tai epämääräisessä löysässä hirressä jonkun naisen tilapäisratkaisuna. Kyllä se oikea löytyy jos on löytyäkseen, ja muista että älä hei liikaa tee kompromisseja. Onhan toi sun poikuudenmenetys jo todiste siitä, että sulla tarvittaessa rahkeet riittää vaikka mihin. Mutta tuskin salama toista kertaa iskee samaan paikkaan, eli jos ihan suomalaisia naisia ajatellaan niin ei kyllä sellanen nuoren Britneyn tai Maisa Torpan tasoa oleva nainen on mun mielestä aika lähellä sun nykyistä tasoa.
Ja kyllähän mä sen tiedän että kun tässä kavereita ollaan, niin et sä mitään negatiivista ajattele esim. mun ja Janican aiemmasta suhteesta, onhan Belgia kuitenkin ihan Länsi-Euroopan maa, mutta ymmärrän kyllä sua siitä näkökulmasta kun mitä olet kertonut, että esim. teini-iässä sun silloinen tyttöystävä jätti ja vaihtoi tummempaan, niin on sulla varmasti Viton ratissa monta vuotta myöhemmin päässyt vahingoniloinen nauru ja se on ihan oikein! Kuitenkin toi, että suomalainen mies onnistuu musliminaisen kanssa treffeillä noinkin hyvin, on tilastojen valossa aivan eri planeetalta kuin se että suomalainen nuori nainen hankkii ensikokemuksensa hieman monikulttuurisemmin. Mut se parhaiten nauraa, joka viimeisenä nauraa! Eiks niin hei, peris-dude? Kjäh häh! 😆Miksi sinä huijaat meitä. Ei Bicky Royal miestä ole olemassakaan
- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
*Kestikö kauankin kirjoittaa noi 18 merkkiä? 😂
Oli ihan pakko kommentoida "Ja sitten heräsit", koska siihen suorastaan yllytettiin tuossa aikaisemmin 😂 Hyvä oli sun tarina, ei siinä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihan pakko kommentoida "Ja sitten heräsit", koska siihen suorastaan yllytettiin tuossa aikaisemmin 😂 Hyvä oli sun tarina, ei siinä 👍
Mutta täytyy muistaa, että se on vain tarina eli fiktio. Se ei perustu todellisuuteen
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en mä siitä pahastunut, mutta hienosti noinkin lyhyt ja ytimekäs konfrontoiva vastaus vesitti mielestäni hyvin kirjoitetun ja jäsennellyn viestini 😅 En äkkiseltään keksinyt mitään ihmeempiä vasta-argumentteja tai jaksanut ruveta väittelemään, mutta onneksi kaverini Bicky Royal mies tuli näköjään kommentoimaan huutelijoille 😊
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täytyy muistaa, että se on vain tarina eli fiktio. Se ei perustu todellisuuteen
Kaikessa utopistisuudessaan toi muuten on totta joka sana 😃 Ja myönnetään, että jos joskus syys-lokakuun vaihteessa 2018 joku olisi jostain kristallipallosta tai tähtien asennosta ennustanut, miten eka kertani tulee sujumaan, niin olisin mäkin melkeinpä nauranut päin naamaa.
Ja kuten sanoinkin, niin ei tuosta tosiaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntynyt. Olisin mä halutessani voinut jatkaa "valehtelua" enkä heti seuraavalla viikolla voivotella palstalla, että kuinka kävikään 🙄
Kestoltaan pidemmissä suhteissa olen ollut, itsellä on ollut enemmän tunteita pelissä esim. kesällä 2019 kun parisen kuukautta seurustelin ainakin omasta näkökulmastani, kaikilla yksittäisillä tuttavuuksilla en lähde suoranaisesti keulimaan, mutta kokemuksia nekin ja sulka nuoren miehen hattuun kukin. Mutta ei millään tavalla verrattavissa tuohon ekaan kertaan, ihan jo siksi että onhan eka kerta aina jollain tavalla merkittävä, mutta myös siksi että mitä naisten tasoon tulee, niin taisin aloittaa melko lailla huipulta, liu'uin vähitellen alaspäin ja nyt olen ollut jo kohta 1,5 vuotta sinkkuna kokonaan 😂Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä huijaat meitä. Ei Bicky Royal miestä ole olemassakaan
Kyllähän Bicky Royal mies on pitkäaikainen kaverini myös palstan ulkopuolella, vaikka tätä kautta tutustuttiinkin aikoinaan 😊😊😊 Onhan hän esim. ostanut multa palikoita taksifirmansa Volvoon, Penetratorsin Tiimin Mazda-ratakilpuriin, monesti ollaan sattumalta törmätty esim. Shellillä ja aikoinaan myös uimahallilla kun itse tuli käytyä useammin uimassa, ja Bicky puolestaan kävi salin puolella reenaamassa penislihasvarttaan nostelemalla levypainoja ja kahvakuulia 😊😊😊 Ja onhan moni palstalainen kertonut nähneensä hänet jossainpäin Turkua, en mä suinkaan ainoa ole.
- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Kaikessa utopistisuudessaan toi muuten on totta joka sana 😃 Ja myönnetään, että jos joskus syys-lokakuun vaihteessa 2018 joku olisi jostain kristallipallosta tai tähtien asennosta ennustanut, miten eka kertani tulee sujumaan, niin olisin mäkin melkeinpä nauranut päin naamaa.
Ja kuten sanoinkin, niin ei tuosta tosiaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntynyt. Olisin mä halutessani voinut jatkaa "valehtelua" enkä heti seuraavalla viikolla voivotella palstalla, että kuinka kävikään 🙄
Kestoltaan pidemmissä suhteissa olen ollut, itsellä on ollut enemmän tunteita pelissä esim. kesällä 2019 kun parisen kuukautta seurustelin ainakin omasta näkökulmastani, kaikilla yksittäisillä tuttavuuksilla en lähde suoranaisesti keulimaan, mutta kokemuksia nekin ja sulka nuoren miehen hattuun kukin. Mutta ei millään tavalla verrattavissa tuohon ekaan kertaan, ihan jo siksi että onhan eka kerta aina jollain tavalla merkittävä, mutta myös siksi että mitä naisten tasoon tulee, niin taisin aloittaa melko lailla huipulta, liu'uin vähitellen alaspäin ja nyt olen ollut jo kohta 1,5 vuotta sinkkuna kokonaan 😂"...kesällä 2019 kun parisen kuukautta seurustelin ainakin omasta näkökulmastani,..."
Tästä saa sen käsityksen, ettet tiennyt varmasti, että seurusteletko vai et 🤔
Jotenkin huvittaa 😂 Ei pahalla. - Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Kyllähän Bicky Royal mies on pitkäaikainen kaverini myös palstan ulkopuolella, vaikka tätä kautta tutustuttiinkin aikoinaan 😊😊😊 Onhan hän esim. ostanut multa palikoita taksifirmansa Volvoon, Penetratorsin Tiimin Mazda-ratakilpuriin, monesti ollaan sattumalta törmätty esim. Shellillä ja aikoinaan myös uimahallilla kun itse tuli käytyä useammin uimassa, ja Bicky puolestaan kävi salin puolella reenaamassa penislihasvarttaan nostelemalla levypainoja ja kahvakuulia 😊😊😊 Ja onhan moni palstalainen kertonut nähneensä hänet jossainpäin Turkua, en mä suinkaan ainoa ole.
Itse olet myöntänyt keksineesi koko jutun.
Anonyymi kirjoitti:
"...kesällä 2019 kun parisen kuukautta seurustelin ainakin omasta näkökulmastani,..."
Tästä saa sen käsityksen, ettet tiennyt varmasti, että seurusteletko vai et 🤔
Jotenkin huvittaa 😂 Ei pahalla.Niin mehän sovittiin heti ensitreffien jälkeen, että poistutaan Tinderistä, eikä mulla ole mitään syytä epäillä, sillä tarkistelin asiaa feikkiprofiililla aika ajoin. Mehän nähtiin vähintään kerran viikossa ja periaatteessa kaikki oli hyvin, mutta kun vähänkään puhuin tunteistani niin naiselta tuli aina samaa epämääräistä pyörittelyä että "nyt on hyvä näin😊" ja hän oli sanoissaan aika pidättyväinen muutenkin. Kun mä en jaksanut roikkua siinä löysässä hirressä ja pistin jutun poikki, niin noin kuukauden päästä hänellä oli uusi mies jonka kanssa muutti aika nopeasti yhteen uusioperheineen. En mä lähtökohtaisesti usko, että nainen olisi tavannut sitä silloin kun mä olin vielä kuvioissa, mutta aika nopeasti hän tuntui pääsevän musta yli. Omalla kohdallani vanhat sydänsurut oli yhtenä tekijänä muiden joukossa hankaloittamassa seuraavaa suhdettani vielä vuodenkin päästä. Varmaan joskus tän kalenterivuoden alussa olin kunnolla saanut käsiteltyä asian päässäni eikä hän ole kovinkaan usein enää ajatuksissa.
- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Niin mehän sovittiin heti ensitreffien jälkeen, että poistutaan Tinderistä, eikä mulla ole mitään syytä epäillä, sillä tarkistelin asiaa feikkiprofiililla aika ajoin. Mehän nähtiin vähintään kerran viikossa ja periaatteessa kaikki oli hyvin, mutta kun vähänkään puhuin tunteistani niin naiselta tuli aina samaa epämääräistä pyörittelyä että "nyt on hyvä näin😊" ja hän oli sanoissaan aika pidättyväinen muutenkin. Kun mä en jaksanut roikkua siinä löysässä hirressä ja pistin jutun poikki, niin noin kuukauden päästä hänellä oli uusi mies jonka kanssa muutti aika nopeasti yhteen uusioperheineen. En mä lähtökohtaisesti usko, että nainen olisi tavannut sitä silloin kun mä olin vielä kuvioissa, mutta aika nopeasti hän tuntui pääsevän musta yli. Omalla kohdallani vanhat sydänsurut oli yhtenä tekijänä muiden joukossa hankaloittamassa seuraavaa suhdettani vielä vuodenkin päästä. Varmaan joskus tän kalenterivuoden alussa olin kunnolla saanut käsiteltyä asian päässäni eikä hän ole kovinkaan usein enää ajatuksissa.
Tästä päätellen te ette seurustelleet. Jotain tapailua vaan sen naisen mielestä🤔
Mutta päällimmäisenä asiana jäi vaivaamaan, että minkä ihmeen takia sä menit Tinderiin feikkiprofiililla sitä naista stalkkaamaan? Tai siis kyttäämään, että onko nainen siellä vai ei. Anonyymi kirjoitti:
Tästä päätellen te ette seurustelleet. Jotain tapailua vaan sen naisen mielestä🤔
Mutta päällimmäisenä asiana jäi vaivaamaan, että minkä ihmeen takia sä menit Tinderiin feikkiprofiililla sitä naista stalkkaamaan? Tai siis kyttäämään, että onko nainen siellä vai ei.No me ei oikein koskaan päästy kunnolla asiasta edes puhumaan, kun nainen osasi sen verran hyvin väistää puheenaiheen aina. Eikä se missään nimessä munkaan mielestä ollut kovin vakavaa seurustelua, kun en esim. hänen lapsen asioihin puuttunut ja alusta asti oli melko lailla selvää ettei saman katon alle olla muuttamassa. Ehkä tässä vain tulee ilmi se mun kokemattomuuteni ikäisekseni. Voi hyvin olla että joskus teini-iässä nainen itsekin olisi / on pitänyt vastaavanlaisia juttuja seurusteluna, mutta ei enää kolmikymppisenä. Kun kuitenkaan oma elämäntilanteeni ja CV:ni naisasioissa ei ollut ihan ikäiseni tyypillisellä tasolla.
En mä häntä sen kummemmin stalkannut, mutta toisinaan kävin ihan oman mielenrauhan vuoksi feikkiprofiililla selailemassa naisia sopivassa ikä- ja kilometrihaarukassa. Nainenhan oli siis piilottanut tinder-profiilinsa, ei poistanut, joten en poistanut mäkään omaani, että näkisin mahdolliset muutokset naisen profiilissa kun toki osumia oltiin. Mutta silloinhan ei silti näe sitä, jos toinen aktivoi profiilinsa, joten sen takia oli feikkiprofiili luotuna ja oma piilossa. Eikä siinä mielestäni mitään väärää ole, itse asiassa juuri tuo mainitsemani ulkomaalainen nainen teki sen, että ensitreffien jälkeisellä viikolla hän aktivoi profiilinsa ja jatkoi seuranhakua, vaikka sanoi mulle haluavansa tutustua paremmin. Näin ollen säilytin kasvoni siinä tilanteessa, mikä mulla yleensä on tapana. Ei pidä olla mikään sairaalloisen mustis hörhö, muttei naiivikaan.- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
No me ei oikein koskaan päästy kunnolla asiasta edes puhumaan, kun nainen osasi sen verran hyvin väistää puheenaiheen aina. Eikä se missään nimessä munkaan mielestä ollut kovin vakavaa seurustelua, kun en esim. hänen lapsen asioihin puuttunut ja alusta asti oli melko lailla selvää ettei saman katon alle olla muuttamassa. Ehkä tässä vain tulee ilmi se mun kokemattomuuteni ikäisekseni. Voi hyvin olla että joskus teini-iässä nainen itsekin olisi / on pitänyt vastaavanlaisia juttuja seurusteluna, mutta ei enää kolmikymppisenä. Kun kuitenkaan oma elämäntilanteeni ja CV:ni naisasioissa ei ollut ihan ikäiseni tyypillisellä tasolla.
En mä häntä sen kummemmin stalkannut, mutta toisinaan kävin ihan oman mielenrauhan vuoksi feikkiprofiililla selailemassa naisia sopivassa ikä- ja kilometrihaarukassa. Nainenhan oli siis piilottanut tinder-profiilinsa, ei poistanut, joten en poistanut mäkään omaani, että näkisin mahdolliset muutokset naisen profiilissa kun toki osumia oltiin. Mutta silloinhan ei silti näe sitä, jos toinen aktivoi profiilinsa, joten sen takia oli feikkiprofiili luotuna ja oma piilossa. Eikä siinä mielestäni mitään väärää ole, itse asiassa juuri tuo mainitsemani ulkomaalainen nainen teki sen, että ensitreffien jälkeisellä viikolla hän aktivoi profiilinsa ja jatkoi seuranhakua, vaikka sanoi mulle haluavansa tutustua paremmin. Näin ollen säilytin kasvoni siinä tilanteessa, mikä mulla yleensä on tapana. Ei pidä olla mikään sairaalloisen mustis hörhö, muttei naiivikaan.Kyllä jotenkin sellaisen vaikutelman saa, että sulla on jotain luottamuspulaa ihmisiä kohtaan. Ja mietin myös kuinka erikoiselta vaikuttaa, että yksien treffien jälkeen sovitaan jo, että poistutaan Tinderistä. No tapansa kullakin 🤷🏼♀️
Toivottavasti löydät vielä semmosia naisia joihin voit luottaa 😌 Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jotenkin sellaisen vaikutelman saa, että sulla on jotain luottamuspulaa ihmisiä kohtaan. Ja mietin myös kuinka erikoiselta vaikuttaa, että yksien treffien jälkeen sovitaan jo, että poistutaan Tinderistä. No tapansa kullakin 🤷🏼♀️
Toivottavasti löydät vielä semmosia naisia joihin voit luottaa 😌Joo, kaipa mulla vähän on luottamuspulaa ihmisiä kohtaan, mutta korostan vielä etten ole mikään hullu stalkkeri/vainoaja/narsisti vaan ihan omiin kokemuksiini perustuen olen ollut terveellä tavalla vähän varovainen. Eri asia olisi tietenkin se jos olisin kytännyt naista irl tai jatkuvasti esim. soitellut hänelle, mutta ei sellanen ole mun tapaista. En mä näe tässä mitään ihmeellistä tai väärää, varsinkin kun olin ihan aiheesta (naisen kylmähkö, etäinen ja epämääräinen käytös) hieman epävarma mitä hän musta ajatteli.
Niin ja eihän me ensitreffeillä mitään tinderistä sovittu, mutta olikohan joskus paria päivää myöhemmin, tai joka tapauksessa ennen seuraavia treffejä, kun otin viestitse puheeksi sen että poistuin tinderistä ja hän teki saman pyytämättä perässä.
- Anonyymi
Festareilta saa seksiä. Olen käynyt kymmenillä festareilla ja flaksi on käynyt. Sainpahan yhtä neitsyt tyttöäkin mutta oli minun eka tyttöystäväkin neitsyt kun 15 vuotiaana seurusteltiin ja sen kanssa aloin seksiä harrastamaan. Ei tästä ole kuin 6 km lähimmille festareille nimittäin rmj festareille otanlahteen jos niitä vielä joskus järjestetään koska koronasta tuskin lähivuosina eroon pääsee.
- Anonyymi
Huvittavaa. Jos itse osaisin nimetä elämäni parhaan seksikokemukseni, olisin sen parhaan jälkeen lopettanut seksin harrastamisen.
- Anonyymi
Teltat onkin hauskoja. Voi sisäistyä suvijussina😂🤣😅siittä perrrrheessstä en sano.
- Anonyymi
Kauniit kaksoset oli niin kännissä, etteivät pystyneet laittamaan hanttiin ja jälkeenpäin heillä oli tosi p***ka ja hyväksikäytetty olo pitkään, joillain *pitkä* jatkuu läpi elämän. Tällaisia festarikokemuksia olen naisilta kuullut.
- Sheena- Anonyymi
Mistä sinä muka tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä muka tiedät?
Intersektionaalisessa Feminismissä on Tie, Totuus ja Elämä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä muka tiedät?
Miesten raiskaamia, hyväksikäyttämiä ja pahoinpitelemiä naisia on kaikkialla. Tiedän, koska entinen työ, nykyinen työ, läheisten työ. Sitten vielä harrastuksena: tapahtumien/juhlien järjestäminen.
- Sheena
- Anonyymi
Paras seksikokemus on tyttöystävän kanssa. Romanttista hidasta rakastelua saunassa.
- Anonyymi
Yök saunassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yök saunassa.
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Teltathan ei homoja kiinnostakaan.
- Anonyymi
eli horoja piisaa tässä kristityssä maassa !
- Anonyymi
Naiset antaa helposti pillua kun ovat vähän juoneet viinaa
- Anonyymi
Suomi ei ole enää kristitty maa. Voit itse elää toki lahkohallusinaatioissasi joscse on sinun valintasi.
Voisi muuten tuon lipunkin uudistaa, mikä sitä estää?
Miten olisi vaikka sinivalkoinen, valkoisella pohjalla sininen suomen kartta ja toisessa päässä kaksi sinistä pystyraitaa. Se olisi tyylikäs ja uuden, paremman maailman mukainen👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvin päin kukaan ei antaisi sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Paras kokemus oli kun baarista lähdin yhden nuoren naisen mukaan ja naisen luona nainen pyysi mukaansa suihkuun ja siellä jo pantiin ja sitten mentiin makkariin ja nainen pisti jotain musaa ja rakasteltiin ja sain nuolla naiselle monta orgasmia ja näin että nainen nauttii.
- Anonyymi
Etkä sitten käyttänyt kondomia`?
Aika yllättävissä tilanteissa sitä voi päätyä vieraan naisen kanssa sänkyyn.
Mutta ei niitä täällä kehtaa kertoa, kun tuo teini-ikäkin meni jo ohi.Suatana kirjoitti:
Päätyskin. :D
Sun täytyy liikkua enemmän naisten seurassa. Aika harva nainen harrastaa mopolla lentämistä. :)
Carl-Gustaf kirjoitti:
Sun täytyy liikkua enemmän naisten seurassa. Aika harva nainen harrastaa mopolla lentämistä. :)
Sehän siinä just huvittaakin, että vaikka liikkuisin miten tahansa paljon naisten seurassa, niin niin ei ikinä tapahtuis. Että päätyisin sänkyyn vieraan kanssa, ei edes sinkkuna saatika varattuna.
Pitäis olla jonkun verran tuttu ja tunteita mukana, että niin vois käydä. :)
Mulla on niin tiukka itse kontrolli.Suatana kirjoitti:
Sehän siinä just huvittaakin, että vaikka liikkuisin miten tahansa paljon naisten seurassa, niin niin ei ikinä tapahtuis. Että päätyisin sänkyyn vieraan kanssa, ei edes sinkkuna saatika varattuna.
Pitäis olla jonkun verran tuttu ja tunteita mukana, että niin vois käydä. :)
Mulla on niin tiukka itse kontrolli.Siis voin haluta mielin määrin, mutta kontrolli on sitä luokkaa, että sen pettämiseen tarvitaan ihmenainen.
Suatana kirjoitti:
Siis voin haluta mielin määrin, mutta kontrolli on sitä luokkaa, että sen pettämiseen tarvitaan ihmenainen.
Mulle ei tapahdu tällaisia miellyttäviä vahinkoja. Mitä onnekkaat kokee. :)
Suatana kirjoitti:
Siis voin haluta mielin määrin, mutta kontrolli on sitä luokkaa, että sen pettämiseen tarvitaan ihmenainen.
Entä jos joku nainen ottaisi sunt hellästi yllättäin. Vetäisetkö sitä nyrkillä nokkaan?
Carl-Gustaf kirjoitti:
Entä jos joku nainen ottaisi sunt hellästi yllättäin. Vetäisetkö sitä nyrkillä nokkaan?
Vieras, johon en ole viehtynyt, ihastunut niin en päästäis iholleni. En tietenkään fyysisesti satuttaisi, mutten myöskään suostuisi etenemään.
Mä olen ennenkin mennyt karkuun näitä innokkaita lähestyjiä.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ketä otetaan ilman lupaa edes hellästi?????
Suatana kirjoitti:
Vieras, johon en ole viehtynyt, ihastunut niin en päästäis iholleni. En tietenkään fyysisesti satuttaisi, mutten myöskään suostuisi etenemään.
Mä olen ennenkin mennyt karkuun näitä innokkaita lähestyjiä.No juu, ei sitä ketä tahansa päästetä lähelle.
Kerran eräs mies (!) yllättäin hyppäsi kaulaani ja alkoi nuolemaan mun aataminomenaa.
Se oli hyvin vastenmielinen kokemus ja tämän jälkeen olen ymmärtänyt naisia paremmin.Anonyymi kirjoitti:
Ketä otetaan ilman lupaa edes hellästi?????
Mulle kävi näin, vanhempi nainen rysäytti munt päin seinää ja otti hellästi.
Ehkä hän tulkitsi hyvän yön suukkoni väärin.Ei varmaan oteta, jos olosuhteet eivät ole oikeita.
Oletusarvona oli että ottaja on puolituttu, viehättävä nainen.
Eikä se ole miehistäkään kivaa, jos edetään liian nopeasti.Carl-Gustaf kirjoitti:
No juu, ei sitä ketä tahansa päästetä lähelle.
Kerran eräs mies (!) yllättäin hyppäsi kaulaani ja alkoi nuolemaan mun aataminomenaa.
Se oli hyvin vastenmielinen kokemus ja tämän jälkeen olen ymmärtänyt naisia paremmin.Juu ei.
Mulla on kolmesti ollut tilanne, että minusta innostunut nainen lähestyy hyökäten. Eikä millään tahdo hyväksyä eitä. Yksi nuori nainen pussasi puoli väkisin, se tuntui kuitenkin yllättävän hyvältä. Mutta väkisin tehtynä epämukavuus vei voiton.
Yksi vanhempi naisihminen taas oli minuun kovin ihastunut ja lierui lähelleni aina kun ilmestyin kyseiseen karaokeen.
Ja joku myös minua vanhempi nainen yritti väkisin saada mukaansa. Kaulaili ja piteli vyötäisiltä, lähde nyt lähde nyt.
Ei noi oikeen toimi noin. :)Suatana kirjoitti:
Juu ei.
Mulla on kolmesti ollut tilanne, että minusta innostunut nainen lähestyy hyökäten. Eikä millään tahdo hyväksyä eitä. Yksi nuori nainen pussasi puoli väkisin, se tuntui kuitenkin yllättävän hyvältä. Mutta väkisin tehtynä epämukavuus vei voiton.
Yksi vanhempi naisihminen taas oli minuun kovin ihastunut ja lierui lähelleni aina kun ilmestyin kyseiseen karaokeen.
Ja joku myös minua vanhempi nainen yritti väkisin saada mukaansa. Kaulaili ja piteli vyötäisiltä, lähde nyt lähde nyt.
Ei noi oikeen toimi noin. :)Se minua nuorempi pusupakottaja olisi ulkoisesti ollut varsin mehukas mimmi, näin jälkeenpäin mietittynä. Mutta niin roisi tavoiltaan, että en tykkää.
Suatana kirjoitti:
Se minua nuorempi pusupakottaja olisi ulkoisesti ollut varsin mehukas mimmi, näin jälkeenpäin mietittynä. Mutta niin roisi tavoiltaan, että en tykkää.
No johan on ollut levotonta menoa. Kuvittelin että naiset osaisivat olla naista kohtaan tahdikkaampia.
Olen kohdannut homoja, jotka ovat kokeilleet rajojani ja edenneet aivan liian pitkälle.
He tiesivät että olen hetero, mutta rauhallisuuteni rohkaisi heitä etenemään pidemmälle.
Mikään tiukka kieltäminen ei siinä tilanteessa enää auta vaan pitää tuupata mies loitommalle.
Niitä on myös fiksuja homoja.Carl-Gustaf kirjoitti:
No johan on ollut levotonta menoa. Kuvittelin että naiset osaisivat olla naista kohtaan tahdikkaampia.
Olen kohdannut homoja, jotka ovat kokeilleet rajojani ja edenneet aivan liian pitkälle.
He tiesivät että olen hetero, mutta rauhallisuuteni rohkaisi heitä etenemään pidemmälle.
Mikään tiukka kieltäminen ei siinä tilanteessa enää auta vaan pitää tuupata mies loitommalle.
Niitä on myös fiksuja homoja.Joo. Nämäkin on tienneet mun olevan heterosuhteessa ja kuitenkin itsepäisesti yrittäneet. Ehkä he on musta hoksanneet sen mitä itse en silloin vielä ollut hoksannut. :)
Jos niiden homotutkat on ollu niin edelläkävijä mallia. Mä ymmärsin vasta muutamia vuosia myöhemmin mitä mä olen.
Ohhoh, ikävää tuo kun ei puhe mee perille. :(Suatana kirjoitti:
Joo. Nämäkin on tienneet mun olevan heterosuhteessa ja kuitenkin itsepäisesti yrittäneet. Ehkä he on musta hoksanneet sen mitä itse en silloin vielä ollut hoksannut. :)
Jos niiden homotutkat on ollu niin edelläkävijä mallia. Mä ymmärsin vasta muutamia vuosia myöhemmin mitä mä olen.
Ohhoh, ikävää tuo kun ei puhe mee perille. :(Minäkin olen miettinyt mitä ihmeen signaaleja olen ulospäin lähettänyt, kun kerään tuollaisia reippaita miehiä ympärilleni.
Tähän kun vielä lisätään ne idiootit, jotka homottelee mua turvallisen välimatkan päässä,
niin pakkohan munssa on olla jotain stimuloivaa :S
Mutta tästä kaikesta on päästy eroon, kun ei enää käy ravintoloissa. :)Carl-Gustaf kirjoitti:
Minäkin olen miettinyt mitä ihmeen signaaleja olen ulospäin lähettänyt, kun kerään tuollaisia reippaita miehiä ympärilleni.
Tähän kun vielä lisätään ne idiootit, jotka homottelee mua turvallisen välimatkan päässä,
niin pakkohan munssa on olla jotain stimuloivaa :S
Mutta tästä kaikesta on päästy eroon, kun ei enää käy ravintoloissa. :)Heheh, ootko ihan varmasti hetero, umpihetero? ;D
Noo, mistä näitä tietää. Voi signaalit olla ihan vaan heidän viehättymistä sinusta. Ehkä ne sun silmät on saanut miestenkin päät pyörälle. :D
Sä olet kodin suojissa, kuten minäkin nykyään. Harvapa kotoa tulee iskemään.Suatana kirjoitti:
Heheh, ootko ihan varmasti hetero, umpihetero? ;D
Noo, mistä näitä tietää. Voi signaalit olla ihan vaan heidän viehättymistä sinusta. Ehkä ne sun silmät on saanut miestenkin päät pyörälle. :D
Sä olet kodin suojissa, kuten minäkin nykyään. Harvapa kotoa tulee iskemään.Mä lähden nyt katselemaan sarjaa, The Last Kingdom. Viikinki örinää.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRU_HEs2FNU56maiYdNu8rdKzFkCyw15CjFG38h-g-qM5yDb5FM
Hyviä öitä. :)Suatana kirjoitti:
Heheh, ootko ihan varmasti hetero, umpihetero? ;D
Sä olet kodin suojissa, kuten minäkin nykyään. Harvapa kotoa tulee iskemään."Heheh, ootko ihan varmasti hetero, umpihetero? ;D"
Juu, nyt olen umpeutunut ihan kokonaan umpeen, turha on mulle enää tappia tyrkyttää. :PSuatana kirjoitti:
Mä lähden nyt katselemaan sarjaa, The Last Kingdom. Viikinki örinää.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRU_HEs2FNU56maiYdNu8rdKzFkCyw15CjFG38h-g-qM5yDb5FM
Hyviä öitä. :)Öitä, Juu ne örisee komiasti :)
- Anonyymi
Oliko sulla koko työkalupakki mukana ja pääsit työstämään taltalla, vasaralla, humpurilla, poralla, sahalla, höylällä????
- Anonyymi
En tiedä mikä on paras seksikokemus kun en niitä vertaile niin mutta hyvä oli kun olin laivalla ja siellä tapasin ruotsalais suomalaisen tytön ja sen kaverin ja jotenkin päädyttiin laivan spa osastolle porealtaaseen seksiä harrastamaan. Se tyttö oli siinä aloitteen tekijä mielestäni suutelemaan ja sitten aika kiimaisesti siinä edettiin ja kohta oli tytön uikkarit pois ja se oli mun sylissä alasti ja pantiin siinä hellästi. Emmekä olleet yksin vaan naisen kaveri oli siinä vieressä katsomassa. Kokemus oli yks parhaista mitä itsellä on ollut.
- Anonyymi
Ohhoh. 😌😘
- Anonyymi
Oletko miettinyt millainen sisarusten kännisekoilukokemus oli?
- Anonyymi
Oho. Siistii.
- Anonyymi
Työstä mua pliiss
Festareilta on 3 henkilöä lähipiiristä löytänyt puolisonsa.
- Anonyymi
Minulla oli kerran ensin seksiä kaverimiehen kanssa Sit lähdettiin bileisiin, missä tapasin tutun julkkismiehen. Mentiin sekstailemaan meille. Aamulla kun olin hyvästellyt hänet ihanan yön jälkeen, soitteli kolmas mies, jonka lapsuudenkotiin menin vierailulle. Siellä sekstasin hänen kanssa, hänen lapsuudenkodin omassa huoneessa, vanhempien nukkuessa viereisessä huoneessa. Silloin oli jo paikat aika hellinä..
- Anonyymi
Saahan sitä runkkari haaveilla, hyvä mielikuvitus, on rikkaus.
- Anonyymi
Miten niin haaveilla. Seksi kun on parasta itsensä kanssa. Parempaa ei oo.
- Anonyymi
Olen harrastanut seksiä miss suomen kanssa. Nainen oli miss suomi vuosia sitten.
- Anonyymi
Et ole. Älä valehtele. Missit eivät anna rahasta,
- Anonyymi
Festareilla monesti olen pannut naista. Viinaa juomalla tutustuu naisiin festareilla ja silloin myös saa seksiä.
- Anonyymi
Sääli tyttäriä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384192Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453177Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343126Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852760Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1932014Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301517- 411480
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781232